.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس و هراز
با وجود محدودیت تردد خودروهای غیربومی، ترافیک در محورهای چالوس و هراز از جنوب به شمال در برخی مقاطع سنگین است.(ادامه)
واکسن کرونا به مازندران رسید
محموله جدید واکسن کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : شتابزدگی دولت سابق برای افتتاح یک پروژه نیمه کاره گریبان یک استان را گرفت، نیروگاهی که نه آب دارد و نه برق و همه در تقلا هستند تا مشکل ایجاد شده را رفع کنند. شتابزدگی دولت سابق برای افتتاح یک پروژه نیمه کاره گریبان یک استان را گرفت/ برش روبان طرحی نیمه کاره افتخار نیست/ افتتاح نیروگاه زباله سور نوشهر نمایشی و فرمایشی بود
شمال نیوز : شتابزدگی دولت سابق برای افتتاح یک پروژه نیمه کاره گریبان یک استان را گرفت، نیروگاهی که نه آب دارد و نه برق و همه در تقلا هستند تا مشکل ایجاد شده را رفع کنند.(ادامه)
وزیر نفت گفت : تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران سبب شد ایران از تولید ۱.۸ میلیارد بشکه نفت و بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار در آمد نفتی محروم شود. اعمال تحریم‌های غیرقانونی و یکجانبه از سوی آمریکا بر دو عضو مؤسس اوپک، در تعارض با اصول و مقررات ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری طی حکمی انسیه خزعلی را به سمت معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده منصوب کرد.

انسیه خزعلی به سمت معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور منصوب شد
شمال نیوز: آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری طی حکمی انسیه خزعلی را به سمت معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده منصوب کرد. (ادامه)
اینفوگرافیک/ علائم مهم در کاهش سطح اکسیژن در خون
علائم و نشانه‌هایی که کاهش سطح اکسیژن در خون را نشان می‌دهد را می‌توانید در ادامه ببینید.(ادامه)
شمال نیوز:
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری طی حکمی محمد دهقان را به سمت معاون حقوقی خود منصوب کرد. معاون حقوقی رئیسی مشخص شد / محمد دهقان کیست؟ + سوابق
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری طی حکمی محمد دهقان را به سمت معاون حقوقی خود منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : دولت عراق اعلام کرد هر کشور تعداد محدودی یعنی فقط ۵ هزار نفر را می‌تواند به خاک عراق برای حضور در مراسم اربعین اعزام کند و همه این افراد باید کارت واکسیناسیون کرونا داشته باشند. شرایط حضور در پیاده روی اربعین مشخص شد + جزئیات
شمال نیوز : دولت عراق اعلام کرد هر کشور تعداد محدودی یعنی فقط ۵ هزار نفر را می‌تواند به خاک عراق برای حضور در مراسم اربعین اعزام کند و همه این افراد باید کارت واکسیناسیون کرونا داشته باشند.(ادامه)
آیت الله لائینی :توسعه مازندران نیازمند مطالبه گری است
نماینده ولی فقیه در مازندارن از هنرمندان خواست برای توسعه فرهنگی استان مطالبه گری کنند.(ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
بدقولی به کاپیتان پرسپولیس
کاپیتان تیم پرسپولیس هنوز نتوانسته پاداش صعود به جام جهانی روسیه را از فدراسیون فوتبال بگیرد. (ادامه)
عکس/ سنگ آرامگاه علی سلیمانی نصب شد
نخستین تصویر از سنگ آرامگاه علی سلیمانی، ۲۰ روز پس از درگذشت او، در صفحه اینستاگرام همسرش (سهیلا جوادی) منتشر شد. صفحه اینستاگرامی که به طور مشترک به نام علی سلیمانی و سهیلا جوادی است، عکسی از آرامگاه این بازیگر را که سنگ آن نصب شده، منتشر کرد. (ادامه)
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور منصوب شد
سید ابراهیم رئیسی طی حکمی خانم انسیه خزعلی را به سمت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده منصوب کرد. (ادامه)
قوز بالا قوز برای صیادان شمالی
کیفیت نامناسب ادوات وارداتی صید و صیادی در کنار گرانی این وسایل مشکلات صیادان شمالی را دوچندان کرده است.(ادامه)
پناهگاه حیات وحش دشت ناز در شهر ساری دارای اکوسیستمی طبیعی و منحصر به فرد است و پوشیده از جنگل‌های زیبای هیرکانی می‌باشد.در پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری، به حفاظت و نگهداری گوزن زرد ایرانی پرداخته می‌شود و علف دادن گوزن‌ها به شکل دستی انجام می‌گیرد.اطراف پناهگاه حیات وحش دشت ناز، حصار کشی‌ای صورت گرفته است و گوزن‌ها را می‌توان از پشت دیوار‌های سیمی مشاهده نمود. منطقه حفاظت شده دشت ناز با ۵۵ هکتار مساحت در ۲۵ کیلومتری شمال شرق ساری قرار دارد و از جمله دیدنی‌های ساری به شمار می‌رود.این منطقه کوهستانی به شمار می‌رود و پوشیده از جنگل‌های هیرکانی است. با ۴۴۷ گونه گیاهی، برخی از گیاهان روییده در دشت ناز شامل ممرز، راش، توسکا، انجیلی می‌شود.در سال ۱۳۴۶، این منطقه تحت حفاظت قرار گرفت و در سال ۱۳۵۴ به‌عنوان پناهگاه حیات وحش نامیده شد. پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری(خبر)
