.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انتخاب هیات رئیسه در دستور کار امروز نمایندگان مجلس
انتخاب اعضای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی (اجلاسیه سوم) و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشوردر دستور کار امروز مجلس قرار گرفت. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
ایسنا نوشت: رئیس دولت تدبیر و امید به همراه شماری از اعضای کابینه‌های یازدهم و دوازدهم در نشستی مسایل و مشکلات جاری و موضوعات مهم کشور را مورد بررسی قرار دادند. در این نشست روحانی تصریح کرد که باید به دولت سیزدهم کمک کرد.


حفظ انسجام مهم‌ترین مساله و اولویت امروز همگان است/ نیاز کشور گشایش اقتصادی، رفع تحریم‌ها است/ موظفیم به دولت سیزدهم کمک کنیم
ایسنا نوشت: رئیس دولت تدبیر و امید به همراه شماری از اعضای کابینه‌های یازدهم و دوازدهم در نشستی مسایل و مشکلات جاری و موضوعات مهم کشور را مورد بررسی قرار دادند. در این نشست روحانی تصریح کرد که باید به دولت سیزدهم کمک کرد. (ادامه)
تساوی خانگی ذوب‌آهن مقابل نساجی
دیدار دو تیم ذوب‌آهن و نساجی با تساوی بدون گل به پایان رسید.(ادامه)
عکس/ کاظمیان خرید جدید پرسپولیس را لو داد؟!
جواد کاظمیان بازیکن پیشین پرسپولیس به پورعلی گنجی بابت پیوستن به پرسپولیس تبریک گفت!(ادامه)
آنچه باید از کم‌کاری تیرویید بدانید
فوق‌تخصص بیماری‌های غدد درون‌ریز و متابولیسم ضمن تشریح علائم،‌ راه تشخیص و درمان کم‌کاری تیرویید، تداخلات دارویی لووتیروکسین را اعلام کرد.(ادامه)
کام شیرین گندمکاران با افزایش قیمت خرید تضمینی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افزایش قیمت خرید تضمینی گندم در امسال خبر داد.(ادامه)
کاهش دما و باران در نوار شمالی کشور
کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران امروز همراه با کاهش دما و بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
روزی دیگر بدون ثبت فوتی کرونا در مازندران
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۶۰ نفر رسید که از این تعداد ۱۵ نفر بدحال هستند.(ادامه)
عکس/ فرزند "شهید صیاد خدایی" در مراسم تشییع
مراسم تشییع پیکر سردار شهید مدافع حرم «صیاد خدایی» صبح سه‌شنبه، (۳ خرداد) از میدان امام حسین بطرف میدان شهدا با حضور جمعی از مردم تهران برگزار شد.(ادامه)
خوردن غذا در آخر شب باعث اضافه وزن می‌شود؟
شاید بسیاری از شما بر این باور باشید که دیر غذا خوردن در شب باعث افزایش وزن شما می شود، اما کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که آنچه می خورید بسیار مهم تر از زمانی است که می خورید.(ادامه)
عکس/ طبیعت بکر ارتفاعات رودبار
قابی زیبا از طبیعت زیبای بهاری ارتفاعات رودبار استان گیلان که یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق دیدنی و پر گردشگر در این استان به حساب می‌آید.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی از موضع گیری برخی نهاد‌های خود انتظام از جمله کانون وکلا در برابر قانون مصوب مجلس انتقاد کرد.


