.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
بررسی‌ها نشان می‌دهد که رودخانه‌های زیادی به عنوان سرشاخه‌های سد شهید رجایی ساری قرار دارد که از پائین دست سد فینسک به رودخانه اصلی سفید رود متصل می‌شوند و ساخت سد فینسک حدود ۷ درصد، از ذخایر آبی سد شهید رجایی ساری را کاهش می دهد.....(خبر)
(ادامه)
خدمت رسانی بی وقفه در مرکز بستری موقت بابل
نیرو‌های کادر درمانی،جهادی و پشتیبانی در حال امدادرسانی به بیماران کرونایی در مرکز بستری موقت بابل هستند.(ادامه)
ویروس جدید کرونا تمام افراد را درگیر می کند
معاون بهداشتی علوم پزشکی بابل شمار بیماران شناسایی شده را روبه رشد دانست و گفت: ویروس جدید کرونا می تواند تمام افراد و سنین را درگیر می کند.(ادامه)
شمال نیوز :  عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیگیر قضیه تامین واکسن کرونا در کمیسیون بهداشت هستیم؛ چرا‌که امروز وضعیت کشور بحرانی است و بیماران از کمبود کپسول اکسیژن جان می‌دهند. محسنی بندپی : در کمیسیون بهداشت پیگیر تامین واکسن کرونا هستیم/ کار از کمبود دارو گذشته/ بیماران از کمبود کپسول اکسیژن جان می‌دهند/ درخواست اعمال ممنوعیت تردد در جاده‌های شمالی کشور
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیگیر قضیه تامین واکسن کرونا در کمیسیون بهداشت هستیم؛ چرا‌که امروز وضعیت کشور بحرانی است و بیماران از کمبود کپسول اکسیژن جان می‌دهند. (ادامه)
شمال نیوز : براساس اعلام کدال :  با توجه به اطلاعيه منتشر شده در تارنماي كدال به نشاني codal.ir مبني بر عدم رعايت الزامات دستورالعمل پذيرش در بورس اوراق بهادار تهران توسط شركت س.سهام عدالت استان مازندران .... نماد معاملاتی وسمازن ( سهام عدالت استان مازندران ) تعلیق شد
شمال نیوز : براساس اعلام کدال : با توجه به اطلاعيه منتشر شده در تارنماي كدال به نشاني codal.ir مبني بر عدم رعايت الزامات دستورالعمل پذيرش در بورس اوراق بهادار تهران توسط شركت س.سهام عدالت استان مازندران ....(ادامه)
فهرست وزرای پیشنهادی رئیسی اعلام وصول شد
فهرست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم از سوی رییس مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد. این فهرست روز چهارشنبه به دست مجلس رسیده و منتشر شده بود اما اعلام وصول رسمی آن امروز انجام شد. (ادامه)
خروج قطعی سه بازیکن از استقلال
هر چند مسئولان باشگاه استقلال مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان خود را آغاز کرده اند اما تاکنون جدایی سه بازیکن از جمع آبی پوشان قطعی است و چند بازیکن دیگر هم شرایط مطلوبی ندارند.(ادامه)
تردد در محورهای مازندران عادی است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در محورهای استان عادی و روان بیان کرد.(ادامه)
وضعیت بحرانی کرونا در سراسر کشور/ ۳۵۹ شهر در وضعیت قرمز قرار گرفتند
رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های کشور در اپلیکیشن ماسک منتشر شد. (ادامه)
مازندران همچنان قرمز پوش ماند
مازندران در تازه‌ترین به‌روزرسانی اپلیکیشن ماسک وزارت بهداشت همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.(ادامه)
تداوم هوای شرجی در مازندران
هوای مازندران همچنان گرم و شرجی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تبریک رئیس فیفا برای پنجمین قهرمانی پرسپولیس
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال طی نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی باشگاه پرسپولیس را تبریک گفت. (ادامه)
برداشت برنج در سوادکوه شمالی (شیرگاه) به روش دستی و مکانیزه آغاز شد.مازندران ۲۱۵ هزار هکتار شالیزار دارد و برداشت محصول به صورت دستی و یا مکانیزه در دست انجام است. برداشت برنج در شیرگاه(خبر)
برداشت برنج در سوادکوه شمالی (شیرگاه) به روش دستی و مکانیزه آغاز شد.مازندران ۲۱۵ هزار هکتار شالیزار دارد و برداشت محصول به صورت دستی و یا مکانیزه در دست انجام است.(ادامه)
