.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما تا انتخابات
 

آخرین عناوین
در پی تداوم پخش سریال پایتخت صورت گرفت؛
تجمع اعتراضي مردم مقابل استانداری مازندران
شمال نیوز جمعی از مردم مازندران با حضور مقابل استانداری نسبت به پخش سریال «پایتخت 3» اعتراض کرده و خواستار توقف پخش آن شدند. :

به گزاش شمال نيوز، جمعي از مردم مازندران پیش از ظهر پنج شنبه در انتقاد به پخش سریال «پایتخت 3» مقابل استانداری مازندران تجمع و تحصن کردند و خواستار توقف پخش سریال شدند.

این عده نسبت به ادبیات بکار گرفته شده در این سریال، تمسخر و هجو موجود، انعکاس نادرست سنت ها و آداب و رسوم مازندران و ناآشنایی تولیدکنندگان با فرهنگ استان اعتراض داشته و خواهان توقف پخش آن شدند.

به گزارش مهر، معاون سیاسی استاندار مازندران با اشاره به تجمع و تحصن مردم برای پخش سریال «پایتخت 3» در مقابله استانداری مازندران گفت: از تجمع کنندگان خواستار معرفی نماینده شدیم که 5 نفر بعنوان نماینده آنان انتخاب شده و نظرات خود را به مسئولان ارشد مازندران اعلام کردند.
علیرضا یونسی اظهار داشت: این تعداد به نمایندگی از سایرین، نظرات خود را به مسئولان ارشد اعلام کردند تا این نظرات به سازمان صدا و سیما انتقال یابد.

وی از جلسه مسئولان استان با 5 نماینده احتمالا در هفته آینده خبر داد.

معاون استانداری مازندران، با بیان اینکه از آغاز ساخت و تولید این سریال، نظرات و انتقادات بسیاری از صاحبنظران و مسئولان ذی ربط بیان شده، افزود: تمام این مطالب به گوش مسئولان رسانده شد ولی تصمیم گیری نهایی با مسئولان صدا وسیماست.

یونسی، با بیان اینکه این تجمع بدون هیچ زد و خوردی پایان یافت، گفت: فردی در بین افراد معترض در حال فیلمبرداری بود که ماموران نیروی انتظامی مانع و خواستار هماهنگی با مراجع ذی ربط شدند.
وی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران در خصوص حضور استاندار مازندران در پشت صحنه این سریال گفت: استاندار به دلیل پاسداشت هنر و هنرمند با عوامل سریال پایتخت دیدن کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : پایتخت ۳
نظرات خوانندگان :

همشهری 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
هیچی باباجلسه هفته اینده جوری برگزارمیشه که اخرش تجمع کنندگان بایدعذرخواهی کنن نه عوامل سریاللللل ....دیگه هفته بعدتموم میشه سریال میخوان جلوی پخشو بگیرن!!!!
علی ایمانی 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
دست شما شما آقای معاون استاندار درد نکند، تا جنابعالی با هیأت 5 نفره تشکیل جلسه دهید ، سریال به اتمام می رسد . درست است که ما مازندانی ها ساده هستیم ولی ساده لوح نیستیم .
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
تا وقتی شماها باشید با این طرز فکرتون حال استان ما بهتر از این نمیشه.... کدوم عوام از این سریال مزخرف راضی هستن؟؟؟؟؟؟؟ واقعا برای خودم و این مردم متاسفم که شماها مسئول این استان هستید این هم از دولت تدبیر و امید......
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
خواهش میکنم برای فردا هم برنامه ریزی کنید
حسین 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
واقعا برای خودم متاسفم!!!
معاون استاندار نماینده خواست تا بدونه مشکل این مردم چیه!!!!
این از صدتا فحش هم بدتره به مولا قسم
علی 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
برای استاندار باید متاسف بود/ بجای دیدار با این هنرمندان / ای کاش سری هم به اسایشگاه جانبازان می زد
مازیار 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
پس از این تمامی دست اندر کاران استانی مردم را تشویق به صحبت کردن به زبان بومی مازنی ننمایند و والدین را به آموزش دادن زبان مازنی به فرزندانشان نکند چون با نمایش چنین سریالی علاقه ای به حفظ زبان مازنی از سوی هیچکدام از این طیفها وجود نخواهد داشت.
ساروی مقیم کرج 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
تا جلسه بذارن فیلم تموم شد تا سال بعد خدا کریمه
لرها جمه بشین به ما غیرت باد بدین
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
فکر کنم حداقل کارشون اینه که از ساخته شدن پایتخت 4و5و... جلوگیری کنند!!!
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
جناب آقای یونسی شماهم داریدمردم مازندران رامسخره می کنید هفته بعد که سریال تمام شد تازه جلسه بانمایندگان تشکیل دهید اگر می توانید همین الان باحمایت مردم مازندران جلوی سریال رابگیرید .آقای ضرغامی بی فرهنگ هم درسال فرهنگ برای خنداندن یک سری بادلقک بازی خودشو مسخره کرده.
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
از این 5 نماینده ای که این جرات را داشتند و خواستار دفاع از هم استانی های خود شدند نهایت تشکر را دارم و امیدوارم مسئولین ما هم یه کمی غیرت به خرج بدهند و با نمایندگان همکاری کنند تا به زودی جلوی پخش این سریال مضحک گرفته شود
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
من از مسئولين محترم استان مازندران خواهش ميکنم اين شکايات مردم راجدي بگيرند وهرچه سريعتر براي متوقف کردن اين سريال مسخره اقدام کنند و نگذاريد پايتخت ٣ تا آخر پخش بشه... بگذاريد اين سريال بي نتيجه تمام بشه تا کارکردان اين سريال بفهمه که با کي طرفه...
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
والا من که ترکم وقومیت ترک دارم

