.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
توليد حدود 979 ميليون و 692 هزاركيلو وات ساعت انرژي در نيروگاه‌ ‌نكا
(ادامه)
کندوان دوباره بسته شد
محور کندوان برای دومین روز متوالی مسدود شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت :  ای کاش مدیران منابع طبیعی و مجریان قانونی برای اجرای حکم سراغ افراد دانه درشت می‌رفتند .... امام جمعه : منابع طبیعی در بندپی شرقی ضعیف کشی کرد / فرماندار بابل گفت اشتباه کردیم / هلال احمر : ما نمی توانیم کاری برای خانواده بی سرپناه انجام دهیم
شمال نیوز : وی گفت : ای کاش مدیران منابع طبیعی و مجریان قانونی برای اجرای حکم سراغ افراد دانه درشت می‌رفتند ....(ادامه)
قیمت روز گوشی موبایل در ۱۱ اسفند
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۱۱ اسفند را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
روحانی: قیمت فعلی ارز کاهش خواهد یافت / تلاش داریم با آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده، سریع‌تر قیمت ارز را به قیمت واقعی آن نزدیک کنیم / قیمت فعلی به هیچ وجه به نفع اقتصاد کشور نیست / سودجویی کاسبان تحریم، عوارض جنگ اقتصادی ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : باید هزینه سوء استفاده‌های مالی، اقدام به تخلّف و کارهای خلاف قانون را برای مدیران بالا برد تا کسی –به‌ویژه مدیران- جرأت نکند از جایگاه خود در هر سطحی سوء استفاده .... هزینه‌های تخلّف مدیران را افزایش دهید
شمال نیوز : باید هزینه سوء استفاده‌های مالی، اقدام به تخلّف و کارهای خلاف قانون را برای مدیران بالا برد تا کسی –به‌ویژه مدیران- جرأت نکند از جایگاه خود در هر سطحی سوء استفاده ....(ادامه)
ضرورت اعمال محدودیت‌های جدی در آستانه نوروز برای مازندران
استاندار مازندران، اعمال شرایط سختگیرانه‌تر در روزهای پایانی سال و سال نو را پیش‌تر از این ایام، ضروری دانست و تاکید کرد؛ جرایم خودرویی باید تشدید شود. ‎(ادامه)
توصیه برای استفاده درست از ماسک
سخنگوی وزارت بهداشت توصیه هایی برای استفاده درست از ماسک در روزهای کرونایی بیان کرد.(ادامه)
بازگشت سرما به مازندران
هوای مازندران از امشب همراه با بارش پراکنده باران و سرما پیش بینی می شود.(ادامه)
یکی از گیاهان دانه‌روغنی مهم در مناطق معتدل گیاه کلزا است که دارای طیف نسبتاً وسیعی از سازگاری اقلیمی است.روغن کلزا به علت دارا بودن اسیدهای چرب اشباع نشده و فاقد کلسترول از کیفیت تغذیه‌ای بالایی برخوردار می‌باشد.در مازندران چند سالی است که به کشت کلزا توجه ویژه ای میشود. این گیاه پس از گل دادن مناظر زیبایی را به طبیعت بهاری مازندران هدیه می‌دهد. مزارع کلزا در شرق مازندران(خبر)
یکی از گیاهان دانه‌روغنی مهم در مناطق معتدل گیاه کلزا است که دارای طیف نسبتاً وسیعی از سازگاری اقلیمی است.روغن کلزا به علت دارا بودن اسیدهای چرب اشباع نشده و فاقد کلسترول از کیفیت تغذیه‌ای بالایی برخوردار می‌باشد.در مازندران چند سالی است که به کشت کلزا توجه ویژه ای میشود. این گیاه پس از گل دادن مناظر زیبایی را به طبیعت بهاری مازندران هدیه می‌دهد.(ادامه)
تلفات ۱۹ هزار بال پرنده در تالاب بین المللی میانکاله
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: تلفات پرندگان مهاجر در تالاب میانکاله وخلیج گرگان از ۱۹ هزار بال فراتر رفت.(ادامه)
علائمی از کمبود ویتامین B۱۲ که به سختی قابل تشخیص است
ویتامین B۱۲ برای حفظ سلامت بدن لازم است، اما برخی از افراد آن را مصرف نمی‌کنند.(ادامه)
تشخیص کمبود ویتامین D با ۸ نشانه عجیب
اکثریت ما در طول ماه‌های سرد سال به اندازه کافی ویتامین دی دریافت نمی‌کنیم، چراکه بهترین منبع این ویتامین همان نور آفتاب است. در این مطلب با علائم فقر این ویتامین در بدن آشنا می‌شوید.(ادامه)
