.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روايت حداد عادل از خلقت احمدي نژاد

احمد توکلي، نماينده مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگوي پايان سال خود با روزنامه دنياي اقتصاد سخنان مهمي برزبان آورد و بخشي از حرف‌هاي درگوشي و غير قابل انتشار برخي از مسئولان را منتشر کرد (راست و دروغش با خودش.اگه شکايت کردن خودش بايد بياد جواب بده)


توکلي در بخشي از اين گفت وگو با ارائه توضيحاتي درباره چند ثانيه پس از خلقت محمود احمدي نژاد رئيس جمهور سابق ايران،گفت:آقاي دکتر حداد عادل يک بار به شوخي گفت ‌خدا احمدي ن‍ژاد را خلق کرد، بعد پشيمان شد و قالب اش را هم شکست.اين که حداد عادل ماجراهاي مربوط به خلقت چهره‌هاي معروف ايران را خودش شاهد بوده و يا از کسي شنيده به خودش مربوط است( يعني به ما مربوط نيست) اما بقيه حرف‌هايش را که توکلي نگفته ما اينجا منتشر مي‌کنيم.
- وقت خلقت دکترعلي لاريجاني، يکي از فرشته‌ها که از لحن فلسفي و ادبي اش چيزي نفهميد، عصباني شد و گفت: آقاجان مي‌خواي رئيس مجلس بشي، به ما مربوط نيست، ولي يه جوري حرف بزن که ما بفهميم و بتونيم به بالا منتقل کنيم.
- وقتي هم که سعيد مرتضوي خلق شد، فرشته‌ها روسري شان را جلوتر کشيدشان و دست‌هايشان جلو آوردند و آرام گفتند: ببييند ما قلم نداريم وهيچ گاه هم به دست نگرفتيم.
-وقت خلقت مهدي کوچک زاده، کسي آن طرف‌ها نبود.همه فرشته‌ها و بقيه از لاي صخره‌ها و درخت‌ها سرک مي‌کشيدند به او نگاه مي‌کردند.
چند ثانيه پس از خلقت محمدباقر قاليباف، وي به سرعت بلند شد و گرد وخاک کت وشلوارش را تکاند و با توپ وتشر گفت: يه موتور بياد منو ببره هرکجاي شهر که مشکلي هست،خبرنگاران با دوربينا شون هم باشن
- در لحظه خلقت محسن رضايي هم صدايي بلند شد که مي‌گفت: نه به هيچ وجه. وقتي خلقتش کامل شد، ادامه داد: من به انداره کافي کنار رفتم. حالا نوبت ديگرانه که کنار برن. من فقط با شماها ائتلاف مي‌کنم. فرشته‌ها با هم گفتند: ما؟!!! رضايي متوجه شد که فرشته‌ها موضوع را بد فهميده اند، شروع کرد به توضيح: نه منظور من ملت ايرانه. من فقط با اونا ائتلاف مي‌کنم.
بابک زنجاني هم در اولين لحظه خلقت گفت: اينجا کلا چند؟ بعد چشمش به فرشته‌ها که افتاد گفت: خانوماي محترم! شما نمي‌خواين مهماندار هواپيما بشين؟. فرشته‌ها هم خجالت کشيدند وخودشان را دور و اطراف محل خلقت گم و گور کردند.
حسن شريعتمداري در لحظه خلقت به زمين زانو زده بود و داشت التماس مي‌کرد: حالا که محمد خاتمي را خلق کردين، اين جورج سوروس و ملک عبدالله را هم خلق کنين. مي‌خوام که هي خاتمي از ملک عبدالله پول بگيره و بره از جورج سوروس دستور بگيره، بعد هم بره تو ايران خرابکاري کنه.
- محمد جواد ظريف هم کلا درلحظه خلقت با لب تاپ بود، ديسک کمر هم داشت، فقط گفت: اينجا هم فيلتره؟
در لحظه خلقت بقيه شخصيت‌ها ما آنجا نبوديم. نمي‌دانيم چه گذشت...


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 اسفند 1392
٨سال ريىس جمهور بود مخالفين و از دم تيغ كذروند صداتون در نيومد اقايان حداد توكلى و... همين تو شمال نيوز، حالا همتون بلبل شديد مديحه سرايى ميكنيد. شماها ميدونستيد جه بلاهايى داره سر اقتصاد فرهنك علم سياست روابط بين الملل مياد همتون زبان در كام شديد به اسم مصلحت حالا شكايت و فلان و بهمان... شما هم به فكر جيب خودتونيد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.