.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد مختاباد از توهین سریال پایتخت به مردم مازندران
شمال نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ضمن انتقاد از سریال پایتخت به دلیل توهین به مردم مازندران عنوان کرد: من ضمن عذرخواهی از مردم مازندران خواستارم که مردم را بدون توهین به آنها بخندانیم.
انتقاد مختاباد از توهین سریال پایتخت به مردم مازندران

شمال نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ضمن انتقاد از سریال پایتخت به دلیل توهین به مردم مازندران عنوان کرد: من ضمن عذرخواهی از مردم مازندران خواستارم که مردم را بدون توهین به آنها بخندانیم.

عبدالحسین مختاباد در اولین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال جدید با بیان اینکه باید لفاظی‌ها را در حوزه فرهنگ و هنر کنار بگذاریم، تصریح کرد: باید کاریکاتور بودن فرهنگ و هنر کنار گذاشته شود و ارج نهادن هنرمند تنها در زمانی که شعار می‌دهیم مدنظر قرار نگیرد، بلکه باید برای این شعارها اعتبار بگذاریم.

وی ادامه داد: من مخالف جک نیستم اما توهین نباید صورت گیرد. در مملکت ما حمایت از فرهنگ و هنر به صورت لفاظی است و کاریکاتورگونه است درحرف می‌گوییم هنرمند باید قدر بیند اما از هزاران بودجه یک درصد هم به هنرمندان داده نمی‌شود.

مختاباد در مورد سریال پایتخت تصریح کرد: این سریال به مردم مازندران توهین کرد و سازمان فرهنگی هنری هم از آن تشکر کرد، اما مردم از این موضوع ناراحت شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : پایتخت ۳
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 فروردين 1393
همین مانده بود که ایشان انتقاد کند. صد در صد سریال پایتخت را ندیده است فقط از این و آن شنیده ، سریال پایتخت بهترین سریال نوروزی امسال بود.
سعید 18 فروردين 1393
با تشکر از جناب مختاباد , تا الان خواب بودی . صاحابش گفته دیگه تعطیل کرده
نا شناس 18 فروردين 1393
آقای مختاباد پاینده و سربلند باشی
نا شناس 18 فروردين 1393
کدام مردم ناراحت شدند اگر دنبال حقیقت هستید نظرسنجی میدانی انجام دهید تا ملوم شود چند درصد مردم مخالف آن هستند
غضنفر 18 فروردين 1393
داداش ته دم گرم-تا اسا کجه دئی-خو دئی-ساعت خواب .........!!!
مازنی 18 فروردين 1393
اقای مختاباد این سریال طنز بود و به نظرم هیچ توهینی به فرهنگ مازندران صورت نگرفت
آرش رویگری 19 فروردين 1393
سلام
این بنده خدا که مخاتباد هستش
بابا 100 تا مثل مختاباد ها تا حالا اومدن بیانیه دادن
اما شما آقای مسئول شمال نیوز که را میری همه رو به جون هم میندازی
اخه انتقاد ها از این سریال به کجا ختم شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
دوست دارم این متن رو بزارید
گرجه میدونم نمیذارید!!!!!!!!!!!1
نا شناس 19 فروردين 1393
ای کاش از یکماه قبل عید که از تلوزیون شروع به تبلیغات جهت پخش سریال پایتخت کرده بودن لااقل یکی از مسئولین حرکتی انجام میداد حالا که کار از کار گذشته چه سود. و به نظرم همه این حرفها که مخالفت مسئولین و یا برخی از هنرمندان مازندرانی رو نشون میدن ، سیاست کار تا بگن ما هم هستیم (دنیارو آب ببره مسئولین مازندرانی رو خواب میبره )بهتون قول میدم اگه سری چهارم که خوبه چهلم هم پخش بشه کس نمیگه خرت به چند من
نا شناس 19 فروردين 1393
هرچند دیر. ولی تشکر از جناب مختاباد
نا شناس 19 فروردين 1393
باز خدا را شكر يه مازني پايتخت نشين جرات پيدا كرد دهن وا كنه دمش گرم
مختاباد 19 فروردين 1393
داداش حتمی باید صبر میکردی تا جلسه شورای شهر تهران شروع بشه تا اینارو بگی تا اسه کجه دئی
نا شناس 19 فروردين 1393
احسنت،
پایتخت 3 مردم مازندران را آدم هایی ساده و ابلهی نشان داد در واقع مردم فهیم ماندران را این گونه نشان داد که آنها برای گذران زندگیشان بسیار سطحی و کوته نگرند.