از همون سری اول این فیلم تا حالا که داره سری سومش پخش میشه میتونم بگم سر هم یک ساعت هم کامل نشتم این فیلم مسخره رو نگاه کنم

فرهنگ مردم کشورم برام عزیز و محترم هست و این فیلم هم به هیچ عنوان محبوبیت و احترام این منطقه رو تو ذهن من کم نمیکنه

به همه شون احترام میزارم وهمه افرادش برای من عزیز هستن
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
والا من که ترکم وقومیت ترک دارم

از همون سری اول این فیلم تا حالا که داره سری سومش پخش میشه میتونم بگم سر هم یک ساعت هم کامل نشتم این فیلم مسخره رو نگاه کنم

فرهنگ مردم کشورم برام عزیز و محترم هست و این فیلم هم به هیچ عنوان محبوبیت و احترام این منطقه رو تو ذهن من کم نمیکنه

به همه شون احترام میزارم وهمه افرادش برای من عزیز هستن
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
عزیزان مازندرانیی لطفا یه کمی غیرت داشته باشین بگذارید جلوی این همه توهینی که به استان ما شده گرفته شود خواهش میکنم اگر کسی امثال آقای رمضانی محترم اعتراضات ما مردم را به اشتراک میگذارد همکاری کنید تا جلوی این اتفاقات گرفته شود
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
گه میخورن که با ما شوخی میکنن مگه اینا شوخیه؟ دارن لهجه ی ما رو و اصالت ما رو مسخره میکنن غلط کردن برن ادای خودشونو در بیارن تو تهران گندی که پایین شهرش سگ بدش میاد زندگی کنه با کلاس ترین غذاشون قورمه سبزیه برن اونجاها رو نشون بدن
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
ما که در ساری نبودیم در تجمعع شرکت کنیم فردا در نماز جمعه بابل هم امام جمعه ما به رسانه ملی تذکر می دهد و هم ما مراتب اعتراض خود را بیان می کنیم ترا بخدا همه مردم مازندران برای رضای بزرگان این مرز و بوم که علمای شهیر این کشور بودند یکبار هم که شده همدل شویم و در دفاع از فرهنگ علوی یکصدا شویم
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
مرگ بر سازنده ی سریال پایتخت.

و مسولان صدا وسیما که برای خندیدن یه عده آدمهای بی ریشه .اصالت و فرهنگ مازنی رو زیر سوال میبره ...

