.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ پاترول 2017 در تهران
پاترول ، از بهترین و محبوب ترین محصولات نیسان در ایران(ادامه)
جمع آوری بیش از هزار رشته دام ماهیان خاویاری غیرمجاز در مازندران
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران گفت: هزار و ۸۰۰ رشته دام ماهیان خاویاری غیرمجاز در دریای خزر جمع آوری شد.(ادامه)
جلسه فوق العاده مجمع تشخیص برای بررسی الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه صبح امروز خود به بررسی الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو می‌پردازد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۶ بهمن ماه مازندران
(ادامه)
نرخ کرایه تاکسی افزایش نیافت/کاش مردم ساری‌کارت بکشند
رئیس حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت: تمام تاکسی‌های مرکز مازندران مجهز به ساری‌کارت هستند شاید دریافت وجه کرایه به‌دلیل نبود پول خرد باشد چراکه در این زمینه رانندگان با مشکلات زیادی مواجه هستند.(ادامه)
۴۹ اثر تاریخی و طبیعی سوادکوه ثبت ملی شده است
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: از ۴۰۰ اثر تاریخی و طبیعی دارای ارزش سوادکوه ۴۹ اثر ثبت ملی شده است.(ادامه)
پیش بینی بارش باران روز‌های آینده در مازندران
آسمان مازندران از روز دوشنبه ۸ بهمن ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی ابری و مه آلود همراه با بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
حماسه ۶ بهمن آمل اوج بصیرت ملت بوده است
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران یاد و خاطره حماسه آفرینی مردم آمل در ششم بهمن ماه سال ۶۰ در پاسداری از انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و از آن به عنوان اوج بصیرت یاد کردند.(ادامه)
آخرین فرصت ثبت نام در پذیرش بدون کنکور بهمن ۹۷
متقاضیان تحصیل در رشته‌های مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور برای پذیرش بهمن ۹۷ تا چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه فرصت دارند در این مراکز ثبت نام کنند.(ادامه)
شمال نیوز : سکونت در محل خدمت به معنای استقرار خانواده‌ی مسئول در محل خدمت است. این‌که مسئول مربوطه در دو روز در هفته، چند ساعت بیشتر در محل خدمت بماند و روزهای دیگر، صبح به محل خدمت برود و عصر به منزلش در شهر دیگری برگردد، به معنای سکونت محسوب نمی‌شود..... گلایه شدید مردم مازندران از عدم‌ سکونت برخی مسئولان در محل خدمت + اولتیماتوم « شمال نیوز » برای انتشار یک فهرست
شمال نیوز : سکونت در محل خدمت به معنای استقرار خانواده‌ی مسئول در محل خدمت است. این‌که مسئول مربوطه در دو روز در هفته، چند ساعت بیشتر در محل خدمت بماند و روزهای دیگر، صبح به محل خدمت برود و عصر به منزلش در شهر دیگری برگردد، به معنای سکونت محسوب نمی‌شود.....(ادامه)
تشکر شفر از اسپانسر برانکو! + عکس
سرمربی استقلال با حمایت حامی مالی رقیب نیم فصل دوم را آغاز خواهد کرد.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه ۶ بهمن
(ادامه)
عکس/ تیراندازی مرگبار به خودروی ماموران خوزستانی
تیراندازی افراد ناشناس به خودرو نیروی انتظامی در بندر امام خمینی موجب شهادت 2 نفر از ماموران کادر و وظیفه کلانتری 13 این شهرستان شد.(ادامه)
توزیع پیک نوروزی در مدارس ممنوع شد
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه چاپ هرگونه پیک عید و اجبار خانواده‌ها و کودکان در این زمینه ممنوع است، گفت: طرح «عید و داستان» در سال جاری ادامه پیدا می‌کند و امسال نیز برای انس کودکان با کتاب اجرا می‌شود.(ادامه)
عکس/ جرثقیلی که ماشین عروس شد
در اقدامی جالب این عروس و داماد چینی از یک دستگاه جرثقیل بالابر به عنوان ماشین عروس خود استفاده کردند.(ادامه)
جدول/ برای خرید ۲۰۶ چقدر باید هزینه کرد؟
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
قیمت ارز امروز/قیمت دلار امروز ۹۷/۱۱/۰۶
قیمت دلار امروز ۶ بهمن به ۱۱ هزار ۷۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد همان قدر که مسئولان شرکت گاز استان بر روی دریافت بدهی ها از مشترکین تمرکز دارند و به سرعت انشعاب مشترکین بدهکار را قطع می کنند در بحث آموزش مشترکین تلاش کنند ، شاهد تکرار حوادثی دلخراش نظیر آنجه در آمل اتفاق افتاده است نخواهیم بود ..... از افزایش مسمومیت بر اثر گاز گرفتگی تا بی توجهی شرکت گاز به مقوله آموزش در مازندران !