نا شناس 19 فروردين 1393
به عنوان یک مازندرانی چند تا آهنگ مازندرانی خوندین و چند تا فارسی؟ سعی کنید بیشتر عمل کنید تا ادعا!
محمد 19 فروردين 1393
دوست عزیز توهین چطور باید باشه؟
چند درصد مازندرانی ها با این نوع لهجه صحبت میکنن؟
واقعا این نوع تمسخر لهجه ما توهین تلقی نمیشه؟
نا شناس 19 فروردين 1393
این سریال سراسر توهین به مازندرانی ها بوده است.از آقای مختاباد هر چند دیر عکس العمل نشان داده اند به هر حال تشکر میگردد.
علی 19 فروردين 1393
انصافا اصلا دیدی؟
نا شناس 19 فروردين 1393
به جان خودم اگه اقای مختاباد این سریالو داشته باشه
مازنی 19 فروردين 1393
این توهین که میگن کدام دیالوگ یا حرکت یا .... بوده؟؟؟؟؟؟
بابل 19 فروردين 1393
خوب و بد در همه استانها هستند ولی این حرکات و سکناتی که در فیلم بود بدترش را در مازندران داریم چرا به عده ایی هنرمند که ایرانی و هموطن ما هستند بی خود حمله می کنیم . من همه قسمتها را با دقت دیدم و بعنوان مازندرانی از سیروس خان مقدم و نقی ، ارسطو و...تشکر میکنم ، کلی ما را خوشحال کردند.......عباس معصومیه.........ای بی یمه شهر ساری بارکلا دریا بدیمه اندکتی بارکلا...........کیف نکردید
نا شناس 19 فروردين 1393
این آقای مختاباد از وقتی رفته فرنگ هم تیپش عوض شده و هم عقیده اش
...و این خاصیت غربیهاست که عارفانی چون مختاباد را عاشقان خود میکنند.
نا شناس 19 فروردين 1393
درود بر هنرمند انقلابی مختاباد امره ای ساروی
نا شناس 19 فروردين 1393
جناب آقای مختاباد لطفا" در چنین مواقعی که فرهنگ غنی من و شما را دارن همچون چنگیز خان مغول به یغما می برند زودتر به صحنه بیائید تا کسی جرآت نکند چنین کاری انجام دهد ما که از بس کامنت زدیم و اعتراض کردم چیزی از ما باقی نماند .
نا شناس 19 فروردين 1393
من یک مازنی هستم امیدوارم کارگردان محترم ادامه سریال را در استان دیگری بسازند تا هم مردم با آداب وسنن شان آشنا بشن وهم کسی احساس توهین نکنه وعدالت برای همه رعایت بشه/ با احترام "کــــــــــــجــــــوری ریـــــــــــــــــــــــــــکا
20 فروردين 1393
اینا زمستون خوابن بهار و تابستون بیدار!!! دیر بیه عبدل...
نا شناس 19 فروردين 1393
بازم ممنون آقای مختاباد
بالاخره نامه های مردم و مسئولین یک جواب داد اونهم عذرخواهی یک نماینده.
منتظر عذرخواهی سیروس مقدم و تنابنده و ضرغامی هم هستیم .
باز هم نامه ما یه کار دیگه هم کرد .هرچند سیروس خان گفته "پایتخت "براش تکمیل شده اما انتقادهای سازنده ی مردم مازندران کار خودش رو کرد.
مرس منتقدی با هم بودنمون رو به همه ثابت کردیم
نگین 19 فروردين 1393
سلام به دوستان عزیز مازندرانی
من فقط می خوام بگم هیچ دلیلی برای ناراحتی وجود نداره.طنز این قدرت رو داره که از یه لهجه از یه صدا از هرچیز کوچک و بزرگی برای خنده استفاده کنه و همین هم زیباست و قابل تقدیر.
پس ناراحت نشید و سعی کنید حتی اگر فکر می کنید جنبه هایی از زندگی شما به سخره گرفته شده با فرهنگ سازی اون رو اصلاح کنید.
من رشتی هستم و همه می دونید چقدر از رشتی و لهجه رشتی فیلم و طنز و ... ساخته می شه و این باعث افتخاره که اونقدر فرهنگ ما جای کار داره که سوژه هنرمندان قرار بگیره.
سعی کنیم همه فرهنگمون رو بالاتر ببریم.