مازندران یکی ازاستانهای مهم و کار گزار کشوره که سرسبز با مردم قیور و فهیم هستند .فراورده های گوشتی(دامپروری وکشاورزی و لبنی)وشرکت ها و کارخانه های بزرگی در آن وجود داره.این استان مرکز کشتی و والیبال کشوره وهمچنین ورزشهای دیگه و دارای تعدادی نخبگان کشور.و از این متعجبم که آقایان لاریحانی آملی و رویانیان و جوادی آملی در مقابل ای بی احترامی سکوت کردند.
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
زبانِ طنز ، زبان "اغراق" است!! پس بیخود لطفا جوگیر نشید و یکم جنبه داشته باشید! سریال طنزه، مستند که نیست! باید تو برخی خصوصیات ما شمالیها اغراق کنن تا اسمشو بشه "طنز" گذاشت!
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
من از مسئولين محترم استان مازندران خواهش ميکنم اين شکايات مردم راجدي بگيرند وهرچه سريعتر براي متوقف کردن اين سريال مسخره اقدام کنند و نگذاريد پايتخت ٣ تا آخر پخش بشه... بگذاريد اين سريال بي نتيجه تمام بشه تا کارکردان اين سريال بفهمه که با کي طرفه...
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
این شمالیا چرا انقد کلا معترض هستن, در هر زمینه ای که تخصص دارن یا ندارن شاکی میشن, بخشی از شیرینی و جذابیت پایتخت ب دلیل لهجه ی زیبای مازنی هست که باعث شده ,علاقه و اقبال عمومی به این فرهنگ و لهجه در کل ایران بیشتر بشه, تا قبل از این سریال بسیاری از مردم ایران به محض شنیدن این لهجه یاد جک های زشت و مخربی ک علیه این مرزو بوم ساخته میشد می افتادند, ولی بعد از موفقیت پایتخت درشبکه ی یک, حالا بعد از شنیدن این لهجه فداکاری, مهمان نوازی, بی آلایشی و مهربانی و نوع دوستی در خاطر ایرانی ها تداعی میشه. در ضمن من ب عنوان از عوامل این سریال تشکر میکنم ک با استفاده از لهجه ی مشهدی ,مردم شمال شرق ایران رو اینچنین مهربان و بخشنده معرفی کرده.
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
چرا کسی برای فردا برنامه ای نداره؟قبل از نماز جمعه شهرمون تجمع کنیم؟اطفا جوابمو بدید
ناشناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
لجن ترین سریالی که تا حالا دیدم سریال پایتخت است.این سریال کذایی چه چیزی برای گفتن دارد جز بی احترامی به شمالی ها.بد تصویر کردن شمالیها آیا این کمک به فرهنگ شمالی ها است.از پیگیری شمال نیوز سپاسگزاریم.
نا شناس 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
اين سريال هرشب که جلوتر ميره توهين آميز تر ميشه مسئولين کجايين؟ بابااااا تورو خدا يه کاري بکنيد نذارين ديگه بيشتر از اين آبروي ما بره... تورو خدا جلوي پخش اين سريال را بگيريد
هادی 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
واقعا جای تاسف برای مسولان مازندرانی خصوصا استاندار عزیز
نا شناس 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
درود بر مازنی های با غیرت
نا شناس 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
اگه قراره غیرت نشون بدین،بزارین واسه مسائل دیگه.اینقدرجوگیر نشین.ما توهمین زمینه کشاورزی که بالاترین درامد مازندرانی هاس چقدر توجه کردیم.وقتی موقع برداشت محصول میشه کدوم مسئول یا نهاد هست که بخواد حمایت بکنه.یا همین جنگلهای خودمون؛کی رفتیم به نشانه اعتراض وحمایت جلوی منابع طبیعی یا محیط زیست از این میراث طبیعی تحصن بکنیم؛که چرا داره به خاطر مسائل محیطی یا بشری داره از بین میره...و مسائل دیگه.......
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
بسیار سریال قشنگیه واسه دیدنش لحظه شماری میکنم دست اندر کاران وبازیگران سریال بسیار انسانهای باشخصیتی اند.....خواهشا بدبینی روبذارین کنار
مهدی طالبی 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
