.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
برانکو به سیم آخر زد ؛ حمله شدید برانکو به مدیران پرسپولیس
سرمربی پیشین پرسپولیس از تصمیم قطعی خود برای شکایت به فیفا خبر داد.(ادامه)
عکس/ جشن تولد پاتوسی در اردوی بنی یاس
جشن تولد آیاندا پاتوسی هافبک پیشین استقلال در اردوی تیم جدیدش بنی یاس امارات برگزار شد.(ادامه)
ساعاتی پیش احمد سالک کاشانی، نماینده استان اصفهان مورد سوء قصد چهار موتور سوار قرار گرفت و نهایتا راننده وی بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح شد. ماجرای خبر سوءقصد به نماینده مجلس چه بود؟
ساعاتی پیش احمد سالک کاشانی، نماینده استان اصفهان مورد سوء قصد چهار موتور سوار قرار گرفت و نهایتا راننده وی بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح شد.(ادامه)
عکس/ گران‌قیمت‌ترین بازیکن پرسپولیس
علیرضا بیرانوند دروازبان تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس در سایت ترانسفرمارکت با ارزش گذاری 3.5 میلیون دلار گرانقیمت ترین دروازبان ایران شد.(ادامه)
شمال نیوز : عباسی در تفکیک وضعیت متوفی افزود:در زمان وقوع تصادف 61نفر از افراد عابرین پیاده  ، 36نفر موتور سوار ، 34نفر سرنشین ، 28نفر راننده ، و 4 مورد هم دوچرخه سوار فوتی به ثبت  رسید..... افزایش 7 درصدی فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در سه ماهه سالجاری
شمال نیوز : عباسی در تفکیک وضعیت متوفی افزود:در زمان وقوع تصادف 61نفر از افراد عابرین پیاده ، 36نفر موتور سوار ، 34نفر سرنشین ، 28نفر راننده ، و 4 مورد هم دوچرخه سوار فوتی به ثبت رسید.....(ادامه)
مرگ نوجوان ۱۲ ساله در بابل
جسد حلق آویز شده نوجوان ۱۲ ساله در شهرستان بابل کشف شد.(ادامه)
حضور شبانه وحید امیری در اردوی پرسپولیس
هافبک تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته خودش را به محل اردوی پرسپولیس در ترکیه رساند.(ادامه)
کاهش ۲۵ درصدی غریق در آب‌های ساحلی مازندران
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران از کاهش ۲۵ درصدی غریق از اول خردادماه امسال تاکنون در آب‌های ساحلی استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : "شفاف سازی" ، "جوانگرایی" و "ارتباط مستقیم با مردم و قشر هدف" سه گانه­ای برای افزایش سرمایه اجتماعی هستند که اگر به سایر ارکان  حکومت و به خصوص دولت تسری پیدا کند باعث ترمیم و بهبود سرمایه اجتماعی از دست رفته می شود..... «سرمایه اجتماعی» با اینستا گردی و توئیت بازی مسوولان بدست نمی آید!
شمال نیوز : "شفاف سازی" ، "جوانگرایی" و "ارتباط مستقیم با مردم و قشر هدف" سه گانه­ای برای افزایش سرمایه اجتماعی هستند که اگر به سایر ارکان حکومت و به خصوص دولت تسری پیدا کند باعث ترمیم و بهبود سرمایه اجتماعی از دست رفته می شود.....(ادامه)
شمال نیوز : همین پاتوکفش پزشکان کردن خودش می‌تواند مرگ‌آفرین باشد؛ ولی با وجود تمام این بازرسی‌ها آنها همچنان کارشان را پیش‌می‌برند..... نسخه‌پیچی‌ از جنس مرگ در برخی عطاری‌ها !
شمال نیوز : همین پاتوکفش پزشکان کردن خودش می‌تواند مرگ‌آفرین باشد؛ ولی با وجود تمام این بازرسی‌ها آنها همچنان کارشان را پیش‌می‌برند.....(ادامه)
شمال نیوز : رهنگ سید جعفر ساداتی گفت: اموالی که به مدت یک ماه از تاریخ کشف آن گذشته باشد و مالک آن شناسایی نشده یا سارقان قادر به معرفی مالباختگان نیستند، این اموال از طریق سامانه نما در معرض دید قرار می‌گیرد تا صاحبان شان شناسایی شوند..... مالباختگان مازندرانی از این پس به سامانه نما مراجعه کنند
شمال نیوز : رهنگ سید جعفر ساداتی گفت: اموالی که به مدت یک ماه از تاریخ کشف آن گذشته باشد و مالک آن شناسایی نشده یا سارقان قادر به معرفی مالباختگان نیستند، این اموال از طریق سامانه نما در معرض دید قرار می‌گیرد تا صاحبان شان شناسایی شوند.....(ادامه)
رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: به گفته بسیاری از سیاستمداران جهان، برجام پیروزی بزرگ سیاسی اخلاقی در تاریخ بود و اینکه ما قراردادی با دنیا بسته و پای آن ایستادیم و عهد خود را نشکستیم و متخلف نبودیم از نظر اخلاقی برای ما بسیار مهم است. همین ساعت و همین لحظه، دست از تحریم بردارید؛ ما آماده مذاکره ایم / مذاکرات زیادی این روزها داریم / روز قیامت از ما مسئولان گرفتارتر هیچ‌کس نیست؛ در پیشگاه خدا باید پاسخگوی ۸۲ میلیون ایرانی باشیم(خبر)
رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: به گفته بسیاری از سیاستمداران جهان، برجام پیروزی بزرگ سیاسی اخلاقی در تاریخ بود و اینکه ما قراردادی با دنیا بسته و پای آن ایستادیم و عهد خود را نشکستیم و متخلف نبودیم از نظر اخلاقی برای ما بسیار مهم است.(ادامه)
برجام قناری نیست گنجشک رنگ شده است!
