.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
وضعیت عجیب قایدی در استقلال؛ بند آزادسازی نجومی
مهاجم تیم استقلال درحالی از حضور در تمرینات این تیم سر باز زده که در وضعیت عجیبی قرار گرفته است.(ادامه)
ضریب نفوذ اینترنت در مازندران به ۱۰۶ درصد رسید
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران ضریب نفوذ اینترنت در استان را بیش از ۱۰۶ درصد عنوان کرد.(ادامه)
آغاز جلسه چهارم بررسی بودجه ۱۴۰۰ در مجلس
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به صورت سه شیفت به بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ خواهند پرداخت.(ادامه)
درمان‌های مفید خانگی برای گلودرد
در ادامه درمان‌های خانگی گلودرد را برای شما آورده ایم. (ادامه)
کندوان بسته شد
محور کندوان امروز برای سومین روز متوالی مسدود شد.(ادامه)
تصویر زیرخاکی از علی دایی پیش از معروف شدن!
تصویری زیرخاکی از علی دایی پیش از معروف شدن ببینید.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به اختلاف نظر بین مجلس و دولت درباره اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها فرمودند: مجلس و دولت اختلاف‌نظر امروزشان را حل کنند که نشان‌دهنده دوصدایی نباشد ....(خبر)
(ادامه)
مهمترین عامل صعود پرسپولیس به صدر جدول
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی تمام اعضای تیم هدفی مشترک پیدا کنند می توانند خودشان را به بهترین جایگاهی که از پیش تعیین کرده اند برسانند چون همدل هستند.(ادامه)
شمال نیوز : هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هیچ راهی جز اجرای طرح راهبردی مجلس برای کاهش سطح دسترسی آژانس بین المللی انرژی اتمی به صنایع هسته ای کشور ندارد. عضو هیئت رئیسه مجلس: دولت راهی جز اجرای مصوبه هسته ای مجلس ندارد
شمال نیوز : هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هیچ راهی جز اجرای طرح راهبردی مجلس برای کاهش سطح دسترسی آژانس بین المللی انرژی اتمی به صنایع هسته ای کشور ندارد.(ادامه)
هفته‌ای یخی در مازندران
هوای مازندران تا پایان این هفته همراه با بارش باران و برف خواهد بود.(ادامه)
راهکار تغذیه‌ای برای درمان کرونا
یک سری از راهکارهای ساده تغذیه‌ای می‌تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شود و در صورت ابتلا، به روند درمان کرونا کمک کرد.(ادامه)
عکس/ واکنش علی کریمی به حمایت محمد دادکان
بعد از حمایت دکتر دادکان از علی کریمی، ستاره سابق فوتبال ایران هم پاسخ حمایت او را داد.(ادامه)
نحوه تشخیص کرونای انگلیسی
رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: نمی‌توان در مقابل ورود ویروس‌های جهش یافته کرونا به کشور سد دائمی ایجاد کرد.(ادامه)
تصاویر/ دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب
اعضای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بعد از پایان هشتمین اجلاسیه یک روزه خود، عصر دوشنبه ۴ اسفندماه ۱۳۹۹ با رهبر معظّم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. این دیدار طبق ضوابط بهداشتی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.(ادامه)
تلف شدن 14 هزار پرندگان در میانکاله طی 25 روز
مجموع تلفات پرندگان مهاجر جمع‌آوری شده طی ۲۵ روز در تالاب میانکاله و خلیج گرگان به ۱۳ هزار و ۶۹۹ قطعه رسیده است.(ادامه)
شمال نیوز : هنوز در مورد لغو سفرهای نوروزی تصمیم‎گیری نشده است. ۹۰ درصد سفرها چندان تحت کنترل هیچکس نیست. احتمال اینکه مانند سال قبل سفرها لغو شود کم نیست. حریرچی: اگر ویروس انگلیسی گسترش پیداکند عید امسال، مانند پارسال می‎شود
شمال نیوز : هنوز در مورد لغو سفرهای نوروزی تصمیم‎گیری نشده است. ۹۰ درصد سفرها چندان تحت کنترل هیچکس نیست. احتمال اینکه مانند سال قبل سفرها لغو شود کم نیست.(ادامه)
بستری بودن 775 بیمار کرونایی در مازندران
با شناسایی ۱۴۰ بیمار کرونایی جدید طی شبانه‌روز گذشته تعداد بستری شدگان در مازندران به ۷۷۵ نفر رسید.(ادامه)
مسافرت بی مسافرت!
