.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
طبیعت پاییزی بهشهر(خبر)
(ادامه)
مصرف بنزین در روزهای برفی ساری به ۴.۳ میلیون لیتر رسید
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: مصرف بنزین با تعطیلی جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی در سه روز بحران سرما به حدود ۴.۳ میلیون لیتر رسید.(ادامه)
یکی از سرکردگان داعش در مرز ایران به هلاکت رسید
حجت الاسلام و المسلمین علوی از به هلاکت رسیدن یکی از سرکردگان داعش در مرزهای کشور که قصد ورود به تهران را داشت خبر داد و گفت: این فرد که ابوعایشه کردی نام داشت با آمادگی سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید. (ادامه)
انتقاد مطهری از احضار محمود صادقی به دادسرا
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از احضار محمود صادقی نماینده تهران به دادسرا انتقاد کرد و گفت:این برخورد نشان می‌دهد که ما از روش پیغمبر اسلام دور شده‌ایم. (ادامه)
عکس/ دندانپزشکی در جبهه
گاهی حتی فرصت نمی شد برای یک دندانپزشکی ساده به پشت جبهه آمد...(ادامه)
پیام تسلیت لاریجانی برای درگذشت آیت‌الله فاضل
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله محمد فاضل استرآبادی نماینده دوره اول مجلس را تسلیت گفت.(ادامه)
صبحانه بستنی بخورید تا باهوش شوید!
مطالعه ای جدید که توسط دانشمندی ژاپنی انجام شده است، ادعا می کند که خوردن بستنی برای صبحانه می تواند تقویت مغز را در پی داشته و به بهبود هوشیاری و عملکرد ذهنی منجر شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 9 آذر ماه در مازندران
(ادامه)
مُهر آیت الله موسوی اردبیلی شکسته شد +عکس
مُهر امضای آیت الله موسوی اردبیلی در آستانه هفتمین روز ارتحال این عالم ربانی با حضور نمایندگان بیوت مراجع تقلید و جمعی از اعضای شورای عالی حوزه و جامعه مدرسین شکسته شد.(ادامه)
یک قایق سپاه پاسداران به سمت بالگرد آمریکایی نشانه رفته است
به گفته دو مقام دفاعی آمریکا قایق سپاه پاسداران در تنگه هرمز به سوی بالگرد نیروی دریایی آمریکا نشانه رفته است.(ادامه)
عکس/ رهبرانقلاب در کنار ضریح امام رضا(ع)
کانال تلگرام دفتر حفظ و نشر آثار رهبرمعظم انقلاب به مناسبت ایام شهادت حضرت امام رضا (ع)، تصویری از زیارت آیت الله خامنه ای در تاریخ ۱۳۹۴/۶/۳ را منتشر کرد.(ادامه)
افزایش نسبی دمای هوا در مازندران
آسمان مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.(ادامه)
عضو شورای شهر نکا استعفا کرد
عضو شورای اسلامی شهر نکا استعفا کرد. (ادامه)
عکس/صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : واکنش و نحوه برخورد مسولان جامعه با حوادثی که در دستگاه تحت نظارت آنها رخ می‌دهد می‌تواند علاوه بر اینکه مرهمی بر زخم‌های خانواده‌های داغدار این حوادث باشد، نشانی از میزان مسولیت‌پذیری یک جامعه و در راس آن مسولان را به مردم یادآور شود..... برخورد مسئولان سایر کشورها در حوادث مشابه تصادف قطار چه بود؟+جدول
شمال نیوز : واکنش و نحوه برخورد مسولان جامعه با حوادثی که در دستگاه تحت نظارت آنها رخ می‌دهد می‌تواند علاوه بر اینکه مرهمی بر زخم‌های خانواده‌های داغدار این حوادث باشد، نشانی از میزان مسولیت‌پذیری یک جامعه و در راس آن مسولان را به مردم یادآور شود.....(ادامه)

شمال نیوز: برخورد قطار با خودرو نیسان در ساری منجر به کشته شدن دو سرنشین این خودرو شد.
دو کشته در تصادف قطار با وانت در ساری+ جزئیات
شمال نیوز: برخورد قطار با خودرو نیسان در ساری منجر به کشته شدن دو سرنشین این خودرو شد. (ادامه)
ستاره های حماسه ملبورن چه می‌کنند؟
شمال نیوز: به بهانه هشتم آذر که سالروز صعود تاریخی تیم ملی ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه است، سرنوشت فعلی بازیکنان تیم ملی در آن بازی را مرور می‌کنیم. (ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از مصدوم شدن 12 نفر بر اثر برخورد اتوبوس و کامیون در محور جوارم سوادکوه خبر داد.

