.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
گفتگوی تلگرامی محسن رضایی با یک جوان
بیشتر شبیه معجزه است که آدم بتواند به این سادگی با بزرگترین فرمانده نظامی کشورش در تماس باشد.از تو جه و وقتی که گذاشتید بسیارممنونم.تاثیر این مدیا به قدریست که من الان ضربان قلب گرفتم!!(ادامه)
شمال نیوز : وی به مسأله منطقه آزاد اشاره کرد و گفت: باید نوشهر به عنوان قدیمی‌ترین یا امیرآباد به‌عنوان بزرگترین بندر شمال کشور برای این منظور معرفی شود و مسئولان استانداری باید بدانند جنازه‌ام هم اگر در مجلس باشد، اجازه نادیده گرفتن حق نوشهر در مورد منطقه آزاد را نمی‌دهم..... احمدی لاشکی : جنازه ام هم اگر در مجلس باشد اجازه نادیده گرفتن حق نوشهر در مورد منطقه آزاد را نمی‌دهم !
شمال نیوز : وی به مسأله منطقه آزاد اشاره کرد و گفت: باید نوشهر به عنوان قدیمی‌ترین یا امیرآباد به‌عنوان بزرگترین بندر شمال کشور برای این منظور معرفی شود و مسئولان استانداری باید بدانند جنازه‌ام هم اگر در مجلس باشد، اجازه نادیده گرفتن حق نوشهر در مورد منطقه آزاد را نمی‌دهم.....(ادامه)
مردم به مفت خوردن عادت کردند!
شب گذشته در برنامه توقف ممنوع دکتر ابراهيم رزاقی و دکتر عطاءالله رفیعی آتانی در مقابل محمد دلاوری قرار گرفته و به بررسی موضوع مصرف گرایی پرداختند.(ادامه)
بیمه و پرداخت مستمری برای ۷میلیون نیازمند
هفت میلیون نفر از افرادی که در بازار کارند، اما بیمه ندارند تحت پوشش قرار خواهند گرفت و در دوران بازنشستگی مستمری دریافت می‌کنند.(ادامه)
در دولت احمدي‌نژاد، پمپاژ پول شده بود
در سال‌های ١٣٨٤ تا ١٣٩٢ که دو دولت نهم و دهم روی کار بودند؛ میزان نقدینگی در داخل کشور تا پنج برابر افزایش پیدا کرد. تورمی به وجود آورد که تا ٤٠ درصد در سال ٩٢ پیش رفت که رتبه کشور را به دومین تورم جهان ارتقا داد(ادامه)
یارانه کدام مطبوعات قطع می‌شود؟
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مطبوعاتی که به نوعی به دولت یا برخی نهادها وابسته‌اند و پشتوانه دارند، یارانه آنها قطع شده و به حوزه بخش خصوصی اختصاص داده‌ می‌شود.(ادامه)
تا اطلاع ثانوی از واریز یارانه‌ نقدی خبری نیست/ علت تاخیر در واریز یارانه، وام 25میلیونی است؟
طبق روال گذشته یارانه نقدی هر ماه بیست و یکم به حساب سرپرستان خانوار واریز می شد اما اکنون با وجود تاخیر دو روزه همچنان خبری از واریز یارانه نقدی آبان ماه نیست و هیچ یک از مسئولان دولت در خصوص واریز یارانه نقدی آبان ماه اظهار نظر و زمان دقیقی را اعلام نکرده است.(ادامه)
دولت طرح حمایت از خبرنگاران را رد کرد
(ادامه)
مفقود شدن 5 گردشگر تهرانی در آمل
رئیس جمعیت هلال ‌احمر آمل از مفقود شدن پنج گردشگر تهرانی از گروه گردشگری 35 نفره در جنگل‌های الیمستان این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش عوامل هلال‌احمر تاکنون دو گردشگر پیدا شده‌اند.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
عکس کودکی و جوانی شهید طهرانی مقدم
شهید حسن طهرانی مقدم از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس است که دیدن تصاویری از کودکی و جوانی وی خالی از لطف نیست. (ادامه)
(تصاویر) اولین سالگرد مرتضی پاشایی
شمال نیوز: عصر امروز با حضور جمعی از دوستداران مرتضی پاشایی و برخی از هنرمندان، مراسم اولین سالگرد این هنرمند درگذشته برگزار شد. (ادامه)
عکس:بابک زنجانی و مهمانداران قشم ایر
بابک زنجانی و مهمانداران قشم ایر(ادامه)
رفیقدوست:جبهه پایداری را خیلی اصولگرا نمی دانم
محسن رفیقدوست گفت: من جبهه پایداری را خیلی اصولگرا نمی دانم و معتقدم این جبهه نمی تواند با موتلفه ائتلاف کند. (ادامه)
مدیریت کشاورزی مازندران تأسف‌بار است
(ادامه)
تشخیص جعبه ی آیفون اصل با تقلبی
موقعیتی را تصور کنید میخواهید موبایلی بخرید و میخواهید اولین کسی باشید که قوطی موبایل را باز میکند و آن حس و بوی زیبا و مطبوع کالای ارجینال و دست اول را خودتان حس کنید. حال تصور کنید شخصی قبل از شما محصول را باز کرده و آنرا دوباره بسته بندی کرده و قصد فروش آن به عنوان یک محصول دست اول را دارد. به یقین حس بدی به شما منتقل میشود. (ادامه)
ناطق کاندیدای مجلس نمی شود
(ادامه)
دستور معاون صدا وسیما به مدیرانش: هرگونه لهجه را حذف کنید!
