.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یک منبع آگاه خبرداد؛ لغو حکم اعدام بابک زنجانی در دیوان عالی صحت ندارد
(ادامه)
آغاز نمونه‌برداری و آزمایش DNA اجساد حادثه حله
(ادامه)
شمال نیوز :  امام جمعه بابل بیان کرد: تا چه زمانی این وضع ادامه پیدا می‌کند؟ کسی به فکر این مردم باشد و به داد مردم برسد، یک سخنرانی در مشهد لغو شد این همه جنجال‌آفرینی شد اما مشکلات اساسی مردم آن‌چنان اهتمام نمی‌شود..... مدیرعامل گاز مازندران بابل را ده سال عقب انداخت !
شمال نیوز : امام جمعه بابل بیان کرد: تا چه زمانی این وضع ادامه پیدا می‌کند؟ کسی به فکر این مردم باشد و به داد مردم برسد، یک سخنرانی در مشهد لغو شد این همه جنجال‌آفرینی شد اما مشکلات اساسی مردم آن‌چنان اهتمام نمی‌شود.....(ادامه)
واکنش دادستان مشهد به حواشی لغو سخنرانی مطهری
(ادامه)
سرما، مرغ را گران کرد
(ادامه)
جدول/ قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار
(ادامه)
شمال نیوز : معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت در عراق گفت: تاکنون هیچ زائر ایرانی در بین مجروحان این حادثه شناسایی نشده اما 11 افغانی ساکن ایران در بین مجروحان این حادثه شناسایی شده‌اند. او گفته: به احتمال زیاد 71 تن از ایرانی‌ها جزو شهدای این حادثه باشند..... آخرین آمار از شهدای ایرانی انفجار عراق +تصاویر
شمال نیوز : معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت در عراق گفت: تاکنون هیچ زائر ایرانی در بین مجروحان این حادثه شناسایی نشده اما 11 افغانی ساکن ایران در بین مجروحان این حادثه شناسایی شده‌اند. او گفته: به احتمال زیاد 71 تن از ایرانی‌ها جزو شهدای این حادثه باشند.....(ادامه)
موج تازه فرار مغزها
(ادامه)
 فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا امروز در سن 90 سالگی درگذشت.

فيدل كاسترو درگذشت
فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا امروز در سن 90 سالگی درگذشت. (ادامه)
افتتاح پروژه‌های هفته بسیج در مازندران حضور فرماندهی کل سپاه
فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز برای افتتاح پروژه‌های هفته بسیج وارد مازندران شد. (ادامه)
شمال نیوز : این بار باید با مسولان مازنی از چه ادبیاتی سخن گفت که توهین تلقی نشود .آیا این نشانه بی تدبیری ،سهل انگاری و بی توجهی و شاید بی کفایتی بعضی از  مدیران ارشد نمی باشد؟ .... باز هم سرما ؛ بازهم بی تدبیری مدیران استان!
شمال نیوز : این بار باید با مسولان مازنی از چه ادبیاتی سخن گفت که توهین تلقی نشود .آیا این نشانه بی تدبیری ،سهل انگاری و بی توجهی و شاید بی کفایتی بعضی از مدیران ارشد نمی باشد؟ ....(ادامه)
ترامپ در کنار محمد رضا پهلوی! +عکس
دونالد ترامپ بالاخره دل را به دریا زد و به تحریریه روزنامه ای رفت که به شدت از آن متنفر هست؛ نیویورک تایمز... (ادامه)
اگر معده درد دارید؛ این غذاها را بخورید
زرد‌چوبه، عصاره زنجبیل و نیز مصرف مواد‌ غذاهای حاوی مواد‌ فنولیک از قبیل قره‌قاط می‌تواند‌ د‌ر ریشه‌کنی این باکتری موثر باشند‌. (ادامه)
سفر ثروتمندترین زن روسیه به ایران +عکس
یلنا باتورینا ثروتمندترین زن روسیه به ایران سفر کرد. (ادامه)
مرگ دو نفر در گیلان در اثر سرما
(ادامه)
افزایش ۱۰ درصدی حقوق برای سال 96 نهایی شد
روند تعیین میزان افزایش حقوق در دولت یازدهم در سه سال اخیر نشان می‌دهد که دولت در بودجه سال ۱۳۹۳ رقم ۱۸ درصدی را پیشنهاد داده بود که با توجه به اینکه باید این شاخص متناسب با نرخ تورم تعیین شود (ادامه)
سانحه خونبار برخورد دو قطار از مبدا مشهد در نزدیکی سمنان باز هم یک حادثه تلخ را در این محور ریلی به ثبت رساند.


