.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
درد سینه همیشه از قلب نیست
سرطان ریه یکی دیگر از دلایل درد سینه غیر قلبی است. سالانه افراد بسیاری در سراسر جهان جان خود را در نتیجه ابتلا به این بیماری از دست می دهند.(ادامه)
پاییز پرحادثه‌ در مازندران/ باد سقف ۹۰۰ خانه را برد
برف، طوفان، سیل و آتش سوزی پاییز پرحادثه‌ای را برای مازندران رقم زد به گونه ای که باد سقف ۹۰۰ خانه را برد.(ادامه)
آیا نوشیدن یک لیوان آب در صبح زود خوب است؟
یکی از مهم‌ترین راه‌های درمان یبوست‌های بدون علت زمینه‌ای و یبوست‌های عادتی که بیشتر به دلیل رژیم غذایی و کاهش تحرک اتفاق می‌افتد، تغییر رژیم غذایی است.(ادامه)
عکس/ سحرگاه کاظمین از نمایی دیدنی
(ادامه)
مهار آتش مناطق جنگلی غرب گلستان
فرماندار کردکوی از مهار آتش سوزی در عرصه های جنگلی این شهرستان خبر داد و گفت: با حضور به موقع نیروهای مردمی حریق در مناطق جنگلی شرق شهرستان و ارتفاعات روستای بالاجاده مهار و پاکسازی منطقه در حال انجام است. (ادامه)
آسمان کشور از سه شنبه برفی می شود
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای کشور از روز سه شنبه با ورود موج جدید بارشی، برفی می شود.(ادامه)
دختر ۱۴ ساله در دام تبهکاران تلگرامی
دختر نوجوان که در سودای رسیدن به زندگی رؤیایی، از سوی دوست تلگرامی‌اش فریب خورده بود، نمی‌دانست با پای خود به خانه مردان شیطان‌صفت می‌رود. (ادامه)
عکس/ شهید گمنام در آغوش مادر
در تشییع شهدای گمنام، مادری که شهید گمنام خودش را ندیده همرزم پسرش را در آغوش می گیرد...(ادامه)
علی کریمی باز هم مدیر فنی خونه‌به‌خونه بابل شد! +عکس
بازیکن اسبق تیم پرسپولیس بعد از جلسه با مسئولان باشگاه خونه‌به‌خونه به عنوان مدیرفنی این تیم انتخاب شد.(ادامه)
شمال نیوز: حتی اگر اوباما نیز رأی سنا را وتو کند این طرح باز هم به قانون تبدیل می‌شود، چرا که بیش از دوسوم در هر دو مجلس به این طرح رأی داده‌اند.

تدوین طرح سه‌فوریتی برای مقابله با مصوبه سنای آمریکا/احتمال بررسی طرح در جلسه 14 آذر مجلس(خبر)
شمال نیوز: حتی اگر اوباما نیز رأی سنا را وتو کند این طرح باز هم به قانون تبدیل می‌شود، چرا که بیش از دوسوم در هر دو مجلس به این طرح رأی داده‌اند. (ادامه)
قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار + جدول
قیمت برخی خودرو داخلی به شرح زیر است .(ادامه)
شمال نیوز : خواستیم بنویسیم مایه شرمساری است که با بارش چند میلیمتری کشته می‌دهیم و سیل راه می‌افتد، با بارش برفی پیش‌بینی شده آب و برق و گاز قطع می‌شود و همان برف چند روز بعد سیلی می‌شود خانمان‌برانداز و... اما گفتیم الان دوباره تهمت می‌زنند که سیاه‌نمایی می‌کنی،.... شما به مديريت بحران چه نمره ای می دهید ؟!
شمال نیوز : خواستیم بنویسیم مایه شرمساری است که با بارش چند میلیمتری کشته می‌دهیم و سیل راه می‌افتد، با بارش برفی پیش‌بینی شده آب و برق و گاز قطع می‌شود و همان برف چند روز بعد سیلی می‌شود خانمان‌برانداز و... اما گفتیم الان دوباره تهمت می‌زنند که سیاه‌نمایی می‌کنی،....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های آذر ماه در مازندران
(ادامه)
کمک به سالخوردگان با خالی کردن حساب بانکی
مردی که به بهانه کمک به افراد سالخورده مقابل دستگاه عابر بانک اقدام به برداشت از حساب این افراد می کرد دستگیر شد.(ادامه)
کواکبیان: قرار نیست از نقض صریح برجام به راحتی عبور کنیم/ واکنش ایران معمولی نخواهد بود
شمال نیوز: دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: قرار نیست از نقض صریح برجام به راحتی عبور کنیم و قطعا واکنش ایران معمولی نخواهد بود. (ادامه)
حکم آزادی شیخ الزکزاکی صادر شد
(ادامه)
قند خون دیابتی‌ها در فصل سرما چگونه کنترل شود
برخی می‌گویند دیابتی‌ها بیشتر دچار سرماخوردگی و بیماری‌های ویروسی می‌شوند که این مسئله به دلیل قند خون بالای آن‌ها می‌تواند مورد تائید باشد. (ادامه)
آسمان مازندران صاف همراه با ورزش باد
آسمان مازندران امروز صاف همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری با تأکید بر اینکه پروژه ممیزی و املاک و معابر شهر ساری هم‌اکنون در منطقه سه مراحل پایانی خود را می‌گذراند، گفت: این پروژه در مجموع پیشرفتی 86 درصدی داشته است...... پیشرفت 86 درصدی پروژه ممیزی املاک و معابر شهر ساری
شمال نیوز : مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری با تأکید بر اینکه پروژه ممیزی و املاک و معابر شهر ساری هم‌اکنون در منطقه سه مراحل پایانی خود را می‌گذراند، گفت: این پروژه در مجموع پیشرفتی 86 درصدی داشته است......(ادامه)
شمال نیوز: رییس کمیته امداد در واکنش به اینکه برخی وی را یکی از گزینه‌های احتمالی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ می‌دانند، گفت: من ...

