.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
افزایش دما در روز،سرمای هوا در شب
هوای مازندران با افزایش دمای روزانه و تداوم سرمای شبانه پیش بینی می شود.(ادامه)
عوامل مهم کمردرد کدامند؟
متخصص ارتوپدی و جراحی مفاصل گفت: افرادی که وزن بالا داشته و بی تحرک هستند بیشتر دچار کمردرد می شوند.(ادامه)
هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره ۹ بیماری که بشریت را تهدید می کنند
سازمان بهداشت جهانی (WHO) لیستی هشداردهنده از بیماری‌هایی را که می‌توانند بزرگترین تهدید برای بشریت باشند منتشر کرده است.(ادامه)
عکس/ محمود فکری عوض شد
سرمربی استقلال چهره اش را برای شروع نیم فصل دوم لیگ برتر تغییر داد. محمود فکری سرمربی استقلال طی دو روز گذشته با چهره ای جدید به محل تمرینات تیمش رفته تا مشخص شود قصد دارد مثل دوران بازی اش بدون ریش در نیم فصل دوم لیگ برتر حاضر شود. فکری که در یکی دو سال گذشته با ریش های سفیدشده و با شکل و شمایلی ویژه در میادین فوتبالی دیده می شد، حالا بعد از مدت ها ریش های خود را کوتاه کرده و به دوران بازی خود بسیار شبیه شده است. سرمربی استقلال از روز گذشته با چهره جدید در تمرینات حاضر می شود. او با چهره ای که به دوران گذشته فوتبالی اش نزدیک است نیم فصل دوم را با استقلال از بازی با مس رفسنجان آغاز می کند.(ادامه)
مراسم شب وداع با شهدای گمنام در حسینیه عاشقان کربلای ساری
مراسم شب وداع پیکر هشت شهید گمنام و شهیدان «علی اکبر محمدی» و «منوچهر تقدسی» در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.(ادامه)
ولیلا، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان سوادکوه است.در باور برخی افراد ریشه نام ولیلا به نام اولین ساکن این روستا «ولی و لیلا» بر می‌گردد و به مرور زمان ولیلا نام گرفته است، همچنین ولیلا زادگاه سردار شهید جاویدالاثر محمد عباسی است. روستای ولیلا در سوادکوه(خبر)
ولیلا، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان سوادکوه است.در باور برخی افراد ریشه نام ولیلا به نام اولین ساکن این روستا «ولی و لیلا» بر می‌گردد و به مرور زمان ولیلا نام گرفته است، همچنین ولیلا زادگاه سردار شهید جاویدالاثر محمد عباسی است.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
در شبانه روز چقدر باید بخوابیم؟
متخصص مغز و اعصاب با بیان اینکه مقدار نیاز به خواب در افراد متفاوت است، گفت:با توجه به ژنتیک هر فرد این مقدار از ۶ تا ۱۱ ساعت متغیر است،اما به طور کلی خواب کمتر از ۵ ساعت، بی خوابی تلقی می‌شود.(ادامه)
جهانپور: مصونیت واکسن‌های کرونا موقت است
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت: هنوز برای قضاوت درباره مدت زمان ایمنی‌زایی و مصونیت پس از تزریق واکسن‌های کرونا زود است اما در مورد همه واکسن‌های موجود در دنیا مدت زمان بیش از هفت یا هشت ماه مصونیت پیش‌بینی نمی‌شود.(ادامه)
مرگ ۹۴۶ پرنده در یک روز ثبت شد
با جمع آوری لاشه ۹۴۶ قطعه پرنده مهاجر در تالاب میانکاله شمار پرندگان تلف شده به ۱۶ هزار و ۸۷۴ قطعه رسیده است.(ادامه)
اضافه شدن ۱۰۲ بیمار جدید کرونایی در مازندران
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۰۲ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مازندران به ۶۶۵ نفر رسید. (ادامه)
اژانس هر سه ماه یک بار درباره اجرای برجام و فعالیت های ایران گزارش می دهد. یک گزارش شنبه منتشر می شود و یک گزارش سه ماه دیگر. ما گفتیم "تا سه ماه" که می تواند دو هفته دیگر باشد یا می تواند سه ماه دیگر باشد. در مذاکرات اخیر با آژانس در چارچوب تعیین شده از سوی مسئولان ارشد حرکت کردیم/ شرایط مذاکره را مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند(خبر)
اژانس هر سه ماه یک بار درباره اجرای برجام و فعالیت های ایران گزارش می دهد. یک گزارش شنبه منتشر می شود و یک گزارش سه ماه دیگر. ما گفتیم "تا سه ماه" که می تواند دو هفته دیگر باشد یا می تواند سه ماه دیگر باشد.(ادامه)
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌آقای قالیباف در پاسخ به درخواست برخی نمایندگان برای نامزدی وی در انتخابات ۱۴۰۰ گفته است که با توجه به شرایط حساس کشور و مشکلات اساسی مردم، مهم‌ترین موضوع، پیروزی جبهه انقلاب و تشکیل دولتی کارآمد به منظور حل مشکلات مردم است.


