.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
طرح آرامش بهاری از کارهای زیربنایی فرهنگی است
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: نشاطی که در طرح آرامش بهاری وجود دارد می تواند تحرک مثبت اجتماعی ایجاد کند و از کارهای زیربنایی فرهنگی است.(ادامه)
زردچوبه بخورید تا این ۱۰ اتفاق در بدنتان بیفتد
زردچوبه‌ای که معمولا در ادویه کاری یافت می‌شود، یک ادویه خیلی معروف است که نه تنها لذیذ بوده بلکه در حفظ سلامتی و وزن مناسب هم موثر است.(ادامه)
تاکنون 455 تن سیب و پرتقال در مازندران توزیع شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: توزیع سیب و پرتقال از سوی 82 مرکز توزیع درحال انجام است که تا دوم فروردین 275 تن سیب درختی و 180 تن پرتقال بین شهروندان مازندرانی توزیع شد.(ادامه)
با خاصیت درمانی سیر آشنا شوید
سیر برای پیشگیری و درمان بیماری‌های مختلفی استفاده می‌شود؛ همانطور که می‌دانید سیر متعلق به خانواده آلیوم است که پیاز نیز در همین خانواده قرار دارد.(ادامه)
اسکان بیش از 17 هزار خانوار در 40 پایگاه اسکان فرهنگیان مازندران
مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران گفت: از ابتدای طرح تا پایان روز اول فروردین سال‌جاری، 4 هزار و 845 خانوار با جمعیتی 17 هزار و 446 نفر و به بیان دیگر 52 هزار و 338 نفرروز در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان اقامت کردند.(ادامه)
سفری نوروزی به شمال در نخستین جمعه سال ۹۷ با ترافیک سنیگن
پلیس راه مازندران اعلام کرد در سومین روز بهار ترافیک هم اکنون در جاده هراز سنیگن است.(ادامه)
هشدار هواشناسی مازندران به مسافران نوروزی و شهروندان
هواشناسی مازندران درباره وزش باد و افزایش محسوس دما از فردا به مسافران نوروزی و شهروندان هشدار داد.(ادامه)
مرگ یک زن پس از حادثه آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در بخش کجور
بخشدار کجور از مرگ یک زن پس از حادثه آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در بخش کجور خبر داد.(ادامه)
استان مازندران استانی سرسبز و زیبا در شمال ایران و در کرانه‌های جنوبی دریای خزر هست که دارای مناظر زیبا و همچنین آثار تاریخی بسیار زیاد است. اماکن تاریخی گردشگری مازندران(خبر)
استان مازندران استانی سرسبز و زیبا در شمال ایران و در کرانه‌های جنوبی دریای خزر هست که دارای مناظر زیبا و همچنین آثار تاریخی بسیار زیاد است.(ادامه)
شمال نیوز: وقتی برخی مسئولان به شعارهای خود عمل نمی‌کنند، برای مردم کنسرت می‌گذارند، این جواب نیست، مردم دیگر جان‌شان به لب‌شان آمد، ما شهید ندادیم تا عده‌ای امروز بیایند و در شهرمان برقصند...... مسئولین ناموفق برای فرار از مسئولیت، کنسرت برگزار می‌کنند/مردم شغل‌و مسکن می خواهند / در بابل کنسرتی برگزار شود، تبعاتش با مسئولان است
شمال نیوز: وقتی برخی مسئولان به شعارهای خود عمل نمی‌کنند، برای مردم کنسرت می‌گذارند، این جواب نیست، مردم دیگر جان‌شان به لب‌شان آمد، ما شهید ندادیم تا عده‌ای امروز بیایند و در شهرمان برقصند......(ادامه)
آسمان مازندران مناسب برای گشت و گذار بهاری در طبیعت
هوای مازندران در نخستین جمعه فروردین برای گشت و گذار بهاره در طبیعت آفتابی و گرم پیش بینی شده است.(ادامه)
شورای شهر ابتدا باید این امر را در نظر می‌گرفت. چطور امکان داشت آقای نجفی که مجموعه‌ای از بیماری را برای خود نام بردند و راست هم گفتند، همه آنها در مدتی نه‌چندان طولانی درمان شده باشد و به‌سلامت کامل رسیده باشند. نجفی شهردار این میدان نبود / باید گزینه‌ای بهتر از قالیباف انتخاب کنند
