.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دعای روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
تصاویر: دیدار مدیران وزارت ارتباطات با معاون اول رییس جمهوری
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری روز یکشنبه به دعوت محمد جواد آذری جهرمی در وزارت ارتباطات حضور یافت و به صورت مجازی پوشش شبکه ملی اطلاعات برای ۱۵۷۸ روستا را افتتاح کرد. در این مراسم همچنین از اتصال ۶۳۲ روستا به شبکه تلفن همراه نیز رونمایی شد. (ادامه)
پشت پرده وصل کردن تشکیلاتی شمس الدین حسینی به احمدی‌نژاد
طی دو سه روز اخیر رسانه‌های اصلاح طلب آرمان، شرق و اعتماد و سایت‌های فرارو، عصر ایران و خبرآنلاین و همچنین بعضی از رسانه‌های اصولگرای نزدیک به محمدباقر قالیباف نظیر مشرق با تیتر کردن سیدشمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد دولت‌های نهم و دهم و بعضاً تحریف مصاحبه و برخی اخبار مرتبط با او در این صدد برآمدن تا با نسبت دادن تشکیلاتی او به احمدی نژاد، بر آرای‌ حسینی برای ریاست مجلس یازدهم تاثیر منفی بگذارند.(ادامه)
برخی نمایندگان مجلس دهم چند روز آینده جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و وزرا در چیدن کمیسیون‌ها و رؤسای کمیسیون‌ها مؤثر بودند و این مسئله نگذاشت مجلس آنگونه که باید مسئولیت خود را به درستی انجام دهد.(ادامه)
بسیاری علی لاریجانی را جدی‌ترین شریک سیاسی دولت روحانی می‌دانند، کسی که نه تنها تصویب برجام را مدیریت کرد بلکه مسبب رای اعتماد به بسیاری از وزرای دولت بود و در برابر این کمک نیز وزارت کشور به یار دیرینش رحمانی فضلی سپرده شد. شورای عالی امنیت ملی یا صدا و سیما؛ علی لاریجانی به کجا می‌رود؟مقصد لاریجانی پس از مجلس کجاست؟
بسیاری علی لاریجانی را جدی‌ترین شریک سیاسی دولت روحانی می‌دانند، کسی که نه تنها تصویب برجام را مدیریت کرد بلکه مسبب رای اعتماد به بسیاری از وزرای دولت بود و در برابر این کمک نیز وزارت کشور به یار دیرینش رحمانی فضلی سپرده شد.(ادامه)

قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۲۹ اردیبهشت را مشاهده می‌کنید قیمت روز گوشی موبایل در ۲۹ اردیبهشت
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۲۹ اردیبهشت را مشاهده می‌کنید(ادامه)
حکم حبس محمود صادقی تائید شد / ۲۱ ماه حبس و ۱۰ میلیون جزای نقدی
محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس از رد شدن درخواست تجدید نظر وی درباره حکم ۲۱ ماه حبس خبر داد.(ادامه)
۵ روش سریع برای کاهش قند خون
قند خون بالا وقتی رخ می‌دهد که بدن شما نتواند قند را از خون به داخل سلول منتقل کند و در صورت عدم کنترل این شرایط، می‌تواند به دیابت منجر شود. یک مطالعه در سال ۲۰۱۲ گزارش داد که ۱۲-۱۴ ٪ از بزرگسالان ایالات متحده مبتلا به دیابت نوع ۲ هستند، در حالی که ۳۷-۳۸ ٪ در دیابت نوع ۱ طبقه بندی شدند. این بدان معنی است که ۵۰ ٪ از بزرگسالان آمریکایی مبتلا به دیابت ارثی یا اکتسابی هستند.(ادامه)
شمال نیوز:
از دیروز تا امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۲۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. شناسایی ۲۲۹۴ مورد جدید ابتلا طی ۲۴ ساعت گذشته / مجموع جانباختگان به ۷۰۵۷ نفر رسید / ۹۵۶۶۱ نفر بهبود یافتند
