.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بیماری خطرناکی که خوردن هویج راه آن را سد می‌کند
هویج حاوی عناصر بسیار مغذی است که بدن را از ابتلا به برخی بیماری‌های خطرناک حفظ می‌کند.(ادامه)
عکس: قالیباف در بیت مقام معظم رهبری در ایرانشهر
رئیس مجلس پس از بازدید از کارخانه بافت بلوچ در بیت مقام معظم رهبری در شهرستان ایرانشهر حاضر شد.(ادامه)
بازی ایران و مالی لغو شد
دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و مالی به‌علت ابتلای چند بازیکن تیم آفریقایی به ویروس کرونا و وجود علائم این بیماری در برخی بازیکنان، لغو شد.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی سه‌شنبه ۲۲ مهر
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز سه‌شنبه ۲۲ مهر ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
زمان دربی تهران در لیگ بیستم مشخص شد
با قرعه کشی لیگ برتر بیستم، زمان برگزاری داربی تهران مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۹۱ مورد ابتلای جدید کرونا داشتیم و همچنین تعداد ۵۲۶ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند ....
۹۱ بیمار جدید به تعداد بیماران کرونایی در مازندران اضافه شد
شمال نیوز : طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۹۱ مورد ابتلای جدید کرونا داشتیم و همچنین تعداد ۵۲۶ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند .... (ادامه)
​​​​​​​شرایط استقلال خوب نیست/حرف‌هایمان را به نمایندگان مجلس زدیم
​​​​​​​هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه وضعیت این روزهای این تیم خوب نیست، گفت: دربی در بهترین زمان برگزار می شود.(ادامه)
آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو؛ ۲۰۶، ۳۰۰میلیونی شد
قیمت ها در بازار خودرو پس از یک هفته ثبات دوباره صعودی شد به گونه ای که پراید ۱۱۱ که در ۱۹ مهر ماه ۱۳۸ میلیون تومان قیمت داشته است امروز به قیمت ۱۴۲ میلیون تومان رسیده است.(ادامه)
عکس/ یادی از استاد شجریان به سبک متفاوت امیرحسین رستمی
امیرحسین رستمی، بازیگر سینما و تلویزیون تصویری از نقشه ایران که سال‌ها پیش توسط محمدرضا شجریان بر دیوار مدرسه نظام الملک در مشهد خلق شده بود را به اشتراک گذاشت.(ادامه)
خاموش شدن تنور نانوایی متخلف در مازندران
برای خبازی‌های متخلف در مازندران پرونده تخلف به ارزش ۸ میلیارد و هفتصد میلیون ریال تشکیل شده است.(ادامه)
ویروس کرونا در هوای سرد جان دار تر می شود
نخعی ،با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: در پاییز و زمستان، بستن در و پنجره‌ها و روشن کردن وسایل گرمایشی در صورت رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی، می‌تواند فاجعه‌آفرین باشد.(ادامه)
پوستر/کربلای خان طومان
قرنهاست زمین انتظار مردانی این چنین را می‌کشد تا بیایند و کربلای ایران را عاشقانه بسازند و زمینه‌‏ساز ظهور باشند… آن مردان آمدند و رفتند، فقط من و تو ماندیم و از جریان چیزی نفهمیدیم…|شهید سید مرتضی(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
مزار استاد شجریان در آرامگاه فردوسی + عکس
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق ثبت است بر جریده عالم دوام ما(ادامه)
افزایش ۷۷ درصدی حقوق بازنشسته‌ها
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت: خوشحالم که اعلام کنم در سال جاری حقوق بازنشستگان کشوری به طور میانگین ۷۷درصد افزایش یافت.(ادامه)
حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگرا، گفته است: اصولگرایان شاید بتوانند با اکثریت افرادی که در مجلس شورای اسلامی دارند قاعده و روش انتخابات را عوض کنند و از شر انتخابات ریاست‌جمهوری خلاص شوند و به چگونگی رسیدن به پست نخست‌وزیری بیندیشند. اصولگرایان ‌دنبال نخست‌وزیری هستند؟
حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگرا، گفته است: اصولگرایان شاید بتوانند با اکثریت افرادی که در مجلس شورای اسلامی دارند قاعده و روش انتخابات را عوض کنند و از شر انتخابات ریاست‌جمهوری خلاص شوند و به چگونگی رسیدن به پست نخست‌وزیری بیندیشند.(ادامه)
اسم احمدی‌نژاد این روزها بیشتر از همیشه به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است.