قالیباف نامزد انتخابات ۱۴۰۰ نیست / «رییسی» آمدنی شد؟
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌آقای قالیباف در پاسخ به درخواست برخی نمایندگان برای نامزدی وی در انتخابات ۱۴۰۰ گفته است که با توجه به شرایط حساس کشور و مشکلات اساسی مردم، مهم‌ترین موضوع، پیروزی جبهه انقلاب و تشکیل دولتی کارآمد به منظور حل مشکلات مردم است. (ادامه)
عکس دیده نشده از رهبر انقلاب
تصویری از تشرف رهبر انقلاب به حرم حضرت زینب (س) را مشاهده می کنید. (ادامه)
آیت الله لائینی:لزوم حذف دلال‌بازی بین تولید و مصرف/دولت آینده جوان وانقلابی باشد
نماینده ولی‌فقیه در مازندران خواستار برنامه‌ریزی برای حذف واسطه‌ها و دلال‌بازی بین حلقه تولید و مصرف برای حمایت از مصرف‌کننده‌ها شد.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۶۹ بیمار دیگر مبتلا به کرونا خبر داد. وی خاطرنشان کرد: تا کنون ۱۰ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۳۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.... شناسایی ۸۱۰۳ بیمار جدید کرونا / فوت ۶۹ بیمار دیگر
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۶۹ بیمار دیگر مبتلا به کرونا خبر داد. وی خاطرنشان کرد: تا کنون ۱۰ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۳۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است....(ادامه)
احضار مهدی قایدی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال
مهدی قایدی مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم حضور در تمرینات آبی‌پوشان به کمیته انضباطی این باشگاه احضار شد.(ادامه)
جدول/ خودرو‌های میلیاردی در بازار کدام است؟
با مبلغی حدود یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان امکان خرید خودرو‌هایی مانند ب ام و سری ۱ هاچ بک ۱۲۰i مدل سال ۲۰۱۸ و موارد مشابه را دارید.(ادامه)
محدودیت‌های تردد کرونایی در مازندران بدون تغییر
اعمال محدودیت‌های تردد کرونایی در ورودی‌های مازندران همچنان ادامه خواهد داشت.(ادامه)
۴۱ بابلی در وضعیت وخیم کرونایی
۴۱ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)
هشدار محرز درباره وضعیت خطرناک شیوع کرونا در متروها
عضو کمیته علمی کشوری کرونا گفت: به دلیل اینکه تعداد مسافران زیاد است فاصله گذاری اجتماعی در مترو رعایت نمی‌شود.(ادامه)
علی کریمی به کفاشیان: دوغتو بنوش! +عکس
علی کریمی در استوری اینستاگرامش جواب تندی به علی کفاشیان داد.(ادامه)
آغاز تزریق تزریق واکسن کرونا به ۲۰ هزار سالمند و معلول، از امروز
تزریق واکسن کرونا به ۲۰ هزارنفر سالمند و معلول در سراسر کشور از امروز آغاز می‌شود. وزیر بهداشت گفت: سهمیه واکسن همه شهر‌ها در حال توزیع است.(ادامه)
امید نساجی متوقف شد
نساجی قائمشهر در لیگ برتر فونبال امید‌های کشور با تساوی بدون گل مقابل مهمانش شهرخودرو مشهد متوقف شد.(ادامه)
قیمت امروز طلا و سکه
قیمت طلا و سکه به دلیل نوسانات نرخ ارز و انس جهانی، در طول هفته روند کاهشی داشته است.(ادامه)
چگونه از ۲ ماسک استفاده کنیم؟
روابط عمومی اورژانس بابل در مورد چگونگی استفاده همزمان از ۲ ماسک توضیحاتی را ارائه داد.(ادامه)
خودرو‌های غیربومی اجازه ورود به شمال را ندارند
رییس پلیس راه مازندران گفت: از ورود خودرو‌های غیر بومی به استان جلوگیری می‌شود.(ادامه)
آخرین یارانه معیشتی امسال کی واریز می‌شود؟
آخرین یارانه معیشتی امسال، روز یکشنبه آینده (۱۰ اسفند) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. هچنین آخرین مرحله یارانه کرونا در آخرین روزهای اسفند پرداخت می‌شود.(ادامه)
مهاجم آبی پوشان پایتخت سرخپوش شد
مهاجم استقلال نیم فصل دوم در جمع سرخپوشان مازندرانی توپ خواهد زد.(ادامه)
واکنش نمایندگان مردم بابل در مجلس به واقعه روستای تورسو
نمایندگان مردم بابل در مجلس با صدور بیانیه ای نسبت به واقعه روستای تورسو بندپی شرقی این شهرستان و برخورد ناپسند ماموران منابع طبیعی در تخریب واحدهای احداثی در جنگل واکنش نشان دادند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.