.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
8 سال پیش در تاریخ 15/6/89 برای اولین بار، بذر «اقتصاد مقاومتی» رسماً توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامت برکاته) در زمین اقتصادی کشور کاشته شد. حمایت از کالای ایران؛ بذری که 8 سال قبل کاشته شد (ديدگاه)
8 سال پیش در تاریخ 15/6/89 برای اولین بار، بذر «اقتصاد مقاومتی» رسماً توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامت برکاته) در زمین اقتصادی کشور کاشته شد.(ادامه)
مازندران از جمله استان‌هایی است که با توجه به جاذبه‌های گردشگری فراوانی یکی از مقصد‌های خانوار‌ها در سفر‌های نوروزی به شمار می‌آید. برای یک شب اقامت در استان مازندران باید چقدر هزینه کرد؟
مازندران از جمله استان‌هایی است که با توجه به جاذبه‌های گردشگری فراوانی یکی از مقصد‌های خانوار‌ها در سفر‌های نوروزی به شمار می‌آید.(ادامه)
تصاویر/ زندگی اشرافی خانواده سلطنتی سعودی
نام خاندان سعودی و دیگر شاهزادگان عرب همیشه با ولخرجی و عیاشی تداعی می‌شود که در این نوشته برخی از ریخت‌وپاش‎های دلاری آنها آنها آورده شده‌ است. (ادامه)
جاده چالوس امروز یکطرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه امروز در جاده از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.(ادامه)
آجیل شور خط قرمز مبتلایان به پرفشاری خون
به طور متوسط از بین هر سه فرد میانسال، یک نفر به پرفشاری خون مبتلا است؛ فشارخون بالا عامل اصلی بیماری های قلبی عروقی، کلیوی، سکته مغزی و اختلالات چشمی محسوب می شود.(ادامه)
عکس: فرح دیبا با چادر
حکومت پهلوی به خوبی نسبت به حساسیت‌های مذهبی مردم ایران آگاه بود. برای همین تمام تلاش حکومت بر این بود که شاه و ملکه را افرادی مذهبی جلوه دهند.فرح و پسرش در حرم امام رضا علیه السلام ۷ خرداد ۵۷(ادامه)
هشدار ویژه هواشناسی مازندران درباره وزش باد گرم
هواشناسی مازندران درباره وزش باد گرم و افزایش محسوس دما از امروز به مسافران نوروزی و شهروندان هشدار داد.(ادامه)
آغاز هفته در مازندران با وزش باد گرم
هوای مازندران در چهارمین روز فروردین با افزایش دما و وزش باد گرم پیش بینی شده است.(ادامه)
ادامه سریال نامه نگاری های ​​احمدی‌نژاد
احمدی‌نژاد که چند تن از حلقه یاران او به اتهامات مختلفی از جمله مسایل مالی در بازداشت هستند، در اقدام جدیدی به مقام معظم رهبری نامه نوشت.(ادامه)
رفتار‌های امروز آقای احمدی‌نژاد حکایت از یکسری وقایع تلخی دارد که هنوز برای بسیاری از مردم فاش نشده و او درصدد است تا با این رفتار‌ها از برملا شدن این موضوعات جلوگیری کند. وزیر دولت نهم: احمدی نژاد یا عقل ندارد یا وابسته است
رفتار‌های امروز آقای احمدی‌نژاد حکایت از یکسری وقایع تلخی دارد که هنوز برای بسیاری از مردم فاش نشده و او درصدد است تا با این رفتار‌ها از برملا شدن این موضوعات جلوگیری کند.(ادامه)
آمریکا ۱۰ فرد ایرانی و یک شرکت مستقر در ایران را تحریم کرد
وزارت خزانه داری آمریکا از اضافه شدن ۱۰ فرد ایرانی و یک شرکت مستقر در ایران به لیست تحریم های این کشور خبر داد.(ادامه)
عکس/ جدول افزایش حقوق کارمندان دولت
(ادامه)
زنده کردن حس ملّی‌گرایی و حمایت از کالای ایرانی در مردم بایستی با جدیت دولت و تولیدکننده در بهبود کیفیت کالاها همراه باشد. اتفاقا تحقیقات نشان داده که شرکت‌ها تنها زمانی که با بحران روبرو می‌شوند، به فکر سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت از جمله در راستای ارتقای کیفیت می‌افتند
هفت نکته راهبردی در باب شعار امسال(يادداشت)
زنده کردن حس ملّی‌گرایی و حمایت از کالای ایرانی در مردم بایستی با جدیت دولت و تولیدکننده در بهبود کیفیت کالاها همراه باشد. اتفاقا تحقیقات نشان داده که شرکت‌ها تنها زمانی که با بحران روبرو می‌شوند، به فکر سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت از جمله در راستای ارتقای کیفیت می‌افتند (ادامه)