ریل‌های آتشین در «هفت خان»/ ۹۴ مصدوم و ۴۴ کشته آمار نهایی حادثه ریلی سمنان/ باز هم اعلام خطای انسانی عامل سانحه +عکس(خبر)
سانحه خونبار برخورد دو قطار از مبدا مشهد در نزدیکی سمنان باز هم یک حادثه تلخ را در این محور ریلی به ثبت رساند. (ادامه)
شمال نیوز: هنوز چند روز از انتشار خبر نگرانی باغداران شمالی درباره مازاد تولید مرکبات و احتمال سقوط قیمت‌ها و متضرر شدن آنها نگذشته بود که بحران بزرگ‌تری روی محصول آنها سایه انداخت.
خسارت میلیاردی برف و سرما به باغات مرکبات شمال
شمال نیوز: هنوز چند روز از انتشار خبر نگرانی باغداران شمالی درباره مازاد تولید مرکبات و احتمال سقوط قیمت‌ها و متضرر شدن آنها نگذشته بود که بحران بزرگ‌تری روی محصول آنها سایه انداخت. (ادامه)
متاسفانه چند سالی است که استان ما ، مازندران ، در شش ماهه دوم سال با چالش جدی مقابله و پاسخ به طوفان زمستان و در اصطلاح " بحران سفید" مواجه شده و این امرموجب بروز مشکلات عدیده‌ای در بخش‌‌های مختلف برای شهروندان مازندرانی گردیده است. بحران مدیریت بحران در مازندران(يادداشت)
متاسفانه چند سالی است که استان ما ، مازندران ، در شش ماهه دوم سال با چالش جدی مقابله و پاسخ به طوفان زمستان و در اصطلاح " بحران سفید" مواجه شده و این امرموجب بروز مشکلات عدیده‌ای در بخش‌‌های مختلف برای شهروندان مازندرانی گردیده است.(ادامه)
۵ خوردنی مفید برای کبد
بیشتر افراد به خصوص در مواقع تعطیلات و مهمانی‌ها از مصرف خوراکی‌های سالم و مورد نیاز برای حفظ سلامت کبد خود غفلت می‌کنند. (ادامه)
عکس های خانوادگی ترامپ لو رفت + تصاویر
با دیدن دونالد ترامپ در عکس های زیر حتما تعجب خواهید کرد، تصاویری که مربوط به مناسبت های مختلف زندگی او است.(ادامه)
روایت تصویری از زندگی آیت الله موسوی اردبیلی
آیت‌الله موسوی اردبیلی که از روز دوشنبه به علت مشکل قلبی و ریوی در بیمارستانی در تهران بستری شده بود، ظهر امروز در سن ۹۱ سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
چه کسانی در مراسم تشییع حضور داشتند؟
مراسم تشییع پیکر مطهر آیت‌الله موسوی اردبیلی با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد. (ادامه)
تصاویر/ حادثه برخورد دو قطار در سمنان
(ادامه)
نظر احمدی‌نژاد درباره کاندیداتوری غلامحسین الهام
بهمن شریف‌زاده گفت: فاصله زیادی میان ما با مبانی آقا بهمن شریف‌زاده گفت: فاصله زیادی میان ما با مبانی آقای مصباح یزدی در نگاه‌های سیاسی - اجتماعی و حکومتی وجود دارد.ی مصباح یزدی در نگاه‌های سیاسی - اجتماعی و حکومتی وجود دارد.(ادامه)
داعش تصویر عامل انتحاری انفجار خونین حله را منتشر کرد+ عکس
گروه داعش تصویر عامل عملیات تروریستی روز گذشته در حله عراق را منتشر کرد. (ادامه)
پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در جوار کریمه اهل بیت آرام گرفت
پیکر مرحوم حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با حضور علما، مراجع، شخصیت های حوزوی و مردم انقلابی قم تشییع و در حرم کریمه اهل بیت(ع) به خاک سپرده شد. (ادامه)
آیا لازم نیست که مسئولین استان از برخی مسئولین کشورهای پیشرفته یاد بگیرند در قبال کوتاهی خود از مردم معذرت خواسته و یا حتی از مناصبی که با هزاران رایزنی و التماس کردن به این و آن به دست آورده اند استعفا دهند؟ بدهکاری مردم به مسئولین در مازندران؟!
آیا لازم نیست که مسئولین استان از برخی مسئولین کشورهای پیشرفته یاد بگیرند در قبال کوتاهی خود از مردم معذرت خواسته و یا حتی از مناصبی که با هزاران رایزنی و التماس کردن به این و آن به دست آورده اند استعفا دهند؟(ادامه)
شمال نیوز: مراسم بزرگداشت پیرغلام و ابوشهداء مازندران، مرحوم حاج محمدعلی طوسی با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استانی و کشوری و سرداران هشت سال دفاع مقدس، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی شهرستان نکا برگزار شد. مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت پدر شهیدان طوسی(خبر)
شمال نیوز: مراسم بزرگداشت پیرغلام و ابوشهداء مازندران، مرحوم حاج محمدعلی طوسی با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استانی و کشوری و سرداران هشت سال دفاع مقدس، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی شهرستان نکا برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم بزرگداشت پیرغلام و ابوشهداء مازندران، مرحوم حاج محمدعلی طوسی با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استانی و کشوری و سرداران هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی...

مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت پدر شهیدان طوسی برگزار شد+ تصاویر
شمال نیوز: مراسم بزرگداشت پیرغلام و ابوشهداء مازندران، مرحوم حاج محمدعلی طوسی با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استانی و کشوری و سرداران هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.