بدا به حال ما که مسئولین ما و خیلی دیگه از خودمون به خاطر شعار حمایت از هنر حاضریم خودمونو مضحکه دیگران کنیم تا باصطلاح دیگران از طنز لدت ببرند.....کاش هنرمندی داشتیم بمثل چارلی چاپلین تا بدون تمسخر قدرت خنداندن مردم را داشت کاش مسئولی داشتیم بعنوان نماینده ما مازنی ها از ما دفاع میکرد تا میتوانستیم به مثل دیگر اقوام ایرانی سربلند باشیم...به یاد رشادت های لشکر 25 کربلای مازندران در طول 8 سال دفاع مقدس دیگر اقوام ایرانی غیور شتاخته میشوند اما مازنی ها با ناهار نخردمی شناخته شدیم
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
موضوع اصلی سریال اینکه آقای نویسنده که بازیگر این سریال هم است و من نمیخوام اسمشو بیارم زن اولشو که اهل علی آباد قائمشهر است رو بدلایلی طلاق داده و از همون موقع با مازندرانیها خیلی لجه و تصمیم به مسخره کردن لهجه و منش مازندرانیها گرفته است ولی مسئولین استان رفتن سر لوکیشن و از نزدیک به عوامل این سریال بی هویت خسته نباشید گفتن . و این باعث تعجبه
حسین قدیری 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
من از کسانی بوذم که به استانداری رفتم و با چند تا از دوستان به داخل استانداری رفتیم هیچ جلسه ای در کار نیست شنبه هم دوباره میریم
سید 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
******* فقط به این نکته کمی عمیق تر تامل کنید که ما مازنی ها به فرزندانمان چه پاسخی بدهیم که این گونه فرهنگشان ، سنت شان، لهجه ی آبا و اجدادشان و ... مورد تمسخر همه ی ایران قرار گرفته است. *********
((قابل توجه مستر ضرغامی))
ساروی 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
آقای باجنبه.... برات متاسفم که حاضری در خصوصیات شمالیها اغراق بشه تا مردم کشورت بخندن... بنظرم بهتره جنابعالی به جای آقای عطاران شلوارتو بکشی پایین تا مردم بخندن
محمد 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
خاک بر سر اونی که میگه زندگی ما مازندرانی ها همینه
همه بدانید حسن زاده آملی یکی از پدران این استان هست غذایش طاهر است و از بقایای .... استفاده نمی کند جوادی آملی هم پدر مازندرانی هست دکتر کتابچی هم یکی از پدر مازندرانی است دکتر موتمنی هم مازندرانی است ترا بخدا خودتان اگر حقیر هستید نفرمائید مازندرانی ها حقیر هستند.
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
چرا هیچ کس حرفی از حمیدی مدیرکل صدا و سیمای مازندران نمیزند که چون خودش اصالتا ترک است هیچ عرقی به مازندران ندارد و هم او بود که استاندار قبلی و فعلی را بر سر سریال برد . این فرد به جای اینکه به فکر ارتقای فرهنگ مازندران باشد برای محافظت از مقام خود فرهنگ مازندران را له کرد.
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
اولأ از كسايى كه مازندرانى نيستن خواستارم كه نظر ندن. هر وقت راجب قومييتشون صحبت شد نظرشونو ابلاغ كنن. در ضمن من از زبونه يكى از كاركنان صدا و سيما مازندران شنيدم كه: ما با اعتراض به عوامل سريال پايتخت 3 و طى جلسه اى كه با عوامل اين سريال داشتيم و نظر بر اينكه هيچكونه توهينى به لهجه و آداب و روسوم مردم اين استان نداشتند , اجازه پخش اين سريال رو از صدا و سيماى مازندران كرفتن. خدا ميدونه چه اتفاقى در پشت پرده افتاده...!؟ اكه واقعأ چيزى نبود براى چى اين جلسه رو كذاشتن...؟! براى چى آقاى دامادى تو صحن مجلس اين بى حرمتى رو مطرح كرد...!؟ براى چى اين طنز رو براى ترك ها , لرها, كرد ها, اصفهانى ها, جنوبى ها و ... نساختن؟ چرا على آباد كه جزو استان كلستان هست جزو مازندران به حساب آمد ...؟ واقعأ داستان چيه......؟
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ

(میخی افتاد/به خاطر میخ نعلی افتاد/به خاطر نعل اسبی افتاد/به خاطر اسب سواری افتاد/به خاطر سوار جنگی شکست خورد/به خاطر شکستی استانی نابود خواهد شد /و اینها به خاطر کسی بود که میخ را خوب نکوبید

و این جملات حکایت از غفلت ما از پایتخت یک دارد..آری اگر از پایتخت سه هم غافل شویم پایتختها در راه است!!
نا شناس 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
سریال پایتخت 3 بی راهه رفته و مطوئن باشید که این اخرین قسمت ان است اما مازندران زمانی با قدرت و با اصالت میشود که مدیرانی با تجربه با اصالت مازنی باریشه و خوش فکر داشته باشد که متاسفانه مدیران استانی
با قیاس نسبت به استانهای دیگر بسیار ضعیف عمل میکنند چونکه مازندرا ن قطب تروریست کشور است و این در دنیای کنونی یعنی همه چیز اما وضعیت اقتصادی و رفاهی مازندران یعنی هیچ چیز ؟
نیروهای خوش فکر مازندرانی بیشتر در خارج استان هستند و نامی از انها برده نمیشود . کافی است مدیر سایت بخشی را ایجاد کند و در ان بخش نیروهای مازندرانی خارج استان خودشان را معرفی کنند نتایج جالبی را می بیننید . در مورد نمایندهای مازندران هم طی همگی به نسبت استانهای بزرگ دیگر عملکردشان قابل قیاس نیست به نظرم زمانی می توانیم نسبت به مازندرانی بودن ببالیم که استانی پیشرفته زیبا با امکانات رفاهی خوب
اشتغال زا و.... داشته با شیم
نا شناس 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
چرا ساعت تجمع اعلام نمیکنید؟از چی میترسید؟اون ساعت ده صبحو چرا اعلام نکردید که ماها هم حضور پیدا کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهش میکنم آقای رمدانی شدیم بازیچه ایرانی ها.
نا شناس 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
آقای رمدانی امروز جمعه در نماز جمعه های شهرمان اعلام کن لطفا
سوادكوه 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
عوامل سريال خودشونو پشت نام مسئولان مازندران پنهان كردند مقصر خودمون هستيم. آقاي استاندار از اينكه نامش در تيتراژ انتهاي سريال آورده شد هيچ اعتراضي نكرد.
یک ساروی 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
هیس؛ بی جنبه ها فریاد نمیزنند.
مازندرانی 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
معاون استاندار هم از بس این سریال رو دید قبول کرد ما ساده لوح هستیم داداش هفته بعد سریال تموم میشه لازم نیست دیگه جنابعالی تشکیل جلسه بدی
کوشا 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
نماینده ها که یکدست نیستند هر کی به فکر منافع خود وحزبشان هست /استاندار و معاونینش با عوامل سریال عکس یادگاری می گیرند/مدیر کل صدا وسیما با این کارها با توجه به اتمام دوران خدمت ابقاکرد/وضعیت میانکاله که معلوم شد/امام جمعه محترم بابل که همیشه نسبت به مسایل فرهنگی اعتراض داشت حرفی نمی زنه/بیشترین رای مردم ولایتمدار مازندران به آقای روحانی بود/دولت اعتدال میگه به هر کسی که اعتراض کنه جایزه میده / یه عده که اعتراض میکنند میگه بیسواد/ و.... بابا ول کنید این بازی سیاسی را کجا دیدید که مسئول و مدیری از کسانی که اونو انتخاب کردند مخالفت میکنند /عزیزان شاغلی که خودتان بهتردر اداره میدونید چه خبره/مگه از چی میترسی که نگذاشیتد عکاس ، عکش را بگیره/ پس چه جوری باید اعتراض خود را به آقایان پایتخت نشین داشته باشیم/دیگه از واضح تر که گفتارتان با عملتان با هم 180 درجه فرق میکنه/این سریال به اتمام میرسه و قسمت چهارم اونهم ساخته میشه
