.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مراجع عظام تقلید در دیدار با ظریف چه گفتند؟
وزیر امور خارجه در حاشیه دیدار با مراجع تقلید در قم گفت: در موضوع سوریه مثل سایر مسائل منطقه سیاستهای ما مشخص است و معتقد هستیم مشکلات منطقه راه حل نظامی ندارد و مشکل دخالت های خارجی است و باید این دخالت ها متوقف شد. (ادامه)
نقص فنی در هواپیمای حامل نایب رئیس مجلس
پرواز تهران به مقصد مشهد که در آن ابوترابي فرد، نایب رییس مجلس نيز حضور داشت بدلیل باز نشدن چرخ هواپیما به سختی به زمین نشست. (ادامه)
انتخاب نام خلاقانه برای غسالخانه/ولیان
انتخاب عنوان "دوش آخرت" به جای غسالخانه/روستای ولیان(ادامه)
عکس/ پسران زین الدین زیدان
(ادامه)
هر ایرانی فقط یک حساب بانکی
روزنامه همشهری در شماره پنجشنبه بیست و یکم آبان نوشت: به گفته مقامات بانک مرکزی، ساماندهی حساب های راکد و بدون کد ملی در دستور کار قرار گرفته و برنامه واحد شدن حساب های بانکی دنبال می شود. (ادامه)
احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران با اعلام این‌که دو فرماندار دیگر در استان تغییر می‌کنند، گفت: با وجود اعلام رضایت رئیس‌جمهوری از وضعیت مدیریت در مازندران، دلیلی برای تضعیف استان وجود ندارد. 2 فرماندار دیگر در مازندران تغییر می‌کنند
شمال نیوز: استاندار مازندران با اعلام این‌که دو فرماندار دیگر در استان تغییر می‌کنند، گفت: با وجود اعلام رضایت رئیس‌جمهوری از وضعیت مدیریت در مازندران، دلیلی برای تضعیف استان وجود ندارد.(ادامه)
رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، از شناسايی و دستگيری کلاهبردار40 ميليارد ريالی که با سوء استفاده از جايگاه شغلی اقدام به کلاهبرداری کرد، خبر داد.
دستگيری کلاهبردار 40 ميلياردی در ساری
رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، از شناسايی و دستگيری کلاهبردار40 ميليارد ريالی که با سوء استفاده از جايگاه شغلی اقدام به کلاهبرداری کرد، خبر داد. (ادامه)
معرفی جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان
شمال نیوز: سردار مهدی کاظمی‌پور به عنوان جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان معرفی شد. (ادامه)
پاسخ ظریف به احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه به شایعه ترورش و احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات سال 1400 پاسخ داد. (ادامه)
واکنش علی مطهری به احتمال ردصلاحیتش
علی مطهری درباره برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر احتمال ردصلاحیتش از سوی شورای نگهبان گفت: دلیلی برای رد صلاحیت خود در انتخابات نمی‌بینم البته اگر رد صلاحیت هم شوم که هیچ. (ادامه)
واکنش «عمو قناد» به توهین فیتیله ای ها
تهیه کننده اسبق برنامه فیتیله گفت: این اتفاق سوء تفاهمی بیش نبوده و من امیدوارم که به لطف خدا ختم به خیر بشود. (ادامه)
وضعیت بازار خودرو پس از وام 25 میلیونی
چهار روز از اجرای طرح خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی گذشت. بازار خودرو کساد بود، کسادتر هم شده است. اکنون قیمتها در بازار آزاد به شدت ریزش کرده و متقاضیان انگیزه ای برای خرید خودرو ندارند. (ادامه)
صدرنشینی ایران با پیروزی مقابل ترکمنستان
دیدار تیم‌های ملی ایران و ترکمنستان با برتری بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان به پایان رسید. (ادامه)
فرماندار سابق ساری با بیان اینکه امانتداری، جانبداری نکردن و مر قانون عمل کردن وظیفه ما در برگزاری انتخابات است، گفت: هر فردی در مسئولیت فرمانداری باشد به این اصول عمل می‌کند و فرقی ندارد چه کسی در مسئولیت فرمانداری باشد. واحدی : امروز « ساری » به جایگاه خود در بین مراکز استان ها دست یافته است