اگر برجام دستاوردی داشت چرا از بیان آن شرم دارند و اگر دستاوردی نداشته است -‌که نداشته- چرا ناکارآمدی و ناتوانی خود را به حساب منتقدان فاکتور می‌کنند؟!(ادامه)
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از نکته ای عجیب در موضوع معوقات بانکی پرده داشت. به گفته وی محاکم قضایی گاهی برای راستی آزمایی اعلام ورشکستگی بدهکاران کلان بانکی، خود فرد بدهکار را به عنوان مدیر تسویه انتخاب می‌کنند! رویه عجیب برخی محاکم قضایی در بر خورد با بدهکاران کلان بانکی
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از نکته ای عجیب در موضوع معوقات بانکی پرده داشت. به گفته وی محاکم قضایی گاهی برای راستی آزمایی اعلام ورشکستگی بدهکاران کلان بانکی، خود فرد بدهکار را به عنوان مدیر تسویه انتخاب می‌کنند!(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۴ تیر ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۳۴۲ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۱۷۶۰۰ تومان است.(ادامه)
جذب 44 هزار دانشجومعلم در سال‌جاری/ ماجرای تغییر نام دانشگاه فرهنگیان
(ادامه)
واکنش وکیل بابک زنجانی به اظهارات وزیر نفت
وکیل بابک زنجانی گفت: بهتر است وزیر نفت این بار در مورد اینکه گفته موکل بنده در رسانه‌ها علیه شرکت نفت پول خرج می‌کند مستندات بدهد و دادستانی نسبت به این موضوع ورود کند.(ادامه)
توصیه علی دایی به استقلالی شدن یک بازیکن
آرش رضاوند در این فصل در ترکیب تیم استقلال حضور خواهد داشت.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۴/۲۴ / قیمت دلار امروز ۹۸/۴/۲۴
قیمت دلار امروز ۲۴ تیر ۹۸ به ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
خوب گوش کنید؛ امام رضا (ع) جواب سلام همه ما را می دهد!(يادداشت)
(ادامه)
به تازگی گزارش‌های متعددی منتشر شده که نشان می‌دهد قیمت گوشی پرچمدار جدید سامسونگ بسیار گران‌تر از گوشی‌های دیگر این غول کره‌ای خواهد بود. جزئیات و قیمت گلکسی نوت ۱۰
به تازگی گزارش‌های متعددی منتشر شده که نشان می‌دهد قیمت گوشی پرچمدار جدید سامسونگ بسیار گران‌تر از گوشی‌های دیگر این غول کره‌ای خواهد بود.(ادامه)
واکنش فردوسی پور به یک شایعه
درست یک روز پس از انتخاب عادل فردوسی پور به عنوان چهره مردمی جشن حافظ، شایعه ای راه افتاد درباره پیشنهاد شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال به او. (ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
قهرمان لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد
تیم ملی روسیه با پیروزی مقابل آمریکا قهرمان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های دوشنبه 24 تیر
(ادامه)
شمال نیوز: این حادثه ساعت ۲۰:۳۹ در اثر حمله چهار تن افراد ناشناس به خودرو احمد سالک کاشانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس با کلت کمری رخ داده است. نماینده مردم اصفهان مورد سوء قصد قرار گرفت + جزییات
شمال نیوز: این حادثه ساعت ۲۰:۳۹ در اثر حمله چهار تن افراد ناشناس به خودرو احمد سالک کاشانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس با کلت کمری رخ داده است.(ادامه)
مصرف زیاد نمک موجب نفخ می شود
یافته ها نشان می دهد رژیم غذایی حاوی نمک زیاد موجب بروز نفخ در افراد می شود.(ادامه)
محور هراز به صورت موقت مسدود می شود
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندارن وضعیت جوی محورهای استان را همراه با بارندگی و مه آلودگی اعلام کرد و گفت: محور هراز به صورت موقت امشب و فرداشت مسدود می شود.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۲۴ تیر
(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در بازار +جدول
(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.