.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
«متأسفانه درحال حاضر بیشتر گفتارهای رایج درباره حجاب و دفاع از آن که ریشه‌های الهیاتی و فقهی دارند، در تقریر ارائه شده از سوی انجمن حجتیه متولد شده اند» حجاب فقط «مصونیت» نیست(يادداشت)
«متأسفانه درحال حاضر بیشتر گفتارهای رایج درباره حجاب و دفاع از آن که ریشه‌های الهیاتی و فقهی دارند، در تقریر ارائه شده از سوی انجمن حجتیه متولد شده اند»(ادامه)
درخشش کریستیانو رونالدو در تیم النصر
کریستیانو رونالدو در حالی در تمرین تیم جدیدش حضور دارد که درخشش خیره کننده ای را از خود به نمایش می گذارد.(ادامه)
رئیس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس، شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا را اعلام کرد. جزئیات عرضه خودرو‌های وارداتی در بورس کالا اعلام شد
رئیس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس، شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا را اعلام کرد.(ادامه)
سرلشکرحسین سلامی با اشاره به سرنوشت توهین کنندگان به مقدسات مسلمانان تاکید کرد: خطا کاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می‌دهم. فرمانده کل سپاه: خطا کاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می‌دهم
سرلشکرحسین سلامی با اشاره به سرنوشت توهین کنندگان به مقدسات مسلمانان تاکید کرد: خطا کاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می‌دهم.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: مباحث سیاسی، تنگ‌نظری و برخورد های نادرست با بخش خصوصی بزرگترین آفت توسعه اقتصادی برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار در استان است. برخی از تنگ نظری ها در داخل استان باعث شد مجتمع پتروشیمی مازندران راه اندازی نشود
استاندار مازندران گفت: مباحث سیاسی، تنگ‌نظری و برخورد های نادرست با بخش خصوصی بزرگترین آفت توسعه اقتصادی برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار در استان است.(ادامه)
جواد روحی یکی از سرکردگان اصلی اغتشاشات نوشهر که به جان باختن ۵ نفر انجامید به اعدام محکوم شده است. چرا جواد روحی به اعدام محکوم شد؟
جواد روحی یکی از سرکردگان اصلی اغتشاشات نوشهر که به جان باختن ۵ نفر انجامید به اعدام محکوم شده است.(ادامه)
طرح کانون مدرسه در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران آغاز به کار کرد. آغاز به کار طرح کانون مدرسه در مازندران
طرح کانون مدرسه در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران آغاز به کار کرد.(ادامه)
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: خانم در خانه مسئولیت خانه را انجام می‌دهد و باید از طرف خانواده مورد احترام قرار بگیرد و اگر خانمی نتواند کار خانه را انجام دهد مرد می‌تواند برای آن کنیز بگیرد. پیشنهاد عجیب نماینده مجلس: زنان شاغل کنیز بگیرند!
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: خانم در خانه مسئولیت خانه را انجام می‌دهد و باید از طرف خانواده مورد احترام قرار بگیرد و اگر خانمی نتواند کار خانه را انجام دهد مرد می‌تواند برای آن کنیز بگیرد.(ادامه)
 نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با ابراز عقیده مبنی بر اینکه احتمال دارد جلسه ارزیابی دو عضو شورای شهر که علاقمند هستند تا شهردار شوند به صورت علنی برگزار شود، گفت: شورای شهر ساری تا این لحظه در رابطه با فردی که بخواهد سکان شهرداری ساری را در دست بگیرد به جمع‌بندی نرسید. برای انتخاب شهردار به جمع بندی نرسیدیم/ شهرداری ساری مدیریت ندارد؛ اخراجی‌ها در حال برگشت
نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با ابراز عقیده مبنی بر اینکه احتمال دارد جلسه ارزیابی دو عضو شورای شهر که علاقمند هستند تا شهردار شوند به صورت علنی برگزار شود، گفت: شورای شهر ساری تا این لحظه در رابطه با فردی که بخواهد سکان شهرداری ساری را در دست بگیرد به جمع‌بندی نرسید.(ادامه)
