.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
واکسیناسیون دوز دوم اهالی شهرستان بابلسر
با همت و همکاری گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، واکسیناسیون دوز دوم اهالی شهرستان بابلسر در مصلای نماز جمعه این شهرستان انجام شد.(ادامه)
اشرف غنی، رئیس جمهور فراری افغانستان، در پیامی ویدیویی از امارات متحده عربی بار دیگر گفت که برای جلوگیری از خونریزی و پیشگیری از یک فاجعه بزرگ مجبور به ترک افغانستان شده است.
در ارگ به دنبالم می‌گشتند؛ حتی نرسیدم کفش هایم را بپوشم / هر کس گفت من فرار کرده ام، باور نکنید / در حال رايزنى هستم که به افغانستان برگردم
اشرف غنی، رئیس جمهور فراری افغانستان، در پیامی ویدیویی از امارات متحده عربی بار دیگر گفت که برای جلوگیری از خونریزی و پیشگیری از یک فاجعه بزرگ مجبور به ترک افغانستان شده است. (ادامه)
سردار حاجی‌زاده در عزاداری شب تاسوعای حسینی/ عکس
سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه با حضور در هیات ریحانه الحسین(ع) در عزاداری شب تاسوعای حسینی شرکت کرد.(ادامه)
طالبان به پرواز ایرانی اجازه فرود نداد
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: افغانستان به پرواز ۷۷۰۲ مشهد-کابل اجازه فرود نداده است و علت این امر را باید سازمان هواپیمایی کشوری پاسخ دهد.(ادامه)
ایسنا نوشت: منابع به اسپوتنیک گفتند که جنبش طالبان افغانستان تصمیم گرفت که ذبیح الله مجاهد سخنگوی خود را به عنوان وزیر اطلاع‌رسانی و فرهنگ منصوب کند. ذبیح‌الله مجاهد وزیر فرهنگ شد
ایسنا نوشت: منابع به اسپوتنیک گفتند که جنبش طالبان افغانستان تصمیم گرفت که ذبیح الله مجاهد سخنگوی خود را به عنوان وزیر اطلاع‌رسانی و فرهنگ منصوب کند.(ادامه)

قدردانی فراکسیون اهل سنت مجلس از رهبر انقلاب به خاطر انتصاب امیر دریادار شهرام ایرانی تشکر فراکسیون اهل سنت مجلس از رهبر انقلاب به خاطر انتصاب امیر دریادار شهرام ایرانی
قدردانی فراکسیون اهل سنت مجلس از رهبر انقلاب به خاطر انتصاب امیر دریادار شهرام ایرانی(ادامه)
درگیری فوق وحشتناک در یکی از روستاهای نوشهر رخ داده است. ظاهرا دعوا بین چند تا بچه محل بوده سه نفرشان آمدند برای آشتی کردن که منتظر گروه بعدی بودند که متاسفانه ... فیلم قمه کشی وحشتناک در آشتی کنان گنده لات ها در نوشهر
درگیری فوق وحشتناک در یکی از روستاهای نوشهر رخ داده است. ظاهرا دعوا بین چند تا بچه محل بوده سه نفرشان آمدند برای آشتی کردن که منتظر گروه بعدی بودند که متاسفانه ...(ادامه)
راه اندازی نخستین مرکز واکسیناسیون کرونای هلال احمر در ساری
مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از راه اندازی نخستین مرکز واکسیناسیون این جمعیت در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: وزارت بهداشت اعلام کرد در طول ۲۴ ساعت منتهی به نیمروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ تعداد ۵۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۹۹ هزار و ۶۹۱ نفر رسید. شناسایی ۳۹ هزار بیمار جدید کرونایی/ ۵۸۳ نفر دیگر فوت شدند
شمال نیوز: وزارت بهداشت اعلام کرد در طول ۲۴ ساعت منتهی به نیمروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ تعداد ۵۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۹۹ هزار و ۶۹۱ نفر رسید. (ادامه)
نمکی: هنوز به پیک جدید کرونا نرسیده‌ایم
وزیر بهداشت گفت: ما هنوز به قله و پیک بیماری نرسیده‌ایم و احتمال دارد با عادی انگاری، بیماری رشد و شدت بی بیشتری پیدا کند.(ادامه)
برگزاری مراسم شب تاسوعا در نجف اشرف +عکس
مراسم شب تاسوعای حسینی شب گذشته در نجف اشرف برگزار شد.(ادامه)
معاون وزیر‌ بهداشت: اگر اقدامات کادر درمان نبود‌، وضعیت ایران ‌در پیک پنجم کرونا‌ به مراتب بدتر از ‌هند می‌شد
قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه پیک پنجم کرونا‌ بسیار شدید است، گفت: اگر اقدامات کادر بهداشت و درمان نبود، وضعیت ایران در این پیک به مراتب بدتر از کشورهایی مثل هند می‌شد. (ادامه)
تکذیب بازگشایی شبانه برخی محور‌های شمال
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: آنچه در خصوص بازگشایی شبانه جاده‌ها و حضور نداشتن پلیس در فضای مجازی مطرح شده کذب است.(ادامه)
استاندار :تشدید نظارت‌ها در ورودی‌های مازندران
مسئولان استان برای نظارت و کنترل شدیدتر محدودیت‌های تردد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.(ادامه)
فوت بیماران کرونایی در رامسر بر اثر کمبود اکسیژن تکذیب شد
رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر شایعه فوت بیماران کرونایی بر اثر کمبود اکسیژن در این شهرستان را تکذیب کرد.(ادامه)
(ویدئو) اولین روز کاری پلیس راهنمایی و رانندگی طالبان
پلیس راهنمایی و رانندگی طالبان در اولین روز کاری. این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های زیادی مواجه شده است. برخی کاربران نوشته‌اند این پلیس به‌جای برگه جریمه اسلحه به‌دست دارد. (ادامه)
انسداد فیزیکی جاده‌های مازندران / تمامی مجوزهای تردد باطل است
رئیس پلیس راهور مازندران از انسداد فیزیکی جاده‌های استان در نقاط معین خبر داد.(ادامه)
بستری شدن ۶۲۳ بیمار جدید کرونایی در مازندران/ جان‌باختن ۴۸ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۶۲۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳ هزار و ۵۶۸ نفر رسید. (ادامه)
۲ کشتی گیر مازندرانی طلایی شدند
۲ کشتی گیر مازندرانی در فینال ۵ وزن نخست مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان، مدال طلا گرفتند.(ادامه)
اعلام زمان اعزام مشمولان پایه خدمتی شهریورماه ۱۴۰۰
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران زمان اعزام مشمولان وظیفه عمومی پایه خدمتی شهریورماه ۱۴۰۰ را اعلام کرد.(ادامه)
هوایی صاف و آفتابی در تاسوعای حسینی
هوای مازندران امروز مصادف با تاسوعای حسینی صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
سخنان احمد مسعود درباره عزاداری امام حسین (ع)
احمدمسعود فرزند احمد شاه مسعود رهبر جنگ‌های چریکی ولایت پنجشیر افغانستان است؛ او بتازگی اعلام کرده به کمک مردم در مقابل طالبان می‌ایستد. (ادامه)
کدام وزیر پیشنهادی رئیسی رأی بالایی از مجلس می‌گیرد؟
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا کنون با فردی در مجلس مواجه نشده‌ام که مخالفت جدی با کابینه پیشنهادی داشته باشد و به نظر می‌رسد شاکله مجلس تصمیم گرفته به دولت جدید برای عمل به وظایف خود کمک کند.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : تا این لحظه براساس پیش‌بینی‌ها حدود یک پنجم وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم رای اعتماد نمی‌گیرند. ممکن است در ادامه کمی شرایط تغییر کند. یک پنجم وزرای پیشنهادی رای اعتماد نمی‌گیرند
شمال نیوز : وی گفت : تا این لحظه براساس پیش‌بینی‌ها حدود یک پنجم وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم رای اعتماد نمی‌گیرند. ممکن است در ادامه کمی شرایط تغییر کند.(ادامه)
شمال نیوز :  دومین نشست وبیناری رؤسا و دبیران استانی جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد. حداد عادل: ملاک آیت‌الله رئیسی برای دادن مسئولیت لیاقت افراد است، نه فعالیت انتخاباتی / ما به‌عنوان شورای ائتلاف حقی برای خودمان قائل نیستیم که مثلاً استاندار را ما معرفی کنیم/ شوراهای ائتلاف استان‌ها، ارزیابی و نظارتی از عملکرد نمایندگان مجلسی که به مردم معرفی کرده‌اند داشته باشند(خبر)
شمال نیوز : دومین نشست وبیناری رؤسا و دبیران استانی جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در حکمی امیر دریادار دوم شهرام ایرانی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش منصوب شد+ زندگینامه
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در حکمی امیر دریادار دوم شهرام ایرانی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.(ادامه)
عکس جنجالی از جلسه بایدن
از نمایش چهره ماموران سیا تا ساعت به وقت تهران در جلسه امنیتی بایدن دیده می‌شود. (ادامه)
۱۰ اشتباه جدی در استفاده از ماسک
ماسک از ماه‌های ابتدایی شیوع کرونا در دنیا به عنوان سد حفاظتی در برابر قطرات تنفسی آلوده به ویروس کووید۱۹ شناخته می‌شود؛ وسیله‌ای که استفاده درست از آن می‌تواند تضمین کننده سلامتی ما باشد اما به شرط آنکه با طرز صحیح استفاده از آن آشنا باشیم.(ادامه)
اولین زن ایرانی در اسارت عراقی ها کیست؟
خدیجه میرشکار اولین زن ایرانی در اسارت عراقی‌ها است که روایت خود را از اسیر شدن به دست عراقی‌ها و مرگ باورنکردنی شوهر می‌گوید. (ادامه)
اشرف غنی در هنگام فرار در ابتدا نیروهای گارد ریاست جمهوری را اخراج و سپس به سمت با بالگرد از افغانستان قرار می‌کند. جزئیات جدید از فرار اشرف غنی به آمریکا
اشرف غنی در هنگام فرار در ابتدا نیروهای گارد ریاست جمهوری را اخراج و سپس به سمت با بالگرد از افغانستان قرار می‌کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.549 seconds.