درخواست اصولگرایان از فتاح برای کاندیداتوری/جلسه‌ای با ضرغامی نداشتم
شمال نیوز: رییس کمیته امداد در واکنش به اینکه برخی وی را یکی از گزینه‌های احتمالی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ می‌دانند، گفت: من ... (ادامه)
شمال نیوز : وزش طوفان و باد شدید که با سرعتی در حدود 80 کیلومتر در ساعت شهرستان نکا و شهرهای شرق مازندران را در نوردید سبب قطع برق بیشتر روستاهای مناطق هزارجریب، سقوط درختان و برداشته شدن سقف منازل شد..... مردم سقفی برای سرپناه ندارند !
شمال نیوز : وزش طوفان و باد شدید که با سرعتی در حدود 80 کیلومتر در ساعت شهرستان نکا و شهرهای شرق مازندران را در نوردید سبب قطع برق بیشتر روستاهای مناطق هزارجریب، سقوط درختان و برداشته شدن سقف منازل شد.....(ادامه)
تنها سناتوری که به تمدید تحریم‌های ایران رای نداد، که بود؟
(ادامه)
شمال نیوز: بیاییم بعد از سالها که حمایت از معلولین را فریاد زدیم از امروز کرامت آنان را در نظر داشته و با حفظ شان و جایگاه آنان با دادن مسولیتها و فراهم آوردن بستر رشد و شکوفایی آنان میدان عمل را به آنان سپرده که قطعا معلولین نشان دادند در هر جایگاهی قرار گیرند باعث سرافرازی و افتخار هستند . ضرورت تغییر ساختار و اصلاح نگاه جامعه نسبت به معلولین
شمال نیوز: بیاییم بعد از سالها که حمایت از معلولین را فریاد زدیم از امروز کرامت آنان را در نظر داشته و با حفظ شان و جایگاه آنان با دادن مسولیتها و فراهم آوردن بستر رشد و شکوفایی آنان میدان عمل را به آنان سپرده که قطعا معلولین نشان دادند در هر جایگاهی قرار گیرند باعث سرافرازی و افتخار هستند . (ادامه)
شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان" مصائب برف و باران و نامه سرگشاده رئیس اصناف کلاردشت به استاندار " در پایگاه شمال نیوز، توضیحاتی از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه2 کشور صادر گردید ، که عینآ درج می گردد.
پاسخ شرکت غله به خبر مندرج در شمال نیوز
شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان" مصائب برف و باران و نامه سرگشاده رئیس اصناف کلاردشت به استاندار " در پایگاه شمال نیوز، توضیحاتی از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه2 کشور صادر گردید ، که عینآ درج می گردد. (ادامه)
«محمدجواد ظریف» وزیر امورخارجه ایران پیشتر در صحن علنی مجلس به صراحت گفته بود تصویب طرح تمدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران مغایر برجام است و ایالات متحده نباید چنین کاری کند.
«محمدجواد ظریف» درباره طرح تمدید تحریم‌های ایران چه گفته بود؟
«محمدجواد ظریف» وزیر امورخارجه ایران پیشتر در صحن علنی مجلس به صراحت گفته بود تصویب طرح تمدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران مغایر برجام است و ایالات متحده نباید چنین کاری کند. (ادامه)
طرح دوفوریتی مجلس ایران برای مقابله با مصوبه کنگره و سنای آمریکا
نائب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح دوفوریتی ممنوعیت خرید کالاهای مصرفی آمریکایی در قبال مصوبه کنگره آمریکا مبنی بر تمدید ١٠ ساله تحریم‌های ایران خبر داد.(ادامه)
واکنش محسن رضایی به نقض برجام
محسن رضایی: اگر آمریکا تحریم‌های جدید را علیه ایران اعمال کند، ما به ‌آمریکا پاسخ شوكه كننده‌اى خواهيم داد. (ادامه)
خطر سکته قلبی در کمین این جوانان!
افراد بین 20 تا 45 ساله سیگاری، هشت برابر بیشتر از بقیه همسالان خود در معرض سکته قلبی قرار دارند. (ادامه)
۴ ماده غذایی خالی کننده کلسیم بدن
حتماً می دانید که وجود کلسیم برای بدن از اهمیت بالایی برخوردار است. اما آیا می دانید که برخی مواد غذایی میزان این ماده معدنی را کاهش داده و باعث بروز بیماری می شوند؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.