.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز :  وزیر اقتصاد گفت: در ماه آینده تلاش می‌کنیم تا اطلاعات صورت‌های مالی و هر آنچه که مرتبط به عملکرد شرکت‌ها و بانک های دولتی است، با شفافیت قابل رصد باشد. خاندوزی: شاهد رها شدگی اقتصادی هستیم / تسهیل ورود شرکت ها به بورس
شمال نیوز : وزیر اقتصاد گفت: در ماه آینده تلاش می‌کنیم تا اطلاعات صورت‌های مالی و هر آنچه که مرتبط به عملکرد شرکت‌ها و بانک های دولتی است، با شفافیت قابل رصد باشد. (ادامه)
اعلام لیست الهلال مقابل استقلال +عکس
باشگاه الهلال عربستان لیست آسیایی خود را برای دیدار با استقلال اعلام کرد.(ادامه)
این خوراکی‌ها موجب عملکرد بهتر واکسن می‌شوند
توصیه می‌شود قبل و بعد از تزریق واکسن هم مصرف مایعات و هم استفاده از خوراکی‌هایی نظیر میوه، سبزیجات، دانه‌ها، غلات و مواد سرشار از ویتامین که سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنند، افزایش یابد. (ادامه)
وزیر بهداشت: تا پایان ماه آینده، بخش عمده‌ای از واکسیناسیون عمومی در کشور انجام می‌شود / در عرض ماه‌های آینده باید ۱۰۰ میلیون دوز تزریق کنیم / وقتی قرنطینه هوشمند اجرایی شد، مردم با داشتن کارت واکسن می‌توانند به مسافرت بروند....(خبر)
(ادامه)
عکس/ منصوریان نفتی شد
سرمربی فصل قبل تیم فوتبال تراکتور و آلومینیوم اراک از توافق اولیه با مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان برای هدایت این تیم خبر داد. مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان برای نیمکت این تیم به دنبال گزینه‌هایی برای سرمربیگری هستند و در این خصوص به توافقات اولیه با علیرضا منصوریان رسیده‌اند. (ادامه)
شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی یکی از گزینه‌های تصدی مسؤولیت استانداری مازندران در پیامی انصراف خود را اعلام کرد. انصراف دکتر هادی ابراهیمی به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی استانداری
شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی یکی از گزینه‌های تصدی مسؤولیت استانداری مازندران در پیامی انصراف خود را اعلام کرد. (ادامه)
۷ ضرر سرکه سیب که نمی‌دانید!
مصرف متوسط سرکه سیب، فواید زیادی برای سلامتی دارد با این حال، استفاده بیش از حد آن می‌تواند برخی از عوارض جانبی مانند مشکلات گوارشی، کاهش سطح پتاسیم (هیپوکالمی) و پوسیدگی دندان را ایجاد کند. (ادامه)
افزایش موقتی دما در مازندران
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما و از اواخر وقت با رگبار باران خواهد بود.(ادامه)
عکس/ خاص‌ترین «بی ام و» در ایران
خودروی بی ام و ۵۱۸i زیبا و جذاب یک شهروند ایرانی نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. (ادامه)
واکنش پرسپولیس به صدور حکم توقیف اموالش
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که طبق حکم مرجع قضایی، اعلام شده که اگر دروازه‌بان سابق سرخپوشان اموال منقولی نزد باشگاه دارد، به نفع طلبکار ایشان، توقیف است و نباید تحویل وی شود. (ادامه)
منزل استاد شهریار در تبریز +عکس
منزل استاد شهریار در تبریز (ادامه)
۲۴ فوتی کرونایی دیگر در مازندران
طی شبانه‌روز گذشته با ادامه روند کاهشی موارد ابتلا دورقمی و موارد بستری در مازندران سه‌رقمی ماند که در همین مدت ۲۴ مازندرانی بر اثر ویروس کرونا جان خود را ازدست دادند. (ادامه)
تذکر رئیس‌کل دادگستری مازندران به مدیرانی که در وقوع سیل قصور دارند
رئیس کل دادگستری مازندران به مدیرانی که در وقوع آسیب و تلفات سیل اخیر استان قصور و ترک فعل داشتند تذکر قاطع داد. (ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با صدور حکمی دکتر "فرهاد رهبر" را به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور و "سید صولت مرتضوی" را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد. فرهاد رهبر دستیار اقتصادی رئیسی شد/ صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با صدور حکمی دکتر "فرهاد رهبر" را به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور و "سید صولت مرتضوی" را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد. (ادامه)