نا شناس 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
وقتی چند نماینده بی خاصیت در پشت صحنه فیلم حضور پیدا می کنند .....
نا شناس 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
چرا باید رییس صدا و سیمای مازندران یه غیر مازنی باشه؟ این استاندار که سنجیده یا نسنجیده با تجلیلش از عوامل این سریال خیانت به مردم و تمدن تبرستان کرد زود از مردم عذر خواهی کنه و استعفا بده. همیشه جور بی بخاریه بعضیا رو ما سارویها باید بکشیم. این سریال باید متوقف شه.
نا شناس 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
یک تجمع کاملا فیس بوکی بود
ناشناس 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
آیا این صحت دارد یکی از بازیکنان این سریال که زن اولش علی آبادی بوده را طلاق داده؟
رضا 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
استاندا رو معاونش همونی که همه جا..........با هم برای عرض خسته نباشید به دیدارعوامل به اصطلاح هنر مند رفتند بنده هم بهشون خسته نباشید میگم .واقعاًمسخره است که بجای اینکه بیان گویش مازندرانی را بکار ببرند میان لهجه مازندرانی را اینگونه معرفی میکنند آخه آقای مقدم آقای تنابنده تو روستاها مازندرانی ها با لهجه صحبت نمیکنند با گویش مازنی صحبت میکنند تو شهر هم که اگه قرار باشه فارسی صحبت کنند اینجوری که شما مسخره باز ی در میآرید صحبت نمیکنند هر کسی به گذشته اش احترام میذاره و اون کسی که میخواد یه قومی رو مسخره نشون بده باید بدونی عزیزم مسخره خودتی مردیکه
نا شناس 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
اکثر کامنتها را خواندم بعضی ها دانسته سریال را نقد کردند و اشکالات را بیان،اما برخی دیگر با کامنتهایی که گذاشتند با برخوردشان با موضوع سریال دقیقا کاری را کردند که نسبت به آن در سریال اعتراض دارند
1-پیش داوری
2-مسخره کردن دیگران
3-لجبازی
4-بی نظمی وهیاهو
5-اجازه صحبت کردن به دیگران ندادن
6-عروسی در ساختمان نیمه کاره
7-مخفی کاری
8-پرخوری(طبق اخباررسمی مازنی ها چاقترین افراددر کشور ند)
9-اتحاد نداشتن
10-شعاردادن تو خالی
11-فرصت طلبی(مثل برخی نمایندگان برای کسب آرا از جمله در همین موضوع)
12-عدم استفاده کاربردی از زبان مازنی در اخبار استانی
13-تهیه وپخش به اصطلاح طنز عمو نوروز که متاسفانه مسئولان سیمای تبرستان برای آن هورا میکشند!!!
14-...وموارد گوناگونی که اکثر مخاطبان محترم با آن آشنایند
پس اگر موارد ذکرشده فوق کا زشت وسخیفی است بیایید به آن عمل نکنید واگر ایرادی ندارد پس چرا به آن معترضید؟ بااحترام:چالوسی ریکا
حسین 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
یک پیشنهاد:بختیاریها رو پارتی قرار بدید
چون ضرغامی خیلی از اینها حساب میبره..........
جوک سال ایرانیان.که مازندران خنده ما یادباد............
حسین 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
شنبه ساعت 10 صبح جلوی استانداری،م که میریم شما هم اگه به غیرتتون بر خورده بیاید!
غذای سگ خوردن هم افتخار داره نیاید!!! اینکه یه مشهدی بیاد نماز بخونه،ملزنی ها نخونن بیاید!
دیشب سریال رسیدن به تهران، یجوری تهران رو نون میداد انگار بهشته کجای مازندران رو اینجور نشون داد!
