.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
استوری همسر مهدی قائدی از وضعیت جسمانی این بازیکن
همسر مهدی قائدی، مهاجم استقلال از جدیدترین وضعیت جسمی این بازیکن، پس از ابتلا به کرونا خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : بخشی پیش از این به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا استان مازندران مشغول به فعالیت بود .....

 رئیس مرکز بازرسی و بهبود عملکرد وزارت اقتصاد و‌امور دارایی منصوب شد
شمال نیوز : بخشی پیش از این به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا استان مازندران مشغول به فعالیت بود ..... (ادامه)
وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی گفت: دولت آقای روحانی به شدت مقصر است که به تعهدات خودش عمل نکرد و وقتی دید که نمی‌تواند قراردادش را با مردم ایفا کند، باید به مردم می‌گفت / اصلاحات تضعیف شد چون از گفتمان به شخصیت رسید.... (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مردم خواست تجمعات نوروزی خود را به حداقل برسانند و فاصله‌گذاری فیزیکی را نیز بیشتر توجه کنند. هفت شهرستان استان مازندران درگیر کرونای انگلیسی
شمال نیوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مردم خواست تجمعات نوروزی خود را به حداقل برسانند و فاصله‌گذاری فیزیکی را نیز بیشتر توجه کنند.(ادامه)
وضعیت وخیم ۳۶ بیمار کرونایی در بابل
۳۶ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)
محموله چهارم واکسن روسی در راه ایران
چهارمین محموله از واکسن اسپوتنیک وی به میزان ۱۰۰ هزار دوز روز پنجشنبه از مسکو به ایران ارسال شد.(ادامه)
شمال نیوز:لاری: ۳۸۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۱۲ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است... فوت ۹۷ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جانباختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۱۴۲ نفر رسید
شمال نیوز:لاری: ۳۸۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۱۲ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است...(ادامه)
شمال نیوز : این استاد دانشگاه با بیان اینکه جهت محقق شدن این امر مهم مسئولان استانی و شهرستانی و حتی کارمندان ارشد،میانی و میدانی باید به دیدگاه و تفکر برسند که ثروتمند ستیز نباشند گفت: بلکه باید  در جهت حمایت از مالکیت خصوصی،تضمین اصل و سود سرمایه گذاران،ایجاد امنیت روانی برای سرمایه گذران،ایجاد احساس امنیت .... برای سرمایه گذار فرش قرمز پهن کنیم / ثروتمند ستیز نباشیم
شمال نیوز : این استاد دانشگاه با بیان اینکه جهت محقق شدن این امر مهم مسئولان استانی و شهرستانی و حتی کارمندان ارشد،میانی و میدانی باید به دیدگاه و تفکر برسند که ثروتمند ستیز نباشند گفت: بلکه باید در جهت حمایت از مالکیت خصوصی،تضمین اصل و سود سرمایه گذاران،ایجاد امنیت روانی برای سرمایه گذران،ایجاد احساس امنیت ....(ادامه)
تصاویر/ جلفا، سرزمین تاریخ و طبیعت
جلفا در شمال غربی استان آذربایجان شرقی در نقطه صفر مرزی با کشور‌های آذربایجان و ارمنستان قرار دارد. در گذشته مردم شهر جلفا در پرورش کرم ابریشم و تولید پارچه‌های ابریشم و حریر متخصص بودند و به همین امر از لغت جلفا به معنی بافنده برای نام‌گذاری شهر استفاده شده است.(ادامه)
اخطار به ۱۰۳ واحد گردشگری مازندران
۱۰۳ واحد گردشگری مازندران که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند اخطار گرفتند.(ادامه)
۸ فقره آتش سوزی در جنگل های مازندران رخ داد
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران - ساری از وقوع هشت فقره آتش سوزی در عرصه های طبیعی طی ۷۲ سال گذشته خبر داد.(ادامه)
جدیدترین قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت دلار امروز 5 فروردین 1400 + جدول
قیمت سکه طلا و دلار امروز پنجشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید.(ادامه)
توصیه‌هایی برای تشخیص آلرژی فصلی از کرونا
بیماری کووید-۱۹ و آلرژی‌ها اغلب دارای علائم مشابهی هستند که سرفه خشک، گلو درد، سردرد و سخت نفس کشیدن از جمله آنهاست.(ادامه)
عکس/ تیپ خاص علی پروین درخیابان‌های رم