مسدود سازی ۲۳ صفحه از عوامل ترویج شرارت و خشونت در آمل
۲۳ صفحه از عوامل ترویج شرارت و خشونت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مازندران شناسایی و مسدود شد.(ادامه)
تقویت سیستم ایمنی با واکسن کرونا
واکسن های کووید ۱۹ باعث ایجاد آنتی بادی در بیشتر افرادی می شود که سیستم ایمنی آنها ضعیف شده است، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد که پاسخ آنها ضعیف تر از افراد سالم است.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
در اجرای ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، با عنایت به فراخوان انجام شده و پس از بررسی رزومه متقاضیان و ارائه برنامه، با اجماع نظر اعضای شورا .... شهردار جدید بابل انتخاب شد
در اجرای ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، با عنایت به فراخوان انجام شده و پس از بررسی رزومه متقاضیان و ارائه برنامه، با اجماع نظر اعضای شورا ....(ادامه)
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس مشخص شد
عسکری امروز و در نشست کمیسیون کشاورزی مجلس، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شد. (ادامه)
جعل و کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی در ساری کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف جعل و کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی با فروش مال غیر در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
فراخوان مشمولان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی جهت اعزام به مراکز درمانی
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام مشمولان فارغ التحصیل رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی به مراکز درمانی نیرو‌های مسلح خبر داد.(ادامه)
افزایش صدور مجوز‌های صنفی در مازندران
صدور مجوز‌های صنفی در مازندران از ابتدای امسال تا پایان مرداد ۴ درصد افزایش داشته است.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته ۶۱۰ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند. فوت ۶۱۰ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۰ هزار و ۶۷۴ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته ۶۱۰ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند. (ادامه)
دلیل واقعی غیبت معاون اول رئیسی
علت غیبت مخبر معاون اول رییس جمهور در جلسات هفته گذشته ستاد اقتصادی مشخص شد. (ادامه)
واکنش محمد هاشمی رفسنجانی به کمپین شکایت از روحانی
مدارا/ عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رییس‌جمهوری تصمیمات فردی اتخاذ نمی‌کند. برخی تصمیمات حکومتی، است و حتی فراتر از جریان‌های سیاسی است. به هر حال مربوط به شخص نیست که بخواهند از حسن روحانی شکایت کنند و او را محاکمه و مجازات کنند. در این ۴۰ و چند سال تجربه‌ای در این زمینه نداشته‌ایم.(ادامه)
واکنش طحان‌نظیف به کناره‌گیری آملی لاریجانی از شورای نگهبان
(ادامه)
دادستان کل کشور تکلیف برگ سبز خودرو را مشخص کرد +سند
سازمان ثبت: برگ سبز خودرو را رسمی ندانید!/ رئیس دیوان عدالت اداری: "تردیدی در سند رسمی بودن برگ سبز خودرو وجود ندارد!"(ادامه)
واکنش خاتمی به اظهارات یک نماینده مجلس درباره کمبود دارو
ایسنا نوشت: نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی به مصاحبه روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس اشاره و تاکید کرد: نباید سخنانی دور از شأن ملت ایران از تریبون‌ها زده شود.(ادامه)
وزیر بهداشت: تا پایان ماه آینده، بخش عمده‌ای از واکسیناسیون عمومی در کشور انجام می‌شود / در عرض ماه‌های آینده باید ۱۰۰ میلیون دوز تزریق کنیم
وزیر بهداشت گفت: امروز شاهد صحنه های تلخی از عزادار شدن روزانه تعداد زیادی از مردم ایران بر اثر کرونا هستیم اما اولویت دولت سیزدهم، تامین سلامت، مدیریت کرونا و تسریع در واکسیناسیون عمومی است. (ادامه)
زمان آغاز پیش‌ ثبت‌نام زائران اربعین ۱۴۰۰ +شرایط
کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) اطلاعیه پیش ثبت نام از متقاضیان زیارت کربلای معلی در اربعین حسینی را منتشر کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.