مرتیکه بازیگر دعوت میکردی هنرشو نشون بده،تمام این افراد توی زندگی روزمرشون موندن خبر دارم که میگم تو غلط میکنی که میگی میخوای فرهنگ اون خطه رو تغییر بدم تو کی هستی که این حرفو میزنی!!!
این دل پِر هسه در پاره وونه
رمضون شجاعی هم نیست الان باید باشی 12 فروردین بخوای بیای بدرد نمیخوره! اینجا کار ازدستت برمیاد الان میخوایمت نیازت داریم کجای؟
باز خدا پدر مادر مقیمی رو بیامرزه خداوکیلی نماینده شهر من نیست ولی باز شیر مادرش حلال باشه
بقیه نماینده خوو درنه انتخابات بدی شماره گومبی
حسین 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
برادرا 5نفر از بین مردم بعنوان نماینده معترضینانتخاب شدند!! این با نماینده های خواب استان فرق داره از آقای رمدانی خواهش میکنم اون بالارو با فونتدرشت بنویسه اخه چندتا از نماینده ها دارند سوءاستفاده میکنن
مرتضی 7 فروردين 1393
0
0
پاسخ
استاندار که با اون شور و شوق میره با نقی معمولی عکس یادگاری میگیره ازش چه انتظاری دارید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
مه زرقامی درِنه،گت مردی درِنه،...،بی عقل سر درنه،مه شال ترس ریکا درنه،رئیس ریکا درنه،گننه کر ریکا درنه،وک وکان درنه،شاه شجاع درنه،ضد شومال درنه،پایتخت ساز درنه،انَه گتی ریکا درنه،اسپه کله ریکا درنه،شیر ژیان درنه.شمال جان اینتا کامنت ره لوطفن درج هکن مشکل اخلاقی ندارنه.با سپاس.
نا شناس 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
با سلام چند روزی از پخش برنامه پایتخت 3 نگذشته که متاسفانه نام گذاری دو بازیگر با ظاهرهایی مضحک با نام های مقدس "رحمان" و "رحیم" اسباب و بازیچه توهین و شوخی و مضحکه شده است. برای اینکه به نام های مقدس خدا مانند نام مقدس " نقی " توهین نشود و ملعبه دست خواننده هتاک نگشته و همچنین تکه کلام شوخی و بازیچه دست نا اهلان نگردد می بایست نسبت به نامگذاری و پخش این نام های از این سریال تجدید نظر شده و مراتب اعتراض اهل دین به این نوع رفتارها توسط رسانه ها منتشر گردد . این حرکت به صورت خود جوش توسط عده ای از جوانان مذهبی با تماس با واحد 162 صدا و سیما و همچنین تماس با رسانه ها و دفتر مراجع دنبال می شود خواهشمندیم شما هم این مطلب را توسط رسانه خود منتشر نمائید .
نا شناس 9 فروردين 1393
0
0
پاسخ
آقای تنابنده, مازنیها چه بدی بهت کردند؟ نونو نمکشون رو خوردی. فرهنگ خودت اینه. همه تو رو در برنامه نود دیدند که این شخصیت واقعی خودته. آقای مقدم, شما گفتید دارید فرهنگ مازندران رو احیا میکنید. لطفا فرهنگ خودتون استان و زادگاه خودتون رو احیا کنید.
نا شناس 9 فروردين 1393
0
0
پاسخ
کمترین خواسته ما از آقای روحانی بر کناری استاندار و مدیر کل صدا و سیمای مازندران میباشد.
رضا 9 فروردين 1393
0
0
پاسخ
سریال طنزه، چرا اینقد جوگیر میشین!
اتفاقاً سادگی و صداقت، امانت، وفاداری، حیا، تعریف یک خانواده با اصل و نسب و منسجم و .. خیلی نمود داره تو این سریال
نا شناس 9 فروردين 1393
0
0
پاسخ
چرا توهين مي كنيد؟ دوست نداري تلويزيون خاموش كن. چرا الكي جو ميدي؟ خيلي ها عاشق اين سريال هستند. اصلا هم مسخره كردن نيست.
ذوالفقار داور 9 فروردين 1393
0
0
پاسخ
سلام این سریال پایتخت که با این لحجه صحبت میکنند اصلا در هیچ جای مازندران نیست وآنها ما مازنی را به تمسخر گرفتن چرا این کارگردان از لحجه تهرانی ها که فیلمش خوب در میامد استفاده نکرد تا ما هم کمی بخندیم حتما در پایتخت4که خود لحجه تهرانی ها است ما نگاه میکنیم
