.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تبدیل وضعیت ایثارگران در آینده‌ای نزدیک
همه دستگاه‌ها ملکف شدند؛تکلیف قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران را اجرایی کنند.(ادامه)
با حکم وزیر اقتصاد، مهدی اسماعیلی مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی وزارت امور اقتصادی و دارایی شد. اسماعیلی سرپرست دفتر وزارتی وزارت اقتصاد شد
با حکم وزیر اقتصاد، مهدی اسماعیلی مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی وزارت امور اقتصادی و دارایی شد.(ادامه)
در روزهای بعد از به قدرت رسیدن طالبان در افغانستان طیفی از چهره‌های این جنبش اعم از کماندوهای کهنه کار، طلاب مسلح مدارس مذهبی و رهبران مسن وارد شهر کابل شدند اما یک استثنای بزرگ وجود داشت:  رهبر عالی طالبان کجاست؟
در روزهای بعد از به قدرت رسیدن طالبان در افغانستان طیفی از چهره‌های این جنبش اعم از کماندوهای کهنه کار، طلاب مسلح مدارس مذهبی و رهبران مسن وارد شهر کابل شدند اما یک استثنای بزرگ وجود داشت: (ادامه)
کاهش بستری‌های کرونایی در بابل
۷۶۸ بیمار کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)
حضور کشتی گیران مازندرانی در رقابت‌های بین المللی ایوانوویچ
ارسلان و یوسفی در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام ایوانوویچ صربستان، مبارزه می‌کنند.(ادامه)
عبور مازندران از پیک پنجم کرونا
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: از دو هفته قبل تاکنون روند بستری مبتلایان کرونا در مازندران کاهشی شد و از پیک پنجم کرونا عبور کردیم. (ادامه)
بازرسی از ۲۰۶ نانوایی در مازندران
بازرسان سازمان صمت مازندران از ۲۰۶ نانوایی بازرسی کردند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دیدار با هیات دولت گفتند: زمان شتابان می‌گذرد. این چهار سال زود تمام می‌شود و لذا از هر ساعتی، از هر فرصتی استفاده کنید. 

اعتماد مردم با عمل به وعده‌ها ترمیم شود/ انقلابی بودن حتما باید همراه با عقلانیت باشد/ حل مشکلات اقتصادی را به رفع تحریم موکول نکنید / لشکر عظمیی از جوانان علاقه‌مند به مسائل فرهنگی مشغول کارند؛ دولت به اینها کمک کند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دیدار با هیات دولت گفتند: زمان شتابان می‌گذرد. این چهار سال زود تمام می‌شود و لذا از هر ساعتی، از هر فرصتی استفاده کنید. (ادامه)
شمال نیوز: وزارت بهداشت روز ۶ شهریور ۱۴۰۰ اعلام کرد: ۶۱۴ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۵ هزار و ۹۰۱ نفر رسید. فوت ۶۱۴ نفر دیگر/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۵ هزار و ۹۰۱ نفر رسید
شمال نیوز: وزارت بهداشت روز ۶ شهریور ۱۴۰۰ اعلام کرد: ۶۱۴ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۵ هزار و ۹۰۱ نفر رسید. (ادامه)
متولدین چه سالی می‌توانند واکسن بزنند؟
سن واکسیناسیون کرونا در شهر‌های مازندران ۴۷ سال و در روستا‌ها ۳۷ سال است.(ادامه)
اسپوتنیک و سینوفارم در راه هستند
واکسن‌های سینوفارم و اسپوتنیک تا هفته آینده تامین و تزریق آن به سرعت آغاز می‌شوند.(ادامه)
آخرین آمار کرونا در جهان +جدول
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۱۹۰ هزار و ۳۰۷ نفر در کشور آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۱۳۱۰ نفر جان خود را از دست دادند.(ادامه)
 رأی اعتماد قاطع مجلس شورای اسلامی به هیأت وزیران و تشکیل کابینه جدید مردم انتظار دارند در تغییر مدیران ناکارآمد دولت قبلی تسریع شود. نخستین عزل وزارت کشور کلید خورد/ برکناری فرماندار پرحاشیه
رأی اعتماد قاطع مجلس شورای اسلامی به هیأت وزیران و تشکیل کابینه جدید مردم انتظار دارند در تغییر مدیران ناکارآمد دولت قبلی تسریع شود.(ادامه)
عکس/ ادای احترام امیرعبداللهیان به یادمان شهید سلیمانی
ادای احترام وزیر امور خارجه کشورمان در یادمان شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در عراق.(ادامه)
جلوگیری از ورود ۲۶ هزار خودرو به مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از بازگرداندن حدود ۲۶ هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد کرونایی در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.(ادامه)