عکس/ رای کاپیتان تیم ملی در انتخابات فدراسیون لو رفت
(ادامه)
عکس/ استوری علی کریمی در واکنش به نتایج انتخابات
استوری علی کریمی در واکنش به نتایج انتخابات فدارسیون فوتبال و انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسون فوتبال(ادامه)
خنده‌های مرد شماره یک فدراسیون +عکس
عزیزی خادم یکی از چهار کاندیدای نهایی ریاست فدراسیون فوتبال در سال ۱۳۹۹ بود. او در چندین شرکت صنعتی و اقتصادی مدیرعامل و یا عضو هیأت مدیره بوده است. خادم سابقه ریاست هیأت مدیره باشگاه‌های سایپا و پیکان را هم داشته است. او همچنین سابقه عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال را نیز در کارنامه خود دارد.(ادامه)
چهار دلیل بستری شدن کرونایی‌ها
مطالعات نشان می دهد چاقی، فشارخون بالا، دیابت و نارسایی قلبی از عوامل اصل بستری شدن ۶۴ درصد از بیماران کرونایی در بیمارستان ها است.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
واکنش سارا خوئینی‌ها به حواشیِ یک استوری
سارا خوئینی‌ها، بازیگر سینما با انتشار متنی به حواشی پیرامون انتشار یک عکس که در استوری اینستاگرامش منتشر کرده بود واکنش نشان داد. (ادامه)
روایت جدید از نامه خاتمی به رهبر انقلاب
محمدعلی ابطحی در باره نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر معظم انقلاب گفت: قصد او تبلیغات و بده بستان های جاری نبوده است.(ادامه)
معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات در حاشیه بازدید از مرکز طراحی و تولید تعرفه‌های انتخاباتی، گفت: در برنامه‌های ستاد انتخابات کشور با همراهی نمایندگان شورای نگهبان، برنامه بازدید از چاپ تعرفه‌ها داشتیم. با فعال سازی احراز هویت الکترونیک، اخذ اثر انگشت با استامپ در انتخابات حذف شد/ از ۲۵ فرایند انتخابات فقط فرایند اخذ رای الکترونیکی نشده است
معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات در حاشیه بازدید از مرکز طراحی و تولید تعرفه‌های انتخاباتی، گفت: در برنامه‌های ستاد انتخابات کشور با همراهی نمایندگان شورای نگهبان، برنامه بازدید از چاپ تعرفه‌ها داشتیم.(ادامه)
نساجی به دنبال سه بازیکن جدید
مجید جلالی گفت: نساجی مازندران بدنبال جذب سه بازیکن دیگر است.(ادامه)
اولین واکسن ایرانی تاپایان سال تزریق می شود/مشخص نبودن سفرهای عید
علیرضا رئیسی گفت: اولین واکسن ایرانی با نام پاستور تا پایان اسفندماه به میزان ۵۰ هزار دز برای ایرانی ها تزریق می شود.(ادامه)
انجام بیش از ۲۰ هزار آزمایش رایگان از بیماران کرونایی در بابل
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار آزمایش رایگان در آزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه از بیماران کرونایی در بابل گرفته شد.(ادامه)
کاهش تصافات منجربه فوت درجاده های مازندران/نقاط حادثه خیز حذف شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: میزان تصادف منجر به فوت طی سال جاری در جاده های استان به ترتیب ۷ و ۲۶ درصد کاهش داشته است.(ادامه)
آیت الله لائینی:تفکر وفرهنگ انقلاب اسلامی را در جامعه برجسته کنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مدیون انقلاب هستیم، گفت: باید تفکر وفرهنگ انقلاب اسلامی را در جامعه برجسته وزنده کنیم.(ادامه)
تصاویر/ مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صبح یکشنبه ۱۰ اسفندماه برای انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در سالن اجلاس برگزار شد.(ادامه)
مرگ ۶ مازندرانی کرونایی در یک شبانه روز
۶ مازندرانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند.(ادامه)
بی تحرکی جان انسان‌های جهان را تهدید می‌کند
بی تحرکی یا کم تحرکی یکی از مخاطرات عمده سلامتی و مرگ و میر در جهان است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.