.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : عباسی تصریح کرد: بیشترین آمار مرگ و میر غیر طبیعی در استان مازندران مربوط به تصادفات رانندگی بوده و خودکشی و قتل در رده های بعدی قرار دارد..... تصادفات بیشترین عامل مرگ و میر غیر طبیعی در مازندران است
شمال نیوز : عباسی تصریح کرد: بیشترین آمار مرگ و میر غیر طبیعی در استان مازندران مربوط به تصادفات رانندگی بوده و خودکشی و قتل در رده های بعدی قرار دارد.....(ادامه)
کارگران ساعتی و پاره وقت چقدر عیدی می گیرند؟
مبلغ پرداختی بابت عیدی و پاداش به کارگران کارگاه‌های فصلی مشمول قانون کار و همچنین کارگران سایر کارگاه‌های مشمول که کمتر از یک سال در کارگاه کار کردند، باید بر ماخذ ۶۰ روز و به نسبت ایام کارکرد در سال محاسبه شود.(ادامه)
عکس/ باغی زیبا در شیراز
باغ نارنجستان قوام، یکی از محبوب ترین اماکن گردشگری شهر شیراز است.(ادامه)
شمال نیوز : من اعتقاد دارم بخشی از این شایعات را هم در زمان‌های متفاوت درست می‌کنند و به موقع از آن بهره‌برداری می‌کنند، دیده‌ایم که چگونه هم بهره‌برداری کردند و موفق هم شدند. یعنی یک ترفند کثیف سیاسی و امنیتی هم هست..... فائزه هاشمی : بابا خیلی پولدار نبود / من چون الان اخراج و بیکار شدم، دارم باغ‌های پسته‌ی مامان را مدیریت می‌کنم
شمال نیوز : من اعتقاد دارم بخشی از این شایعات را هم در زمان‌های متفاوت درست می‌کنند و به موقع از آن بهره‌برداری می‌کنند، دیده‌ایم که چگونه هم بهره‌برداری کردند و موفق هم شدند. یعنی یک ترفند کثیف سیاسی و امنیتی هم هست.....(ادامه)
ممنوع شدن ارسال یک پیام برای بیش از 5 نفر درواتس‌اَپ
کاربران واتس‌اَپ زین پس نمی‌توانند یک پیام یکسان را برای بیش از 5 کاربر به‌طور هم‌زمان ارسال کنند. این رقم تا پیش‌ازاین 20 بار بود.(ادامه)
عکس : زوج طلایی ایران
سردار آزمون و مهدی طارمی همچنان زوج طلایی و مورد اعتماد کارلوس کی روش برای باز کردن دروازه حریفان آسیایی هستند. (ادامه)
روزانه دو عدد موز سیاه شده بخورید!
همه میگن خوردن یک سیب در روز شما را از پزشک دور می‌کند، اما من می‌گویم خوردن یک موز در روز شما را از پزشک دور می‌کند. این میوه علاوه بر خوشمزه بودن فواید سلامتی زیادی دارد مخصوصا موز‌های سیاه شده. اینجا دلایل این که چرا خوردن موز سیاه شده مفید است را بخوانید(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان از برگزاری اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران کل سابق یکی از دستگاه‌های اجرایی استان  به همراه عده‌ای از کارکنان این اداره در مجتمع دادگاه‌های کیفری .... برگزاری اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران کل سابق و ۲۱ نفر از کارکنان یکی از دستگاه‌های اجرایی استان
رئیس کل دادگستری استان از برگزاری اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران کل سابق یکی از دستگاه‌های اجرایی استان به همراه عده‌ای از کارکنان این اداره در مجتمع دادگاه‌های کیفری ....(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۲ بهمن
(ادامه)
برف زمستانی در روستای پرکوه از توابع بخش دودانگه ساری برف زمستانی در روستای پرکوه از توابع بخش دودانگه ساری(خبر)
برف زمستانی در روستای پرکوه از توابع بخش دودانگه ساری(ادامه)
عکس/ پست علیرضا بیرانوند پس از بازی با عمان
علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از درخشش در بازی با عمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به میزبانی امارت با انتشارتصویری از بازیکنان تیم ملی را در صفحه اینستاگرامش نوشت: ایران(ادامه)
تشییع و تدفین شهید هوشنگ مرتضوی در شهرستان قائم‌شهر
مراسم تشییع و تدفین شهید تازه تفحص شده با حضور مردم شهید پرور شهرستان قائم‎شهر برگزار شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
اعزام 2 اکیپ نجات از راهداری بابل و آمل برای نجات مردم محبوس در فیلبند