شمال نیوز : به نظر می رسد همان قدر که مسئولان شرکت گاز استان بر روی دریافت بدهی ها از مشترکین تمرکز دارند و به سرعت انشعاب مشترکین بدهکار را قطع می کنند در بحث آموزش مشترکین تلاش کنند ، شاهد تکرار حوادثی دلخراش نظیر آنجه در آمل اتفاق افتاده است نخواهیم بود .....(ادامه)
شمال نیوز : در همین داستان آمل که یک حرکت مردمی عجیبی مردم آمل نشان دادند، اینکه امام (رضوان الله تعالی علیه) در وصیتنامه از مردم آمل اسم آوردند، نشان‌دهنده‌ی عظمت کار اینها - قشرهای مختلف، حتی زنها - است. دخترک چهارده پانزده ساله در همین داستان آمل، می‌رود می‌جنگد و به شهادت می‌رسد..... روایت حماسه ششم بهمن آمل در بیانات مقام معظم رهبری
شمال نیوز : در همین داستان آمل که یک حرکت مردمی عجیبی مردم آمل نشان دادند، اینکه امام (رضوان الله تعالی علیه) در وصیتنامه از مردم آمل اسم آوردند، نشان‌دهنده‌ی عظمت کار اینها - قشرهای مختلف، حتی زنها - است. دخترک چهارده پانزده ساله در همین داستان آمل، می‌رود می‌جنگد و به شهادت می‌رسد..... (ادامه)
افراد سالم از مصرف آسپرین خودداری کنند
متخصصان علوم پزشکی بر اساس بررسی‌های خود دریافتند که افراد سالم به دلیل خطر خونریزی باید از مصرف روزانه آسپرین خودداری کنند.(ادامه)
پست تهدیدآمیز بهاره رهنما برای سارق خانه‌اش +عکس
پس از آنکه جواهرات بهاره رهنما از منزلش به سرقت رفت او مطلبی تهدید آمیز را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد. (ادامه)
جشن تولد جهانگیری در کاخ سعد آباد +عکس
جشن سالگرد تولد اسحاق جهانگیری صاحب امتیاز ماهنامه صنعت و توسعه، به همراه اعضای تحریریه آن در کاخ سعدآباد برگزار شد. نخستین شماره مجله «صنعت و توسعه» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی اسحاق جهانگیری و با سردبیری امیر حسین مهدوی در آبان ماه سال ۸۵ منتشر شد. درحال حاضر جهانگیری فقط صاحب امتیاز است.(ادامه)
قاتل خاموش ۱۳ نفر را در مازندران بستری کرد
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۳ نفر براثر مسمومیت ناشی از گاز منواکسید کربن در بیمارستان های استان بستری شدند.(ادامه)
آغاز پیش ثبت نام سفر نوروزی مازندرانی‌ها به عتبات عالیات از امروز
پیش ثبت نام زائران کاروان‌های اعزامی عتبات عالیات مازندران برای سفر‌های نوروزی از صبح امروز شنبه ۶ بهمن آغاز می‌شود.(ادامه)
روش درمان اساسی کبد چرب
یک فوق تخصص کبد و گوارش با بیان اینکه شایع‌ترین بیماری کبدی در سطح جهان کبد چرب است، گفت: این بیماری ناشی از تجمع بیش از حد معمول چربی (بیش از ۵ درصد)، در بافت کبد است.(ادامه)
وزیر ارتباطات در راه بابلسر
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با هدف معرفی پروژه سلامت الکترونیک امروز شنبه ۶ بهمن، به شهرستان بابلسر می‌آید.(ادامه)
ریزش کوه در جاده هراز/ یک نفر کشته شد
در این حادثه سنگ کوه بر روی خودروی سانتافه در حال حرکت فرود آمد که در کوتاه ترین زمان نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند ولی راننده خودرو که مرد بود در دم جان باخت .(ادامه)
عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس، جزئیات پیشنهاد شورای نگهبان برای اصلاح قانون انتخابات مجلس را تشریح کرد. پیشنهاد شورای نگهبان برای تغییر انتخابات مجلس: انتخابات به صورت «تناسبی» برگزار شود / ثبت نام کاندیداها به صورت «حزبی و ائتلافی» خواهد بود / برای حضور در مجلس، «وزن» هر ائتلاف سنجیده می‌شود
عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس، جزئیات پیشنهاد شورای نگهبان برای اصلاح قانون انتخابات مجلس را تشریح کرد.(ادامه)
بیانیه آمریکا درباره نشست لهستان/ نام ایران حذف شد
وزارت خارجه آمریکا درباره نشست لهستان که اخیرا سر وصدای زیادی به پا کرده است بیانیه صادر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.