۱۲ مصدوم در برخورد مرگبار اتوبوس و کامیون در محور سوادکوه
شمال نیوز: سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از مصدوم شدن 12 نفر بر اثر برخورد اتوبوس و کامیون در محور جوارم سوادکوه خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: احمد توکلی با بیان اینکه برای تفاهم کردن راهی جز گفت‌وگو سراغ ندارم، گفت: بهتر است سران سه قوه در جلسه دوستانه و با لطافت بیشتر گله‌هایشان را از یکدیگر مطرح کرده و اختلافاتشان را حل کنند.

سران سه قوه در جلسه ای دوستانه اختلافاتشان را حل ک(خبر)
شمال نیوز: احمد توکلی با بیان اینکه برای تفاهم کردن راهی جز گفت‌وگو سراغ ندارم، گفت: بهتر است سران سه قوه در جلسه دوستانه و با لطافت بیشتر گله‌هایشان را از یکدیگر مطرح کرده و اختلافاتشان را حل کنند. (ادامه)
فیلم/لحظه انفجار نفتکش داعشی و کشته شدن زائران ایرانی
(ادامه)
 سخنگوی وزارت کشور گفت: با دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی از اخذ رای تکراری و رأی دادن با شناسنامه دیگران و به طور کلی از هر گونه تخلف انتخاباتی از این حیث به طور کامل پیشگیری می‌شود.

​بساط رای دادن با شناسنامه دیگران جمع می‌شود
سخنگوی وزارت کشور گفت: با دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی از اخذ رای تکراری و رأی دادن با شناسنامه دیگران و به طور کلی از هر گونه تخلف انتخاباتی از این حیث به طور کامل پیشگیری می‌شود. (ادامه)
چوب حراج باغداران به پرتقال/نارنگی گران شد
(ادامه)
عذرخواهی و تسلیت وزیر راه به هموطنان آذری
(ادامه)
رئیس پلیس نظارت بر اماکن نیروی انتظامی مازندران گفت: الارداران مازندران تا پایان صفرمهلت دارند درخواست مجوز الکترونیکی خود را ارسال کنند.
توصیه اماکن انتظامی مازندران به تالارداران
رئیس پلیس نظارت بر اماکن نیروی انتظامی مازندران گفت: الارداران مازندران تا پایان صفرمهلت دارند درخواست مجوز الکترونیکی خود را ارسال کنند. (ادامه)
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی مازندران گفت که سه نفر از کارمندان بهداشت ودرمان استان هنگام انجام وظیفه و ارائه خدمات به بیماران مبتلا به ایدز در پنج سال اخیر ، خود نیز به این بیماری مبتلا شدند .
3 کارمند بهداشت و درمان مازندران به ایدز مبتلا شدند
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی مازندران گفت که سه نفر از کارمندان بهداشت ودرمان استان هنگام انجام وظیفه و ارائه خدمات به بیماران مبتلا به ایدز در پنج سال اخیر ، خود نیز به این بیماری مبتلا شدند . (ادامه)
مدارس کشور سه شنبه 9 آذر دایر است
(ادامه)
جستجو برای یافتن جعبه سیاه بالگرد و باقی مانده اجساد در دریای خزر
(ادامه)
بارش برف در محورهای هراز و دماوند
پلیس راهنمایی و رانندگی از بارش برف در محورهای هراز و دماوند خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: پیکر آیت الله حاج شیخ محمد فاضل رئیس حوزه علمیه فیضیه مازندران همزمان با رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در بابل تشییع شد.


پیکر آیت‌الله فاضل در بابل تشییع شد‌
شمال نیوز: پیکر آیت الله حاج شیخ محمد فاضل رئیس حوزه علمیه فیضیه مازندران همزمان با رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در بابل تشییع شد. (ادامه)
شمال نیوز: اينجا صحبت از غرب و شرق استان نيست ، اينجا صحبت از وطن است ، كلاردشت متعلق به همه هموطنان ميباشد و همه به نوعى در آن سهيم ميباشند، مصائب برف و باران و نامه سرگشاده رئیس اصناف کلاردشت به استاندار
شمال نیوز: اينجا صحبت از غرب و شرق استان نيست ، اينجا صحبت از وطن است ، كلاردشت متعلق به همه هموطنان ميباشد و همه به نوعى در آن سهيم ميباشند،(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.