.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پرواز کیش - رامسر برقرار می شود
رئیس فرودگاه رامسر با اشاره به اجرای پروژه توسعه و بهسازی ترمینال فرودگاه گفت: پرواز کیش - رامسر نیمه دوم شهریورماه راه اندازی می شود.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
۵ گیاه آپارتمانی مفید برای سلامتی
گل‌ها و گیاهان فراتر از زیبا کردن محیط می‌توانند بر روحیه و بهداشت روانی ما نیز تأثیر مثبت بگذارند.(ادامه)
کلاهبرداری با جعل عنوان سپاه
کلاهبردار حرفه‌ای در بابل که با جعل کارت سپاه از بازاریان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز: دکتر مصطفی جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه هم‌اکنون شش بیمار مبتلا به قارچ سیاه در بیمارستان‌های بابل بستری و تحت درمان هستند. قارچ سیاه به بابل رسید
شمال نیوز: دکتر مصطفی جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه هم‌اکنون شش بیمار مبتلا به قارچ سیاه در بیمارستان‌های بابل بستری و تحت درمان هستند.(ادامه)
شمال نیوز : شخصیت حقیقی هاشمی رفسنجانی به گونه‌ای بود که توانست اعتدالیون و اصلاح‌طلبان از چپ سنتی تا راست مدرن را گردهم بیاورد؛ نقشی که معلوم نیست روحانی و لاریجانی بتوانند آن را ایفا کنند. حسن روحانی و علی لاریجانی، « هاشمی رفسنجانی » می‌شوند؟
شمال نیوز : شخصیت حقیقی هاشمی رفسنجانی به گونه‌ای بود که توانست اعتدالیون و اصلاح‌طلبان از چپ سنتی تا راست مدرن را گردهم بیاورد؛ نقشی که معلوم نیست روحانی و لاریجانی بتوانند آن را ایفا کنند. (ادامه)
شمال نیوز : معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ توسط کادر هیئت علمی خبر داد و رشته‌های این دانشگاه را تشریح کرد. معرفی رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر + جدول رشته ها
شمال نیوز : معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ توسط کادر هیئت علمی خبر داد و رشته‌های این دانشگاه را تشریح کرد.(ادامه)
وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی گفت : از روز پنجشنبه قسمتی در سایت اصلی این وزارتخانه فعال می شود تا مردم ایده ها و پیشنهادهای خود را درخصوص حوزه فعالیت ما بارگذاری کنند، اصل اداره وزرات کار در دوره جدید فکر و ایده نخبگان است....(خبر)
(ادامه)
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکا اعلام کرده که ایران با یک عملیات ضد اطلاعاتی باعث شکست نقشه سازمان اطلاعات آمریکا شده است. مهلکت ترین ضربه اطلاعاتی ایران به سازمان جاسوسی امریکا + جزئیات
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکا اعلام کرده که ایران با یک عملیات ضد اطلاعاتی باعث شکست نقشه سازمان اطلاعات آمریکا شده است.(ادامه)
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه منصوب شد
محمدباقر الفت به سمت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه منصوب شد.(ادامه)
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی محمد سلیمانی را به عنوان قائم مقام خود و رییس مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه این وزارتخانه منصوب کرد. حکم وزیر علوم برای وزیر احمدی‌نژاد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی محمد سلیمانی را به عنوان قائم مقام خود و رییس مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه این وزارتخانه منصوب کرد.(ادامه)
گلر جوانان ایران به نساجی پیوست +عکس
تیم نساجی مازندران یک دروازه‌بان جوان را به خدمت گرفت.(ادامه)
ضرورت حذف موانع صادرات کالا از بنادر شمالی
نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت گفت: همه باید تلاش کنند تا موانع صادرات کالا از بنادر شمالی تا حد امکان برطرف شود.(ادامه)
دستگیری کلاهبردار و جاعل حرفه‌ای در بابل
فرمانده انتظامی بابل از دستگیری جاعل عنوان و کلاهبردار حرفه ای در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
معارفه رئیس جدید حوزه قضائی دابودشت
رحیم رستمی بعنوان رئیس جدید حوزه قضائی دابودشت معارفه شد.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته متاسفانه ۶۴۳ بیمار کووید -۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. فوت ۶۴۳ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۷ هزار و ۷۹۴ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته متاسفانه ۶۴۳ بیمار کووید -۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. (ادامه)
