.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پاسخ خاصِ روزنامه پرسپولیس به پاتک سپاهان
روزنامه پرسپولیس، جلد صفحه نخست خود را با یک تیتر متفاوت بسته است.(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با هجدهمین ماه از شیوع ویروس کرونا در طی شبانه‌روز گذشته با ادامه روز سیاه کرونایی، شمار فوتی‌ها در مازندران به ۴۱ تن رسید. 

روز سیاه کرونایی مازندران با فوت ۴۱ نفر رقم خورد
شمال نیوز: همزمان با هجدهمین ماه از شیوع ویروس کرونا در طی شبانه‌روز گذشته با ادامه روز سیاه کرونایی، شمار فوتی‌ها در مازندران به ۴۱ تن رسید. (ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
کرونای وخیم‌تر آنتی‌بادی‌های قوی تر تولید می‌کند
بر اساس تحقیقات جدید، بازماندگان کووید ۱۹ شدید یا طولانی مدت در مقایسه با بیمارانی که بیماری آنها کوتاه تر و خفیف تر بوده است، دارای آنتی بادی های بیشتری در برابر عفونت های آینده هستند.(ادامه)
چرا همسرم به حرف‌هایم گوش نمی‌دهد؟
در این درس چند مورد عمده‌ای که معمولاً موجب بروز مشکل در ارتباط و مکالمه با همسرتان می‌شود تنظیم‌شده و البته پیشنهادهایی برای رفع هر یک از این مشکلات، طوری که مکالمه به احساس احترام و شنیده شدن بینجامد.(ادامه)
ما دست به عادت کردن‌مان خوب است. چندان علاقه نداریم مشکلات را حل کنیم بلکه تلاش می‌کنیم به آن عادت کنیم. به مردن عادت نکنیم(ديدگاه)
ما دست به عادت کردن‌مان خوب است. چندان علاقه نداریم مشکلات را حل کنیم بلکه تلاش می‌کنیم به آن عادت کنیم.(ادامه)
نخستین واکنش ظریف به انتخاب امیرعبدالهیان
محمدجواد ظریف وزیر خارجه پیشین ایران در واکنش به رای اعتماد مجلس به حسین امیرعبدالهیان عکسی از خود و وزیر خارجه جدید ایران در توئیتر و اینستاگرام منتشر کرد. (ادامه)
دلار که در معاملات صبح امروز سطح ۲۷۷۵۰تومان را حفظ کرده بود و انتظار می‌رفت زمان اصلاح بازار فرارسیده باشد، اما در میانه روز دلار تحت تاثیر افزایش خرید‌ها به کانال ۲۸هزار تومان صعود کرد. پیش بینی قیمت دلار برای هفته دوم شهریور
دلار که در معاملات صبح امروز سطح ۲۷۷۵۰تومان را حفظ کرده بود و انتظار می‌رفت زمان اصلاح بازار فرارسیده باشد، اما در میانه روز دلار تحت تاثیر افزایش خرید‌ها به کانال ۲۸هزار تومان صعود کرد.(ادامه)
شمال نیوز: یکی دیگر از مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مبارزه با کرونا آسمانی شد. کرونا یکی دیگر از مدافعان سلامت استان مازندران را آسمانی کرد
شمال نیوز: یکی دیگر از مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مبارزه با کرونا آسمانی شد.(ادامه)
قالیباف: رای قوی به کابینه نشانگر دغدغه مجلس است
رئیس مجلس شورای اسلامی حسن اعتماد و ⁧‫رای قوی‬⁩ نمایندگان به کابینه دولت را نشانگر دغدغه مجلس برای تسریع در حل مشکلات مردم عنوان کرد.(ادامه)
معاون اول رییس جمهور با صدور بخشنامه‌ای به تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های دولتی دستور داد تا از هرگونه جابجایی و عزل و یا نصب مدیران در تمام سطوح ملی، استانی و شهرستانی تا استقرار دولت جدید جدا خودداری کنند. جابجایی، عزل و یا نصب مدیران در تمام سطوح ملی ممنوع شد
معاون اول رییس جمهور با صدور بخشنامه‌ای به تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های دولتی دستور داد تا از هرگونه جابجایی و عزل و یا نصب مدیران در تمام سطوح ملی، استانی و شهرستانی تا استقرار دولت جدید جدا خودداری کنند.(ادامه)
امیر عبداللهیان پس از کسب رأی اعتماد از مجلس در سمت وزیر خارجه ایران توئیتی را به زبان انگلیسی منتشر کرد. اولین توئیت امیر عبداللهیان در سمت وزیر خارجه؛ «غرب» از اولویت خارج شد! +عکس
امیر عبداللهیان پس از کسب رأی اعتماد از مجلس در سمت وزیر خارجه ایران توئیتی را به زبان انگلیسی منتشر کرد.(ادامه)

رئیس جمهور اعلام کرد که معرفی وزرا بر اساس شاخص‌هایی بود که نسبت به آنها در دوره انتخابات به مردم قول داده بود.
معرفی وزرا بر اساس شاخص‌هایی بود که به مردم قول داده بودم/ اگر گزارشی موثق به دستم برسد که کسی به فساد آلوده شده برای برخورد با او درنگ نخواهم کرد(خبر)
رئیس جمهور اعلام کرد که معرفی وزرا بر اساس شاخص‌هایی بود که نسبت به آنها در دوره انتخابات به مردم قول داده بود. (ادامه)

