.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر هتل محل اقامت رئیس جمهور در نیویورک
رئیس جمهور ایران که برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده، به همراه هیات همراه در یکی از طبقات این هتل مستقر شده است.(ادامه)
دست دادن با پا در سازمان ملل /عکس
جان کری وزیر خارجه آمریکا با یکی از اعضای کمیته معلولان سازمان ملل متحد دست می دهد. این عضو معلول سازمان ملل متحد با استفاده از پا با جان کری دست داد. (منبع: رویترز)(ادامه)
تدارک کرباسچی برای انتخابات مجلس
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به آغاز برنامه‌ریزی‌های حزب متبوعش برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: به فکر انتخابات آینده مجلس هستیم، حزب کارگزاران در تمام انتخابات‌ها فعال بوده و در انتخابات آتی نیز شرکت خواهد کرد. (ادامه)
توضیح وزیر درباره آزادی زندانیان سیاسی
(ادامه)
مسئول ستاد انتخاباتی احمدی نژاد، استاندار شد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
واكنش نوبخت به اظهارات رييس بانك مركزي
سخنگوی دولت از نامه عزت‌الله ضرغامی به رئیس جمهور در خصوص واگذاری زمین‌های خالی نمایشگاه بین‌المللی به صدا و سیما خبر داد.(ادامه)
تصاویر/خسارات بارش باران در داربکلا میاندرود
شمال نیوز: بارش شدید باران عصر امروز چهارشنبه در روستای داربکلای شهرستان میاندرود باعث آبگرفتگی منازل و خساراتی به بار آورد./ عکس: وبلاگ دارابکلا (ادامه)
تذکرات کتبی نماینده قائمشهر به مسئولان اجرایی کشور
(ادامه)
تحلیل سرلشگر صفوی از سخنان اوباما و روحانی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به سخنان اوباما در صحن سازمان ملل، گفت: آمریکایی‌ها به طور محسوس یک نوع نرمش و عقب‌نشینی را در مقابل ایران انتخاب کرده‌اند.(ادامه)
نظر صادق زیباکلام درباره سخنرانی روحانی
(ادامه)
تفاوت سخنرانی دیشب روحانی با احمدی​نژاد
شب گذشته در حالی حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد که بر خلاف ۷، ۸ سال گذشته، حاشیه های جنجالی ایجاد نشد و مجموعه متن و حاشیه این سخنرانی، بیشتر در چارچوب منافع ملی کشور ظاهر شد.(ادامه)
شمال نيوز: مجمع نمایندگان گیلان پس از مدت‌ها بررسی، افراد مورد نظر خود را برای تصدی استانداری گیلان به وزارت کشور معرفی می‌کند.

معرفی 5 گزینه برای استانداری گیلان به وزارت کشور
شمال نيوز: مجمع نمایندگان گیلان پس از مدت‌ها بررسی، افراد مورد نظر خود را برای تصدی استانداری گیلان به وزارت کشور معرفی می‌کند. (ادامه)
مسدود شدن محور ارتباطی كياسر بر اثر رانش و آبگرفتگی
(ادامه)
چرا روحاني هنگام سخنرانی اوباما غايب بود
مهوري اسلامي ايران با تکيه بر اصول و مباني خويش همواره مذاکره و رابطه با آمريکا را مشروط به شرط‌هايي اساسي دانسته است، اما صحبت‌ها و دروغ‌هاي شب گذشته اوباما نشان داد كه آمريكا هنوز از اصول خود مبني بر دشمني با جمهوري اسلامي ايران دست برنداشته است.(ادامه)
انتخاب نماينده شوراي شهرستان نكا در شوراي استان
(ادامه)
دانش جعفری مشاور عالی وزیر بهداشت شد
(ادامه)
جدول/ قیمت انواع سکه و ارز در بازار
(ادامه)
از اثرگذاری ادبیات روحانی پریشان شده‌ام
(ادامه)
وزیر اسبق اقتصاد مشاور وزیر شد
(ادامه)
استقلال دیدار رفت را به نماینده کره باخت
تیم فوتبال استقلا در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر اف‌سی‌سئول کره جنوبی با دو گل شکست خورد تا کار سختی را برای رسیدن به فینال این مسابقات داشته باشد. شاگردان قلعه‌نویی چشم امید به بازی برگشت دارند و حالا باید در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران پرشمار خود 3 گل به این تیم کره‌ای بزنند و البته گلی نخورند.(ادامه)
اتوبوس رانی شهرداری گرگان در اقدامی زشت اقدام به چاپ اطلاعیه ای از ایت الله بهجت نموده که در ان نسبت به عدم دادن بلیط از طرف مردم ، استفتایی بیان نموده است. توهین اتوبوسرانی گرگان به شهروندان گرگانی!
اتوبوس رانی شهرداری گرگان در اقدامی زشت اقدام به چاپ اطلاعیه ای از ایت الله بهجت نموده که در ان نسبت به عدم دادن بلیط از طرف مردم ، استفتایی بیان نموده است.(ادامه)
قائم مقام وزیر راه منصوب شد
(ادامه)
کارت قرمز میثم حسینی، زرد شد
(ادامه)
ديدار استاندار مازندران با رييس قوه قضاييه
(ادامه)
عزم استاندار جهت بكارگيري از ظرفيت مهندسين در توسعه استاني
(ادامه)
طرح"پیوند آسمانی"در مازندران اجراء می شود
(ادامه)
نرخ آزاد ارز و سکه امروز 3 مهر
(ادامه)
ورود مجلس به موضوع رشوه در فوتبال
(ادامه)
جابر شهید راه خبر شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.