.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کشف ۲۰ فقره سرقت در اماکن خصوصی گلوگاه
فرمانده انتظامی گلوگاه از دستگیری دو سارق حرفه‌ای با 20 فقره سرقت در اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
تصویری زیبا از حرم مطهر رضوی
میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا (ع) مبارک باد.(ادامه)
پرداخت ۷۱۹ میلیارد ریالی مطالبات کلزاکاران مازندرانی
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲کشور از پرداخت مطالبات ۷۱۹ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریالی کلزاکاران مازندرانی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل صدا و سیمای مازندران خاطر نشان کرد: گاندو روایت هنری حقیقت تلخ وابستگی‌های فکری و روانی آنانی است که در پروژه‌های نفوذ خواسته یا ناخواسته به دشمن کمک کرده و اگر خودشان آلوده به جاسوسی یا اجرای دستورات .... « گاندو » روایت نفوذ آقازاده‌ها ، برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌ها به لایه‌های بالایی مدیریت نظام است
شمال نیوز : مدیرکل صدا و سیمای مازندران خاطر نشان کرد: گاندو روایت هنری حقیقت تلخ وابستگی‌های فکری و روانی آنانی است که در پروژه‌های نفوذ خواسته یا ناخواسته به دشمن کمک کرده و اگر خودشان آلوده به جاسوسی یا اجرای دستورات ....(ادامه)
شمال نیوز : وطن خواه تصریح کرد: حدود 4 هزار و 400 زائر مازندرانی در قالب 30 کاروان و با 17 پرواز از فرودگاه بین المللی ساری به خانه خدا مشرف خواهند شد.... پرواز نخستین گروه زائران مازندرانی به سرزمین وحی
شمال نیوز : وطن خواه تصریح کرد: حدود 4 هزار و 400 زائر مازندرانی در قالب 30 کاروان و با 17 پرواز از فرودگاه بین المللی ساری به خانه خدا مشرف خواهند شد....(ادامه)
جاده‌های مازندران در بیست و سومین روز تابستان همچنان لغزنده
رئیس پلیس راه مازندران از لغزندگی و ترافیک روان جاده‌های استان در بیست و سومین روز تابستان خبر داد.(ادامه)
عکس: پل گیشا در دهه ۶۰
تصویری از بزرگراه فرحزاد( جلال ال احمد) و ابتدای #پل‌گیشا در نیمه نخست دهه ۶۰ ؛ امروز این پل به‌طور کامل جمع آوری شد.(ادامه)
معتدلین اصولگرا و اصلاح‌طلب پشت میز مذاکره
گفت وگوی ملی در حالی به عنوان ایده مورد وفاق گروه‌های سیاسی مطرح است که تجربه نشان داده دوران حذف یک گروه خاص سپری شده و باید با پذیرش دیدگاه های مختلف راهی برای عبور از بحران‌های پیش روی کشور یافت.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۳ تیر ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۲۱۶۰۰تومان است.(ادامه)
شمال نیوز : به هر روی احمدی نژاد با همه مخالفت ها و موافقت ها در رودبست حاضر شده و با وجود بسته بودن درب مسجد محل سخنرانی در بالکن یکی از خانه های روستا برای مردم سخنرانی کرد ..... می‌گویند تمام مشکلات تاریخ به‌خاطر مسکن مهر و یارانه نقدی است
شمال نیوز : به هر روی احمدی نژاد با همه مخالفت ها و موافقت ها در رودبست حاضر شده و با وجود بسته بودن درب مسجد محل سخنرانی در بالکن یکی از خانه های روستا برای مردم سخنرانی کرد .....(ادامه)
عکس/ حمل وانت با وانت
تصویری عجیب از حمل یک وانت اوراقی با وانت را می‌بینید.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۴/۲۳ / قیمت دلار امروز ۹۸/۴/۲۳
قیمت دلار امروز ۲۳ تیر ۹۸ به ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)

جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد. قرائت دست‌نوشته نجفی درباره قتل میترا استاد: او بارها مرا به ارتباط با مردان اجنبی که به آنها حساس هستم، تهدید کرده بود / از نظر من، مهدورالدم بودن وی ثابت شده بود / تقاضای عفو دارم / اظهارات پسر میترا و دختر نجفی از روز قتل (خبر)
جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : منظورم این است که از سفره آنها و معیشت مردم چقدر کوچک و تهی شد؟ نقش آنها در این میان چه بوده است؟ آیا می دانند 99درصد قولهایی که به مردم دادند عملی نشد؟ آیا می دانند در دستگاههای اجرایی استان چه می گذرد؟ آیا می دانند...


