.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سرایت شدید کرونای انگلیسی در مازندران
تعداد مبتلایان به کرونای انگلیسی در مازندران به شدت رو به افزایش است.(ادامه)
قیمت دلار در سومین روز از سال 1400 + جدول
(ادامه)
حریرچی: کرونای انگلیسی در کشور چرخش دارد/ نتیجه مسافرت‌ها و دیدوبازدید‌های نوروز چند هفته آینده بروز خواهد کرد / برخلاف تصور غربی‌ها که فقط به فکر مردم خوشان هستند؛ تا همه مردم (جهان) ایمن نباشند هیچ کس در ....(خبر)
(ادامه)
راهکار‌های طب سنتی درمان کبد چرب
هر گرید کبد چرب ۱۰ سال از طول عمر انسان می‌کاهد و بیماری‌های قلبی را جلو می‌اندازد! در این مطلب به برخی از مهم‌ترین پرهیزات غذایی برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب و راهکار‌های درمانی طب سنتی برای درمان آن اشاره شده است.(ادامه)
تصویری از شهید باکری و شهید سلیمانی در کنار رهبر انقلاب
تصویر دیده نشده از شهید مهدی باکری و شهید قاسم سلیمانی را در کنار محسن رضایی فرمانده اسبق کل سپاه و رحیم‌صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا در کنار آیت الله سیدعلی خامنه‌ای رئیس‌جمهور وقت را در زمان هشت سال دفاع مقدس را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
ترافیک پرحجم در مبادی ورودی و خروجی مازندران
رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک پرحجم در در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد.(ادامه)
بستری ۴۷۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۹۹ بیمار کرونایی جدید تعداد بستری شدگان در مازندران به ۴۷۵ نفر رسید.(ادامه)
فوت یک بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در بابل/بستری بودن۱۶ بیمار مبتلا
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل از فوت یک بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در بابل خبر داد.(ادامه)
تابستانی شدن هوای مازندران
مازندرانی‌ها امروز و فردا شاهد افزایش محسوس دما خواهند بود.(ادامه)
غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: سهم استان از نظر رتبه بندی و برخورداری از اعتبارات ملی و استان از ۱۳ به هفت رسیده است. مازندران رتبه هفتم سهم بری از بودجه کشور را دارد
غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: سهم استان از نظر رتبه بندی و برخورداری از اعتبارات ملی و استان از ۱۳ به هفت رسیده است.(ادامه)
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، در حال حاضر ترافیک خودرویی در دو محور مواصلاتی هراز و کندوان سنگین و پرحجم است. ترافیک سنگین شبانگاهی به جاده‌های مازندران رسید
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، در حال حاضر ترافیک خودرویی در دو محور مواصلاتی هراز و کندوان سنگین و پرحجم است.(ادامه)
داشتن اضطراب پیش از سخنرانی موضوع عجیبی نیست. حتی سخنرانان حرفه‌ای هم کم و بیش با این حس دست و پنجه نرم می‌کنند. تفاوت اصلی افراد حرفه‌ای در سخنرانی با کسانی که در این کار تجربه‌ی کمتری دارند این است که می‌توانند آن را کنترل کنند و از اضطراب برای بهتر شدن استفاده کنند. ۵ راهکار برای کاهش اضطراب پیش از سخنرانی
داشتن اضطراب پیش از سخنرانی موضوع عجیبی نیست. حتی سخنرانان حرفه‌ای هم کم و بیش با این حس دست و پنجه نرم می‌کنند. تفاوت اصلی افراد حرفه‌ای در سخنرانی با کسانی که در این کار تجربه‌ی کمتری دارند این است که می‌توانند آن را کنترل کنند و از اضطراب برای بهتر شدن استفاده کنند.(ادامه)
آیا پوست موز قابل خوردن است ؟
شاید تعجب کنید ولی پوست موز ماده‌ای خوراکی و حتی مفید است. پوست موز حاوی مواد معدنی و ویتامین‌های مفید از جمله پتاسیم، فیبر، چربی‌های غیر اشباع، آنتی اکسیدان و اسیدهای آمینه است.(ادامه)
یکی از نزدیکان احمدی نژاد با اشاره به مشارکت پایین در انتخابات سال آینده اظهار داشت: احمدی‌نژاد حتماً در انتخابات شرکت خواهد کرد. محمود احمدی‌نژاد قطعاً در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام می‌کند
