.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آبله میمون را بشناسیم
(ادامه)
هوای آفتابی و بسیار گرم در مازندران
هوای مازندران امروز آفتابی و گرم پیش بینی می‌شود.(ادامه)
ویتامین F چیست و چه اثراتی دارد؟
ویتامین F، یکی از مهم ترین ویتامین هایی است که بدن انسان به آن نیاز دارد. به طور کلی، ویتامین ها نقش بسیار مهم و اساسی در بدن دارند و برخی از آنها مانند ویتامین F در بدن ساخته نمی شوند.(ادامه)
عکس/ طبیعت تماشایی خراسان رضوی
منظره‌ای دیدنی از طبیعت سرسبز و زیبای مسیر کلات به درگز استان خراسان رضوی را تماشا می‌کنید.(ادامه)
عوارض مصرف زیاد و روزانه نوشابه
افراد از مضر بودن نوشابه آگاه هستند اما باز هم مصرف میکنند، درصورتی که اطلاع پیدا کردن از آسیب های جبران ناپذیر مصرف زیاد آن باعث کاهش نوشیدن نوشابه میشود.(ادامه)
بستری ۷۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران/روزهای بدون فوتی تداوم دارد
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۲۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۷۵ نفر رسید که از این تعداد ۱۳ نفر بدحال هستند. (ادامه)
وضعیت ۱۲ شهرستان مازندران آبی است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه وضعیت ۱۲ شهرستان استان آبی است، گفت: ۶۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تیم نساجی از نظر مالی توان رقابت با باشگاه های دیگر را ندارد
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از مسئولان و همه بخش ها خواست کمک کنند تا تیم نساجی در رقابت های آسیایی آبروداری کند و گفت: توان مالی باشگاه قابل رقابت با باشگاه های دیگر نیست.(ادامه)
۱۴۰۰ تن روغن وارد بازار مازندران شده است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از زمان شروع طرح اصلاح اقتصادی تاکنون هزار و ۴۰۰ تن روغن وارد بازار استان شده است.(ادامه)
 استاندار مازندران با تاکید براینکه سواحل نباید به حال خود رها شود، گفت: در این استان نباید شاهد ولنگاری های اخلاقی در ساحل باشیم. استاندار : سواحل نباید رها شود/ نگرانی از کاهش شدید جمعیت در مازندران
استاندار مازندران با تاکید براینکه سواحل نباید به حال خود رها شود، گفت: در این استان نباید شاهد ولنگاری های اخلاقی در ساحل باشیم.(ادامه)
عبدالملکی از زمان واریز واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تا خرداد ۱۴۰۱ خبر داد. خبر مهم از زمان واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان
عبدالملکی از زمان واریز واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تا خرداد ۱۴۰۱ خبر داد.(ادامه)
اتحادیه بستنی و آبمیوه شب عید ۲۰ درصد افزایش قیمت داشت که بعد از آن کل کالاها دو برابر شد و دوباره در کل اصناف وابسته مجبور به افزایش قیمت به خصوص در محصول بستنی شدیم. بستنی هم گران شد / میزان افزایش قیمت بستنی اعلام شد
اتحادیه بستنی و آبمیوه شب عید ۲۰ درصد افزایش قیمت داشت که بعد از آن کل کالاها دو برابر شد و دوباره در کل اصناف وابسته مجبور به افزایش قیمت به خصوص در محصول بستنی شدیم.(ادامه)
شمال نیوز: یکی از مدافعان حرم در حمله مسلحانه دو موتورسوار در خیابان مجاهدین اسلام تهران ترور شد. ترور یکی از مدافعان حرم در تهران / حسن صیاد خدایاری، شهید حادثه تروریستی که بود ؟ + اطلاعیه سپاه پاسداران
شمال نیوز: یکی از مدافعان حرم در حمله مسلحانه دو موتورسوار در خیابان مجاهدین اسلام تهران ترور شد.(ادامه)
اگرچه همه پازل‌های چیده‌شده کنار یکدیگر نشان از تثبیت موقعیت قالیباف در کرسی ریاست مجلس دارد، اما نباید این احتمال را هم نادیده گرفت که ممکن است لحظه آخر گزینه‌ای نامزد انتخابات ریاست مجلس شود که همه معادلات فعلی را به هم بزند. قالیباف رییس می‌ماند یا کرسی را به رقبا واگذار می‌کند؟
اگرچه همه پازل‌های چیده‌شده کنار یکدیگر نشان از تثبیت موقعیت قالیباف در کرسی ریاست مجلس دارد، اما نباید این احتمال را هم نادیده گرفت که ممکن است لحظه آخر گزینه‌ای نامزد انتخابات ریاست مجلس شود که همه معادلات فعلی را به هم بزند.(ادامه)
شمال نیوز: قربانعلی نعمت‌زاده با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان رئیس پارک علم و فناوری مازندران منصوب شد. نعمت‌زاده رئیس پارک علم و فناوری مازندران شد
شمال نیوز: قربانعلی نعمت‌زاده با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان رئیس پارک علم و فناوری مازندران منصوب شد.(ادامه)
از باشگاه پرسپولیس خبرمی رسد یحیی گل محمدی در تمامی خطوط این تیم برای فصل آینده قصد خرید بازیکن و تقویت تیمش را دارد. یحیی از درویش یامگا می‌خواهد!