مرسی
نا شناس 20 فروردين 1393
شما جناب مختاباد که ساروی هستید ولی عضو شورای شهر تهران، شما اگه دلسوز بودید در شورای شهر ساری شرکت می کردید و برای مردم ساری دلسوزی میکردید !!!!
نا شناس 20 فروردين 1393
آقای مختاباد : اول اینکه ما شما رو مازنی نمیدونیم مثل خیلی هاییکه از مازندران رفتن تا یکاره شدن اصالتشون رو فراموش کردن و فقط وقت نیاز مازنی میشن . دوم اینکه اگر اشتباه نکنم چند روز پیش در خبر آنلاین از قول شما گزارشی در حمایت از این سریال مزخرف منتشر شده بود . که البته امیدوارم من اشتباه کرده باشم .
البته مازنی هایی که از این سریال خوششان امده با کمال احترام به آنها باید عرض کنم که شاید اونا از دسته مازنی هایی باشن که غذای سگ رو از انسان تشخیص نمی دهند یا اینکه منبع رزق و روزی خود را می فروشند و شاسی بلند می خرند یا خانومشان نمی تونن با کفش پاشنه دار راه برن یا اینکه پیرهای فامیل شان اینچنان خرفت هستند و وسط بازی های بین المللی میرن زیر یه خم پسرشون رو می گیرند و و و و و .............
مرحبا به غیرت و تعصب بختیاری ها
نا شناس 20 فروردين 1393
نشان داد ه اي كه فرزند مازندران در هر لحظه و هر نقطه اي از اين مملكت باشد اعتراض به حق خود را بيان خواهد كرد . قلب ما در روز ي كه شما را عنصر استهاله شده فرهنگ غرب ناميدند شكسته شد ولي با حضور خود در شوراي تهران و پشتيباني غيرتمندانه تان از مردم مازندران نور اميد را دوباره بازگرداند و نشان داد كه همه گفته ها اشتباه بود .
منصوری 20 فروردين 1393
هرچند دیگر موضع گرفتی اما تشکر. جناب مختاباد اگه میخواهید فرهنگ مازندران را به ایرانیان نشان دهید چندتا شعر اصیل مازندرانی مثل نجما و طالبا را اجرا کردی که بقیه ایران پی به هنر و فرهنگ دیرینه مازندران ببرند. یاعلی مدد
------------- 20 فروردين 1393
با سلام برادران و خواهران نظرات شماها را خواندم از این که همه ما را مورد تمسخر قرار دادند ناراحت نیستید؟ حال به چند مورد را اشاره میکنم شما ها نظر دهید:
1- درکدام خانواده مازندرانی با این الفاظ و با این لحن توهین آمیز با اعضاء خانواده صحبت می کنند؟
2-کدام مرد مازندرانی اینقدر بی کفایت و بی لیاقت است برای امرار معاش خانواده بی تفاوت است و تلاشی نمی کند؟
3- کدام خانواده مازندرانی انقدر زندگی و شخصیت برایش مهم نیست که به مدت بسیار طولانی چند ماهه به خانه بستگان پناه ببرد؟
4-شما به عنوان یک خانواده محترم درمدت زندگی چند مرتبه شاهد این ماجرا بودید که اعضاء خانواده و فامیل ارثیه خانوادگی خود را بفروش برسانند و یک ماشین خریداری کنند و یک هفته در ماه صاحب ان باشد؟
5-شما برادر محترم ماندرانی ایا برای ازدواج تصویری که در فیلم کشیده شده بود ازدواج می کنید کارگردان بی لیاقت تمامی برادران و پسران این استان را بسیار ساده لوح دست پا چولفتی نادان و بی تدبیر نشان داده که تمام سرزمین ایران را گشته خواستاری کرده و انقدر اشکال داشته که مجبور می شود خارج از کشور زن بگیرد (یعنی قابل قبول در مملکت خود نیست )توهین بزرگتر از این..........
6- عوامل مسخره و بی کفایت در ساخت دوره اول عنوان کردند اهل علی اباد هستند این شهر شمالی متعلق به استان گلستان است چطور به خود اجازه می دهند از اسم استان مازندران استفاده کند؟
چرا اومد در شهرستان شیرگاه تمامی سکانس های فیلم را فیلم برداری می کند و می گوید علی اباد همشهری محترم این توهین نشان دهنده این است ملیت فرهنگ ادب و سنوات تاریخی کشور اصلا برای گروه بی کفایت این فیلم مهم نیست و این نشان می دهد صدا سیما و رئیس صدا سیما بر عوامل تولید نظارت ندارد و فقط رئیس صدا سیما می خواهد بودجه را دلخواه به عده خاصی ببخشد؟
7-این گروه مسخره وقتی فرق پلنگ و یوز پلنگ را نمی داند چطور به خود اجازه می دهد این گونه فیلمنامه بنویسد؟
و دهها توهین دیگر.................