شمال نیوز: از دیروز تا امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۲۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر سعیدی توسعه ی زراعت چوب را از اصلی ترین راهکارهای برون رفت از مشکل تامین چوب دانست و خاطر نشان کرد : می بایست تلاش نمود تا طرحهای توسعه در دستور کار قرار گیرد .  .... اولین دیدار رسمی رئیس جدید سازمان جنگل ها و مراتع با محوریت صنایع چوب و کاغذ مازندران
شمال نیوز : دکتر سعیدی توسعه ی زراعت چوب را از اصلی ترین راهکارهای برون رفت از مشکل تامین چوب دانست و خاطر نشان کرد : می بایست تلاش نمود تا طرحهای توسعه در دستور کار قرار گیرد . ....(ادامه)
شمال نیوز : حسین زادگان خواستار تعیین تکلیف وضعیت شرکت‌های صوری حمل و نقل بین المللی در استان شد..... استاندار : شرکت های حمل و نقل بین المللی مازندران راکد هستند
شمال نیوز : حسین زادگان خواستار تعیین تکلیف وضعیت شرکت‌های صوری حمل و نقل بین المللی در استان شد.....(ادامه)
مراقب خسارت باشید / سود ۱۸۷ درصدی بورس غیرعادی است
(ادامه)
غرق شدن دوقلوهای ۲ و نیم ساله در استخر
(ادامه)
شمال نیوز : سردار مرتضی میرزایی با اشاره به فرار متهم به تیراندازی از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیس برای شناسایی مخفیگاه این فرد خبر داد و .... فرمانده انتظامی استان : ۲۲ اراذل واوباش در مازندران دستگیر شدند
شمال نیوز : سردار مرتضی میرزایی با اشاره به فرار متهم به تیراندازی از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیس برای شناسایی مخفیگاه این فرد خبر داد و ....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان صمت مازندران در خصوص سایر صنوف از قلم افتاده از لیست وزارت کار اعلام کرد: در حال حاضر، خدماتی به سایر صنوف خارج از لیست 13 گروه اعلام شده، داده نمی‌شود.... دل پُر اصناف از روزهای کرونایی تا دست خالی دولت برای حمایت !
شمال نیوز : رئیس سازمان صمت مازندران در خصوص سایر صنوف از قلم افتاده از لیست وزارت کار اعلام کرد: در حال حاضر، خدماتی به سایر صنوف خارج از لیست 13 گروه اعلام شده، داده نمی‌شود....(ادامه)
آیا هوای سرد کولر در انتقال ویروس کرونا تاثیر دارد
(ادامه)
عزم آموزش و پرورش برای برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم/ خانواده‌ها: نگرانیم
(ادامه)
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران، 27 اردیبهشت، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را به اهالی عرصه روابط‌عمومی و رسانه تبریک گفت و از تلاش های این عزیزان در مقابله با کروناویروس قدردانی کرد. ‎ پیام استاندار مازندران به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران، 27 اردیبهشت، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را به اهالی عرصه روابط‌عمومی و رسانه تبریک گفت و از تلاش های این عزیزان در مقابله با کروناویروس قدردانی کرد. ‎(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه ۲۹ اردیبهشت
(ادامه)
: بدون تردید سلامت بازیکنان و مربیان در اولویت است، مسئله‌ای که ماه‌هاست دنیا را بر آن داشته تا کرکره همه رویداد‌های ورزشی را پایین بکشد به امید بهبود شرایط و بازگشت به روند عادی. یک بام و دوهوای فوتبالی‌ها (يادداشت)
: بدون تردید سلامت بازیکنان و مربیان در اولویت است، مسئله‌ای که ماه‌هاست دنیا را بر آن داشته تا کرکره همه رویداد‌های ورزشی را پایین بکشد به امید بهبود شرایط و بازگشت به روند عادی.(ادامه)
صرف خواندن یک رسانه به‌معنی سواد رسانه‌ای نیست. شما الفبای زبان عربی را می‌شناسید؛ آیا شناختن این الفبا به این معناست که شما زبان عربی هم بلد هستید؟ سواد رسانه‌ای؛ سواد چیست، رسانه کدام است؟(يادداشت)