احمدی نژادی ها روزنامه‎دار می‎شوند
روزنامه بامدادنو از سوی حامیان احمدی‎نژاد به زودی منتشر می‌شود.(ادامه)
عکس/ محسن یگانه در بیمارستان رامسر
محسن یگانه خواننده جوان کشورمان که پنجشنبه شب به دلیل ضعف جسمانی در حین اجرای کنسرت در رامسر به بیمارستان امام سجاد این شهرستان منتقل و بستری شده بود ، پس از بهبودی ظهر جمعه از بیمارستان مرخص شد.(ادامه)
مسمومیت غذایی در سفرهای نوروزی را جدی بگیرید
مسمومیت غذایی یکی از مشکلاتی است که سلامتی مسافران را تهدید می‌کند، اما تنها با رعایت برخی نکات ساده می‌توان سفری خوش داشت.(ادامه)
تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاف تدارکاتی برابر تونس با شکست مواجه شد. شکست شاگردان کی‌روش مقابل تونس با یک گل به خودی
تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاف تدارکاتی برابر تونس با شکست مواجه شد.(ادامه)
تحویل جسد صیاد گلستانی به مرزبانی ایران
فرمانده هنگ مرزی اترک و مرزبان درجه یک استان گلستان از تحویل جسد صیاد بندرترکمنی که چند روز پیش به دست نیرو‌های مرزبانی ترکمنستان کشته شده بود، خبر داد.(ادامه)
رکورد ۴/۵میلیون لیتری مصرف بنزین در روز ۲۸ اسفندماه
(ادامه)
ثبت ۹۱۸ هزار نفرشب اقامت /مسافران مهمان تور بابلسرگردی می شوند
شمال نیوز: دبیرستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی شهرستان بابلسر از ۹۱۸هزار نفر شب اقامت در این شهرستان خبرداد و گفت: از ابتدای روز ۲۸اسفندماه تاکنون ۳۲۰ هزار نفر مسافر مهمان سواحل شهرستان بابلسر شدند.(ادامه)
فواید خوردن سماق و نحوه مصرف آن
آنتی اکسیدان‌ها یکی از مهمترین مزایای سلامت ادویه جات و ترشی جات هستند. سماق توانایی آنتی اکسیدانی فوق العاده‌ای را به خود اختصاص می‌دهد. این توانایی کاهش اثرات رادیکال‌های آزاد است که می‌تواند باعث سرطان، بیماری‌های قلبی و علائم پیری شود.(ادامه)
کشف بیش از سه تن انواع مواد مخدر در مازندران
فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف سه تن و 350 کیلو گرم انواع موادمخدر و انهدام 80 باند تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان طی سال گذشته خبر داد.(ادامه)
مرگ باکلان های خزری در سواحل مازندران
(ادامه)
حمایت از کالای ایرانی اتحاد ملی برای شکست دشمنان است
امام جمعه موقت ساری درباره نامگذاری شعار سال گفت: مردم مخاطب اصلی هستند چراکه سرنوشت کشور به دست خودمان است و با خرید کالای ایرانی می‌توانیم چرخه کشور را بچرخانیم و حمایت از نیروی کار و ابتکار و سرمایه و سرمایه‌گذاری، حمایت از خودکفایی و غیرت ملی است.(ادامه)
ترافیک در کندوان و هراز پرحجم است
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران از لغو محدودیت تردد در محور هراز خبر داد و در عین حال ترافیک محور کندوان و هراز را پرحجم اعلام کرد.(ادامه)
عکس/ تصادف پراید و 206 در چالوس
برخورد یک دستگاه پراید و پژو ۲۰۶ در جاده چالوس ۸ نفر مصدوم به جای گذاشت.(ادامه)
۵۴ پایگاه امدادی جاده ای در مازندران برپا شده است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از برپایی ۵۴ پایگاه جاده ای و هفت ایستگاه امدادی شهری در استان خبر داد.(ادامه)
فوت ۱۴ نفر براثر تصادف در مازندران
معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران از فوت ۱۴ نفر براثر تصادفات تا پایان روز اول فروردین در جاده های استان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.(ادامه)
خبری خوش برای استقلالی ها/قطعی شدن صعود در صورت شکست الریان
تیم استقلال در صورت پیروزی مقابل الریان به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند.(ادامه)
شاسی بلند لوکس مرسدس +عکس
مرسدس بنز لوکس ترین مدل از نسل سوم شاسی بلند GLS را با نام می باخ GLS به زودی روانه بازار خواهد کرد. این خودرو قرار است به رقابت با بنتلی بنتایاگا بپردازد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.