پناهگاه حیات وحش دشت ناز در شهر ساری دارای اکوسیستمی طبیعی و منحصر به فرد است و پوشیده از جنگل‌های زیبای هیرکانی می‌باشد.در پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری، به حفاظت و نگهداری گوزن زرد ایرانی پرداخته می‌شود و علف دادن گوزن‌ها به شکل دستی انجام می‌گیرد.اطراف پناهگاه حیات وحش دشت ناز، حصار کشی‌ای صورت گرفته است و گوزن‌ها را می‌توان از پشت دیوار‌های سیمی مشاهده نمود. منطقه حفاظت شده دشت ناز با ۵۵ هکتار مساحت در ۲۵ کیلومتری شمال شرق ساری قرار دارد و از جمله دیدنی‌های ساری به شمار می‌رود.این منطقه کوهستانی به شمار می‌رود و پوشیده از جنگل‌های هیرکانی است. با ۴۴۷ گونه گیاهی، برخی از گیاهان روییده در دشت ناز شامل ممرز، راش، توسکا، انجیلی می‌شود.در سال ۱۳۴۶، این منطقه تحت حفاظت قرار گرفت و در سال ۱۳۵۴ به‌عنوان پناهگاه حیات وحش نامیده شد.(ادامه)
آشنایی با ویروس جدید کرونا MU
(ادامه)
پایان هفته‌ای گرم و شرجی در مازندران
مازندرانی‌ها تا پایان این هفته شاهد هوایی گرم و شرجی خواهند بود.(ادامه)
آسمانی شدن یکی دیگر از مدافعان سلامت
یکی دیگر از مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مبارزه با کرونا آسمانی شد.(ادامه)
فوت ۲۶ مازندرانی بر اثر کرونا در مازندران
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۸۱ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۷۲۶ نفر رسید و در همین مدت 26 مازندرانی فوت کردند. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم بابل در خانه ملت گفت: مجمع نمایندگان استان مازندران در انتخاب استاندار دخالتی ندارد و ورود آن به این حوزه مشورتی است. کریمی فیروزجایی : مجمع نمایندگان مازندران در انتخاب استاندار دخالتی ندارد/ فقط مشورت می دهیم
شمال نیوز: نماینده مردم بابل در خانه ملت گفت: مجمع نمایندگان استان مازندران در انتخاب استاندار دخالتی ندارد و ورود آن به این حوزه مشورتی است.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عوارض مصرف رمدسیویر در منزل
رئیس بخش عفونی بیمارستان لقمان حکیم استفاده خودسرانه از داروهایی مانند رمدسیویر را در مبتلایان به کرونا مورد انتقاد قرار داد و گفت: این دارو برای بیماران در منزل هیچ اثربخشی ندارد.(ادامه)
۱۰ فرمانِ «وزیر راه و شهرسازی» منتشر شد
رستم قاسمی در راستای اجرای فرامین و برنامه های رئیس جمهور در حوزه راه و شهرسازی و تحقق اهداف و برنامه های اعلامی در دولت سیزدهم ۱۰ اقدام راهبردی این وزارتخانه را در گام نخست برای اجرا و اقدام عاجل ابلاغ کرد. (ادامه)
واکنش جالب ظریف به پایان حضور نظامی آمریکا در افغانستان
وزیر امور خارجه پیشین کشورمان گفت: زمان آن فرا رسیده است که آمریکا مغالطه «همه گزینه‌ها روی میز» را کنار بگذارد.(ادامه)
قرارداد مطهری با استقلال تمدید شد
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران قرارداد خود را با این باشگاه به مدت ۲ فصل تمدید کرد. (ادامه)
جذب معلمان جدید در آموزش و پرورش
۵۰۹ معلم جدید و ۳۰۰ دانشجوی تعهد دبیری امسال جذب آموزش و پرورش مازندران شدند.(ادامه)
عکس/ بازگشت مدال آوران پارالمپیک
جمعی از مدال آوران پارالمپیکی کشورمان ظهر امروز ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ با استقبال مسئولین ورزش کشور از فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شدند.(ادامه)
مادران باردار واکسن سینوفارم بزنند؟
رییس اداره سلامت مادران وزارت بهداشت با ارائه توضیحاتی درباره واکسیناسیون مادران باردار، گفت: فعلا تزریق واکسن سینوفارم به مادران باردار توصیه می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۳ هزار و ۱۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۳۵۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۲۵ هزار و ۲۳۳ نفر رسید. فوت ۵۹۹ نفر دیگر/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۸ هزار و ۳۹۳ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۳ هزار و ۱۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۳۵۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۲۵ هزار و ۲۳۳ نفر رسید.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور تاکید کرد: اخبار خوبی از افزایش واردات و توامان تولید داخلی واکسن دریافت کرده‌ایم که جای خوشحالی دارد.
خبر مهم رئیس جمهور درباره واردات واکسن کرونا + جزئیات
شمال نیوز : رئیس جمهور تاکید کرد: اخبار خوبی از افزایش واردات و توامان تولید داخلی واکسن دریافت کرده‌ایم که جای خوشحالی دارد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.