ورودی‌های محورهای شمال به روی خودروهای غیربومی کماکان بسته است و از ۲۴ مرداد ماه امسال تاکنون ۱۵هزار و ۷۸۷ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۲۰هزار و ۲۳۹ دستگاه خودرو بازگردانده شدند. پلیس راه مازندران: جاده های شمال کماکان بسته است
ورودی‌های محورهای شمال به روی خودروهای غیربومی کماکان بسته است و از ۲۴ مرداد ماه امسال تاکنون ۱۵هزار و ۷۸۷ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۲۰هزار و ۲۳۹ دستگاه خودرو بازگردانده شدند.(ادامه)
خبر مهم رئیس جمهور از گشایش ارزی و واکسیناسیون
رئیس جمهور گفت: فکر می کنم کار شبانه روزی وزرا و فعالیت دولت و حمایت شما نمایندگان مسئله کرونا و همچنین معیشت مردم بهبود پیدا خواهد کرد .(ادامه)
افشای رأی یک نماینده به ۱۹ وزیر پیشنهادی رئیسی +عکس
نماینده مردم شیراز در مجلس تصویری از برگه رأی خود به وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم را منتشر کرد.(ادامه)
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه روند ابتلا به بیماری کرونا در مازندران کاهشی است، گفت: گزارشی از ویروس لامبدا در مازندران ... شیوع ویروس لامبدا در مازندران صحت دارد؟
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه روند ابتلا به بیماری کرونا در مازندران کاهشی است، گفت: گزارشی از ویروس لامبدا در مازندران ...(ادامه)
شمال نیوز : نشست بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پایان یافت و در پایان رأی گیری از میان 19 وزیر پیشنهادی معرفی شده، تنها حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موفق به کسب رای اعتماد بهارستان‌نشینان نشد. 18 وزیر پیشنهادی از بهارستان رأی اعتماد گرفتند؛/ باغ‌گلی رأی نیاورد
شمال نیوز : نشست بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پایان یافت و در پایان رأی گیری از میان 19 وزیر پیشنهادی معرفی شده، تنها حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موفق به کسب رای اعتماد بهارستان‌نشینان نشد. (ادامه)
پرسپولیس نقره داغ شد
باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت کریستین اوساگونا محکوم شد. (ادامه)
مدارس مازندران تجهیز شد
۶۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و اداری برای مدارس مازندران خریداری شد.(ادامه)
دریافت کنندگان این واکسن نمی توانند به عمره بروند
مقام‌های عربستان سعودی اعلام کرده‌اند کسانی که واکسن چینی سینوفارم را برای مقابله با ویروس کرونا دریافت کرده‌اند نمی‌توانند به عمره امسال بروند. (ادامه)
زمان دقیق رای اعتماد به وزرای رئیسی مشخص شد
رئیس جمهور بیش از یک ساعت فرصت دارد تا به دفاع پایانی از کابینه خود بپردازد. (ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته ۶۶۵ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. فوت ۶۶۵ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۴ هزار و ۲۲ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته ۶۶۵ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. (ادامه)
آغاز تزریق دُز سوم واکسن ایران کوبا در بابل
تزریق دُز سوم واکسن ایران کوبا به زودی در شهرستان بابل آغاز شده است.(ادامه)
عکس/ تصویر عجیب از ضرغامی در صحن علنی مجلس
تصویری بدون ماسک از عزت‌الله ضرغامی، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری در حال به آغوش کشیدن کاظم موسوی، نماینده اردبیل را می‌بینید. (ادامه)
آمل با ۳ تیم درلیگ برتر کشتی و وزنه برداری رقابت می کند
دبیر هیئت کشتی آمل از حضور دو تیم کشتی این شهرستان درفصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور ویک تیم در لیگ برتر وزنه برداری خبر داد.(ادامه)
 آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، با صدور حکمی دکتر محسن رضایی میرقائد را به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهور، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت منصوب کرد. «محسن رضایی» معاون اقتصادی رئیس جمهور شد/ حکم اقتصادی محکم رئیس‌جمهور برای دبیرمجمع تشخیص
آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، با صدور حکمی دکتر محسن رضایی میرقائد را به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهور، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت منصوب کرد. (ادامه)
مرگ ۷۶۹ کرونایی در بابل
۷۶۹ بیمار مبتلا به کرونا تاکنون در بابل جان باختند.(ادامه)
زوج کلاهبردار در مازندران دستگیر شدند
رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری زن و شوهری که از حساب ۸۷ نفر در کشور کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.(ادامه)
رعایت ۹۰ درصدی شیوه نامه ها در هیئات مذهبی مازندران
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به رعایت ۹۰ درصدی شیوه نامه‌ها در هیئت‌های مذهبی گفت:مراسم عزاداری و سوگواری تا پایان محرم و صفر با رعایت دقیق شیوه نامه‌ها ادامه دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.