.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قطع گاز در مازندران
گاز ۳ شهرستان مازندران فردا چند ساعت قطع می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اصلاح تعرفه‌های پستی، گفت: طی ۲۴ ساعت آینده سامانه‌ای راه‌اندازی می‌شود تا کسانی که برای پست مرسوله خود، مبلغ بیشتری از میزان مصوب پرداخت کرده‌اند، مابه التفاوت آن‌ را دریافت کنند. ضرب الاجل ۲۴ ساعته وزیر ارتباطات برای بازگشت مابه‌التفاوت تعرفه پستی
شمال نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اصلاح تعرفه‌های پستی، گفت: طی ۲۴ ساعت آینده سامانه‌ای راه‌اندازی می‌شود تا کسانی که برای پست مرسوله خود، مبلغ بیشتری از میزان مصوب پرداخت کرده‌اند، مابه التفاوت آن‌ را دریافت کنند.(ادامه)
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه من جزو موافقان اقدامات اقتصادی دولت هستم، گفت: قطعاً این جراحی اقتصادی سخت و خطیر خواهد بود اما باید به زودی انجام می‌شد/ مانی که یک بشکه نفت ۵۰ دلار بود، در کشور سالیانه ۱۵۰ میلیارد دلار ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ جلسه سران قوا به میزبانی قوه قضاییه
نشست سران قوا شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ به میزبانی قوه قضاییه و با حضور روسای قوای مجریه مقننه و قضاییه برگزار شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
آبله میمونی پرواز‌های ایران را محدود می‌کند؟
در شرایطی که آبله میمونی تا کنون به ۲۱۹ نفر در جهان سرایت کرده و چند نفر در ایران نیز مشکوک به این بیماری شناسایی شدند، سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که در صورت تصمیم‌گیری در این زمینه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محدودیت‌های پروازی اعمال خواهد شد.(ادامه)
افزایش 2 میلیونی «شاهین» در بازارخودرو
رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «شاهین» خلاف جهت سایر خودروها در بازار شکل افزایشی به خود گرفت و با رشد قیمت در بازار عرضه شد. (ادامه)
زیاده روی در خوردن گوجه سبز برای چه کسانی مضر است
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به محدودیت مصرف گوجه سبز برای برخی افراد، گفت: کالری گوجه‌سبز چندان پایین نیست و هر ۱۲ عدد گوجه ‌سبز متوسط حدود ۶۰ کیلوکالری انرژی دارد.(ادامه)
ماندگاری گرما و هوای آفتابی
هوای مازندران تا پایان این هفته صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تصویری تلخ از جای خالی یکی از جانباختگان متروپل در مدرسه
جای خالی یکی از جانباختگان متروپل آبادان در مدرسه بازخورد زیادی در رسانه‌های اجتماعی داشته است. (ادامه)
عکس/ فلامینگوهای مهاجر در میانکاله
تصویری از فلامینگوهای مهاجر بر روی تالاب بین‌المللی میانکاله که در حیات‌وحش مازندران به ثبت رسیده است.(ادامه)
علائم و عوارض فشار خون بالا
فشار خون بالا «قاتل خاموش» نامیده می‌شود، زیرا ممکن است هیچ علامت هشدار دهنده‌ای نداشته باشید. هنگامی که علائم ظاهر می‌شوند می‌توانند شامل سردرد، خونریزی بینی، ریتم نامنظم قلب و تغییرات بینایی باشند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تسلیم گردشگران در مازندران شدیم/ دامپروری سنتی در کجور
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با اظهار این که تسلیم گردشگران شدیم، نبود برنامه در حوزه گردشگری را از جمله مشکلات استان بیان کرد.(ادامه)
دوم خرداد 1401 نیز پلاسکوی دیگری در آبادان فروریخت و جان دهها تن از هموطنان آبادانی را گرفت. در این ماجرا نیز شهرداری این شهر اعلام کرده که بارها به مالک این ساختمان اخطار و هشدار داده است ، یعنی باز هم شهرداری وظیفه اش را که گویا جز هشدار دادن نیست انجام داده است! و این چرخه ادامه دارد!...(يادداشت)
دوم خرداد 1401 نیز پلاسکوی دیگری در آبادان فروریخت و جان دهها تن از هموطنان آبادانی را گرفت. در این ماجرا نیز شهرداری این شهر اعلام کرده که بارها به مالک این ساختمان اخطار و هشدار داده است ، یعنی باز هم شهرداری وظیفه اش را که گویا جز هشدار دادن نیست انجام داده است! (ادامه)
هر شخص حقیقی و حقوقی می‌تواند به ازای صادرات خودرو یا قطعات یا سایر کالاها و خدمات مرتبط با انواع صنایع نیرو محرکه نسبت به واردات خودرو برای تنظیم بازار اقدام کند. چه کسانی می‌توانند خودرو وارد کشور کنند؟
