.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روحانی: مازندران را از گلوگاه تا رامسر ببینید!
انتقاد تند امام جمعه بابل از عدم همدلی با مسئولان استان
شمال نیوز: این فرهنگ نکبت باری است که متأسفانه زمینه ی این همه خسارت را در این استان فراهم کرده است و ما با کمال تأسف در طول سه دهه شاهد این همه معظلات و مشکلات هستیم .
انتقاد تند امام جمعه بابل از عدم همدلی با مسئولان استان

شمال نیوز: نماز جمعه این هفته  بابل به امامت حجت الاسلام روحانی در مصلی این شهر برگزار شد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ستاد نمازجمعه ،متن زیر مشروح خطبه های دوم امام جمعه بابل می باشد.:

والله بنا ندارم که به فرد یا جریانی جسارت کنم . شهری یا فردی مد نظر من نیست . بلکه آنچه که مد نظر من و نگرانی من در این رابطه است فرهنگ خود محوری برخی افراد و اشخاص است . اگر در این انتصاب ها فردی می آید و می رود بگوید که اگر فلان مدیر و معاون بله قربان گوی من باشد هیچ مشکلی نیست و استان هم موفق است  و  در مسیر درستی پیش می رود .اما اگر این افراد انتخاب من نباشند و از آستین من در نیامده باشند نمی شود !می بینیم که انواع گلایه ها و تهمت ها مطرح می شود و این افراد را به زیر سوال می برند و استان را بی برنامه می خوانند و استاندار را خائن می دانند و افراد را موظف به عذر خواهی می کنند و جنگ شهری راه می اندازند . چون این افراد انتخاب شده مد نظر و بله قربان گوی من نیستند!

مردکی چند سال قبل گفته بود که دولت یعنی من . از دید این افراد هم اینگونه است که استان یعنی ما . اگر افرادی که انتخاب می شوند از دوستان ما نباشند به تعرض این افراد شروع می کنیم . همین فرهنگ نا به جا و غلط زمینه ی این همه خسارت و چاقی و لاغری را برای این استان فراهم کرد . شهری محروم که برای آب شرب خود محتاج است . جاده اش خیابان هایش و .... که بماند . مشکلاتی که سه دهه است ما با وجود این فرهنگ غلط با آنهال روبه رو هستیم . هر کسی بر مبنای خود محوری و هوس محوری خود می اندیشد و تصور می کند که حق با او است . اگر اوضاع به نفع او بود دعا گو و ثنا گو هست . اما اگر افرادی از قشر دیگری انتخاب شوند بلوا راه می اندازند و این مسئله منحصر به یک نفر و دو نفر هم نیست .

این فرهنگ نکبت باری است که متأسفانه زمینه ی این همه خسارت را در این استان فراهم کرده است و ما با کمال تأسف در طول سه دهه شاهد این همه معظلات و مشکلات هستیم . شایسته است که این افراد نگاه خود را کمی به اطراف بیاندازند و استان مازندران را از گلوگاه تا رامسر ببینند و برای همه ی افراد فرصت قائل شوند . بر هر فردی از هر نقطه و هر شهری که انتخاب می شود اگر صالح و لایق باشد مجالی برای مدیریت بدهند تا آنها بتوانند انجام وظیفه کنند . چقدر انتصاب ها بر اساس جوسازی و فشارسازی ها صورت گرفت ؟ چقدر افراد ناسالمی در مصادری قرار گرفتند که جز ابراز تأسف و خسارت در آن مصدر چیز دیگر نصیب این استان نکردند ؟ تا کی می خوهید به این فرهنگ ادامه بدهید ؟ تا کی هر کسی بر حسب موقعیتی که دارد می خواهد از امور بهره ببرد ؟ اگر این فرهنگ حاکم بود که نماینده ی هر  شهری به شهرهای اطراف هم نگاهی می انداخت ما شاهد جدایی استان گلستان و امروزه شاهد زمزمه هایی در ارتباط با جدایی برخی شهرها از استان مازندران نمی بودیم . این فرهنگی است که اینگونه خسارت ها را برای ما ایجاد می کند و باز هم از این صحنه ها عبرت نمی گیریم و فقط آنچه که در اطراف ما می گذرد را می بینیم و همان منطقه را استان مازندران می بینیم ! مازندران فقط دور و بر شما نیست . بلکه سراسر این استان مردمی هستند که با معظلات و مشکلات متعددی روبه رو هستند . راه آنها ، آب آنها و اشتغال و مسائل علمی شان با مشکل روبه رو هست . مردم این شهرستان با مشکل آب مواجه هستند و شما مطلع هستید .