فرماندار سابق ساری با بیان اینکه امانتداری، جانبداری نکردن و مر قانون عمل کردن وظیفه ما در برگزاری انتخابات است، گفت: هر فردی در مسئولیت فرمانداری باشد به این اصول عمل می‌کند و فرقی ندارد چه کسی در مسئولیت فرمانداری باشد.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به اینکه منتقدان که بیان می‌کنند نماینده دولت در استان، سیاست‌های دولت را پیگیری نمی‌کند، یک نمونه را اعلام کنند، اظهار کرد: امروز بیستمین فرماندار در مازندران تغییر می‌کند و این استان، بهترین و بیشترین تعامل را در اجرای سیاست‌های دولت داشته است..... در سفر رئیس جمهور به اندازه پنج استان اعتبار گرفتیم
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به اینکه منتقدان که بیان می‌کنند نماینده دولت در استان، سیاست‌های دولت را پیگیری نمی‌کند، یک نمونه را اعلام کنند، اظهار کرد: امروز بیستمین فرماندار در مازندران تغییر می‌کند و این استان، بهترین و بیشترین تعامل را در اجرای سیاست‌های دولت داشته است.....(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار جدید ساری با اشاره به اینکه استاندار مازندران هم دغدغه مرکز استان را دارد، اظهار کرد: با اختیار تام از سوی استاندار مازندران، در مسئولیت فرمانداری ساری قرار می‌گیرم و وظایف فرماندار مشخص است و نیاز به تعریف ندارد..... از تجربیات همه اقشار و جریانات سیاسی استفاده می‌کنیم
شمال نیوز : فرماندار جدید ساری با اشاره به اینکه استاندار مازندران هم دغدغه مرکز استان را دارد، اظهار کرد: با اختیار تام از سوی استاندار مازندران، در مسئولیت فرمانداری ساری قرار می‌گیرم و وظایف فرماندار مشخص است و نیاز به تعریف ندارد.....(ادامه)
شمال نیوز : مرحوم یاسمی ، بازنشسته اداره کل راه و شهرسازی استان و مدیر عامل شرکت راه سازی چکل سوادکوه بود که در دوران دفاع مقدس مسئولیت جاده سازی و پل سازی را در مناطق جنگی کردستان بر عهده داشت ..... پیشکسوت راه و شهرسازی مازندران درگذشت
شمال نیوز : مرحوم یاسمی ، بازنشسته اداره کل راه و شهرسازی استان و مدیر عامل شرکت راه سازی چکل سوادکوه بود که در دوران دفاع مقدس مسئولیت جاده سازی و پل سازی را در مناطق جنگی کردستان بر عهده داشت .....(ادامه)
تمدید مهلت ثبت نام در کاردانی به کارشناسی
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی و اعلام ظرفیت جدید برای این پذیرش خبر داد.(ادامه)
خرید18هزارتن دانه سویا از کشاورزان گلستانی
رئیس اداره پنبه و دانه های روغنی سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: تاکنون 18 هزار تن دانه سویا توسط مراکز خرید دائر شده توسط این اداره، از کشاورزان خریداری و به کارخانه های روغن کشی حمل شده است.(ادامه)
هفته آینده کدام وزرا به مجلس می روند؟
مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه جلسه علنی دارد.(ادامه)
عکس/ امیر مهدی ژوله و اشکان خطبیبی در نمایشگاه مطبوعات
امیر مهدی ژوله و اشکان خطبیبی در نمایشگاه مطبوعات(ادامه)
دریاخواری قانونی در سواحل شمال و جنوب
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اگرچه پدیده‌های زمین‌خواری، دریاخواری و کوه‌خواری همیشه وجود داشته است، اما در هیچ دوره ای به گستردگی و فراوانی سال‌های اخیر نبوده است.(ادامه)
تشييع پيکر آیت الله فقیه در جویبار
پیکر امام جمعه موقت سابق جویبار امروز تشییع شد. (ادامه)
جسد بسکتبالیست در اتومبیلش پیدا شد
(ادامه)
پیکرمطهر دوشهید گمنام در رشت تشییع شد
(ادامه)
قلیان کشی وسط سیل + تصاویر
تصاویری حاشیه ای از سیل روز گذشته لامرد در فضای مجازی منتشر شده است. (ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران ۲۱ آبان
(ادامه)
باند بزرگ کلاهبرداران پیامکی در مازندران دستگیر شد
ماموران پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مازندران ، متهمان به کلاهبرداری پیامکی از کاربران مازندرانی را شناسايي و دستگير کردند.(ادامه)
شلوار پاره بازیکن تیم ملی ایران سوژه شد+عکس
عکس سعید عزت‌اللهی در صفحه شخصی اینستاگرامش با واکنش مخاطبان روبرو شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.