اولین تصویر از دیدار رئیسی و کابینه اش با رهبرانقلاب
رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت در نخستین روزهای فعالیت دولت سیزدهم صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. (ادامه)

داریوش علیزاده یکی از پیشکسوتان موسیقی گیلان در سن ۸۴ سالگی درگذشت. پیشکسوت موسیقی گیلان درگذشت
داریوش علیزاده یکی از پیشکسوتان موسیقی گیلان در سن ۸۴ سالگی درگذشت.(ادامه)
تست تشخیص کرونا رایگان شد
دبیرخانه شورای‌ عالی بیمه سلامت با ارسال نامه‌ای، رایگان شدن فرانشیز تست تشخیصی کووید ۱۹ را به مراکز درمانی و تشخیصی کشور اعلام کرد.(ادامه)
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز 6 شهریور 1400 (ادامه)
اعضای دولت امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد
رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم، صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد. (ادامه)
هشدار تأمین اجتماعی درباره کلاهبرداری از بیمه‌شدگان
هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد برای درخواست وجه برای دریافت خدمات تامین اجتماعی قطعا کلاهبرداری است.(ادامه)
عکس/ ورزشگاه خالی از تماشاگر بازی ایران و الجزایر
نمایی از محل برگزاری مسابقه تیم بسکتبال با ویلچر ایران - الجزایر در پالمپیک ۲۰۲۰ توکیو.(ادامه)
 شمال نیوز: سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به پایان ممنوعیت تردد در راه های استان گفت: ورود خودروهای بدون مجوز به استان ممنوع است. ورود به مازندران بدون مجوز ممنوع است/ ۲۱ هزار دستگاه خودرو جریمه شدند
شمال نیوز: سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به پایان ممنوعیت تردد در راه های استان گفت: ورود خودروهای بدون مجوز به استان ممنوع است.(ادامه)
شمال نیوز : در پی درج خبری مبنی بر دستگیری دو تن از مدیران کل ستادی استانداری مازندران، اداره کل روابط عمومی استانداری این خبر را تکذیب کرد. ‎
خبر دستگیری دو تن از مدیران استانداری مازندارن تکذیب شد
شمال نیوز : در پی درج خبری مبنی بر دستگیری دو تن از مدیران کل ستادی استانداری مازندران، اداره کل روابط عمومی استانداری این خبر را تکذیب کرد. ‎ (ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
عکس/ حقایق ترسناک درباره کرونای لامبدا
ویروس «کرونای لامبدا»، مدلی جدید از کووید ۱۹ است که در ایالت متحده و آمریکای جنوبی گسترش یافته است. بر اساس اطلاعات موجود تا ۲۰ مرداد، هیچ اثری از این ویروس در ایران گزارش نشده است. با این همه، احتیاط شرط عقل است و باید تمامی جوانب را در نظر گرفت. این نوع ویروس که بانام C.۳۷ شناخته می‌شود، قابلیت انتقال بیشتری نسبت به کرونای دلتا دارد. (ادامه)
شمال نیوز : عزت‌الله یوسفیان ملا عدم برگزاری دیدار مردمی در سفر رئیس جمهور به خوزستان را به فال نیک گرفته و نشانه‌ای از فرق داشتن او با احمدی‌نژاد می‌داند. یوسفیان ملا : امیدواریم رئیسی راه احمدی‌نژاد را نرود !
شمال نیوز : عزت‌الله یوسفیان ملا عدم برگزاری دیدار مردمی در سفر رئیس جمهور به خوزستان را به فال نیک گرفته و نشانه‌ای از فرق داشتن او با احمدی‌نژاد می‌داند. (ادامه)
زمان بازگشایی مدارس اعلام شد +جزییات
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از اول آبان ماه همه مدارس و از اول مهر ماه ٣٠ تا ۴٠ درصد مدارس به صورت حضوری بازگشایی شوند. (ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: طی سه ماه گذشته ۶۱ نفر براثر غرق شدگی در دریای استان جان خود را از دست دادند که رشد ۹۷ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل داشته است. دریای مازندران طی سه ماه ۶۱ قربانی گرفت
شمال نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: طی سه ماه گذشته ۶۱ نفر براثر غرق شدگی در دریای استان جان خود را از دست دادند که رشد ۹۷ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل داشته است.(ادامه)
طرحی که آب ندارد اما نان دارد! / تا به کی مازندران به‌عنوان پس‌انداز آبی دیده شود؟ متاسفانه آقایان دیگر از بیانش هم واهمه‌ای ندارند، این نشان از نگرش بدون حساب و کتاب به مسئله منابع آبی مازندران دارد ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.