چرا در این رابطه ندایی از شما شنیده نشد ؟راههای بین شهری و بین بخشی را با بعضی از شهرهای دیگر مقایسه کنید و ببینید این شهرستان با چه مشکلاتی روبه رو است ؟ چه کسی باید پاسخ این امور را بدهد و نسبت به این امور دلسوزی کند  ؟ آیا اگر تمام اعتبارات در مناطق شما خالی شود کفایت می کند ؟ شهرهای دیگر در محرومیت بسوزند شما راضی می شوید ؟ خیلی جای تأسف است . باید این نگاهها تغییر کند و دلسوزی ها گسترده تر شود . اگر این رحمت همه ی استان را در بر بگیرد ما شاهد خواهیم بود که این فضا شاداب تر پر نشاط تر و موفق تر می تواند پروژه ها و اعتبارات لازم را جلب کند و به اجرا درآورد و معظلات را پشت سر بگذارد و شرایط بهتر و مناسب تری در این استان ببینیم.

امام جمعه ی بابل در ادامه سخنان خود در ارتباط با مشکل آب رسانی شهری شهرستان بابل گفت : مردم این شهرستان نزدیک به دو دهه است که با مشکل آب رسانی روبه رو هستند و با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند . به رغم آن همه وعده هایی که به مردم داده شد . نمی خواهم زحمات کشیده شده را نادیده بگیرم . زحمات فراوانی در این زمینه درسد البرز کشیده شده است . این مردم نزدیک به دو دهه است که با این مسئله روبه رو شده اند و چشمان منتظر خود را به این سد دوخته اند . بعد معلوم شد که لوله گذاری برای انتقال آب این سد صورت نگرفته است . چند سال باید این مردم منتظر بمانند تا خط انتقال آب هم ایجاد شود . همچنان هرسال این مردم با این وعده ها امور خود را سپری کنند ؟ دیگر طاقت این مردم به سر آمده است و دیگر برای مردم غیر قابل تحمل شده است .

