.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
واکنش تامین اجتماعی به پولی شدن داروی بیماران تالاسمی
(ادامه)
مشمولان دریافت کارت 10 میلیون تومانی
دولت در راستای تحریک تقاضا در بازار، دو طرح فروش خودرو با تسهیلات 25 میلیون تومانی و کارت‌های اعتباری 10 میلیون تومانی برای خرید کالای مصرفی بادوام ایرانی را از اوایل هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد.(ادامه)
قیمت روز خودروهای وارداتی در بازار+جدول
هفته جاری قیمت خودروی سراتو معادل یک میلیون تومان افزایش یافته است.(ادامه)
گیلان؛ مقام‌ سوم کشور در حوادث جاده‌ای
(ادامه)
آغاز به کار کانال فارسی تلگرام داعش! + عکس
کانال فارسی تلگرام داعش آغاز به کار کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سرپرست جدید دانشگاه مازندران را منصوب کرد.

سرپرست بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی مازندران تغییر کرد
شمال نیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سرپرست جدید دانشگاه مازندران را منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز: 
طی حکمی از سوی دکتر قشقاوی معاونت کنسولی،مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه، علیرضا قنبری به سمت ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه مازندران منصوب شد . رئیس جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی دکتر قشقاوی معاونت کنسولی،مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه، علیرضا قنبری به سمت ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه مازندران منصوب شد .(ادامه)
عکس:محسن رضایی با لباس سپاه در جلسه مجمع تشخیص
در حاشیه جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام(ادامه)
از کوروش غفاری چراتی،روزنامه نگار مازندرانی تجلیل شد
(ادامه)
احتمال وقوع سیل در مازندران
(ادامه)
دستگاه اخذ رای‌ در انتخابات 94 +عکس
صبح امروز در وزارت کشور و در حاشیه نمایشگاه عکس دوره‌های پیشین انتخابات کشور، صندوق‌های شفاف رای و دستگاه اخذ رای الکترونیکی رونمایی شد. (ادامه)
احتمال ممنو‌ع‌ التصویر شدن «جناب خان»!
یک هفته نامه از احتمال ممنوع التصویر شدن شخصیت عروسکی «جناب خان» پس از حاشیه های برنامه فیتیله خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: جنازه دختر ناشناس حدود 20 الی 25 ساله که به طرز دلخراشی به قتل رسیده بود در نوشهر پیدا شد.
قتل بی رحمانه دختر جوان در نوشهر +عکس
شمال نیوز: جنازه دختر ناشناس حدود 20 الی 25 ساله که به طرز دلخراشی به قتل رسیده بود در نوشهر پیدا شد. (ادامه)
عکس/ جنازه کشته شدگان انفجار پاریس
پلیس فرانسه تعداد کشته شدگان را حداقل 40 نفر اعلام کرد؛ برطبق آخرین اخبار تاکنون 160 نفر هم به گروگان گرفته شده اند. (ادامه)
سیلاب در مازندران با دو کشته و یک مصدوم
مدیریت بحران مازندران خبر داد: سیلاب ۲ کشته، ۱مصدوم و ۵مفقودی برجا گذاشت.(ادامه)
این بار «ترکمن ها» ناراحت شدند +عکس
پس از اتفاقی که در برنامه فیتیله شبکه دو رخ داد و موجب اعتراض و ناراحتی هموطنان آذری زبان شد، یک مورد مشابه برای ترکمن ها رخ داد و تیتر یکی از روزنامه های ورزشی موجب تکدر خاطر آنها شد.(ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی آبان ماه
سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: یارانه نقدی مربوط به آبان ماه ، ساعت 24 سه شنبه(26 آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.(ادامه)
مهلت ثبت نام کاردانی نظام جدید تمدید شد
آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده‌اند می‌توانند در این مهلت نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی و همچنین با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص کد رشته محل‌های جدید اقدام نمایند. (ادامه)