هر شخص حقیقی و حقوقی می‌تواند به ازای صادرات خودرو یا قطعات یا سایر کالاها و خدمات مرتبط با انواع صنایع نیرو محرکه نسبت به واردات خودرو برای تنظیم بازار اقدام کند.(ادامه)
شمال نیوز: سازمان تامین اجتماعی حتی یک روز در پرداخت حقوق‌ها حق تعلل ندارد و متعهد به پرداخت از اول فروردین است. خبر خوش برای بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان واریز شد؟
شمال نیوز: سازمان تامین اجتماعی حتی یک روز در پرداخت حقوق‌ها حق تعلل ندارد و متعهد به پرداخت از اول فروردین است.(ادامه)
مهاجم ملی پوش تیم فوتبال کشورمان با یک ایرانی مقیم انگلیس نامزد شد. مهدی طارمی داماد شد
مهاجم ملی پوش تیم فوتبال کشورمان با یک ایرانی مقیم انگلیس نامزد شد.(ادامه)
درخواست پسر وزیر از بابا: مدارس حضوری شود
به تازگی گزارشی از یوسف سلامی خبرنگار صدا و سیما در حاشیه اجتماع دهه نودی ها در استادیوم یکصد هزار نفری آزادی منتشر شده که جالب است.(ادامه)
معاون وزیر کار گفت: بازنشستگانی که جزو دهک دهم قرار گرفتند اما می‌گویند فرزندان آن‌ها مستقل یا مجرد هستند باید برای ثبت مدارکشان به مراکز پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه کنند. خبر مهم یارانه ای برای بازنشستگان دهک دهم
معاون وزیر کار گفت: بازنشستگانی که جزو دهک دهم قرار گرفتند اما می‌گویند فرزندان آن‌ها مستقل یا مجرد هستند باید برای ثبت مدارکشان به مراکز پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه کنند.(ادامه)
این زن بی‌شک داغ‌دیده‌ترین فردِ آبادان است
نامش فوزیه_جلالیان است .تمام دوران کرونا پرستار کرونایی ها بود در ‎متروپل_آبادان شش عزیزش را از دست داد شوهرش و دو پسرش؛ برادرزاده شوهر و دو دختر خردسالش.(ادامه)
عکس/ آخرین آمار کرونا در ایران
متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار کووید۱۹ فوت و ۱۰۳ مبتلای جدید در کشور شناسایی شدند.(ادامه)
اعزام‌ نخستین کاروان پیاده مازندران به مرقد امام خمینی
فرماندار آمل از اعزام نخستین کاروان پیاده از این شهرستان به مرقد مطهر امام راحل خبر داد.(ادامه)
سازمان عمران سواحل فعال و اجرایی شود
رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور اجرای طرح جامع و فعال شدن سازمان عمران سواحل را برای مدیریت یکپارچه نوارساحلی مهم و ضروری دانست.(ادامه)
ترافیک سنگین در شمال
ترافیک هم اکنون در جاده‌های کندوان و هراز سنگین گزارش شده است.(ادامه)
آغاز رسمی طرح دریا در مازندران
طرح دریا از امروز در آب‌های ساحلی دریای خزر در چالوس آغاز بکار کرد.(ادامه)
علی رضایی، فرزند محسن رضایی درباره اتهامات مجازی توضیحاتی ارائه داد. مالک متروپل آبادان با فرزند محسن رضایی ارتباط داشت؟
علی رضایی، فرزند محسن رضایی درباره اتهامات مجازی توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
بعد از تمدید ترابی که اتفاق مهمی برای پرسپولیسی‌هاست، رسانه‌ها جذب بیرانوند، پورعلی‌گنجی و شهباززاده را قطعی می‌دانند. سروش، نوراللهی و سلمانی هم گزینه‌های جذاب بعدی هستند حمله پرسپولیس به بازار نقل‌وانتقالات
بعد از تمدید ترابی که اتفاق مهمی برای پرسپولیسی‌هاست، رسانه‌ها جذب بیرانوند، پورعلی‌گنجی و شهباززاده را قطعی می‌دانند. سروش، نوراللهی و سلمانی هم گزینه‌های جذاب بعدی هستند(ادامه)
در این بازدید سرلشکر باقری در جریان آخرین توانمندی‌ها در حوزه تولید انواع پهپاد‌های نظامی، تهاجمی و دور برد ارتش قرار گرفت. بازدید سرلشکر باقری از پایگاه سری ارتش
در این بازدید سرلشکر باقری در جریان آخرین توانمندی‌ها در حوزه تولید انواع پهپاد‌های نظامی، تهاجمی و دور برد ارتش قرار گرفت.(ادامه)
آیت الله جوادی آملی گفت: آن که انگیزه اختلاسی و اندیشه نجومی دارد، فکرش را، فکرتش را، فطرتش را بر لبه لرزان سقوط، بنیانگذاری کرده است، خواه از مسئولین خواه از مردم! و کسی که باور صحیح، اعتقاد صائب و ایمان سالم داشت، او در زمین مستحکم خانه می‌سازد. واکنش آیت الله جوادی آملی به ریزش ساختمان متروپل
آیت الله جوادی آملی گفت: آن که انگیزه اختلاسی و اندیشه نجومی دارد، فکرش را، فکرتش را، فطرتش را بر لبه لرزان سقوط، بنیانگذاری کرده است، خواه از مسئولین خواه از مردم! و کسی که باور صحیح، اعتقاد صائب و ایمان سالم داشت، او در زمین مستحکم خانه می‌سازد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.505 seconds.