.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
فوائد و آثار قرائت زیارت عاشورا چیست؟
قرائت زیارت عاشورا فواید فراوانی دارد به گونه‌ای که وقتی انسان این زیارت را در جوار مرقد امام حسین (ع) قرائت می‌کند از لهو و لعب و غیر جدا می‌شود و یک ارتباط ملکوتی با امام برقرار می‌کند.(ادامه)
تلاش مضاعف هیئات مذهبی برای مقابله با کرونا
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: هیئات مذهبی در تمامی مدت شیوع کرونا در کنار کادر درمان برای ریشه کن کردن بیماری همت مضاعف داشته اند.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خواستار اعلام وضعیت فوق العاده و اضطراری در مازندران به خاطر شیوع بالای کرونا شد. کریمی فیروزجایی:وضعیت فوق العاده مقابله با کرونا در مازندران اعلام شود
شمال نیوز: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خواستار اعلام وضعیت فوق العاده و اضطراری در مازندران به خاطر شیوع بالای کرونا شد. (ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
بلایی که این روزها سر دختران افغان آوردند+عکس
(ادامه)
فرمانده پلیس راهور مازندران با بیان اینکه ورود به مازندران ممنوع شد، گفت: این طرح از ساعت ۱۲ روز  یکشنبه ۲۴ مرداد آغاز می‌شود. ورود به مازندران ممنوع شد/ منع ورود ‌بومیان مازندرانی ساکن دیگر استان‌ها
فرمانده پلیس راهور مازندران با بیان اینکه ورود به مازندران ممنوع شد، گفت: این طرح از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد آغاز می‌شود.(ادامه)
اشتباه بزرگ؛ طلای المپیک مال یزدانی بود
اگر اشتباه داور نبود و یا مربیان تیم ملی به موقع اعتراض می‌کردند، شاید حسن یزدانی با اختلاف برنده کشتی با تیلور بود.(ادامه)
راننده تریلی با غیرت یا آقای مسئول خجالت بکش
گفتگو با راننده تریلی که ۱۷۰ کیلومتر را با لاستیک پنچر پیمود تا بیماران، بدون اکسیژن نمانند(ادامه)
پیغام قالیباف به رئیسی: حرف آخر را ما می‌زنیم
رئیس مجلس گفت: در اینکه حرف آخر را مجلس در رای اعتماد می‌زند هیچ شکی نیست.(ادامه)
حسینی: قطعی برق بیمارستان امام ساری مربوط به اختلال در سیستم داخلی بود
سرپرست شرکت توزیع برق مازندران با دفاع از عملکرد عوامل خویش علت قطعی برق بزرگترین بیمارستان کرونایی مازندران را اختلال سیستم داخلی این مرکز درمانی اعلام کرد. (ادامه)
میزان ذخایر خون در مازندران نصف شد
مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به کمبود شدید خون در استان گفت: ذخایر خونی به ۵۰ درصد کاهش یافته است.(ادامه)
بعد از تزریق واکسن می توانیم ویتامین بخوریم؟
مطالعات انجام شده در واکسن‌ها، تاثیر منفی ریزمغذی‌ها و ویتامین‌ها روی عملکرد واکسن گزارش نشده و حتی مطالعاتی در این زمینه وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف ریزمغذی‌ها به بهبود وضعیت ایمنی بدن کمک می‌کند. (ادامه)
خبازان در اولویت واکسیناسیون گروه‌های پر خطر قرار گیرند
نانوایان که تامین کننده غذای اصلی مردم بصورت روزانه می‌باشند بایستی در اولویت اول گروه‌های پر خطر برای واکسیناسیون کرونا قرار گیرند.(ادامه)
استقلال و پرسپولیس بزودی در بورس پذیرش می‌شوند
معاون پذیرش فرابورس ایران گفت: علت طولانی شدن فرآیند عرضه استقلال و پرسپولیس در فرابورس، کندی ساختار تصمیم‌گیری در این شرکت‌ها است. (ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته متاسفانه ۴۶۶ بیمار کووید-۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۲۴ هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. فوت ۴۶۶ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۷ هزار و ۲۰۸ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته متاسفانه ۴۶۶ بیمار کووید-۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۲۴ هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. (ادامه)
رئیسی: واردات ۳۰ میلیون دوز واکسن قطعی شده / باید ۶۰ میلیون دوز دیگر هم تامین شود
رئیس جمهور اقدام ضروری و مهم بعدی را تسریع در روند واکسیناسیون عنوان و ضمن اعلام خبر قطعی شدن واردات ۳۰ میلیون دز واکسن، گفت: نظر کارشناسان بر این است که برای کنترل وضعیت نامطلوب شیوع کرونا در کشور، باید ۶۰ میلیون دز دیگر، واکسن تامین شود. (ادامه)
برگزاری مراسم عزاداری بدون حضور جمعیت در حضور رهبر انقلاب
مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: علیرضا رئیسی گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، از فردا ساعت ۱۲ ظهر محدودیت‌های تردد بین استان ها اعمال می‌شود و تا جمعه ۵ شهریور ادامه دارد. تعطیلی ۵ روزه سراسری/ منع تردد دوهفته‌ای بین استانی
شمال نیوز: علیرضا رئیسی گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، از فردا ساعت ۱۲ ظهر محدودیت‌های تردد بین استان ها اعمال می‌شود و تا جمعه ۵ شهریور ادامه دارد.(ادامه)
هشدار سیلاب در مازندران
احتمال جاری شدن سیلاب در ارتفاعات مازندران از امروز تا چهارشنبه وجود دارد.(ادامه)
اصناف کشور تعطیل شدند + جزییات
واحد‌های صنفی سراسر کشور از روز دوشنبه مورخ ۲۵ مرداد به مدت ۶ روز تعطیل می شوند. (ادامه)
شمال نیوز : عباس سلیمی نمین چهره سیاسی اصولگرا درباره لیست کابینه رییسی گفت: لیست‌هایی که طی روز‌های اخیر برای کابینه دولت سیزدهم ارائه می‌شد دارای خصوصیات منحصر به فردی بود منتهی لیست نهایی برخی از خصوصیات مثبت در آن حذف شد « محمد اسلامی » چگونه از فهرست نهایی کابینه رئیسی حذف شد ؟
شمال نیوز : عباس سلیمی نمین چهره سیاسی اصولگرا درباره لیست کابینه رییسی گفت: لیست‌هایی که طی روز‌های اخیر برای کابینه دولت سیزدهم ارائه می‌شد دارای خصوصیات منحصر به فردی بود منتهی لیست نهایی برخی از خصوصیات مثبت در آن حذف شد (ادامه)
 شاید در آینده‌ای نزدیک مسیر اصلاح‌طلب و اصولگرا به طور کامل تغییر کند. علی لاریجانی از نوع دبیرکلی حزب؛ اصلاح‌طلب اصولگرا یا اصولگرای اصلاح‌طلب
شاید در آینده‌ای نزدیک مسیر اصلاح‌طلب و اصولگرا به طور کامل تغییر کند. (ادامه)
فقط ۵۰۰ هزار کنکوری مجاز، انتخاب رشته کردند
با پایان یافتن مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری۱۴۰۰ فقط نیمی از داوطلبان مجاز، از انتخاب رشته استقبال کردند. (ادامه)
پایانی بر کمبود سرم
توزیع سرم در داروخانه ها با ورود محموله های جدید در این هفته آغاز و مشکل حل می شود.(ادامه)
زارعی:مازندران در وضعیت سیاه کرونایی قرار دارد/ چرا در اعمال محدودیت‌ها کوتاهی می‌شود؟
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مازندران روزهای سیاه کرونایی را دارد تجربه می‌کند و سؤال مردم از ستاد کرونا این است چرا در اعمال محدودیت‌ها کوتاهی می‌کنید؟ حتی یک روز تعلل در اعمال محدودیت‌ها موجب وارد شدن خسارات جبران‌ناپذیر به استان می‌شود. (ادامه)
محور کندوان یک ماه و نیم بسته می شود
محور کندوان از فردا تا ۲۰ شهریور ماه برای انجام تعمیرات مقطعی بسته می‌شود.(ادامه)
عکس/ هیئتی که به پایگاه واکسیناسیون تبدیل شد
هیات عزاداران حضرت ابوالفضل (ع) اهواز، در اقدامی خداپسندانه، به دلیل گسترش کرونا محل هیئت را در اختیار پایگاه واکسیناسیون کرونا قرار داده است و نذر سلامتی به مردم و شیفتگان امام حسین (ع) می‌دهد.(ادامه)
مضرات غذاهای دودی برای سلامت انسان
یک متخصص تغذیه گفت: تاکنون بیش از صدها ترکیب سمی در مواد غذایی دود شده شناسایی شده که برای سلامتی انسان مضر است. (ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت : افشاگری هایی که آقایان کردند، مصداق جنگ نرمی است که دشمن به دنبال آن است. البته پی بردن به تمام سوء مدیریت ها و فسادهای موجود در ستاد ملی کرونا، مستلزم ارائه طرح تحقیق و تفحص از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است و ما قطعا در این کمیسیون این طرح را مطرح خواهیم کرد. باقرزاده: ستاد ملی کرونا هم فساد دارد و هم سوء مدیریت / طرح تحقیق و تفح از ستاد ملی در مجلس مطرح می شود
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت : افشاگری هایی که آقایان کردند، مصداق جنگ نرمی است که دشمن به دنبال آن است. البته پی بردن به تمام سوء مدیریت ها و فسادهای موجود در ستاد ملی کرونا، مستلزم ارائه طرح تحقیق و تفحص از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است و ما قطعا در این کمیسیون این طرح را مطرح خواهیم کرد. (ادامه)
مجلس با استعفای زاکانی موافقت کرد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استعفای علیرضا زاکانی نماینده قم از مجلس برای شهرداری تهران موافقت کردند.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.596 seconds.