شورای شهر ابتدا باید این امر را در نظر می‌گرفت. چطور امکان داشت آقای نجفی که مجموعه‌ای از بیماری را برای خود نام بردند و راست هم گفتند، همه آنها در مدتی نه‌چندان طولانی درمان شده باشد و به‌سلامت کامل رسیده باشند.(ادامه)
تصویری متفاوت از رهبرانقلاب در سحرگاه لیلة‌الرغائب
تصویری از حضور رهبرانقلاب در کهف‌الشهدای تهران /سحرگاه لیلة‌الرغائب ۱۳۸۶(ادامه)
تصمیم ابتکاری وزیر ارتباطات در سال حمایت از کالای ایرانی
به گزارش شمال نیوز؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در توییتی نوشت: «در سال حمایت از کالای ایرانی تصمیم گرفتم با تشکیل تیم داوری از دستیاران جوان به صورت هفتگی یک کار خوب و با کیفیت در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات را معرفی کنم. تلاش می کنم با حمایت اپراتورها جوایزی را برای این گروه های کاری در نظر بگیریم. کار خوب حتما مورد حمایت مردم خواهد بود».(ادامه)
سازمان بسیج اصناف میثاق نامه ای را تنظیم و به سراسر کشور ابلاغ کرد.





میثاق نامه سازمان بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور
سازمان بسیج اصناف میثاق نامه ای را تنظیم و به سراسر کشور ابلاغ کرد. (ادامه)
شهرهای عجیب ایران با خصوصیات انحصاری…!
ایران شناسی از نگاهی دقیق تر(ادامه)
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس کانون اقتصادمقاومتی را تکیه بر کالای ایرانی برشمرد و اقتصاد مقاومتی را علمی روز و مبتنی بر اقتصاد کشور دانست. ادیانی:کانون اقتصادمقاومتی تکیه بر کالای ایرانی است
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس کانون اقتصادمقاومتی را تکیه بر کالای ایرانی برشمرد و اقتصاد مقاومتی را علمی روز و مبتنی بر اقتصاد کشور دانست.(ادامه)
راه‌های جلوگیری از اضافه وزن در ایام نوروز
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مردم خواست در ایام نوروز مراقب تغییر رفتارهای غذایی در میهمانی ها و سفرها باشند.(ادامه)
 کبد چرب که عوارض زیادی بر سلامت مانند ریزش مو دارد با سرکه انگبین و چند دستور غذایی ساده به راحتی و بدون دارو درمان می شود. “کبد چرب” را بدون دارو و به طور کامل درمان کنید
کبد چرب که عوارض زیادی بر سلامت مانند ریزش مو دارد با سرکه انگبین و چند دستور غذایی ساده به راحتی و بدون دارو درمان می شود.(ادامه)
صرفنظر از وابستگی بیماریهای چون ابتلا به سرطان، آسیب رسیدن به قلب و افزایش سطوح کلسترول و فشار خون بالا، تحقیقی تازه نشان داده است که رژیم غذایی مبتنی بر مصرف گوشت ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌های کبدی را نیز افزایش دهد. هشدار: مصرف بالای گوشت و احتمال ابتلا به این بیماریها
صرفنظر از وابستگی بیماریهای چون ابتلا به سرطان، آسیب رسیدن به قلب و افزایش سطوح کلسترول و فشار خون بالا، تحقیقی تازه نشان داده است که رژیم غذایی مبتنی بر مصرف گوشت ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌های کبدی را نیز افزایش دهد.(ادامه)
شمال نیور: محمد اسلامی استاندار مازندران با صدور لوح تقدیری، از فرماندار برتر استان قدردانی کرد. فرمانداری برتر استان مازندران معرفی شد
شمال نیور: محمد اسلامی استاندار مازندران با صدور لوح تقدیری، از فرماندار برتر استان قدردانی کرد. (ادامه)
شب آرزوها؛ سجده عبودیت بنده در پیشگاه معبود/ شبی برای بارش کرامت الهی
نخستین جمعه ماه رجب به شب لیلة‌الرغائب نامگذاری شده‌است. شبی که درِ رحمت و بخشش پروردگار به سوی تمام بندگان گشوده می‌شود و فرشتگان الهی با حضورشان زمین را ستاره باران می‌کنند. شبی برای سجده بندگی در پیشگاه پروردگاری که کرامتش بی‌انتهاست و بخششش نهایتی ندارد.(ادامه)
 محسن یگانه خواننده معروف در حین اجرای کنسرت موسیقی به دلیل ضعف و بی حالی به بیمارستان رامسر منتقل شد.