نا شناس 20 فروردين 1393
باسلام به همه مردم شریف مازندران این آقا که الان از خواب بیدارشده ترانه مازنی میخوانه ولی بهش بگن مازنی صحبت کن خجالت میکشه.چه بسیار از این دست افراد هستند زور می زنن فارسی صحبت کنن ولی تادهن باز می کنن همه متوجه می شوند که بلد نیست فارسی صحبت کند. بهر حال وقتی شبکه تبرستان برنامه می گذاره تو عید اسمش مازنیه ولی مجریان به سختی صحبت می کنند جالب اینجاست وقتی خوب نمی تونن صحبت کنن و درجایی کم آوردند سریع مازنی صحبت می کنند همین چند شب پیش برنامه ترانه شبکه شما یکی از نمونه هاست.ترکها مدرسه و حتی نمازجمعه و...ترکی صحبت میکنند ماکه میگوییم صاحب فرهنگ غنی و کهنی هستیم و زبان اصلی ایرانیان طبری بوده چرا؟؟؟؟؟
نا شناس 20 فروردين 1393
خدا پدر محمدی کیا دهی را بیامرزد که بزور یک کنسرت برای مختاباد در ساری بعد از سی سال گذاشت انهم پولش را قرار بو به سیل زدگان بدهد نداد او چرا رفت تهران شورا حالا دلسوز مردم بعد از مرگ سهراب می شود مختاباد جان مردمی شدن اینطوری نیست
حسین 20 فروردين 1393
تشکر وسپاس از آقای مختاباد وتاسف برای انانکه که نام مازندرانی بودن را روی خودشان میگزارند. جناب مختاباد یک شخصیت فرهنگی و هنری هستند ودرک ایشان از مسایل هنری بیشتر از دیگران است
info@shomalnews.com 20 فروردين 1393
انتقاد جناب مختاباد و همه لزرگان مازدران به مجموعه سريال هاي پايتخت بسيار درست است . آقايان دست اندر كار ساخت سريال از رئيسرسانه ملي و سايرين بهتر است بجاي تمسخر اقوام به فكر تهيه طنز مناسب باشند . اين همه فيلمهاي كمدي در دنيا ساخته شده و مي شود . در هيچ جاي دنيا مرسوم نيست كه ملاك خنده تمسخر آداب و رسوم اقوام باشد . اين طنز نيست ، لودگي است . درود بر استاد مختاباد . در ضمن آهنگ هاي مازندراني استاد نيز بسيار دلنشين است.
اسفندیار 20 فروردين 1393
جناب آقای مختاباد شما که تهرانی هستی به مازندران چکار داری ودلسوزی میکنی ظاهرا پشت صحنه سریال که غذاهای خوبی هم دادند شما نبودید.تهرانی بودن رو از باب کنایه گفتم ذوق نکنید .........الکی میگی
نا شناس 20 فروردين 1393
بابا اون روزنامه نگاره خيلي روشنفكر تر از اين دو تاست . اقاي مختاباد خواب بابا پاشو سريال تمام شد وقتي داريد نقد مي كني روشن كه چه توهيني به مردم شده .
نا شناس 20 فروردين 1393
واقعا من اگر جاي اقاي مقدم بود و تنابنده به شدت عصياني مي شدم . يكسري حرف زدن اين اقايان كاسه داغ تر از اش شدن .اقاي مختاباد داستان ببر رو شنيديد؟ اقا ببر مر ول هاكرده ت .... ول نكندي ول ها كن ديگه.
نا شناس 20 فروردين 1393
الكي مي گه ... حالا خداييش چرا الكي لهجتو تهروني مي كني ت قيافه ت دماغ بد جوري مازني هسته
نا شناس 20 فروردين 1393
نوش دارو بعد مرگ سهراب......................... اگه مازندرانی هستی بفرما برا مازندران تا حالا چکار کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سید 20 فروردين 1393
سلام،ای کاش استاد بجای انتقاد از سریال ها بجاش یک کنسرت در استان برای بچه های سرطانی می گذاشت وخیلی کارهای از این قبیل بیاد کنسرت بزاره برای حفظ محیط زیست مازندران بگذاره .حیف همیشه مازندرانی ها نوش داروپس از مرگ سهرابیم!!!