متأسفانه به رغم اینکه بعضی از برادران و مسئولان سازمان آب استان مازندران وعده دادند که در ایام دهه مبارکه فجر قدم های اولیه انتقال آب را به اولین ایستگاه تصفیه منتقل کنند اما متأسفانه باز هم این مسئله محقق نشد .بهانه هایی کاذب که هر سال با آنها روبه رو بودیم دوباره تکرار شد . همین الان بعضی از برادران به من گفتند که ما در محلات و مناطق خود با بی آبی مواجه هستیم . بسیاری از برادران و عزیزانی که این نگرانی ها را به من اعلام کردند ؛ گفتند : ضروری که امسال آخرین سال گرفتاری و وعده های داده شده باشد و دیگر صبری برای تحمل این مشکل نمانده است . امید این دارم که مردم با قدم های موثر سامان آب منطقه ای و بدون بهانه شاهد قدم های اولیه انتقال آب باشند وگرنه همانگونه که عرض کردم شدت نگرانی مردم به حدی است که به تشخیص خود با برادران کم لطف برخورد جدی خواهند کرد . 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : امام جمعه بابل
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 اسفند 1392
امام جمعه محترم بابل اولا مشکل جاده های بابل مشکل نگاه تاجرمعابانه بازاریان شهر که متاسفانه فکر میکنند اگر کمربندی ایجاد و خودروها از داخل شهر بابل عبور نکنند اقتصاد قطره چکانی عبوری ها در خرید آب و بیسکویت و کیک تجارت شهرتان را ناشکوفاه کرده و فلج میشوند بخدا هر وقتی که از بابل میخواهم عبور کنم عزا میگیرم که به دلیل خودخواهی غلط بعضی مغازه داران مسیر ترانزیت باید وقت زیادی را در ترافیک و عبور و مرور بی نظم پیاده ها از عرض تبدیل شده به طول خیابان داخل شهر صرف کرد ، ثانیا با توجه به بالابودن سطح آب در بابل باید فکر دیگری غیر از انتقال بفرمایید که فکر نکنم کارشناسی درستی تاکنون شده باشد و کارشناسان همشهری شما میگویند که باید به دستور تک گزینه ای شما صرفا از طریق انتقال آب عمل شود ثالثا خیلی خوشحالی و یک تنه و تمام قد از استاندار و عملکرد ضعیفش دفاع میکنید چرا که مرکز گزینش و انتصابات مدیران استانی و شهرستانی استاندار ....
رضا 17 اسفند 1392
حاجی یکی این حرف و بزنه که خودش بهش عمل کنه خوبه........... ..
دیدیم دامادتون چطور معاون فرماندار شد حالا باید شما از اقایون حمایت کنی
بابل با این تفکرات شما 10 نه 20 سال از شهرای همجوار عقب افتاده
خدا عاقبت مارو بخیر کنه امیدوارم بابلم ما هم یه روزی شهرش حداقل مثل ساری بشه.
نا شناس 17 اسفند 1392
از امام جمعه محترم بابل انتظار داشتیم که منصفانه تر سخن بگوید و بخشی نگری و دفاع از همشهری وتعصب را کنار بگذارد ایشان امام جمعه هستند و باید به مردم عدالت را آموزش بدهند نه دفاع تمام قد از همشهریانش را...
نا شناس 17 اسفند 1392
این اقای شجاعی که ظاهرا خیلی هم شجاع هستند تا الان در مورد عقب ماندگی مازندران فرمایشی نداشتند الان مازندران عقب گرد داشته و ساری با خسارت مواجه شده اگر دوست دارند می توانند از قائمشهر تا گلو گاه را یک استان اعلام بفرمایند تا فامیلهایشان همه مدبر کل شوند
نا شناس 17 اسفند 1392
کدوم همدلی برادر...یعنی اگه اجازه بدن همه مدیران بدون شایستگی از بابل انتخاب بشن اسمش همدلیه؟؟؟؟؟آره؟؟
نا شناس 17 اسفند 1392
از امام جمعه محترم بابل انتظار بیشتری داشتیم که بدور از دفاع از همشهریانش خطبه را ایراد کند...این که نشد کار که ...
نا شناس 17 اسفند 1392
الله اکبر،عجب داستانیه ....امام جمعه عزیز...اگه این استاندار مثلا جویباری بود وهمه نیروها را بدون در نظر گرفتن شایستگی (مثلا به واسطه همکلاس بودن وهمشهری بودن و...) منتصب میکرد ،باز هم همینطوری سخنرانی میکردی؟؟؟؟
نا شناس 17 اسفند 1392
با تشکر و امتنان فراوان از امام جمعه بابل چند سوال مطرح است:

1- چرا بعد از گذشت این مدت طولانی زبان نصیحت تازه باز شده است؟

2- امام جمعه محترم هیچ تلنگری به استاندار نزدند که چرا یک شهر را به طور کامل از تمام امور حذف کردند و با فامیل سالاری و همشهری سالاری زمینه های این انتقاد را به وجود آوردند؟

3- کم لطفی است که امام جمعه محترم یکطرفه زبان نصیحت ولی مخرب خود را بر علیه نمایندگان که برای عموم مشخص است منظور چه کسی است بکار گیرد ولی به طرف خاطی کاری نداشته باشد. سوال این است که اگر جای معادله عوض می شد و استاندار ساروی بر سرکار می آمد و نماینده بابل این اعتراض را می کرد نقد امام جمعه محترم به کدام سمت متمایل می شد؟