جماران نوشت: خطیب با اشاره به دستورات اخیر رئیس قوه قضاییه در مورد مقابله با مافیای دارو و کسانی که در این شرایط سخت نسبت به سلامت مردم خیانت می‌کنند گفت: موضوع مقابله با بیماری کرونا جزو اولویت‌های تعیین شده از سوی مسوولین ارشد نظام می‌باشد و وزارت اطلاعات در مبارزه با مافیای دارو و هدفی که شما در این زمینه ترسیم کردید با همه توان وارد خواهد شد. کدام وزیر رئیسی به دیدار رئیس قوه قضاییه رفت؟
جماران نوشت: خطیب با اشاره به دستورات اخیر رئیس قوه قضاییه در مورد مقابله با مافیای دارو و کسانی که در این شرایط سخت نسبت به سلامت مردم خیانت می‌کنند گفت: موضوع مقابله با بیماری کرونا جزو اولویت‌های تعیین شده از سوی مسوولین ارشد نظام می‌باشد و وزارت اطلاعات در مبارزه با مافیای دارو و هدفی که شما در این زمینه ترسیم کردید با همه توان وارد خواهد شد.(ادامه)
کنایه برادر آیت الله هاشمی به قالیباف و رئیسی؟
(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به تحولات افغانستان تصریح کرد: موضع خبرگان رهبری در رابطه با مسائل افغانستان، موضع مقام معظم رهبری است. موضع خاتمی درباره روی کار آمدن طالبان در افغانستان
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحولات افغانستان تصریح کرد: موضع خبرگان رهبری در رابطه با مسائل افغانستان، موضع مقام معظم رهبری است.(ادامه)
گلایه پلیس‌راه از مسافرت‌های پایان هفته / محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال برقرار است
سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد محور کندوان تا ساعت ۱۷ امروز، گفت: متاسفانه پلاک‌های بومی در مسیرها به‌ویژه پایان هفته‌ها در ییلاق‌ها در حال تردد هستند که ضرورت دارد پرهیز از ترددهای غیرضروری جدی گرفته شود.(ادامه)
تنها راه کنترل کرونا از زبان وزیر بهداشت
وزیر بهداشت، تنها راه کنترل بیماری کرونا را واکسیناسیون دانست.(ادامه)
واکسن کرونا برای مادر و جنین هیچ عارضه‌ای ندارد
عضو کمیته کشوری سلامت زنان وزارت بهداشت، گفت: یکی از واکسن هایی که از سوی سازمان جهانی بهداشت برای مادران باردار تایید شده، واکسن سینوفارم است.(ادامه)
غیبت رئیس کمیته جوانان در نشست با مهدوی‌کیا
جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال با مهدی مهدوی‌کیا در غیاب رئیس کمیته جوانان این فدراسیون برگزار شد.(ادامه)
حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کارهای علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. یک‌ماهی از رفتنش گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است. از حسن روحانی چه خبر؟ / رییس‌جمهور سابق این روزها کجاست؟
حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کارهای علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. یک‌ماهی از رفتنش گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است.(ادامه)
طی روزهای گذشته مطالبی در فضای مجازی پیرامون الهام یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مطرح شده است مبنی بر اینکه او دارای تابعیت یا اقامت از یک کشور خارجی است. تابعیت آمریکایی یک عضو کابینه رئیسی صحت دارد؟/ او در دانشکاه برکلی آمریکا درس خوانده است
طی روزهای گذشته مطالبی در فضای مجازی پیرامون الهام یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مطرح شده است مبنی بر اینکه او دارای تابعیت یا اقامت از یک کشور خارجی است.(ادامه)
خداحافظی سعید معروف از بازی‌های ملی + عکس
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص خداحافظی از بازی‌های ملی توضیحاتی داد. (ادامه)
بازرسی از ۱۲۸۹ واحد صنفی در مازندران
بازرسان سازمان صمت مازندران در ۲۴ ساعت گذشته از ۱۲۸۹ واحد صنفی بازرسی کردند.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان: ساختار فدراسیون ها اصلاح می شود
وزیر ورزش و جوانان، توسعه متوازن سرانه ورزشی و ساماندهی اوضاع فدراسیون ها را از اولویت های کاری در وزارتخانه بیان کرد.(ادامه)
قیمت خودرو در بازار آزاد؛ ۹ شهریور ۱۴۰۰
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با نوسان همراه است. (ادامه)
قیمت دلار در صرافی های بانکی عقب نشینی کرد
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی با کاهش حدود ۷۰۰ تومانی نسبت به دیروز، به ۲۶ هزار و ۴۵۹ تومان رسید. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.