.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاج بابایی به خیل همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز: در آخرین روزهای اولین ماه سال93 رزمنده ای شجاع و ولایتمدار پس از سالها تحمل فراق یاران رزمنده شهید دفاع مقدس به دیدار یاران ملکوتی پرگشود و با آنان برسر خوان بهشتی نشست.

شمال نیوز: مسئول آماد وپشتیبانی لشکر25کربلا در دوره دفاع مقدس، به دوستان شهیدش پیوست.

به گزارش شمال نیوز، در آخرین روزهای اولین ماه سال93 حاج صفر علی بابایی رزمنده ای شجاع و ولایتمدار پس از سالها تحمل یاران رزمنده شهید دفاع مقدس پاسداری از خیل یاران سپاه کربلا در لشکر همیشه سرافراز و پیروز 25 کربلا به دیدار یاران ملکوتی پرگشود وبا آنان برسر خوان بهشتی نشست.

مراسم تشییع پیکر خادم سپاه اسلام در آماد وپشتیبانی لشکر25کربلادر دوره دفاع مقدس، ساعت 10 صبح پنجشنبه 28 فروردین ماه از منزل وی در چالوس با همراهی امت شهید پرور به سمت گلزار شهدای یوسف رضا شهرستان انجام می گردد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : صفر علی بابایی
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 فروردين 1393
خدا رحمت کنه این بزرگوار رو...
نا شناس 28 فروردين 1393
بسمه تعالي
پيام تسليت مهندس طاهايي براي جانباز حاج علي بابايي
هر بار با رفتن و پر كشيدن يكي ديگر از دلداگان مكتب حسيني و يادگاران سال هاي حماسه و جهاد، بار ديگر جان ها و نفوس متوجه آن حقيقت نوراني مي شود كه بي ترديد امام رضوان ا... تعالي عليه سر آغاز فصل درخشاني از تجلي پاك ترين و بهترين فرزندان اين ملت بود.
جانباز سرافراز حاج علي بابايي مسوول تداركات لشكر ويژه 25 كربلا كه عمر با بركت خود را در راه اعتلاي ايران اسلامي و دفاع از كيان اين سرزمين علوي و الهي صرف نمود، نمونه اي درخشان از دلدادگان ولايت و جانبازاني ست كه همه ي وجودش شور پيوستن به صف اصحاب عاشورايي امام عصر عج ا... تعالي فرجه الشريف و شوق رسيدن به حماسه سازان پاك سيرت لشكر هميشه پيروز 25 كربلا بود.
اينك او در جوار رحمت الهي و در محضر شهيدان سرافراز و هميشه زنده ي اسلام و سيد و سالار شهيدان و در محضر پير جماران و امام عزيز شهيدان، اجر صبر و مجاهدت و جانبازي ولايت مداري و دلدادگي اش را به مقام معظم رهبري مي بيند و مي چشد.
رحلت شهادت گونه ي آن يادگار سرو قامت دفاع مقدس را به خانواده ي صبور و محترم ايشان و آحاد مردم شريف مازندران و مردم عزيز چالوس، همرزمان و دوستان آن عزيز سفر كرده تسليت عرض مي نمايم و براي بازماندگان از خداوند متعال اجر صبر و سلامتي مسالت دارم./سيد علي اكبر طاهايي، معاون پارلماني، حققوقي و امور استان هاي وزارت كار، تعاون و رفاه اجتماعي
نا شناس 27 فروردين 1393
ای شقایق های اتش گرفته دل خونین ما شقایقیست که داغ شهادت شما را بر سینه دارد ایا ان روز نیز خواهد رسید که بلبلی دیگر در وصف ما سرود شهادت بسراید؟
ساداتی 28 فروردين 1393
خداوند با شهدای کربلا مححشورش نماید ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.495 seconds.