4- از نظز امام حمعه محترم مظلوم این قصه چه کسی است؟

5- اگر مازندران از گلوگاه تا رامسر است که هست پس چرا تاکنون هیچ عکس العملی به خاطر ظلمی که بر نیروهای ساروی رفته است از سوی امام جمعه محترم که معمولاً مطالبات خود را با ... مطرح می کنند بر علیه عامل ظلم نشان داده نشده است؟

6- چاره کار چیست؟ آیا نیروهای ساروی باید بسوزند و بسازند و در شهر ساری شاهد باشند که فرزند آقای فلاح و دوستان او مناصب را درو کرده و به ریش ساروی ها می خندند؟

7- آیا تاکنون مطالعه ای بر روی (برخی) مشاوران آقای فلاح که بیش از معاونان در افکار و اندیشه های مدیریتی ایشان دخالت دارند نموده اید و میزان تاثیر آنان را بر بابلی کردن فضای مدیریت استان را مورد بررسی قرار داده اید؟ آیا با این انتصابات و نحوه پیگیری ها توسط شخص استاندار دیگران را مقصر می بینید و نصیحت می فرمائید که با مسئولان استان همکاری کنند؟

8- وقتی شهرستان بزرگی از مدیریت خلع می شود کدام زمینه همکاری باقی می ماند؟ آیا این همکاری به معنی سکوت در برابر اعمال و کردار مدیر ارشد و مدیران کاشته شده است؟