نا شناس 20 فروردين 1393
ضمن عرض سلام با آرزوی توفیقات الهی سریال پاینخت جنبه توهین آمیز به شان و منزلت مازندرانی ها داشته وجای تاسف دارد که بعضی از هم استانی خودمان استقبال می کردند.
نا شناس 20 فروردين 1393
ی سئوال خیلی خیلی مهمممممممممممممممممم>>>>>
فرشید 19 فروردين 1393
بازم دمه بابلی ها گرم هم نماینده مجلسش آقای ناصری اعتراض کردن هم آقای مختاباد که بابلی هستن خدایش بیشتر این مردمی که نظر میدن مازندرانی نیستن یا غیرت ندارن یه بچه 5ساله هم این فیلمو ببینه میفهمه دارن توهین میکنن به مردم مازندران بعدشم بازم دمه شمال نیوز گرم که ازهیچ کسی نمیترسه ودنبال میکنه اعتراض به سریال مزخرفه تهرانی هارو.....باتشکرشمال نیوز
حسام 19 فروردين 1393
عجب خواب زمستونی داشت آقای مختاباد!!!!!بعد از 3 فصل پخش شدن !!!!!صبح بخیر
ایمان 19 فروردين 1393
هیچ توهینی به مازندرانیا نشد که هیچ، اتفاقا خیلی هم حرمت گذاشتن به فرهنگ مازندرانیا
نا شناس 19 فروردين 1393
آدم عاقل که میگی چرا نقی نتونست غذای سگ رو با غذای آدمتشخیص بده / مگه روی غذا فارسی نوشته شده بوده که بدونه غذای سگ یا غذای آدمه از کجا باید تشخیص میداد مگه حس ششم داشت این ادم ار روی حسن ظن به ارسطو اعتماد کرد و واقعا تصور کرد که این غذایی خوردنی است این ارسطو بود که واقعیت را به او نگفت/ مگه نقی انگلیسی بلد بود که بخونه غذای چیه!! پودری بود که خورده شد.
جالبه برخی منتقدین که من با آنها برخورد کردم اکثرا تلویزیون ایران را نگاه نمیکنند و ماهواره بین هستند حالا چطور شده یه دفعه دلسوزتر از مادر شدند نمیدونم
نا شناس 20 فروردين 1393
مختاباد جان ته لیلی جان بخوندستن دور قشنک لیلی جان خوندنی
نا شناس 20 فروردين 1393
برار مختاباد ته دامادی وشجاعی کجه درنه امه سلام ره در پایتخت نرسن وشونه خسته تن دور
رسول 20 فروردين 1393
اقای مختاباد جک نیستو جوکه
نا شناس 21 فروردين 1393
اگر خودت براي موسيقيش مي خوندي اونوقت بهترين سريال مي شد ؟ اقا رفتي سر سريال شاهگوش از ذوق داشتي غش مي كردي چرا ،چون تو رو به پشت صحنه بردن. اقا دست بردار چه چي گوني ول هاكن. انقدر حسادت بده برار خله بده.
نا شناس 21 فروردين 1393
بابا چه خبره اتا برار موافق و دتا برار مخالف ؟
كي به كي حسادت كنه خدا دونه
يدالله 21 فروردين 1393
نظر مختاباد روزنامه نگار بيشتر به دل بچسبيه كه گفته اين سريال كمدي وو طنزه و زياد نبايد جديش بگيريد و براي خنندوندن روزاي عيده و بعد عيد بايد به مشكلات اصلي زندگيمون بپردازيم
نا شناس 21 فروردين 1393
قابل توجه همه مختاباد هم آهنگ مازندراني خونده و هم همه ساله تاسوعا و عاشورا واسه مردم روستاي امره ساري مداحي و نوحه ميخونه خواهشا به اصالتش گير ندين باز مختاباد يه تكوني خورده نماينده هاي خوشگل تون داشتن چه كار ميكردن
حسین 21 فروردين 1393
سریال پایتخت مردم مازندران را مضحکه عام و خاص کرد آیا این توهین به مردم مازندران نیست . الحق و الانصاف مردم قوم بختیاری خوب کاری کردند .
نا شناس 21 فروردين 1393
من که بشخضه تمام عوامل سریال پایتخت و هرکسی که ایده داد و حنی حمایت کرد و نفرین میکنم که خدا بزودی خودشون و قومیتشونو مایه تحقیر و تمسخر همگان قرار بده و نکته حالبتر موافقان مازنی سریال پایتخت فقط در اینترنت یافت میشن و در عالم واقعی همه مازنی ها از این سریال بیزارن.