ترفند احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست‌جمهوری چیست؟
اسم احمدی‌نژاد این روزها بیشتر از همیشه به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است. (ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس جمهوری اصلاحات ساختاری بودجه را از مطالبات اصلی نمایندگان و از محورهای اصلی بسته اقتصاد مردمی عنوان کرد و خواستار این شد که لایحه بودجه ۱۴۰۰ متناسب با شرایط اقتصادی و با لحاظ اصلاحات ساختاری مدنظر رهبری تدوین و تقدیم مجلس شود. متن کامل نامه قالیباف به روحانی
رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس جمهوری اصلاحات ساختاری بودجه را از مطالبات اصلی نمایندگان و از محورهای اصلی بسته اقتصاد مردمی عنوان کرد و خواستار این شد که لایحه بودجه ۱۴۰۰ متناسب با شرایط اقتصادی و با لحاظ اصلاحات ساختاری مدنظر رهبری تدوین و تقدیم مجلس شود.(ادامه)
دستور مهم رهبر انقلاب برای ممنوعیت برخی سفرها
رهبر انقلاب فرمودند: همچنانکه در موضوع سفر اربعین، مردم متدین به مرزها نرفتند و در عزاداری‌های محرم نیز ضوابط ستاد ملی را دقیقاً رعایت کردند، عموم مردم باید در مسائلی همچون نرفتن به سفرها و رعایت شیوه‌نامه‌ها، مراقبت جدی کنند تا از این بیماری خلاص شویم.(ادامه)
عکس دیده نشده از علی پروین با توپ پلاستیکی!
این تصویر مربوط به زمانی است که شماره۷ سابق سرخ‌ها بعد از دو دهه حضور در ترکیب پرسپولیس فوتبال را کنار گذاشته بود و به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم می‌نشست. عکسی که به نوعی تصویری گویا از سبک زندگی مردم ایران در جامعه یکدست آن روزگار است. محبوب‌ترین چهره فوتبالی آن زمان در حال بازی با توپ پلاستیکی در حیاط یک خانه قدیمی./همشهری آنلاین (ادامه)
رونمایی از ۲ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰
روزنامه اعتماد نوشت: دو سیاستمدار دیگر نامزدی خود را را برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کردند؛ عباس آخوندی و عزت‌الله ضرغامی. یکی اصلاح‌طلب یا به بیان دقیق‌تر سیاستمداری میانه‌رو نزدیک به اصلاح‌طلبان و آن ‌یک، اصولگرا. اولی سیاستمردی با کارنامه و سابقه کار اقتصادی و دیگری سیاستمداری که عمدتا در مناصب فرهنگی کار کرده. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: ترسوها حق ندارند اسم عقلانیت را بیاورند زیرا عقلانیت به معنای محاسبه درست است. البته دشمن تلاش دارد تا معنای غلط عقلانیت را تلقین کند و برخی هم نادانسته، در داخل همان حرف دشمن را تکرار می کنند. سروصدای اراذل مسلط بر آمریکا ذهن کسی را مشغول نکند / علاج همه مشکلات در داخل است / ترسیدن و خالی کردن میدان عقلانیت نیست/ توان مدیریتی در برخی بخش‌های اقتصادی ضعیف است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: ترسوها حق ندارند اسم عقلانیت را بیاورند زیرا عقلانیت به معنای محاسبه درست است. البته دشمن تلاش دارد تا معنای غلط عقلانیت را تلقین کند و برخی هم نادانسته، در داخل همان حرف دشمن را تکرار می کنند. (ادامه)
۱۳ بابلی در یک روز مبتلا به کرونا شدند
۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
زمان انجام آزمایش انسانی واکسن کرونا اعلام شد
وزیر بهداشت در یک ارتباط اینترنتی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در زمینه تولید واکسن کرونا، گفت: در مراحل مختلف کار را دنبال کرده‌ایم و آزمایش بر نمونه حیوانی (میمون) هم انجام شده و نتایج بسیار خوبی گرفتیم. (ادامه)
زمان عرضه واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌ها
هفته آینده بخش اول واکسن آنفلوآنزا وارد بازار خواهد شد که این بخش از واکسن برای اولویت دوم یعنی سالمندان بالای ۶۵ سال و کودکان ۵ ماه تا ۶ سال از طریق داروخانه‌ها عرضه می‌شود.(ادامه)
سکوت استانداری مازندران درباره بازگشت شهدای مدافع حرم
با گذشت ساعت ها از اعلام خبر بازگشت پنج شهید مدافع حرم مازندران، هنوز پایگاه اطلاع رسانی استانداری در این زمینه واکنشی نداشته است.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۵۰۴ هزار و ۲۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۸ هزار و ۸۱۶ نفر رسیده است... رکورد شکنی دوباره کرونا با فوت ۲۷۲ بیمار در شبانه رو گذشته / مجموع جانباختگان به ۲۸۸۱۶ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۵۰۴۲۸۱ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۵۰۴ هزار و ۲۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۸ هزار و ۸۱۶ نفر رسیده است...(ادامه)
عکس/ این جاده بسیار زیباست
مسیر چشم نواز پاوه به نوسود را مشاهده می‌کنید. نوسود یکی از شهرهای استان کرمانشاه در غرب ایران است.(ادامه)
سردار آزمون با پیراهن شهر خودرو +عکس
مهاجم تیم‌ ملی فوتبال ایران امروز همراه با شهر خودرویی‌ها تمرین کرد.(ادامه)
عکس/ نمای پایانی کار امروز بازار سهام
در پایان معاملات بورس امروز شاخص کل بورس پس از افت ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحدی (۱.۱ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۸۰هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش حدود ۰.۶ درصدی مواجه شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.