برهم خوردن کنسرت خواننده پاپ در رامسر / محسن یگانه حین اجرا غش کرد
محسن یگانه خواننده معروف در حین اجرای کنسرت موسیقی به دلیل ضعف و بی حالی به بیمارستان رامسر منتقل شد. (ادامه)
شمال نیوز : یکی دیگر از انتصابات ساعات پایانی سال 1396 ،جایگزینی حسین نازک تبار به جای اسدالله دیوسالار 58 ساله بود که در سکوت خبری پایان سال قرار گرفت .....


سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران منصوب شد
شمال نیوز : یکی دیگر از انتصابات ساعات پایانی سال 1396 ،جایگزینی حسین نازک تبار به جای اسدالله دیوسالار 58 ساله بود که در سکوت خبری پایان سال قرار گرفت ..... (ادامه)
شمال نیوز : موضوع انتقال آب دریای خزر به مناطق کویری کشور به ویژه استان سمنان گویی به یک شوخی تکراری برای دولت تبدیل شده که هر چند وقت از سر بیکاری یادش می افتد این شوخی را دوباره بر سر زبان ها بیندازد.... شوخی دولت با مازندرانی ها و دغدغه ای که باید جدی گرفته شود !
شمال نیوز : موضوع انتقال آب دریای خزر به مناطق کویری کشور به ویژه استان سمنان گویی به یک شوخی تکراری برای دولت تبدیل شده که هر چند وقت از سر بیکاری یادش می افتد این شوخی را دوباره بر سر زبان ها بیندازد....(ادامه)
تصاویری از دیدار صمیمانه همسر بشار اسد با سربازان زن سوری
همسر بشار اسد با سربازان زنی که در نبردهای غوطه شرکت کرده‌اند، دیدار کرد.(ادامه)
اولین آمار از قربانیان حوادث جاده‌ای در بهار ۹۷
جانشین پلیس راهور گفت: در نخستین روز امسال 23 فقره تصادف فوتی رخ داد و در اثر این تصادفات 25 نفر جان خود را از دست دادند.(ادامه)
کاندیداهایِ شکست خورده، در صف ورود به پاستور
با پایان یافتن هر انتخاباتی، تنها چند ماه فاصله لازم است تا احزاب و گروه‌های سیاسی به این فکر بیفتند که در کدام انتخابات پیش رو، کدامیک از مهره‌های خود را رو کنند. (ادامه)
موظف شدن ارگانهای دولتی به خرید کالای ایرانی
معاون اول رئیس جمهور: هیچ ارگان و سازمان دولتی حق خرید کالای خارجی که مشابه آن در کشور تولید می شود ندارد(ادامه)
جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان، گفت: میانگین اقامت گردشگران نوروزی در مازندران افزایش یافت. میانگین اقامت گردشگران نوروزی در مازندران افزایش یافت
جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان، گفت: میانگین اقامت گردشگران نوروزی در مازندران افزایش یافت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.