صرف خواندن یک رسانه به‌معنی سواد رسانه‌ای نیست. شما الفبای زبان عربی را می‌شناسید؛ آیا شناختن این الفبا به این معناست که شما زبان عربی هم بلد هستید؟(ادامه)
تاخت‌وتاز مافیای چوب برای تاراج جنگل‌های شمال
طرح تنفس جنگل در واقع تلاش داشت از زیاده خواهی شرکت های بهره بردار چوب و سوداگرانی که عرصه تولید چوب را در قبضه خود داشتند، جلوگیری کند. با این حال عملا این طرح شکست خورد و این روزها شاهد این هستیم که تاخت و تاز قاچاقچیان برای تاراج جنگل‌ها ادامه دارد.تاخت‌وتاز مافیای چوب برای تاراج جنگل‌های شمال(ادامه)
طرز تهیه اکبر جوجه خوشمزه
در گزارش زیر طرز تهیه اکبر جوجه را به شما آموزش می دهیم. به گزارش گروه وبگردی (ادامه)
انتقادات تند یک دانشجو در محضر رهبر انقلاب
نماینده اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی با انتقاد از بی توجهی برخی از مسئولان به مردم گفت: در نگاه انقلاب و رهبرانش، مردم همه‌کاره انقلابند، اما سیاست‌زده‌ها و سیاست‌بازان، به این حرف‌ها اهمیت نمی‌دهند. (ادامه)
زمان بازگشایی هتل‌ها و رستوران‌ها در کشور مشخص شد
هتل‌ها و رستوران‌ها با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی بعد از ماه مبارک رمضان فعالیت خود را از سرمی گیرند.(ادامه)
محسن تنابنده بالاخره از همسر واقعی اش رونمایی کرد + عکس
محسن تنابنده چند سالی است که به جرگه متاهلین پیوسته و یک پسر به نام نامی دارد که بهمن ماه سال 96 متولد شد. روشنک گلپا همسر محسن تنابنده است که این هنرمند در بهمن ماه سال 94 با انتشار تصاویری از مراسم عقدش خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی فرمودند: جبهه انقلاب را گسترش بدهید؛ یارگیری کنید؛ حذف نکنید. بعضی‌ها که به اسلام و انقلاب معتقدند، در فلان مسئله با شما موافق نیستند؛ این موجب طرد نشود. البتّه منظور جذب منافق و آدم بی‌اعتقاد نیست دولت جوان حزب‌اللّهی‌ علاج مشکلات کشور است / با کسانی که دشمن را تزیین میکنند مماشات نکنید / جبهه‌ی انقلاب را گسترش بدهید؛ یارگیری کنید؛ حذف نکنید / رؤسای دانشگاه‌ها، مدیران و دانشجویان و بخصوص دخترخانم‌ها به حجاب و فاصله‌گذاری اهمیت بدهند(خبر)
رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی فرمودند: جبهه انقلاب را گسترش بدهید؛ یارگیری کنید؛ حذف نکنید. بعضی‌ها که به اسلام و انقلاب معتقدند، در فلان مسئله با شما موافق نیستند؛ این موجب طرد نشود. البتّه منظور جذب منافق و آدم بی‌اعتقاد نیست(ادامه)
رهبر انقلاب چه خودکاری استفاده می‌کنند؟ +عکس
در حاشیه دیدار متفاوت و ویدئو کنفرانسی نمایندگان تشکل های دانشجویی با رهبر انقلاب، تصویری خاص به ثبت رسیده است. در این تصویر خودکار ایرانی کیان در دست رهبر انقلاب دیده می شود. (ادامه)
دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
شمال نیوز : مطابق با همه‌گیری آنفلوآنزای اسپانیایی که اوایل قرن گذشته بود، موج دوم خصوصا در پاییز و در نیمه کره شمالی شدیدتر و تعطیلات بیشتر و اقدامات بیشتری نیاز خواهد بود.... حریرچی: کرونا شدیدتر از موج اول برمی‌گردد
شمال نیوز : مطابق با همه‌گیری آنفلوآنزای اسپانیایی که اوایل قرن گذشته بود، موج دوم خصوصا در پاییز و در نیمه کره شمالی شدیدتر و تعطیلات بیشتر و اقدامات بیشتری نیاز خواهد بود....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.