(ادامه)
نقطه اشتراک روحانی و مشایی
(ادامه)
سفر مجدد رئیس قوه قضاییه به مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از برگزاری پنجمین همایش سراسری طب و قضا به میزبانی پزشکی قانونی استان در ساری با حضور رئیس قوه قضاییه خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: انتصابات خانوادگی در پست‌های دولتی؛ موضوعی که همواره با سوالاتی پیرامون خود روبرو بوده است. از داود، منتقد سرسخت محمود تا حسین فریدون، همراه همیشگی !!!
شمال نیوز: انتصابات خانوادگی در پست‌های دولتی؛ موضوعی که همواره با سوالاتی پیرامون خود روبرو بوده است.(ادامه)
شمال نیوز: عزل و نصب‌ها خیلی مهم نیستند، اما برخی‌ها برای گرفتن میز با هم دعوا می‌کنند و اصرار دارند که یک مسئول استانی یا شهرستانی باشند. مخالف عزل و نصب در استان مازندران نیستم / زمان انتخابات نیاز به وحدت داریم
شمال نیوز: عزل و نصب‌ها خیلی مهم نیستند، اما برخی‌ها برای گرفتن میز با هم دعوا می‌کنند و اصرار دارند که یک مسئول استانی یا شهرستانی باشند.(ادامه)
خبرنگار پیشکسوت و جانباز ایرنا به کاروان شهدا پیوست
(ادامه)
پاریس در آماده باش نظامی؛۱۵۰ تا ۲۰۰ کشته+ تصاویر
خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی آمریکایی درباره انفجارهای پاریس خبر دادتمام حملات انجام شده در پاریس هماهنگ بوده و این شهر با یک عملیات تروریستی وسیع مواجه است گزارش ها حاکیست گروه تروریستی داعش در شبکه توییتر عبارت «پاریس در آتش» را تکرار کرده که این جمله داعش به نوعی می تواند نشان دهنده این باشد که این گروه تروریستی مسوولیت اقدامات تروریستی پاریس را برعهده گرفته است. (ادامه)
 شمال نیوز: خطیب نماز جمعه تهران به سخنان رئیس‌جمهور در نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد و گفت:رئیس‌جمهور نباید عصبی و نیش‌دار صحبت کند؛بد است که انسان در برابر بیگانگان رعایت جوانب را بکند، اما در مورد خودی‌ها جور دیگری صحبت کند، این ادبیات در شأن رئیس‌جمهور نیست. ادبیات نیش‌دار و عصبانی با خودی‌ها در شأن رئیس جمهور نیست
شمال نیوز: خطیب نماز جمعه تهران به سخنان رئیس‌جمهور در نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد و گفت:رئیس‌جمهور نباید عصبی و نیش‌دار صحبت کند؛بد است که انسان در برابر بیگانگان رعایت جوانب را بکند، اما در مورد خودی‌ها جور دیگری صحبت کند، این ادبیات در شأن رئیس‌جمهور نیست.(ادامه)
نماینده اسبق مجلس درگذشت
«احمد نجابت» نماینده اسبق مردم شیراز در مجلس و عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ساعاتی پیش درگذشت. (ادامه)
کشف حجاب در نمایشگاه برای جذب آرا
امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه در نمایشگاه مطبوعات امسال و در غرفه یک روزنامه معلوم‌الحال یک زن کشف حجاب می‌کند و کنار فرزند یکی از مسئولان می‌نشیند و این عکس‌ها پخش می‌شود تا یک عده لائیک در انتخابات کنار آنها راه بیفتند و رای دهند، افزود: نه نظام و نه مردم متدین این موارد را تحمل نمی‌کنند. (ادامه)
برداشت مستقیم از حساب‌ مردم مجاز شد
در طرح خرید کالای ایرانی با وام 10 میلیونی، طبق ابلاغیه دولت، حسب قرارداد صدور کارت بین بانک عامل و دارنده کارت، بانک عامل مجاز است در صورت عدم پرداخت وجه اقساط صورتحساب کارت خرید، راساً از حساب مشخص شده یا هرگونه سپرده دیگر دارنده کارت برداشت کند. (ادامه)
فروش 91 هزار خودرو با وام 25 میلیونی
طی چهار روز اجرای طرح فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی، بیش از 102 هزار نفر ثبت نام کردند و 91 هزار خودرو از مجموعه خودروسازی سایپا و ایران خودرو به فروش رفت. (ادامه)
جواد صحرایی رستمی خزان های زود هنگام؛ خطرهای بیخ گوش ما(يادداشت)
جواد صحرایی رستمی(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.