یکی از نزدیکان احمدی نژاد با اشاره به مشارکت پایین در انتخابات سال آینده اظهار داشت: احمدی‌نژاد حتماً در انتخابات شرکت خواهد کرد.(ادامه)
رئیس کمیسیون صنایع گفت: برای خنثی کردن تحریم‌ها باید برنامه داشت و با آرزو کردن نمی‌توان جنگ اقتصادی را پیش برد. مخاطب «مانع ‌زدایی‌ها» در شعار سال هرسه قوه است/ جنگ اقتصادی با "اما" و اگر" پیش نمی‌رود
رئیس کمیسیون صنایع گفت: برای خنثی کردن تحریم‌ها باید برنامه داشت و با آرزو کردن نمی‌توان جنگ اقتصادی را پیش برد.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۸۰ بیمار کووید۱۹ در کشور خبر داد.... فوت ۸۰ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۸۷۷ نفر رسید
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۸۰ بیمار کووید۱۹ در کشور خبر داد....(ادامه)
قیمت دلار در دومین روز از سال 1400 + جدول
(ادامه)
قائم‌شهر به ساری جزو پر تردد‌ترین جاده‌های کشور
محور قائم‌شهر به ساری صبح امروز جزو پر تردد‌ترین جاده‌های کشور اعلام شد.(ادامه)
هشدار هواشناسی درباره گرم شدن ناگهانی هوای مازندران
هواشناسی مازندران نسبت به افزایش ناگهانی دمای هوا و وزش باد گرم در استان هشدار داد.(ادامه)
رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا می‌گوید:‌دهه ۹۰ دهه‌ای بود که رو به نابودی تولید کاغذ رفتیم‌، اکنون در پایان دهه با توقف در تولید کاغذ تحریر در کشور روبرو شده‌ایم. دهه ۹۰ رو به نابودی تولید کاغذ تحریر رفتیم/ کارنامه دولت در حوزه کاغذ مردود است
رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا می‌گوید:‌دهه ۹۰ دهه‌ای بود که رو به نابودی تولید کاغذ رفتیم‌، اکنون در پایان دهه با توقف در تولید کاغذ تحریر در کشور روبرو شده‌ایم. (ادامه)
زمان واریز اولین یارانه ۱۴۰۰ اعلام شد
هفدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
ممنوع بودن چادرخوابی در مازندران
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به ممنوع بودن چادرخوابی در استان گفت: نظارت مستمر از واحدهای گردشکری در دستور کار قرار دارد.(ادامه)
انهدام بزرگترین باند قمار ۲ هزار میلیاردتومانی در کشور
رئیس پلیس فتای مازندران از دستگیری افرادی که با راه اندازی سایت‌های شرط‌بندی و همچنین تبلیغ آن در کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی جوانان و نوجوانان را فریب می‌دادند، خبر داد.(ادامه)
واریز سودهای سهام عدالت ارتباطی به سجام نداشت/ تعیین تکلیف فوتی‌ها؛ اولویت نخست فراکسیون سهام عدالت مجلس
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت گفت: تصور بر این بود به این دلیل سجام نگرفتند سود سهام عدالت به حساب‌شان واریز نشد درحالی‌که جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.(ادامه)
قرنطینه خانگی ۱۴ بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در نور
فرماندار نور از قرنطینه خانگی ۱۴ بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران دمای هوای استان در ۲ روز آینده افزایش ۱۵ درجه ای را تجربه خواهد کرد و کاملاً شرایط تابستانی بر این استان حاکم می‌شود. هوای تابستانی در مازندران حاکم می شود؛ / افزایش ۱۵ درجه در ۲ روز آینده
بر اساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران دمای هوای استان در ۲ روز آینده افزایش ۱۵ درجه ای را تجربه خواهد کرد و کاملاً شرایط تابستانی بر این استان حاکم می‌شود.(ادامه)
درآمد ماهانه اروپایی‌ها چقدر است؟
دانمارکی‌ها بیشترین و بلغارستانی‌ها کمترین سطح دستمزد را در اروپا را دارند.(ادامه)
عکس/ خوشگذرانی زمستانی پوتین در سیبری
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و سرگئی شویگو وزیر دفاع این کشور تعطیلات زمستانی‌شان را در منطقه سرد و پربرف سیبری سپری می‌کنند. / گاردین (ادامه)
معرفی عضو جدید هیأت‌مدیره استقلال
عضو جدید هیات مدیره استقلال طی روز‌های آتی معرفی خواهد شد.(ادامه)
فروردین پرفشار در انتظار پرسپولیس + جزئیات
فروردین پرکار و فشرده‌ای پیش روی شاگردان یحیی گل محمدی است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.