مردم در شرایط فعلی برنامه‌ای برای سفر نداشته باشند.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با انتشار جوابیه به اظهارات روز گذشتۀ «محمود احمدی‌نژاد» واکنش نشان داد و تحلیلش از رد صلاحیت احمدی‌نژاد را مبتنی بر رد صلاحیت وی در سال ۹۶ و توصیه سخنگوی شورای نگهبان به عدم ثبت‌نام مجدد رد صلاحیت‌شده‌ها دانست. دست‌بوسی فرح دروغ چندش‌آوری بود/ شکایت می‌کنم
غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با انتشار جوابیه به اظهارات روز گذشتۀ «محمود احمدی‌نژاد» واکنش نشان داد و تحلیلش از رد صلاحیت احمدی‌نژاد را مبتنی بر رد صلاحیت وی در سال ۹۶ و توصیه سخنگوی شورای نگهبان به عدم ثبت‌نام مجدد رد صلاحیت‌شده‌ها دانست. (ادامه)
شنیده ها حکایت از بازداشت مدیر ارشد یکی از دستگاه های دولتی استان دارد. گفته می شود اتهام این مدیر ارشد استانی، اخلال در نظام اقتصادی و تحصیل مال نامشروع می باشد. دستگیری مدیر ارشد یکی از دستگاه های دولتی استان
شنیده ها حکایت از بازداشت مدیر ارشد یکی از دستگاه های دولتی استان دارد. گفته می شود اتهام این مدیر ارشد استانی، اخلال در نظام اقتصادی و تحصیل مال نامشروع می باشد.(ادامه)
نحوه وصول و برگشت زدن چک در قانون جدید
روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: در قانون جدید چک، مالک نهایی چک در صورت کسری حساب صادرکننده می‌تواند خواهان پرداخت مبلغ کسری چک از محل مبالغ موجود در سایر حساب‌های انفرادی ریالی صاحب حساب در همان بانک شود.(ادامه)
۴ مرز ایران و عراق به روی مسافران بسته شد
سخنگوی گمرک گفت: تردد مسافر در مرزهای «کیله سردشت»، «پیرانشهر»، «چذابه» و «شلمچه» بسته شده است و مرز مهران از فردا تا اطلاع ثانوی بسته می‌شود.(ادامه)
رئیس کل دادگستری : بسترهای فسادزا ومجراهای غیرقانونی در جامعه بسته شود
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه بسترهای فسادزا ومجراهای غیرقانونی باید بسته شود، گفت: از ظرفیت دیده بانان مردم نهاد برای احقاق حق ومبارزه با فساد باید بهره گرفت.(ادامه)
حال ۴۱ بیمار کرونایی در بابل وخیم است
۴۱ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۸۲ هزار و ۲۷۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۹ نفر از بیماران مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۵۹ هزار و ۵۷۲ نفر رسیده است.... فوت ۸۹ نفر در شبانه روز گذشته/تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۵۹ هزار و ۵۷۲ نفر رسید
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۸۲ هزار و ۲۷۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۹ نفر از بیماران مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۵۹ هزار و ۵۷۲ نفر رسیده است....(ادامه)
نمکی: ورود ۲۵۰ هزار دوز واکسن کرونا به کشور تا پایان هفته
وزیر بهداشت: ۲۵۰ هزار دوز دیگر نیز در این هفته به کشور می‌رسد و همراه با کادر درمان، خانه سالمندان و سایر گروه‌های هدف در نوبت واکسیناسیون قرار خواهند گرفت و امیدوارم تا پایان اسفند گروه‌های هدف واکسینه شوند.(ادامه)
۷۷ درصد پرونده کلانتری های مازندارن منجر به سازش شد
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به مصالحه ۷۷ درصدی پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها گفت: پلیس ملجاء و پناهگاه مردم است.(ادامه)
نمایندگان مجلس معرفی رئیس‌جمهور به قوه قضائیه را تصویب کردند
نمایندگان مجلس با ۲۳۴ رای معرفی رئیس جمهور و کلیه مستنکفین به قوه قضائیه را تصویب کردند. ​در جریان این رای گیری که کمتر ۱ دقیقه به پایان رسید، از ۲۳۹ نماینده حاضر، ۲۳۴ با شرکت در رای گیری و ۲۲۱ رای موافق، ۶ رای مخالف و ۷ رای ممتنع با این درخواست موافقت کردند.(ادامه)
ادامه غیبت قایدی در تمرین استقلال
مهاجم تیم فوتبال استقلال همانند روزهای گذشته به دلیل اختلاف مالی با مدیران باشگاه در تمرین شرکت نکرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.