شمس الدین حسینی: برخی دستگاه ها در اجرای قانون بهبود کسب و کار مانع تراشی می کنند
رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی از موضع گیری برخی نهاد‌های خود انتظام از جمله کانون وکلا در برابر قانون مصوب مجلس انتقاد کرد. (ادامه)
سازمان لیگ از لغو شش بازی لیگ برتر که قرار بود امروز برگزار شود خبر داد. فوری: شش مسابقه لیگ برتر لغو شد
سازمان لیگ از لغو شش بازی لیگ برتر که قرار بود امروز برگزار شود خبر داد.(ادامه)
میزان : مالک و پیمانکار اصلی ساختمان متروپل که از متهمان بوده و دستور بازداشت وی نیز صادر شده بود و در جریان ریزش ساختمان در محل حضور داشت در جریان این حادثه جان خود را از دست داد. حسین عبدالباقی، مالک متروپل آبادان درگذشت
میزان : مالک و پیمانکار اصلی ساختمان متروپل که از متهمان بوده و دستور بازداشت وی نیز صادر شده بود و در جریان ریزش ساختمان در محل حضور داشت در جریان این حادثه جان خود را از دست داد.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در راه های شمال
محدودیت‌های ترافیکی از فردا در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.(ادامه)
خوشحالی AFC از رای دادگاه CAS به نفع پرسپولیس
کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) از حکم دادگاه عالی ورزش‌ علیه درخواست استیناف باشگاه النصر در پرونده شکایت از پرسپولیس، ابراز خرسندی کرد.(ادامه)
قیمت انواع خودروی کوییک در بازار +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع کوییک را در بازار مشاهده می‌کنید.(ادامه)
اعلام زمان آغاز اردوی تیم ملی فوتبال
اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال کشورمان از روز دوشنبه نهم خرداد ماه در تهران آغاز خواهد شد.(ادامه)
استاندار : ۲۰ فرماندار در مازندران جابجا شدند
استاندار مازندران گفت: تاکنون ۲۰ فرماندار در استان جابجا شدند و دو فرماندار باقیمانده نیز هفته جاری عوض می شوند.(ادامه)
آیت الله لائینی :روحیه دفاع مقدس ایران را برابر استکبار مقاوم کرده است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ایران اسلامی به برکت روحیه معنوی دفاع مقدس امروز قوی تر از گذشته بوده و این روحیه ما را برابر استکبار مقاوم کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: در شبانه روز گذشته ۲۶۸ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه هفت بیمار نیز جان خود را از دست دادند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۵۸۹ نفر رسید. شناسایی ۲۶۸ بیمار جدید کرونایی/ ۷ تن دیگر جان باختند/ مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۸۸ نفر رسید
شمال نیوز: در شبانه روز گذشته ۲۶۸ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه هفت بیمار نیز جان خود را از دست دادند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۵۸۹ نفر رسید.(ادامه)
شمال نیوز: به گفته استاندار اصفهان در این استان بیش از ۱۰۰ مدرسه تخلیه شده است. اکثریت این دانش‌آموزان از اقشار کم‌درآمد هستند که پس از مشکلات آموزش مجازی در دوران کرونا، حالا باید با چالش فرونشست زمین و تخلیه و تخریب مدارس دست و پنجه نرم کنند. دلیل مهاجرت اصفهانی ها به گیلان و مازندران و افزایش ویلاسازی چیست ؟
شمال نیوز: به گفته استاندار اصفهان در این استان بیش از ۱۰۰ مدرسه تخلیه شده است. اکثریت این دانش‌آموزان از اقشار کم‌درآمد هستند که پس از مشکلات آموزش مجازی در دوران کرونا، حالا باید با چالش فرونشست زمین و تخلیه و تخریب مدارس دست و پنجه نرم کنند.(ادامه)
جریمه ۸۰ میلیونی برای استقلال
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای تخلفات دیدار تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران از سری رقابت‌های جام حذفی را اعلام کرد که بر اساس آن، باشگاه استقلال ۸۰ میلیون تومان جریمه شد.(ادامه)
ایران و کشور‌های همسایه عاری از آبله میمون
آبله میمون نه تنها در ایران بلکه در کشور‌های همسایه نیز هنوز گزارش نشده است.(ادامه)
برگزاری مراسم سالگرد آزادسازی خرمشهر
مراسم سالگرد آزادسازی خرمشهر امروز سه شنبه در محل پارک موزه دفاع مقدس مازندران در ساری برگزار شد.(ادامه)
قیمت انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با افزایش قیمت همراه بوده است.(ادامه)
دیدار پرسپولیس و ۴ بازی دیگر لغو شد
پنج مسابقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به دلیل آلودگی شدید هوای تهران و خوزستان لغو شد.(ادامه)
بازگشت یک مصدوم به ترکیب پرسپولیس
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب این تیم را در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر با تغییرات گسترده روبرو کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.256 seconds.