.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: جسددانشجوی اهل شاهرود که در روز جمعه ۲۵ اسفندماه سال ۹۶ در حوضچه گل رامیان استان گلستان غرق شده بود هنوز پیدانشده است و خانواده او از مسوولان کشوری درخواست کمک دارند. استمداد خانواده دانشجوی غرق شده در رامیان گلستان از مسوولان کشور
شمال نیوز: جسددانشجوی اهل شاهرود که در روز جمعه ۲۵ اسفندماه سال ۹۶ در حوضچه گل رامیان استان گلستان غرق شده بود هنوز پیدانشده است و خانواده او از مسوولان کشوری درخواست کمک دارند.(ادامه)


هژیر برای آنکه زمینه‌ی مساعدی برای نخست وزیری خود فراهم کند هر فشار یا درخواست را از سوی نمایندگان می‌پذیرفت و این بار هم به درخواست آن چند نماینده گردن نهاده بود. پارتی‌بازی در زمان شاه چگونه انجام می‌شد؟
هژیر برای آنکه زمینه‌ی مساعدی برای نخست وزیری خود فراهم کند هر فشار یا درخواست را از سوی نمایندگان می‌پذیرفت و این بار هم به درخواست آن چند نماینده گردن نهاده بود.(ادامه)
کارنامه رییس جمهوری در سالی که گذشت
رییس جمهوری اسلامی ایران در طول یکسال گذشته علاوه بر سفرهای داخلی و افتتاح طرح ها و پروژه های ملی و منطقه ای ، سفرهای خارجی و دیدار با همتایان ودیگر مقامات کشورها را در برنامه های خود داشت و در هر یک از این دیدارها همواره بر توسعه روابط دوجانبه تاکید می کرد.(ادامه)
شمال نیوز: رییس اداره امورعشایری مازندران از راه اندازی ۵کمپ نوروزی عشایری در استان خبرداد. راه اندازی ۵ کمپ نوروزی عشایری در مازندران
شمال نیوز: رییس اداره امورعشایری مازندران از راه اندازی ۵کمپ نوروزی عشایری در استان خبرداد.(ادامه)
هوای مازندران تا روز یکشنبه گرم و افتابی است/ طوفان دریا در راه است
رییس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران در جمع خبرنگاران از هوای گرم و افتابی تا روز یکشنبه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : وزش شدید باد در مازندران با سرعت 50 تا 110 کیلومتر بر ساعت که چهارشنبه‌شب از غرب مازندران  آغاز شد، به‌مدت 2 ساعت ادامه یافت و سبب به بار آمدن خسارات و قطعی برق در بسیاری از نقاط مازندران شد..... گزارشی از طوفان و تندباد شدید در مازندران
شمال نیوز : وزش شدید باد در مازندران با سرعت 50 تا 110 کیلومتر بر ساعت که چهارشنبه‌شب از غرب مازندران آغاز شد، به‌مدت 2 ساعت ادامه یافت و سبب به بار آمدن خسارات و قطعی برق در بسیاری از نقاط مازندران شد.....(ادامه)
عکس /خسارات طوفان بهاری در شهر ساری
(ادامه)
طوفان در بابل یک مصدوم بر جای گذاشت
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: طوفان در بابل منجر به ریزش سقف یک خانه و مصدومیت زن سالمند شد.(ادامه)
عکس قدیمی از شستشوی فرش در آستانه نوروز
شستشوی فرش در آستانه نوروز شهر ری سال ۵۱ خورشیدی رامشاهده می کنید.(ادامه)
