.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جدول/ قیمت ۲۱ ارز در بازار بین بانکی
(ادامه)
عکس/ لحظه ورود محمدعلی نجفی به دادگاه
(ادامه)
زائران مازندران با ۱۷ پرواز به سفر حج می روند
مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به آغاز انتقال زائران این استان به سفر حج از امشب ، گفت : زائران مازندرانی با ۱۷ پرواز به مدینه منوره منتقل می شوند.(ادامه)
عاقبت دوستی داماد جوان با زن مطلقه همسایه
اوایل سال ۹۳ زنی تنها که در غرب تهران زندگی می‌کرد در تماس با پلیس از ماجرای سرقت میلیونی از خانه‌اش خبر داد و همین کافی بود تا تجسس‌های تخصصی آغاز شود. (ادامه)
قیمت انواع خودروهای داخلی +جدول
قیمت انواع خودروهای پرفروش بازار به شرح زیر است . احتمال تفاوت اندک قیمت ها با جدول اعلامی جود دارد. (ادامه)
جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح امروز شنبه ۲۲ تیرماه به صورت علنی در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) به ریاست قاضی کشکولی رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران آغاز شد. محاکمه محمدعلی نجفی آغاز شد
جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح امروز شنبه ۲۲ تیرماه به صورت علنی در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) به ریاست قاضی کشکولی رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران آغاز شد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
۲ نفر در رودخانه کلاردشت غرق شدند
سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران از غرق شدن یک زن و مرد در رودخانه کلاردشت خبر داد.(ادامه)
۱۶۳ نفر امسال در مازندران براثر تصادف فوت کردند
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، تعداد جان باختگان ناشی از تصادفات را در سه ماهه اول امسال در استان ۱۶۳ نفر اعلام کرد.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۲ تیر ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۲۹۹۰۰ تومان است.(ادامه)
کاهش دمای هوا از امروز در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران از امروز شنبه ۲۲ تیرماه نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما و بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
امام جمعه موقت ساری خطاب انگلیس: با دم شیر بازی نکنید
(ادامه)
 مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به دستگیری متهم توزیع ساندیس‌های سمی در اطراف گلزار شهدا گفت: تحقیقات پلیس برای مشخص شدن علت و عوامل این موضوع ادامه دارد. دستگیری عامل توزیع ساندیس‌های آلوده در بهشت زهرا (س)
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به دستگیری متهم توزیع ساندیس‌های سمی در اطراف گلزار شهدا گفت: تحقیقات پلیس برای مشخص شدن علت و عوامل این موضوع ادامه دارد.(ادامه)
دیه و حقوق شهدای منا و مسجدالحرام چه شد ؟
(ادامه)
 رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مطالب منتشره در خصوص عزل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و حواشی آن عزل یوسف زاده به خاطر عدم پاسخ تماس وزیر نبود/ هیچ نماینده ای از سایر نمایندگان، لزوماً نماینده‌تر نیست
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مطالب منتشره در خصوص عزل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و حواشی آن(ادامه)
۸ میلیون خانه خالی ایران کجاست؟
(ادامه)
شمال نیوز : ماه گذشته در پی انتشار تصاویری هنجارشکن از چند گردشگر با پوشش نامناسب در سد لفور سوادکوه در فضای مجازی ، با .... حکم متهمان هنجارشکنی در سد لفور سوادکوه صادر شد
شمال نیوز : ماه گذشته در پی انتشار تصاویری هنجارشکن از چند گردشگر با پوشش نامناسب در سد لفور سوادکوه در فضای مجازی ، با ....(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۴/۲۲ / قیمت دلار امروز ۹۸/۴/۲۲
قیمت دلار امروز ۲۲ تیر ۹۸ به ۱۳ هزار تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
فتح‌الله‌زاده عکس رو کرد
مدیرعامل سابق استقلال با انتشار تصویری در اینستاگرام خود از محمد رویانیان درخواست کرد تا او هم عکسی از خودش با شورت ورزشی را منتشر کند.(ادامه)
شمال نیوز : نجفی نوشت : امروز مردم شهرستان بابل حق دارند بپرسند که چه ارتباطی میان اقدامات خلاف و مذبوحانه‌ای همچون ضبط‌ و نشر مکالمه تلفنی اینجانب با اختصاص اعانه‌ای و تحقیرآمیز بودجه ورزشی به این شهرستان، وجود دارد؟.... علی نجفی : آقای استاندار ؛ شما و برادرتان توضیح دهید که علت توزیع غیرشفاف اعتبارات دولتی در مازندران چیست؟!