وزش باد شدید در 5 استان کشور
مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وزش باد شدید و بارش باران و برف در استان‌های شمالی واقع در حاشیه دریای خزر، از حاکمیت جو آرام کل کشور در روز یکشنبه، 24 آبان خبر داد و گفت: وزش باد شدید در استان‌های سمنان، تهران، قم، البرز و مرکزی پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز
امروز - شنبه - قیمت هر دلار آمریکا به 3589 تومان رسیده است تا با ادامه روند افزایشی روزهای گذشته، بالاترین نرخ را در ماه‌های اخیر تجربه کند. (ادامه)
سقف پرداخت وام 25 میلیونی خودرو پر شد
بانک مرکزی اعلام کرد که منابع مالی مورد نیاز برای اعطای وام خودرو تا سقف 110 هزار دستگاه را تامین خواهد کرد. این در حالی است که با توجه به آخرین آمار منتشره از سوی خودروسازان به نظر می‌رسد پرداخت تسهیلات خودرو متوقف شده باشد.(ادامه)
شمال نیوز : انچه که مهم است اصل حادثه است ؛ دو حادثه در حج امسال پیش آمد یک حادثه ، حادثه ی سقوط جرثقیل در جوار خانه خدا بود که این حادثه انعکاس بسیار منفی داشت بویژه در سفرهایی که ما بعد از این حادثه به کشورهای اروپایی داشتیم انعکاس منفی آن را از نزدیک مشاهده کردیم .... ناگفته های آیت الله دکتر مختاری مازندرانی از حادثه منا
شمال نیوز : انچه که مهم است اصل حادثه است ؛ دو حادثه در حج امسال پیش آمد یک حادثه ، حادثه ی سقوط جرثقیل در جوار خانه خدا بود که این حادثه انعکاس بسیار منفی داشت بویژه در سفرهایی که ما بعد از این حادثه به کشورهای اروپایی داشتیم انعکاس منفی آن را از نزدیک مشاهده کردیم ....(ادامه)
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از برگزاری 306برنامه ی فرهنگی در سطح استان در هفته کتاب خبر داد  و افزود: برگزاری نشست های کتابخوان، مسابقات کتابخوانی، نقد وبررسی، برپایی نمایشگاه های کتاب و تئاترهای خیابانی از جمله این برنامه هاست. برگزاری 306برنامه ی فرهنگی در هفته کتاب در مازندران
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از برگزاری 306برنامه ی فرهنگی در سطح استان در هفته کتاب خبر داد و افزود: برگزاری نشست های کتابخوان، مسابقات کتابخوانی، نقد وبررسی، برپایی نمایشگاه های کتاب و تئاترهای خیابانی از جمله این برنامه هاست.(ادامه)
ظریف: سفر روحانی به اروپا لغو شد
(ادامه)
تولد نوزاد شگفت‌انگیز در بنگلادش با دو سر
(ادامه)
اظهار تاسف خانم مجری برای حادثه پاریس+ عکس
صباراد، مجری سیما در اینستاگرام خود از حادثه پاریس اظهار تاسف کرد ...(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد آموزش و پرورش مازندران از ضعف شدید اطلاع رسانی در رنج است و روابط عمومی این اداره کل توانایی لازم برای پرداختن به وظایف محوله را ندارد ..... «مدارس تعطیل» نور و«اطلاع رسانی تعطیل» درآموزش و پرورش مازندران !
شمال نیوز : به نظر می رسد آموزش و پرورش مازندران از ضعف شدید اطلاع رسانی در رنج است و روابط عمومی این اداره کل توانایی لازم برای پرداختن به وظایف محوله را ندارد .....(ادامه)
فرار زیرکانه دخترایرانی از دست داعش ها
هرآنچه درباره داعش و حکومت اسلامی به او گفته شده بود دروغی بیش نبوده است با نقشه ای زیرکانه توانست از سوریه ... (ادامه)
مشروبات الکلی با پوشش پپسی+تصاویر
عبدالرحمن محنا مدیر گمرک منطقه بطحا اعلام کرد: راننده یک کامیون قصد وارد کردن ۴۸ هزار قوطی نوشیدنی به کشور را داشت و به روشی زیرکانه تلاش می‌کرد قوطی‌های آبجو الکلی را با برچسب نوشابه پپسی وارد عربستان صعودی کند.(ادامه)
رد پای مسئولان محلی در شکار پرندگان فریدونکنار
عده‌ای نباید احساس کنند که از قانون مصون هستند. فریدونکنار هم همچون سایر شهرهای شمال باید تابع قانون باشد، قلدری یا تهدید هم جوابگو نیست.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.