.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نشست وزرای امور خارجه ایران و ۱+۵ در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک لحظاتی پیش پایان یافت. جان کری و ظریف در نیویورک دیدار کردند
نشست وزرای امور خارجه ایران و ۱+۵ در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک لحظاتی پیش پایان یافت.(ادامه)
درخواست دبیر کل سازمان ملل از ایران
(ادامه)
امیدواری‌روحانی برای حل‌موضوع هسته‌ای
(ادامه)
صرفا جهت اطلاع !
(ادامه)
تصاویر/ بازسازی عملیات والفجر۸ در پارک موزه دفاع مقدس مازندران
عملیات والفجر ۸ (عبور از اروند) در پارک موزه دفاع مقدس مازندران بازسازی شد./ خزرنما(ادامه)
رتبه فناوری ایران در میان ۱۴۲ کشور
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای ایران با بیان اینکه کشور ما با اهداف اسناد بالادستی نظام مانند سند چشم انداز ۲۰ ساله و برنامه پنج ساله پنجم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فاصله بسیاری دارد گفت: براساس آخرین ارزیابی های صورت گرفته در سال ۲۰۱۲، رتبه ایران در میان ۱۴۲ کشور ۱۰۴ است. (ادامه)
عکسی از صیاد شیرازی که تاکنون ندیده اید
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: ملت ایران با فداکاری شهیدان و با صبر و پایداری آزادگان و جانبازان و با گذشت و بزرگواری خانواده‌های آنان توانست خود را به قله‌های عزت برساند. ملت ایران با فداکاری، صبر و گذشت ایثارگران توانست به قله‌های عزت برسد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: ملت ایران با فداکاری شهیدان و با صبر و پایداری آزادگان و جانبازان و با گذشت و بزرگواری خانواده‌های آنان توانست خود را به قله‌های عزت برساند.(ادامه)
ساری مرکز مازندران به اثر بارش شدید باران از ساعتی پیش دچار آبگرفتگی شده و سیلاب شدیدی در آن حادث شده است.
باران شدید و سیل ساری را فرا گرفت
ساری مرکز مازندران به اثر بارش شدید باران از ساعتی پیش دچار آبگرفتگی شده و سیلاب شدیدی در آن حادث شده است. (ادامه)
بزرگداشت مرحوم معافی در بانک مهر اقتصاد
بانک مهر اقتصاد به مناسبت هفتمین روز درگذشت مرحوم جابر معافی مراسم ترحیمی در نمازخانه ساختمان مرکزی بانک مهر اقتصاد برگزار کرد. (ادامه)
شمال نیوز:درهمین خصوص مکاتبات زیادی بامسئولین شهرستان بابل درخصوص اقدامات به موقع وموثر براین موضوع انجام شد، ولی متاسفانه تاکنون هیچگونه اقدامی انجام ندادندکه هرساله دچارچنین خساراتی... مرکز معلولین ذهنی نوشیروانی بابل دچار آبگرفتگی شد
شمال نیوز:درهمین خصوص مکاتبات زیادی بامسئولین شهرستان بابل درخصوص اقدامات به موقع وموثر براین موضوع انجام شد، ولی متاسفانه تاکنون هیچگونه اقدامی انجام ندادندکه هرساله دچارچنین خساراتی...(ادامه)
محورارتباطی مسدود شده درنکا بازگشایی شد
(ادامه)
دختر دونده ایرانی در اندونزی+تصاویر
مدال طلای دو و میدانی برای مریم طوسی و رضا قاسمی-مسابقات کشورهای اسلامی آسیا در اندونزی(ادامه)
عکس/ روحانی روی صندلی انتظار
(ادامه)
دیدار احمدی‌نژاد با رهبر انقلاب
(ادامه)
نماینده ایلام :صالحی امیری مدیری توانمند است
(ادامه)
سمینار اخلاق حرفه ای ویژه کارکنان بانک تجارت مازندران با سخنرانی دکتر انوشه
(ادامه)
حواشی توديع ومعارفه رييسان دانشگاه آزاد
(ادامه)
روایت رضایی از فلسفه جهاد در دفاع مقدس
(ادامه)
تقدیر کانون هموفیلی مازندران از مدیریت بانک تجارت
(ادامه)
پاسخ سرلشکر سلیمانی به سخنان اوباما
(ادامه)
انتصاب معاون پژوهشی وزیر علوم
(ادامه)
کاهش نرخ دلار و سکه در بازار آزاد
(ادامه)
نظر رئیس مجلس درباره سخنان روحانی ‌
(ادامه)
شمال نیوز: وقتی سلیمی در حال ترک بیمارستان بود یک مربی، به سمت سلیمی حمله ور شد و به صورت وی سیلی زد که منجر به پاره شدن لب قوی‌ترین مرد جهان شد. البته سلیمی با رفتاری پهلوانانه از درگیری اجتناب و بیمارستان را ترک کرد. سیلی و لب پاره، نتیجه‌ عیادت بهداد سلیمی از باقری
شمال نیوز: وقتی سلیمی در حال ترک بیمارستان بود یک مربی، به سمت سلیمی حمله ور شد و به صورت وی سیلی زد که منجر به پاره شدن لب قوی‌ترین مرد جهان شد. البته سلیمی با رفتاری پهلوانانه از درگیری اجتناب و بیمارستان را ترک کرد.(ادامه)
عجایبی که فقط در ایران می توان دید!
(ادامه)
فرار عجیب محسن قهرمانی با چادر!
داور جنجالی فوتبال ایران با روشی استثنایی از دست خبرنگاران گریخت. (ادامه)
این خواننده درباره اینکه تقریبا در تمام نقاط عمومی با عینک آفتابی ظاهر می شود افزود: «فعلا زیاد تمایل ندارم مردم مرا بشناسند تا شرایط برایم راحت تر باشد. این برای دوری از حاشیه هاست وگرنه هر چه دارم از مردم است.» دیدار با خواننده لوس آنجلسی در فرودگاه رامسر!+ عکس
این خواننده درباره اینکه تقریبا در تمام نقاط عمومی با عینک آفتابی ظاهر می شود افزود: «فعلا زیاد تمایل ندارم مردم مرا بشناسند تا شرایط برایم راحت تر باشد. این برای دوری از حاشیه هاست وگرنه هر چه دارم از مردم است.»(ادامه)
خرید و فروش زنان افغان در ایالت تنگرهار افغانستان به یک امر عادی تبدیل شده است و در هر روز دو زن در این منطقه به فروش می رسد فروش زنان شوهردار درافغانستان! +عکس
خرید و فروش زنان افغان در ایالت تنگرهار افغانستان به یک امر عادی تبدیل شده است و در هر روز دو زن در این منطقه به فروش می رسد(ادامه)
شمال نيوز: طي حكمي از سوي وزير امور اقتصادي و دارايي، علي اصغر يوسف نژاد به عنوان معاون حقوقي و پارلماني وزير اقتصاد و دارايي منصوب شد.
يوسف نژاد معاون پارلماني وزير اقتصاد شد
شمال نيوز: طي حكمي از سوي وزير امور اقتصادي و دارايي، علي اصغر يوسف نژاد به عنوان معاون حقوقي و پارلماني وزير اقتصاد و دارايي منصوب شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.