علي صادقي 21 فروردين 1393
باسلام ازمردم مازندران ميخوام كه حساس نشن من خودم مازندراني ام
پارسا 21 فروردين 1393
واقعا که گندشو در آوردین .آقای مقدم خواهشا بیا و از یه استان دیگه هم واسه ساخت سریالت بهره ببر.هی توهین توهین .چه توهینی برادر من ؟اگه نقش اول رو بدن به یه دکتر جامعه پزشکان گیر میدن یه پرستار باشه پرستارا صداشون در میاد اگه یه حسابدار خاین وحسابساز باشه حسابدارا صداشون در میاد آفرین به مشهدیا فهیم که از هدایت هاشمی تشکر هم کردن
پارسا 21 فروردين 1393
اتفاقا خیلب هم به مازندرانیا بها و اغتبار قایل شدن تو ساخت این سریال
نا شناس 21 فروردين 1393
باشه ما حساس نمیشیم شما فعلا بیا این غذای سگ تناول کن
علیزاده 22 فروردين 1393
اولین نکته منفی همین حسادت مازنی هاست
تا یه مازندرانی با لیاقت خودش بجایی میرسه همه میگن این مازندرانیه بیاد برای استان ما کاری بکچند تا مجوز کنسرت تو بابل و ساری به ایشان دادین2_دلیلی وجود نداره چون ایشون شمالیه حتما مازندرانی و لیلی جان بخونه که اتفاقا خونده
3_ایشون حدود 25سال تو تهران و کانادا و انگلستان زندگی کرده دلیل نداره همچنان بیادو کیی پلا بخوره!!
ضمنا سریال پایتخت اومده کشتی مازندران و آهنگ مازندرانی و خنیاگری رو به همه جای ایران معرفی کرده ..بله در کنارش چند تا عیب مازندرانی هارو هم گفته ...خودمانیم کم حسادت و تخریب و....تو مازندران شیوع داره
دیگه لهجه مون تو این مایه هاست اگه خوبه نباید ناراحت بشیم اگه بده جراحیش کنیم
از بازی های مضحک بازیگرای استانی نگذریم که دروغ گویی رو بعنوان یه صفت بارز برجسته کردند
یا پدرو مادرها حتی روستایی ها با زبون فارسی با فرزندان شون صحبت میکنند .و اگه کسب پله های ترقی. طی کنه یا حسادت یا تخریب یا غیبت در اوج شایع میشه .اگه از سرزمین علویان هستیم و ماشالله در زیارت و مراسم مذهبی السابقون السابقون هستیم دیگه اینکارا چیه؟!!!
یک مسافر اگه بشهر مون میاد اگه احیانا حجاب درستی نداشت نباید چشمهامونو خیره کنیم. باید چشمهامونو به زمین بدوزین کمی وسیع الذهن باشیمو قلبی باز و چشمانی درویش داشته باشیم و ندید بدید نباشیم
چون مسافر مهمان شهر ما و در حریم ماست وباید حریم امنی برایش ایجاد کنیم
بسه دیگه بیشتر نگم .....
شمالی 23 فروردين 1393
مختاباد مگر شمالی است؟او در انتخابات شورای شهر تهران در لیست ترکها بوده است.مختاباد را چه به شمالی ها.
شمالی 23 فروردين 1393
مختاباد در شورای شهر تهران دله در لیست تکها دئیه.وه مگه مازندرانی هسه؟اگه مازندرانی هسی چه لیست ترک جماعت دله دئی؟بهرحال هر چند خله دیر واکنش هدائی باز ته خنابدون.
نا شناس 23 فروردين 1393
افرین دکتر
شهروند ساروی 24 فروردين 1393
اهه مگه مختاباد مازندرانیه؟ پس چرا برا استانش ،شهرش وروستاش کاری نکرده .تموم کنید این شاموورتی بازیها رو .پاشید بیاید بین مردم !دارن از گشنگی میمیرن .غروبها جلو در داروخونه ها یه سر بزنید .مردم پول دارو ندارن .واقعا متاسفم برای خودم .جامعه ام .مسئولینم وبالاخص مطبوعاتم
جواد از ساری 24 فروردين 1393
جناب آقای مختاباد مازندرانی به اصطلاح اگر واقعاً مازندرانی هستی میاندی برای مازندران خدمت می کردی نه به سریال پایتخت اعتراض کنی . ج از ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.9 seconds.