هیچ تغییری در ساختار نیروهای شرکتی شهرداری نداریم/قراردادی‌ها پیمانی می‌شوند
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: هیچ تغییری قرار نیست در ساختار نیروهای شرکتی شهرداری داشته باشیم.(ادامه)
دومین روز بهار و ادامه ممنوعیت آمد وشد
رییس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده‌های هراز وسوادکوه امروز و فردا ممنوع شد.(ادامه)
آسمان مازندران دومین روز بهار ابری
هوای مازندران امروز پنج شنبه دومین روز فروردین ابری است (ادامه)
وزش شدید باد در ساری 3 مصدوم بر جای گذاشت
سخنگوی بیمارستان امام خمینی(ره) ساری با اشاره به اینکه وزش باد شدید در ساری سبب مصدوم شدن 3 نفر شد، گفت: مصدومان به این مرکز آموزشی درمانی مراجعه کردند.(ادامه)
رحمانی‌فضلی: به وزارت کشور نمره 18.5 می‌دهم
وزیر کشور با بیان اینکه من به عملکرد کارکنان و همکارانمان در وزارت کشور در سال ۹۶ نمره ۱۸.۵ می‌دهم گفت: اولویت اول‌ ما در وزارت کشور در سال ۹۷ باتوجه به تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های که داریم کماکان حفظ امنیت و در مرحله بعد،تامین امید و نشاط جامعه است.(ادامه)
من درآمد متوسطی دارم که هر ماه باید بخشی از آن را به بیمه بازنشستگی ام اختصاص دهم. علاوه بر این، هر سه ماه هم سفری به خارج از کشور دارم. وضعیت مالی من همیشه همین طور بوده است و می‌توانم بگویم که تکنیک‌های پس اندازی که به کار می‌برم به من اجازه می‌دهند که از پس مخارج زندگی ام بر آیم. حالا می‌خواهم این تکنیک‌ها را به شما یاد دهم. پنج توصیه‌ برای پس‌انداز
من درآمد متوسطی دارم که هر ماه باید بخشی از آن را به بیمه بازنشستگی ام اختصاص دهم. علاوه بر این، هر سه ماه هم سفری به خارج از کشور دارم. وضعیت مالی من همیشه همین طور بوده است و می‌توانم بگویم که تکنیک‌های پس اندازی که به کار می‌برم به من اجازه می‌دهند که از پس مخارج زندگی ام بر آیم. حالا می‌خواهم این تکنیک‌ها را به شما یاد دهم.(ادامه)
بعد از مرگ هم هوشیاری ما باقی می‌ماند!
آنچه شگفت‌انگیز است، این است که، تنها پس از مرگ من و شما، زمانی وجود دارد که در آن سلول‌های درون بدن‌مان به تدریج حرکت به سمت فرآیند مرگ خاص‌شان را آغاز می‌کنند. من نمی‌گویم که مغز یا اینکه عضوی از شما پس از مرگ هنوز کار می‌کند. بلکه سلول‌ها فورا از زندگی به مرگ منتقل نمی‌شوند. در واقع، سلول‌ها از آنچه ما می‌فهمیدیم نسبت به توقفِ قلبِ یک شخصِ در حالِ مرگ، خیلی انعطاف‌پذیرتر هستند.(ادامه)
ادعای احمدی نژاد از اعتصاب غذای بقایی
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در کانال تلگرامی خود نوشت:(ادامه)
وزیر صنعت گفت: سال ١٣٩٧ را سال کار و تلاش مجاهدانه در صیانت از تولید ملى و ارتقای سطح کمى و کیفى آن و سال فتح بازارهاى هدف ، براى جذب و نفوذ کالاى ایرانى بدل خواهیم ساخت.