علی پروین به همراه بچه محل خود علیرضا حاج قاسم در سال ۵۱ راهی جام جهانی کوچک شد و عکسی به یادگار در رم گرفتند.(ادامه)
تغییر وضعیت تردد در جاده‌های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران از تغییر وضعیت تردد و پر حجم شدن خروجی‌های استان خبر داد.(ادامه)
دادستان : معادن باید مقررات زیست محیطی را رعایت کنند
کریمی در چالوس گفت: معادن و تولیدکنندگان مکلف به رعایت مقررات منابع طبیعی و زیست محیطی هستند.(ادامه)
تصویر کمتر دیده شده از شهید سلیمانی در زمان دفاع مقدس
(ادامه)
رئیس کمیسیون صنایع مجلس: قوای سه گانه مخاطب شعار سال و مانع زدایی هستند
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، مخاطب شعار سال به ویژه مانع زدایی از تولید را هر سه قوه دانست.(ادامه)
تأثیر مخرب کرونا بر شنوایی انسان اثبات شد
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد که ابتلاء به ویروس کرونا بر شنوایی انسان هم تأثیر منفی می‌گذارد و باعث وقوع مشکلاتی مانند وزوز مداوم گوش می‌شود.(ادامه)
رگبار باران همراه با وزش باد شدید
هوای مازندران امروز همراه با رگبار باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تعداد مبتلایان جدید کرونا در مازندران باز هم ۳ رقمی شد
با بستری شدن تعداد ۱۱۲ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۵۱۴ نفر رسید.(ادامه)
جریمه ۲۰۰ میلیونی هافبک پرسپولیس+ عکس
باشگاه پرسپولیس، میلاد سرلک، هافبک خود را به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور در یک فروشگاه ورزشی بدون زدن ماسک، ۲۰۰ میلیون ریال جریمه کرد. (ادامه)
واکسن ایران برکت از خرداد توزیع عمومی می‌شود
مرحله سوم تست انسانی واکسن کوو ایران برکت در ۶ شهر انجام می‌شود. این شهر‌ها شامل تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد و بوشهر هستند.(ادامه)
تصاویر/ تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور اسکوچیچ
تیم ملی فوتبال ایران روز دهم فروردین در ورزشگاه آزادی و در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم سوریه می‌رود. تمرین تیم ملی ایران برای این مسابقه چهارشنبه آغاز شد و ملی پوشان در کمپ تیم‌های ملی زیر نظر «دراگان اسکوچیچ» برنامه‌های آماده سازی را پشت سر گذاشتند.(ادامه)
اشتباهی که در خوردن ماست نباید مرتکب شوید
آب ماست همان سرم شیر است و ارزش غذایی فراوانی داشته و سرشار از پروتئین و ویتامین‌های گروه B است.(ادامه)
جدیدترین قیمت پراید در بازار خودرو
قیمت پراید و دیگر محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.(ادامه)
کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه ای ضمن اعلام اسامی شهرهای دچار تغییر رنگ بندی، از مردم خواسته شده از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند. اعلام اسامی شهرهای جدید قرمز و نارنجی/ مهلت ۷۲ ساعته به مسافران
کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه ای ضمن اعلام اسامی شهرهای دچار تغییر رنگ بندی، از مردم خواسته شده از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.(ادامه)
هواشناسی مازندران اعلام کرد ؛ سرعت تندبادی که حوالی ظهر امروز چهارشنبه از غرب شروع به وزیدن کرد و طی چند ساعت مناطق مختلف استان را در نوردید در برخی مناطق به بیش از ۱۰۰ کیلومتر رسید و بیشترین سرعت هم با ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت در بخش بلده شهرستان نور ثبت شد. تندباد با سرعت ۱۰۸ کیلومتر مازندران را در نوردید/ ثبت گرمای ۳۶ درجه‌ای
هواشناسی مازندران اعلام کرد ؛ سرعت تندبادی که حوالی ظهر امروز چهارشنبه از غرب شروع به وزیدن کرد و طی چند ساعت مناطق مختلف استان را در نوردید در برخی مناطق به بیش از ۱۰۰ کیلومتر رسید و بیشترین سرعت هم با ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت در بخش بلده شهرستان نور ثبت شد.(ادامه)
صداوسیما: خبر ترور رستم قاسمی در لبنان صحت ندارد
­صداوسیما از قول یک منبع مطلع نوشت: خبر ترور رستم قاسمی، وزیر اسبق نفت کشورمان به دست عوامل موساد در لبنان صحت ندارد و ایشان در سلامت کامل هستند.(ادامه)
کرونا در کمین مسافران شمال(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.