شمال نیوز : نجفی نوشت : امروز مردم شهرستان بابل حق دارند بپرسند که چه ارتباطی میان اقدامات خلاف و مذبوحانه‌ای همچون ضبط‌ و نشر مکالمه تلفنی اینجانب با اختصاص اعانه‌ای و تحقیرآمیز بودجه ورزشی به این شهرستان، وجود دارد؟....(ادامه)
پرسپولیس از ستاره این تیم در لیگ نوزدهم رونمایی کرد
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده تنکابن ، رامسر و عباس آباد گفت :  دولت با تشکیل وزارت بازرگانی هر چیزی که کشور لازم داشته باشد را خیلی راحت از خارج وارد خواهد کرد و هیچ وقت به تولید و افزایش ضریب خودکفایی و خوداتکایی توجه نخواهد داشت و روز به روز از این مسائل اساسی فاصله خواهد گرفت..... احیاء وزارت بازرگانی به نفع تولید نیست/ وزیر جهاد می گوید حرف من را گوش نمی کنند !
شمال نیوز : نماینده تنکابن ، رامسر و عباس آباد گفت : دولت با تشکیل وزارت بازرگانی هر چیزی که کشور لازم داشته باشد را خیلی راحت از خارج وارد خواهد کرد و هیچ وقت به تولید و افزایش ضریب خودکفایی و خوداتکایی توجه نخواهد داشت و روز به روز از این مسائل اساسی فاصله خواهد گرفت.....(ادامه)
امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و برزیل
دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار تیم‌های ایران و برزیل را به خود اختصاص داد.(ادامه)
تصویری از سفر رهبر انقلاب به کره شمالی در سال ۶۸
صفحه اینستاگرامی " تاریخ ایران و جهان" از صفحات منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای، در سالمرگ کیم ایل سونگ ( رهبر سابق دولت کره شمالی) تصویری از حضور رهبر انقلاب در پیونگ‌یانگ، پایتخت کره شمالی، در جریان سفر ایشان به این کشور در اردیبهشت سال ۶۸ را بازنشر کرد. در ادامه تصویر منتشرشده در صفحه اینستاگرامی " تاریخ ایران و جهان" را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکس/ لژیونر جدید فوتبال ایران در تایلند
سجاد مشکل‌پور به هانوی تاتنهام پیوست. سجاد مشکل‌پور یکی از بازیکنان خروجی پیکان در پایان لیگ هجدهم بود. او به دلیل حواشی‌اش در پیکان از لیست حسین فرکی خارج شد. اما مشکل‌پور حالا جدیدترین لژیونر فوتبال ایران است. او با عقد قراردادی به باشگاه هانوی تایلند پیوست.(ادامه)
عکس/ دست نوشته "حاج قاسم" بر کتاب سربلند
کتاب (سربلند) مستند داستانی از کودکی تا شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی است .این اثر مخاطب را با ابعاد مختلف شخصیتی شهید آشنا می‌کند، ابعادی از زاویه دید خانواده ، دوستان و همرزمان شهیدش است. کتاب سربلند زندگی داستانی شهید حججی به قلم نویسنده کتاب عمار حلب، محمدعلی جعفری است.(ادامه)
رابطه نوشیدن آب و کاهش وزن
نوشیدن آب یکی از اجزای مهم هر برنامه کاهش وزن است زیرا به تامین سوخت مورد نیاز برای انجام ورزش و دفع مواد زائد از بدن کمک می کند.(ادامه)
عکس/ روزنامه های ورزشی شنبه ۲۲ تیر
(ادامه)
۲ حادثه مینی بوس در مازندران ۴۷ مصدوم داشت
وقوع دو حادثه سقوط مینی بوس داخل کانال آب و واژگونی در مازندران ۴۷ مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی شنبه 22 تیر
(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.