رئیس جمعیت هلال احمر بندپی بابل گفت: دو اکیپ از راهداری بابل و آمل برای نجات مردم محبوس در فیلبند وارد منطقه شده و اقدام به بازگشایی مسیر دارند.(ادامه)
هرگز ماهی و ماست را با هم نخورید!؟
یک متخصص تغذیه گفت: در فرهنگ ما عادات خوب غذایی همچون مصرف پنیر با گردو وجود دارد که مفید بودن آن‌ها از نظر علمی برای سلامت ثابت شده است.(ادامه)
قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول
(ادامه)
بازداشت مدیرکل سابق محیط زیست
(ادامه)
عبور موج ضعیف باران در ارتفاعات مازندران
آسمان مازندران امروز سه شنبه دوم بهمن ماه بدلیل عبور موج ضعیف در ارتفاعات بارانی خواهد بود.(ادامه)
گزینه‌های تولیت آستان قدس مشخص شدند
از آیت الله «سید احمد حسینی خراسانی»، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام «سید محمدحسن ابوترابی فرد» امام جمعه موقت تهران و نایب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی، «حجت الاسلام سید محمد سعیدی» تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، حجت الاسلام «علی محمدی» رئیس سابق سازمان اوقاف و امور خیریه و آیت الله «محسن اراکی» دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و نماینده مردم اراک در مجلس خبرگان... (ادامه)
عکسی از همسر اول و همسر دوم «حسین محب‌اهری»
حسین محب اهری در سال ۷۹ قبل از اینکه اصلا سرطان بگیرد بعد از ۲۲ سال زندگی از همسرش فرحناز منافی ظاهر طلاق گرفت. مدت‌ها بعد بیماری سرطان سراغش آمد و سال‌ها بعد حسین محب اهری برای بار دوم با خانوم مهتاب مقصودلو ازدواج کرد.(ادامه)
حق مسکن کارگران ۱۰۰هزار تومان شد
با تصویب اعضای شورای عالی کار، حق مسکن کارگران با افزایش ۶۰ هزار تومانی از ۴۰ هزار تومان به ۱۰۰هزار تومان افزایش یافت.(ادامه)
لبیک سریع جهرمی به درخواست روحانی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با گذشت چند ساعت از انتقادات صریح رئیس‌جمهور نسبت به پیامک‌های تبلیغاتی و مزاحم، با اولتیماتوم به دفاتر خدمات ارتباطی، نخستین گام اجرایی برای برخورد با متخلفان را برداشت.(ادامه)
خواب روز کِی، چقدر و چگونه باشد؟ 7 توصیه کاربردی از دو بنیاد علمی
(ادامه)
حکم محکومیت یک‌ساله غلامحسین کرباسچی صبح امروز اجرایی شد. گزارش تسنیم درباره علت محکومیت کرباسچی را بخوانید. علت محکومیت غلامحسین کرباسچی چیست؟
حکم محکومیت یک‌ساله غلامحسین کرباسچی صبح امروز اجرایی شد. گزارش تسنیم درباره علت محکومیت کرباسچی را بخوانید.(ادامه)
قطع یارانه را چطور پیگیری کنیم؟
یارانه بگیرانی که به هر دلیل یارانه شان قطع شده است باید به سایتی که وزارت رفاه اعلام کرده مراجعه کنند.(ادامه)
تازه‌ترین تصوير از پسران رهبر انقلاب +عكس
حجت اسلام سید میثم خامنه‌ای و حجت اسلام سید مسعود خامنه‌ای در مراسم ترحیم سردار احمد فضائلی (ادامه)
عکس: پلاکارد معنی دار، مقابل جهانگیری
اسحاق جهانگیری دوشنبه ۱ بهمن در سفری دو روزه برای افتتاح تعدادی طرحهای زیربنایی در نقاط مختلف استان کرمان وارد این استان شد. (ادامه)
شمال نیوز: سردار اسکندر مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در غم از دست دادن والده خود به سوگ نشست. سردار اسکندر مومنی داغدار شد
شمال نیوز: سردار اسکندر مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در غم از دست دادن والده خود به سوگ نشست.(ادامه)
چقدر خواب در طول شبانه‌روز نیاز داریم؟
نیاز بدن به خواب با توجه به گروه‌های سنی مختلف، متفاوت است، اما بدن اغلب مردم به طور متوسط به هفت یا هشت ساعت خواب در شبانه روز نیاز دارد.(ادامه)
12 بانک امروز بسته‌ حمایتی واریز می‌کنند
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: از 28 بانک عامل تاکنون 16 بانک به تعهداتشان برای واریز بسته حمایتی اقدام کردند و 12 بانک دیگر امروز نسبت به واریز اقدام می‌کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.