تیم داوری دیدار ایران-سوریه در انتخابی جام جهانی مشخص شد
کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری از کشور ژاپن را برای قضاوت دیدار ایران با سوریه در انتخابی جام جهانی انتخاب کرد. (ادامه)
قیمت خودروهای شاسی بلند در بازار چند؟
در جدول زیر قیمت روز انواع خودروهای ایرانی و خارجی را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید. (ادامه)
واکسن‌های کرونا با چه داروهایی تداخل دارند؟
از آنجایی که تزریق واکسن کرونا برای اولین بار در دنیا و کشورمان اتفاق می‌افتد، سوالات زیادی درباره آن برای مردم وجود دارد؛ به عنوان مثال آیا این واکسن با داروهای دیگر تداخل دارد؟ (ادامه)
رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مازندران زیر ۵۰ درصد است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: باوجود وضعیت نگران‌کننده و فوق بحرانی مازندران رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان مازندران نزولی بوده و زیر ۵۰ درصد است. (ادامه)
شرایط سخت کرونایی در بابل
۱۴۳۱ بیمار کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)
ماجرای قطع برق در بیمارستان امام خمینی ساری چه بود؟
رئیس بیمارستان امام خمینی ساری درباره قطع برق در این مرکز درمانی که گفته می شود مشکلاتی را برای بیماران کرونایی ایجاد کرده توضیحاتی داد.(ادامه)
روز سیاه کرونایی دیگر در مازندران/۶۱۰ مازندرانی کرونایی شدند
طی شبانه‌روز گذشته ۶۱۰ بیمار جدید کرونایی به جمع بیماران در استان مازندران اضافه شدند. (ادامه)
چرا باید مصرف قند و شکر را کم کنیم؟
(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز: کانال تلگرامی وابسته به احمدی نژاد یک پیام هشدار‌آمیز به آیت‌الله رئیسی را منتشر کرده است. ماجرای هشدار تلگرامی احمدی نژاد برای آیت‌الله رئیسی چه بود؟
شمال نیوز: کانال تلگرامی وابسته به احمدی نژاد یک پیام هشدار‌آمیز به آیت‌الله رئیسی را منتشر کرده است.(ادامه)
همزمان با پیشروی‌های طالبان و احتمال تصرف کابل تا روزهای آینده، یک رسانه افغانستانی از وقوع کودتای آمریکایی در این کشور و استعفای اشرف غنی خبر داد. احتمال استعفا اشرف غنی
همزمان با پیشروی‌های طالبان و احتمال تصرف کابل تا روزهای آینده، یک رسانه افغانستانی از وقوع کودتای آمریکایی در این کشور و استعفای اشرف غنی خبر داد.(ادامه)
فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به لیست پیشنهادی وزرای رئیسی واکنش نشان داد. واکنش سردار محمد به لیست پیشنهادی وزرای رئیسی و عدم دعوت از او
فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به لیست پیشنهادی وزرای رئیسی واکنش نشان داد.(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه در ۱۰ روز آینده، ترددها باید به شکل محسوسی کاهش یابد، گفت: سوگواری‌های محرم می‌تواند تاثیر مثبتی در روح و روان جامعه و زندگی مردم داشته باشد اما رعایت اصول بهداشتی ضروری است رئیسی: صف‌های واکسیناسیون یا دارو بایستی سریعا جمع شوند/ برای اختصاص ارز به واردات واکسن کرونا هیچ مشکلی وجود ندارد / باید مراقب باشیم کسب و کار و اشتغال مردم دچار آسیب نشود و نحوه مدیریت این موضوع ....(خبر)
رئیس جمهور با بیان اینکه در ۱۰ روز آینده، ترددها باید به شکل محسوسی کاهش یابد، گفت: سوگواری‌های محرم می‌تواند تاثیر مثبتی در روح و روان جامعه و زندگی مردم داشته باشد اما رعایت اصول بهداشتی ضروری است(ادامه)
آرزوی چمران برای استعفای زاکانی
​رئیس شورای شهر تهران گفت: ان شاالله نمایندگان مجلس به صورتی رأی خواهند داد که انتخاب اعضای شورای شهر تهران در مورد شهردار جدید به تحقق بپیوندد. (ادامه)
حمایت مولانا عبدالحمید از طالبان
امام جمعه اهل سنت زاهدان در حمایت از گروه طالبان گفت: طالبان دارای ریشۀ مردمی هستند. پیشروی‌های گستردۀ آنها در افغانستان نتیجۀ حمایت‌های مردمى است.(ادامه)
عکس/ ماست دبه‌ای ۵۰ هزار تومان!
عکس/ ماست دبه‌ای ۵۰ هزار تومان!(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.