.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سامانه پدافند هوایی روسیه منهدم شد
(ادامه)

معاون امور صنایع وزارت صمت در حاشیه نشست اخیر کمیته خودرو اعلام کرد: محدودیت هایی برای جلوگیری از حضور دلالان برای ثبت نام خرید خودرو در نظر گرفته شده است. جدیدترین مصوبات کمیته خودرو اعلام شد
معاون امور صنایع وزارت صمت در حاشیه نشست اخیر کمیته خودرو اعلام کرد: محدودیت هایی برای جلوگیری از حضور دلالان برای ثبت نام خرید خودرو در نظر گرفته شده است.(ادامه)
 سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی یک هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. مجموع مبتلایان به ۱۲۰۱۹۸ نفر رسید/ افزایش تعداد جانباختگان به ۶۹۸۸نفر/ ۲۷۰۵ نفر در وضعیت شدید
سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی یک هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.(ادامه)
عناوین روزنامه‌های یکشنبه ۲۸ اردیبهشت مازندران
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه را مشاهده کنید.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران که ۵ روز قبل معارفه شد از اجرای طرح ضربتی جمع آوری اراذل و اوباش و دستگیری ۲۲ شرور در استان خبر داد. خط و نشان فرمانده جدید انتظامی مازندران برای اراذل و اوباش
فرمانده انتظامی مازندران که ۵ روز قبل معارفه شد از اجرای طرح ضربتی جمع آوری اراذل و اوباش و دستگیری ۲۲ شرور در استان خبر داد.(ادامه)
رئیس شورای شهر تهران از تهیه نامه‌ای به مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور با موضوع بخشودگی بخشی از پارکینگ پلاسکو خبر داد.

نامه شورای‌شهری‌ها به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور
رئیس شورای شهر تهران از تهیه نامه‌ای به مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور با موضوع بخشودگی بخشی از پارکینگ پلاسکو خبر داد. (ادامه)
آخرین جلسه علنی مجلس در دوره دهم قانونگذاری
آخرین جلسه علنی مجلس در دوره دهم قانونگذاری چهارشنبه این هفته برگزار می شود.(ادامه)
ابراز خرسندی یوسف‌نژاد از ممنوعیت ۵ ساله شکار در شمال
نماینده مردم ساری در مجلس با تاکید بر اینکه شکار و تیراندازی نه تنها در شمال بلکه در کشور باید ممنوع شود بر ضرورت افزایش مجازات صید و شکار غیرمجاز تاکید کرد.(ادامه)
مازندران میزبان شرکت‌های فن آور کشور
نخستین کنفرانس ملی انقلاب صنعتی چهارم اکوسیستم نوآوری ایران، فرصت‌ها و چالش‌ها به میزبانی پارک علم و فناوری مازندران برگزار خواهد شد.(ادامه)
مرغ، گران شد
گزارش جدید سازمان مدیریت میادین میوه و تره‎بار از گران شدن قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته در بازار خبر می‌دهد.(ادامه)
علت افزایش آمار مبتلایانِ کرونا در روز‌های اخیر
رئیس کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا با تاکید بر اینکه افزایش آمار مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر به معنای افزایش ابتلا به کرونا نیست، گفت: علت این افزایش در آمار به دلیل تغییر تمرکز ما از بیماران بستری در بیمارستان به کل جامعه است.(ادامه)
وعده‌های دولت روحانی؛ ملت ایران! یادتان هست؟
فردا سومین سالگرد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و عملاً دولت تدبیر و امید به ریاست حجت‌الاسلام روحانی وارد سال پایانی عمر خود خواهد شد.(ادامه)

به‌دنبال برکناری رضا رحمانی از وزارت صمت، امروز صادق نجفی هم از جایگاه «مشاور عالی وزیر» این وزارت برکنار شد.