سال ۹۷ را به سال نفوذ کالاى ایرانى بدل خواهیم کرد
وزیر صنعت گفت: سال ١٣٩٧ را سال کار و تلاش مجاهدانه در صیانت از تولید ملى و ارتقای سطح کمى و کیفى آن و سال فتح بازارهاى هدف ، براى جذب و نفوذ کالاى ایرانى بدل خواهیم ساخت. (ادامه)
تیراندازی مرزبانی ترکمنستان به صیادان گلستانی/۲ نفر کشته شدند
فرماندار شهرستان ترکمن از تیراندازی مرزبانی ترکمنستان به صیادان گلستانی خبرداد و گفت: در این تیراندازی دو نفر کشته و دو نفر دستگیر شدند. (ادامه)
اولین گاف تخم مرغی سال ۹۷ +عکس
یکی از شهروندان از اولین اشتباه درج تاریخ روی تخم مرغ در اولین روز سال ۹۷ تصویری را ارسال کرده است.(ادامه)
عیدی امام خمینی به همسر آیت‌الله هاشمی چه بود؟
در خاطرات منتشر شده از آیت الله هاشمی از اول فروردین سال 68 به ماجرای عیدی امام به همسر آیت الله اشاره شده است.(ادامه)
سال 96 با تمام فراز و نشیب های اقتصادی خود به پایان رسید و از امروز کشورمان سال جدیدی را آغاز نموده است. شب گذشته رهبر معظم انقلاب به رسم هر ساله در صحبت های آغازین سال با مردم شعار سال را "حمایت از کالای ایرانی" عنوان نمودند. پرسشی که مطرح ...
چگونه می‌توان شعار سال را عملی کرد؟
سال 96 با تمام فراز و نشیب های اقتصادی خود به پایان رسید و از امروز کشورمان سال جدیدی را آغاز نموده است. شب گذشته رهبر معظم انقلاب به رسم هر ساله در صحبت های آغازین سال با مردم شعار سال را "حمایت از کالای ایرانی" عنوان نمودند. پرسشی که مطرح ... (ادامه)
سارق اینترنتی در آمل دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارق اینترنتی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
نخستین قتل سال ۹۷ در پایتخت با همسرکُشی آغاز شد
مردی پس از قتل زن و مجروح کردن مادرزنش متواری شد.(ادامه)
تقابل عمیق دو نگاه در سیاست گذاری ها و اعمال مدیریت در کشور و پیامدهای آن!(يادداشت)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «نبود مبارزه جدی با فساد» را مانع دیگر پیشرفت عنوان کردند و فرمودند: ملت ایران توانسته اصول بنیادین و شعارهای اصلی انقلاب را با همان استحکام اول تا امروز حفظ کند. هیچ کشوری به استقلال ملت ایران نمی‌رسد / با عدالتی که دنبالش هستیم فاصله داریم/اگر تعصبی که جوانان در فوتبال دارند روی اقتصاد داشتند وضع جور (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «نبود مبارزه جدی با فساد» را مانع دیگر پیشرفت عنوان کردند و فرمودند: ملت ایران توانسته اصول بنیادین و شعارهای اصلی انقلاب را با همان استحکام اول تا امروز حفظ کند. (ادامه)
شمال فردا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران تعداد بازدیدهای صورت گرفته از مراکز اقامتی و گردشگری استان از ابتدای فعالیت ستاد سفر نوروزی را ۹۸۷مورد عنوان کرد. ۹۸۷ مورد بازدید از مراکز اقامتی مازندران صورت گرفت
شمال فردا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران تعداد بازدیدهای صورت گرفته از مراکز اقامتی و گردشگری استان از ابتدای فعالیت ستاد سفر نوروزی را ۹۸۷مورد عنوان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : طوفانی که گفته می شود با سرعت 90 کیلومتر در ساعت به حرکت درآمده است استان مازندران را درنوردیده است ..... فوری / طوفان مازندران را درنوردید / سرگردانی مسافران نوروزی/ تند باد 2 پرواز فرودگاه ساری را به تهران برد
شمال نیوز : طوفانی که گفته می شود با سرعت 90 کیلومتر در ساعت به حرکت درآمده است استان مازندران را درنوردیده است .....(ادامه)
عکسی که اسحاق جهانگیری از خانواده‌اش در آستانه سفر نوروزی منتشر کرد
(ادامه)
ثبت دمای کم‌سابقه 35 درجه‌ای در نخستین روز بهار در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز شاهد افزایش دما و وزش باد گرم در سطح مازندران هستیم، به‌طوری‌که بیشینه دمای هوای مرکز مازندران به حدود 35 درجه سانتی‌گراد رسید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.