.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پراید؛ صدرنشین تصادفات نوروزی
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در بازدید از پلیس راه استان سمنان از افزایش 10 درصدی تصادفات در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی در دو روز گذشته در کشور خبر داد.

ایسنا: سردار اسکندر مومنی روز یکشنبه در بازدید از فعالیت های پلیس راه استان سمنان و در جمع خبرنگاران بیان اینکه از رانندگی هموطنان در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی گلایه داریم، اظهار داشت: از هموطنان می خواهیم در رانندگی احتیاط لازم را داشته باشند تا افزایش تصادفات در دو روز اخیر جبران شود.

وی دلیل افزایش سوانح در دور دوم سفرها را خستگی، شتاب و عجله عنوان کرد و گفت: با تلاش و جدیت کامل، کار را تا آخرین روز سفرهای نوروزی ادامه خواهیم داد تا شاهد کاهش سوانح رانندگی باشیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: بر اساس آمارها، پراید 30 درصد تصادفات نوروز امسال را داشته و بیشترین تصادفات را در بین خودروها دارد.

سردار مومنی افزود:نمی خواهیم دارندگان خودروی پراید را نگران کنیم ،ولی کنترل و هدایت پذیری پراید در سرعت بالای 80 کیلومتر در ساعت به شکل فزاینده ای کاهش می یابد

وی تصریح کرد : از ابتدای نوروز امسال تاکنون،پس از خودروی پراید ، به ترتیب پیکان و پژوی 405 بیشترین تصادفات را داشته اند.

وی از ابلاغ دستور به پلیس راهنمایی و رانندگی کشور برای کنترل تردد و کاهش حوادث خبر داد و افزود: ماموران پلیس دستور دارند با تخلفات حادثه ساز سرعت و سبقت غیر مجاز برخورد کنند و خودروها را در صورت ارتکاب دو تخلف همزمان،72 ساعت توقیف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به سه محور پرتصادف کشور، خاطرنشان کرد: در محورهای اصفهان به شیراز، رشت به لاهیجان و همچنین در استان سمنان محور شاهرود به سبزوار بیشترین تصادفات کشور رخ می دهد.

مومنی گفت: امروز محورهای مواصلاتی کشور همچنان پر تردد هستند، ولی ترافیک نسبت به روز گذشته کمی آرامتر شده است.

وی با اشاره به ورود یک جبهه هوای سرد از غرب کشور و احتمال بارش ها در ارتفاعات، افزود: رانندگانی که در محورهای نقاط مرتفع کشور تردد می کنند باید به کاهش سرعت و افزایش فاصله طولی با خودروی جلویی خود را بیشتر مد نظر قرار دهند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خاطرنشان کرد: در دور اول سفرهای نوروزی در کشور، تصادفات 13 درصد کاهش داشته است که نشان از توجه رانندگان به قوانین است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : تصادف

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.