صادق نجفی از جایگاه «مشاور عالی وزیر» وزارت صمت برکنار شد
به‌دنبال برکناری رضا رحمانی از وزارت صمت، امروز صادق نجفی هم از جایگاه «مشاور عالی وزیر» این وزارت برکنار شد. (ادامه)
پایانه صادراتی راهی برای فروش محصولات کشاورزی
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: تحرک صنایع تبدیلی در گرو فروش محصولات و ارائه به بازار‌های صادراتی با راه اندازی پایانه صادراتی است. ‎(ادامه)
پدر داماد احمدی ‌نژاد هم كانديدا معرفى كرد!
(ادامه)
مناجات ظریف در شب قدر/عکس
وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت شب قدر (بیست و سوم رمضان) دعایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.(ادامه)
تکلیف قیمت جدید تمام خودروهای ایران خودرو و سایپا مشخص شد
رئیس شورای رقابت از تعیین تکلیف قیمت تمام محصولات ایران خودرو و سایپا در جلسه امروز شورای رقابت خبرداد.(ادامه)
نوشیدنی که شما را دچار بیماری قلبی می‌کند
نتایج یک بررسی حاکی از آن است که مصرف نوعی از نوشیدنی میزان بروز بیماری‌های قلبی در زنان را افرایش می‌دهد.(ادامه)
پیش‌بینی افزایش ۱۳۰۰ مگاواتی مصرف برق تابستان در مازندران
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از پیش‌بینی افزایش مصرف ۱۳۰۰ مگاواتی برق تابستان امسال در مازندران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: گروه خودروسازی سایپا از افزایش چشمگیر تولید کوییک و ساینا برای جبران توقف تولید پراید خبر داد. کوییک و ساینا جای پراید را خواهند گرفت
شمال نیوز: گروه خودروسازی سایپا از افزایش چشمگیر تولید کوییک و ساینا برای جبران توقف تولید پراید خبر داد.(ادامه)
عکس | فرمانده حشدالشعبی با عکس حاج قاسم روی سینه از نخست وزیر عراق استقبال کرد
(ادامه)
شمال نیوز:  رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۴۴ نفر به مبتلایان کرونا در مازندران اضافه شد، گفت: بیماران خاص و بیماری‌های زمینه‌ای با ریسک بالا، کودکان و سالمندان بیشتر مراقب خود باشند. ۴۴ نفر به مبتلایان کرونا در مازندران اضافه شد
شمال نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۴۴ نفر به مبتلایان کرونا در مازندران اضافه شد، گفت: بیماران خاص و بیماری‌های زمینه‌ای با ریسک بالا، کودکان و سالمندان بیشتر مراقب خود باشند. (ادامه)
شمال نیوز:  مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: صبح یک‌شنبه با شمالی شدن جریان هوا و عبور موج از تراز میانی جو، وزش باد شروع شده و دریا به‌تدریج از ظهر موّاج و طوفانی خواهد شد. باد و باران مهمان آسمان مازندران
شمال نیوز: مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: صبح یک‌شنبه با شمالی شدن جریان هوا و عبور موج از تراز میانی جو، وزش باد شروع شده و دریا به‌تدریج از ظهر موّاج و طوفانی خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز : این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و رصد دقیق فضای مجازی، متهم این پرونده را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند..... دستگیری عامل انتشار سوالات آزمون دکتری در گیلان
شمال نیوز : این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و رصد دقیق فضای مجازی، متهم این پرونده را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.....(ادامه)
شمال نیوز:  منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم با بیان اینکه قوانین دست‌و‌پاگیر کشور، سرمایه‌گذاران را زمین می‌زند، گفت: مدیران دارای فساد سیاسی و اخلاقی باید بروند. مدیران ناکارآمد بروند
شمال نیوز: منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم با بیان اینکه قوانین دست‌و‌پاگیر کشور، سرمایه‌گذاران را زمین می‌زند، گفت: مدیران دارای فساد سیاسی و اخلاقی باید بروند. (ادامه)
آموزش و پرورش: باید زندگی در دوران کرونا را تمرین کنیم/ حضور در مدارس اجباری نیست
(ادامه)
شمال نیوز: روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: برخورد خودروی پراید با عابران پیاده ۵ نفر در بهشهر را روانه بیمارستان کرد. پراید باز هم حماسه آفرید
شمال نیوز: روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: برخورد خودروی پراید با عابران پیاده ۵ نفر در بهشهر را روانه بیمارستان کرد.(ادامه)
شمال نیوز: با اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، نگهداری خودروهای صفر کیلومتر در پارکینگ، حکم احتکار را دارد و شهروندان می‌توانند موارد مشکوک را گزارش کنند. نگهداری خودروی صفر ممنوع
شمال نیوز: با اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، نگهداری خودروهای صفر کیلومتر در پارکینگ، حکم احتکار را دارد و شهروندان می‌توانند موارد مشکوک را گزارش کنند.(ادامه)
اعترافات دردناک زنی که دامادش را به قتل رساند
(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: ‌از  حدود ۱۰ هزا رو ۱۰۰ تذکر کتبی نمایندگان ۲۲۰۰ مورد آن مربوط به رئیس‌جمهور بوده که بیشترین تذکرات را داشته و کمترین تذکرات نیز مربوط به علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری است که شامل ۲۱  تذکر از نمایندگان می‌شود.
۱۰ هزار تذکر نمایندگان مجلس دهم به اعضای دولت / ۳۰۸۵ سؤال نمایندگان از وزرا + جزئیات
شمال نیوز : عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: ‌از حدود ۱۰ هزا رو ۱۰۰ تذکر کتبی نمایندگان ۲۲۰۰ مورد آن مربوط به رئیس‌جمهور بوده که بیشترین تذکرات را داشته و کمترین تذکرات نیز مربوط به علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری است که شامل ۲۱ تذکر از نمایندگان می‌شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.733 seconds.