۴حفار غیرمجاز در شهرستان سوادکوه دستگیر شدند. دستگیری حفاران غیرمجاز در سوادکوه
۴حفار غیرمجاز در شهرستان سوادکوه دستگیر شدند.(ادامه)
بیش از ۷ هزار کشتی متعلق به ۳۰۰ شرکت باری در آب‌راه‌های بین‌المللی بر اثر حمله سایبری به زیرساخت‌های راهبری از کار افتادند. حمله سایبری ۷ هزار کشتی را در آب‌راه‌های جهان از کار انداخت
بیش از ۷ هزار کشتی متعلق به ۳۰۰ شرکت باری در آب‌راه‌های بین‌المللی بر اثر حمله سایبری به زیرساخت‌های راهبری از کار افتادند.(ادامه)
با مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، چهار تیم سازمان جاسوسی موساد در داخل کشور شناسایی و دستگیر شدند. بازداشت چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد
با مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، چهار تیم سازمان جاسوسی موساد در داخل کشور شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
شمال نیوز:

با حكم استاندار مازندران، معاونين حوزه سياسي و برنامه ريزي فرمانداري شهرستان آمل معرفي شدند. معاونين جديد حوزه سياسي و برنامه ريزي فرمانداري ويژه آمل معارفه شدند
شمال نیوز: با حكم استاندار مازندران، معاونين حوزه سياسي و برنامه ريزي فرمانداري شهرستان آمل معرفي شدند.(ادامه)
وزارت اطلاعات اعلام کرد ۲ تیم عملیاتی سازمان جاسوسی تروریستی موساد را شناسایی و ۱۳ نفر از عناصر عملیاتی موساد را دستگیر کرده است. سر پل این شبکه با نام مستعار سیروس در یکی از کشور‌های اروپایی اقامت داشته و از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و واتس اپ اقدام به شناسایی و برقراری ارتباط اولیه با عناصر عملیاتی داخل کشور می‌نمود. ۱۳ نفر از عناصر عملیاتی موساد در کشور دستگیر شدند / سر پل این شبکه، از اروپا با اینستاگرام و واتس اپ اقدام به شناسایی و برقراری ارتباط اولیه با عناصر عملیاتی داخل کشور می‌کرد(خبر)
وزارت اطلاعات اعلام کرد ۲ تیم عملیاتی سازمان جاسوسی تروریستی موساد را شناسایی و ۱۳ نفر از عناصر عملیاتی موساد را دستگیر کرده است. سر پل این شبکه با نام مستعار سیروس در یکی از کشور‌های اروپایی اقامت داشته و از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و واتس اپ اقدام به شناسایی و برقراری ارتباط اولیه با عناصر عملیاتی داخل کشور می‌نمود.(ادامه)
میثم جبلی بعد از حادثه هواپیمای اوکراینی و قربانی شدن برادرزاده‌اش، چنین تصمیمی گرفته است. او در این مصاحبه گفته است همه خانواده‌اش را دوست دارد به جز پیمان برادرش. پناهندگی دو برادر رییس صدا و سیما به آمریکا
میثم جبلی بعد از حادثه هواپیمای اوکراینی و قربانی شدن برادرزاده‌اش، چنین تصمیمی گرفته است. او در این مصاحبه گفته است همه خانواده‌اش را دوست دارد به جز پیمان برادرش. (ادامه)
سردار حسین اشتری در حکمی از سوی سرلشکر محمد باقری و به استناد مصوبه فرمانده معظم کل قوا به سمت مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی منصوب شد. سردار حسین اشتری کجا رفت؟
سردار حسین اشتری در حکمی از سوی سرلشکر محمد باقری و به استناد مصوبه فرمانده معظم کل قوا به سمت مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی منصوب شد.(ادامه)

پسر جوان به همراه دوستش در اقدامی هولناک دایی‌اش را به دلیل ارثیه در شهریار به قتل رساند! قتل دایی‌ با قرص برنج به خاطر ارثیه میلیاردی
پسر جوان به همراه دوستش در اقدامی هولناک دایی‌اش را به دلیل ارثیه در شهریار به قتل رساند!(ادامه)
عکسی جنجالی از پوشش عربی “نامزد رونالدو” در عربستان
تصویری از جورجینیا نامزد رونالدو با یک پوشش کامل عربی در عربستان منتشر شد.(ادامه)
در حوادث و اغتشاشات شهرستان نوشهر که جواد روحی لیدری گروهی از اغتشاشاگران و افراد حاضر در تجمع را برعهده داشته و شهروندان را تحریک و تشویق به آشوب می‌کرده است، متاسفانه ۵ نفر جان خود    ....