از باشگاه پرسپولیس خبرمی رسد یحیی گل محمدی در تمامی خطوط این تیم برای فصل آینده قصد خرید بازیکن و تقویت تیمش را دارد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل بیمه سلامت ایران از اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به بیماران صعب العلاج و بررسی آیین نامه نحوه هزینه کرد آن در هیئت دولت خبر داد. امسال ۵ هزار میلیارد تومان برای بیمارانِ صعب العلاج هزینه می‌شود/ شفاف سازی و مدیریت منابع و هزینه در نظام سلامت اجرا می شود
شمال نیوز: مدیرعامل بیمه سلامت ایران از اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به بیماران صعب العلاج و بررسی آیین نامه نحوه هزینه کرد آن در هیئت دولت خبر داد.(ادامه)
تکمیل طرح فاضلاب قائمشهر نیازمند دریافت تسهیلات است
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: برای اجرای و تکمیل طرح فاضلاب قائمشهر نیازمند دریافت تسهیلات از بانک توسعه اسلامی هستیم.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار آزاد
برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با کاهش قیمت مواجه بوده است.(ادامه)
آدم ربایی نافرجام دختر ۱۳ ساله در قائم شهر
فرمانده انتظامی مازندران از وقوع آدم ربایی نافرجام دختر ۱۳ ساله در شهرستان قائم شهر خبر داد.(ادامه)
مربی تیم فوتبال پرسپولیس احتمالاً از فصل آینده به جمع سرمربیان فوتبال ایران اضافه خواهد شد. دستیار یحیی در آستانه جدایی از پرسپولیس
مربی تیم فوتبال پرسپولیس احتمالاً از فصل آینده به جمع سرمربیان فوتبال ایران اضافه خواهد شد.(ادامه)
نبرد رایکا برای بقا
تیم رایکا بابل برای بقا در لیگ دسته یک فوتبال، امروز به مصاف مس شهر بابک می‌رود.(ادامه)
بهره وری و عوامل موثر بر آن(يادداشت)
(ادامه)
اخذ عوارض از دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها ممنوع شد
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، اخذ عوارض از دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری و قرض‌الحسنه ممنوع شد.(ادامه)
شناسایی ۳۱۲ بیمار جدید کرونایی/ ۳ نفر فوت شدند
در شبانه روز گذشته ۳ بیمار کووید ۱۹ در کشور فوت شدند.(ادامه)
توافق اولیه قلعه‌نویی برای فصل بعد
مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان درصدد ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی هستند تا او تیم‌شان را مهیای لیگ پیش رو کند.(ادامه)
مازندران میزبان ۸ آلاله بازگشته به وطن
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر ۸ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در استان خبر داد.(ادامه)
قیمت دلار امروز اول خرداد 1401
دلار و یورو در صرافی ملی امروز اول خرداد 1401 (ادامه)
شمال نیوز: استقرار پتروشیمی میانکاله کنار دریای مازندران از نظر قانون مشکلی نداشته است و می‌تواند آب مورد نیاز خود را طبق ضوابط ابلاغی از دریا برداشته و شیرین کند و مورد استفاده قرار دهد. تا کی مردم شمال باید از راه خدمات رسانی به مسافران، زندگی شان تامین شود؟/ پروژه میانکاله برخلاف اسمش در تالاب میانکاله نیست
شمال نیوز: استقرار پتروشیمی میانکاله کنار دریای مازندران از نظر قانون مشکلی نداشته است و می‌تواند آب مورد نیاز خود را طبق ضوابط ابلاغی از دریا برداشته و شیرین کند و مورد استفاده قرار دهد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.647 seconds.