امید 9 فروردين 1393
0
0
پاسخ
این همه مردم غیور آذربایجان در رسانه مسخره شدن لحجه آنان مسخره شد ولی ما آذرربایجانی ها خوب و بد را میشناسیم آیا ما اعتراض کردیم؟خیر
آیا جلسه تشکیل دادیم ؟خیر
بس لطفا تموم کنید
نا شناس 9 فروردين 1393
0
0
پاسخ
اگه عرضه داشتین که اصلا این سریال ساخته نمی شد!!!!
جواد 9 فروردين 1393
0
0
پاسخ
ای بابا چه تحصنی چه اعترلضی به کی اول به استاندار مدیرکل صداوسیما و مدیرکل ارشاد اعتراض کنید نه به کارگردان این سریال اینها باعث تشویق کارگردان شدند مخصو صا استاندار که می رفت با افتخار کنار کارگردان عکس می گرفت .پس مورد تایید آقایان استانداری می باشد
نا شناس 8 فروردين 1393
0
0
پاسخ
khak bar sare ma ke hamchin masuolini darim
حسین 9 فروردين 1393
0
0
پاسخ
دیروز که نت خلوت بود، طرفدارهای سیوس مقدم باهم قرار گذاشتن که بیان توی سایت های بومی از قبیل شمال نیوز کامنتی به طرفداری از ایشون بدن تا جو یکم آروم بشه، ولی کور خوندن لشکر آزادی بخش مازنران همیشه حاضره
نا شناس 9 فروردين 1393
0
0
پاسخ
این سریال اصلا توهینی به مردم مازندران نیست. جالبه همین کسایی که میان اعتراض میکنن یا کامنتای اعتراضی میذارن حتی خجالت میکشن به زبون مازندرانی صحبت کنن.
نا شناس 9 فروردين 1393
0
0
پاسخ
قابل توجه ریاست محترم سازمان صدا وسیما:
بهترین کار اینه که کارگردان محترم هر سال برای یک استان فیلم بسازه تا دیگه هیچ اعتراضی نباشه .البته چوب خط مازنی ها در طی 3 سال پرشده. /چالوسی ریکا
نا شناس 9 فروردين 1393
0
0
پاسخ
قابل توجه ریاست محترم سازمان صدا وسیما:
بهترین کار اینه که کارگردان محترم هر سال برای یک استان فیلم بسازه تا دیگه هیچ اعتراضی نباشه .البته چوب خط مازنی ها در طی 3 سال پرشده. /چالوسی ریکا
نا شناس 10 فروردين 1393
0
0
پاسخ
این سریال بسیار زیبا و قشنگه ، من نمیدونم اصلا حرف این معترضین دقیقا به چیه؟ واقعا سریال بسار زیبایی شده چون خیلی به قشر متوسط و رو به پایین نزدیکه . دمشون گرم
حمید 10 فروردين 1393
0
0
پاسخ
ما مردم مازندران هرطوری شده نظر دادیم تا این سریال جمع شود سریعتر اما خدایش تا حالا کاری از بزرگان مازندران ندیدیم!توروخدا کاری کنید اگه خدا دارید!!!!!!!!!!!اگه این سایت شمال نیوز حرف و نظرات مردم خریدار داشته باشه و فقط خبر نده دست مردم بخدا دست این خبرگذاری شمال نیوز درد نکنه!
نا شناس 11 فروردين 1393
0
0
پاسخ
نماينده كارش رسيدگي به مشكلات مردم توي مجلس است ولي عملاً بدنبال مهره چيني هواداران خود درادارات هستند آخه به اينها چه مربوط كه يه نفر روكه هيچي از آن اداره سر درنمي آره مياره توي اداره مي كارند . بعد اينها مي خوان بيان از لهجه مازندران دفاع كنند .
حقیقی-نکا 10 فروردين 1393
0
0
پاسخ
این چه اسم و کلمه ای به نام : موس موسا!
برید گم شید کثافت ها
خجالت بکشید -که این کلمه -ورد زبان یه سری جوان های احمق در کوچه و بازار میشه
احمق ها
نا شناس 11 فروردين 1393
0
0
پاسخ
با سلام
بالای 90 درصد مواردی که تو این مجموعه نشون داه میشه نه فقط در مازندران بلکه تو کل کشور وجود داره . اما بعضی موارد زیاد جنبه طنز بخودش گرفته که میتونست معتدل تر باشه . و بنظرم اگه تو کل استان تعداد محدودی این رفتار های ناپسند رو انجام میدن ، پس جای انتقاد از فیلم وجود نداره و باید رفتارمون رو اصلاح کنیم.
نا شناس 11 فروردين 1393
0
0
پاسخ