.... این روزهای نمایندگان ما و چند سئوال موکلان آنها !!!
شمال نیوز : منظورم این است که از سفره آنها و معیشت مردم چقدر کوچک و تهی شد؟ نقش آنها در این میان چه بوده است؟ آیا می دانند 99درصد قولهایی که به مردم دادند عملی نشد؟ آیا می دانند در دستگاههای اجرایی استان چه می گذرد؟ آیا می دانند... ....(ادامه)
شمال نیوز: سیل ابتدای سال 98 و نیز کنده کاری و حفر حاشیه جاده توسط پیمانکاران گاز مزید بر علت شد تا با اوضاع بدتری در این جاده مواجه شده و هر روز تعدادی از خودروها در این جاده از حرکت باز می مانند که با کمک تراکتور ادامه مسیر می دهند. پیچ حادثه ساز و اتفاقات ناگوار
شمال نیوز: سیل ابتدای سال 98 و نیز کنده کاری و حفر حاشیه جاده توسط پیمانکاران گاز مزید بر علت شد تا با اوضاع بدتری در این جاده مواجه شده و هر روز تعدادی از خودروها در این جاده از حرکت باز می مانند که با کمک تراکتور ادامه مسیر می دهند.(ادامه)
عکس/ مراسم گلباران حرم مطهر رضوی
خادمان و عاشقان امام هشتم(ع) همزمان با شب میلاد باسعادت امام رضا (علیه السلام)، حرم مطهر ایشان را گلباران کردند.(ادامه)
پاتوسی رسماً به بنی یاس پیوست +عکس
هافبک آفریقای جنوبی فصل گذشته باشگاه استقلال رسما به تیم فوتبال بنی یاس امارات پیوست تا شاگرد دوباره وینفرد شفر شود.(ادامه)
وزیر مستعفی آموزش و پرورش حکم جدید گرفت
سید محمد بطحایی عصر امروز با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی معاون این دانشگاه شد.(ادامه)
معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو منصوب شد
(ادامه)
شمال نیوز: مصدومین این حادثه رانندگی توسط آمبولانس های شهرستان نور به بیمارستان دولتی انتقال یافته اند اما علی رغم اینکه مصدومین با نامه و گزارش مرکز فوریت های پزشکی و نیروی انتظامی به بیمارستان منتقل شدند پذیرش مصدومان و یا ترخیص زخمی های سرپایی را منوط به پرداخت هزینه درمانی مشروط کردند... پذیرش و ترخیص مصدومان حوادث رانندگی به شرط پرداخت هزینه در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور
شمال نیوز: مصدومین این حادثه رانندگی توسط آمبولانس های شهرستان نور به بیمارستان دولتی انتقال یافته اند اما علی رغم اینکه مصدومین با نامه و گزارش مرکز فوریت های پزشکی و نیروی انتظامی به بیمارستان منتقل شدند پذیرش مصدومان و یا ترخیص زخمی های سرپایی را منوط به پرداخت هزینه درمانی مشروط کردند...(ادامه)
عکس: هنرپیشه گاندو در پاریس همه را سورپرایز کرد!
علی افشار با انتشار این عکس نوشت: شماها فکر کردین من فقط تو اصفهان دست فروشی کردم؟(ادامه)
عکس/روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۳ تیر
(ادامه)
صفحه اول روزنامه های یکشنبه 23 تیر
(ادامه)
ممنوع بودن شنا تا روز سه‌شنبه در دریای مازندران
رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران گفت:تاروز سه شنبه شنا در دریای مازندران مناسب نیست.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در بازار +جدول
(ادامه)
عکس: ورود مجردها به این تفرجگاه دریاچه ارومیه ممنوع!
این بنر بزرگ را ورودی ساحل تفریحی شهید کلانتری ارومیه نصب کرده اند.(ادامه)
عکس/ قطعه‌ای از بهشت در آغوش مشهد
در آستانه میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) زائران و علاقمندان از شهر های مختلف خود را به مشهد مقدس رسانده تا میلاد آن حضرت را باشکوه و پرشورتر از سال های قبل جشن بگیرند.(ادامه)
اولین گروه زائران مازندران روانه سفر حج شدند
اولین گروه زائران حج تمتع شامگاه شنبه ساری را به مقصد مدینه ترک کردند.(ادامه)
هوای مازندران در بیست و سومین روز تابستان بارانی
آسمان مازندران نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما و رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.(ادامه)
پیامک‌های جعلی با عنوان قطع یارانه
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: ارسال پیامک‌های جعلی و کلاهبردارانه پيرامون قطع يارانه، همچنان یکی از شگردهای رایج مجرمان سایبری است.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.