جواد روحی یکی از عاملان نا آرامی ها در نوشهر به اعدام محکوم شد/ اقرار صریح متهم به آتش زدن قرآن کریم + جزییات
در حوادث و اغتشاشات شهرستان نوشهر که جواد روحی لیدری گروهی از اغتشاشاگران و افراد حاضر در تجمع را برعهده داشته و شهروندان را تحریک و تشویق به آشوب می‌کرده است، متاسفانه ۵ نفر جان خود .... (ادامه)
مدیر کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات درباره دریافت هزینه از مشترکانی که به هر دلیل از خط تلفن ثابت استفاده نمی‌کنند، توضیحاتی داد. چرا برای تلفن بدون استفاده هم باید هزینه بدهیم؟
مدیر کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات درباره دریافت هزینه از مشترکانی که به هر دلیل از خط تلفن ثابت استفاده نمی‌کنند، توضیحاتی داد.(ادامه)
تمامی نسخه‌های ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ امروز به پایان پشتیبانی می‌رسند و کاربران باید به آخرین نسخه ویندوز آپدیت شوند. خداحافظی مایکروسافت با ویندوز ۷ و ۸
تمامی نسخه‌های ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ امروز به پایان پشتیبانی می‌رسند و کاربران باید به آخرین نسخه ویندوز آپدیت شوند.(ادامه)
دانشگاه مازندران اعلام کرد دکتر فرشید نوروزی برخلاف ادعای رسانه‌های خارجی نه تنها اخراج نشده بلکه همچنان از این دانشگاه حقوق می‌گیرد. اخراج یا استعفا ؛ واقعیت ماجرای استادیار دانشگاه مازندران چیست ؟
دانشگاه مازندران اعلام کرد دکتر فرشید نوروزی برخلاف ادعای رسانه‌های خارجی نه تنها اخراج نشده بلکه همچنان از این دانشگاه حقوق می‌گیرد.(ادامه)
تیم نساجی مازندران در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، فردا میزبان فجر سپاسی شیراز است مصاف قهرمان جام حذفی با فجری‌ها
تیم نساجی مازندران در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، فردا میزبان فجر سپاسی شیراز است(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: واحدهای صنعتی غیرحساس در داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی استان به دلیل سرمای هوا و جلوگیری از افت فشار گاز دو روز تعطیل هستند. تعطیلی ۲ روزه کارخانه‌های صنعتی در مازندران
شمال نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: واحدهای صنعتی غیرحساس در داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی استان به دلیل سرمای هوا و جلوگیری از افت فشار گاز دو روز تعطیل هستند.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده جدید کل انتظامی کشور گفت: عهد می‌بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که به فرموده مولایمان، یا هم‌کیشان من هستند یا هم‌نوعان من و در هر حال شایسته تکریم و انصاف. سردار رادان: عهد می‌بندم که آسایش خود را فدای آرامش شهروندان کنم/ در انتظار "روزهای پرامید و سرشار از موفقیت" هستیم/ سردار اشتری: بابت همه قصورهای احتمالی از مردم پوزش می‌طلبم ....+ تصاویر(خبر)
شمال نیوز : فرمانده جدید کل انتظامی کشور گفت: عهد می‌بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که به فرموده مولایمان، یا هم‌کیشان من هستند یا هم‌نوعان من و در هر حال شایسته تکریم و انصاف.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۰ دی
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از مردم قم، بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
امکان سفر در زمان با کمک سیاهچاله‌ها!
سیاهچاله‌ها، در حقیقت نوعی ماشین طبیعی زمان هستند که امکان سفر به گذشته و آینده را فراهم می‌کنند.(ادامه)
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درگیری من با احمد موسوی کری فوتبالی بود که بابت عصبانیتم عذرخواهی می‌کنم. مهدی ترابی : به خاطر رفتارم از مردم عذرخواهی می‌کنم/ یک اتفاق فوتبالی بود
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درگیری من با احمد موسوی کری فوتبالی بود که بابت عصبانیتم عذرخواهی می‌کنم.(ادامه)
سرمربی بعدی تیم ملی نامشخص است و هر کسی دیدگاه مختلف خود را دارد اما کدام مربی با چه ویژگی‌هایی می‌تواند برای تیم ملی ایران اثرگذار باشد؟ سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال چه کسی باشد؟
سرمربی بعدی تیم ملی نامشخص است و هر کسی دیدگاه مختلف خود را دارد اما کدام مربی با چه ویژگی‌هایی می‌تواند برای تیم ملی ایران اثرگذار باشد؟(ادامه)
استاندار سمنان تازه‌ترین جزئیات از انهدام تیم سازمان‌یافته گروهک منافقین در این استان و اهداف این هسته تروریستی را تشریح کرد. انهدام تیم منافقین در سمنان؛ تروریست‌ها قصد خرابکاری در قم و تهران را داشتند
استاندار سمنان تازه‌ترین جزئیات از انهدام تیم سازمان‌یافته گروهک منافقین در این استان و اهداف این هسته تروریستی را تشریح کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.