9- خداوند همه ما را در دادگاه عدل خود ببخشاید که یا ...
نا شناس 17 اسفند 1392
منظورش شجاعي بود؟
نا شناس 17 اسفند 1392
تورو خدا بیخیال شووووووووووووووو....
علی ایمانی 17 اسفند 1392
.... ایشان حرف خوبی زدند ، بله مشکل مازندران یک مشکل فرهنگی است و آن فرهنگ غلط قبیله نگری است که در انتخابات نیز شاهد آن هستیم .
نا شناس 17 اسفند 1392
آقاي روحاني عزيز ....معاونت فرمانداري بابل هست ...انصاف داشته باش
عادل 17 اسفند 1392
امام جمعه محترم كه نطق آتشين بپا كردي آيا خودت خدا وكيلي به شهرهاي همجوارت يا همين مركز استان خودت رفتي تا ببيني چه خاكي بر سر اين مردم بيچاره ريخته مي شود من كه در درمركز شهر استان هستم با كمي آفتابي هوا آب خوردن ندارم وتمام مردم براي ذخيره آب از موتور آب ومنبع هاي ذخيره استفاده مي كنند وبا كمي باران شاهد سيل در خيابان وشاهد از دست رفتن فرزندان در سيل مي شويم چرا به نظريه ها توجه مي كنيد چرا به مديراني تلنگر نمي زنيد كه استان را براي آماده سازي تفريح مديران سطح كشوري مي كنند دروغ نيست كه مردم مثل مرغ گيج شده در شهر ميچرخند تا يك كالا با قيمت كمتري را پيدا وخريد كنند شلوغي بازارتوان خريد نيست و اگر شما فراجناحي وبدور از بخشي نگري حرف نمي زنيد چرا به مسئولين وبانكها اسلامي از حرام خدا گوشزد نمي كنيد اگر واقعا مسائل قراني وحرام وحلال خدا را ياد آوري كنيد خدايي خيلي از مشكلات فرهنگ سازي خواهد شد وگرنه جاي شما هم مشخص است و مدانيم اين همه قيل وقال براي چيست
نا شناس 17 اسفند 1392
آقای روحانی ،برادر منصفانه تر و بدور از تعصب باید دفاع کنی، سنگر نماز جمعه مقدس تر از این حرفهاست
نا شناس 17 اسفند 1392
احسن بر شجاعت حاج حسن روحانی انام جمعه با صلابت بابل
نا شناس 17 اسفند 1392
امام جمعه ازاستاندار تعریف نکن پس کی بکند اخر داماد شایسته حاج اقا که ریس ستاد جلیلی دربابل بوده با همت استاندار و فرماندار بابل شده معاون سیاسی فرمانداری بابل اقای روحانی عزیزهمین که منافع انصار و یاران شما فراهم باشد کافی است سخنان شما هیچ وقت از سر دلسوزی تا انجا که ماسراغ داریم نیست
نا شناس 17 اسفند 1392
آقای روحانی اگر شما فریدونکناری بودید و همه نیروهای مدیریتی استان از بابل بود اولین نفری بودید که اعتراض می کردید نمایندگان ما درست عمل نکردند والا اینطور جولانگای بابلی ها نمی شد آقای مقداداصلا واکنش نشان نداد
نا شناس 17 اسفند 1392
اون صلابته نه صلاوت جیگرررررررررررررررررررررررررررر.......
نا شناس 17 اسفند 1392
ضمن احترام به امام جمعه محترم بابل
سوال بنده این است ، چنانچه افراد منتسب به شما وجریان خاص وبابلی در استانداری نبودند ، خداوکیلی اگر استاندار غیر بابلی بودند شما اینگونه روز روشن دیگران (....) را به باد انتقاد و.... قرار می دادید ؟
بنده از گذشته به یاد دارم ، زمانی که استاندار غیر بومی وغیر بابلی بود اعتراض شما همیشه در رسانه ها درج می گردیدوگوش فلک را پر می کرد اما حالا تحمل انتقاد سازنده از یم نماینده را ندارید ،بلکه رسالت او همین است . اگر همه گفته های آقای .... برای رضایت خداو مسئولیتی که به مردم حوزه انتخابی خود ومازندرانی ها باشد باید به دیده منت پذیراباشید.
ولی اگر غیر رضای خدا باشد نفس محوری است ، امیدوارم رضایت مردم را برخود ودارودسته اش برتر ببنی نباشد .
نا شناس 17 اسفند 1392
آقای روحانی با گرفتن پست معاونت فرمانداری برای ..... سکوت کرده و پشتیبان استاندار و فرماندار شده است!!!!!!!!!!!
بهمن 17 اسفند 1392
آقای روحانی عزیز به نظر شما انصاف چیست .کل نمایندگان استان برای شهربابل کارکنند و بودجه بگیرند خوب هست .نماینده هر شهر باید برای شهرش کار کند این امری طبیعی است . شهردار ساری برای گرفتن بودجه چندین بار به تهخران رفته و رایزنی کرده این چه ربطی به استاندار و شما دارد مگر بودجه بابل را گرفته چون اگر ساری نگیره استان های دیگر میگیرند /آقا چرا شما فقط هر از چند گاهی پشت تریبون میری و فقط برای اینکه این دو دستگی را بیشتر دامن بزنید فقط داد و بیداد میکنید / شما در گذشته هم دولت احمدی نپاد را می کوبیدید و میگفتید که کارخانه ایران خودرو را بصورت تبلیغاتی و نمادین برای گول زدن مردم کلنگ زنی کرد ، آیا واقعا ایطوری بود . وجدا الان چند نفر غیر بابلی اونجا کار می کنند/بابا کمی انصاف داشته باشید /من ساروی هستم اگر حاج آقا نیازآذری استاندار میشد کاملا قبولش داشتیم چون امتحان پس داده است و برایمان فرقی نمی کرد که اهل کجا هستند/شما بعنوان امام جمعه باید مشکلات مردم را بگوئیئ اینقدر بنزین روی آتیش نریزید / چون استانداربابلییه شما فقط یکطرفه دارید دفاع میکنید / قضاوت حضرت علی (ع) این هست /سود بانکی ،و.... امان مردم را برید بابا مردم بینش سیاسی و ..... اونها زیاد شده ، عملکرد خود بیانگر همه چیزهاست دیگه نیاز به گفتن نداره /همین بی مهری به عدم برنج شمال در سبد کالا/ راستی چرا در بحث میانکاله وارد نشدید و چیزی نگفتید . حاج آقا تو رو به خدا ول کنید این بابلی و ساروی بازی را این هم سیاست بابلی هاست /شما یکی مامور کنید ببینید که مسئولین و معاونین و چند پرسنل از شهرستان بابل هستند و بعد قضاوت کنید/یا حق
نا شناس 17 اسفند 1392
شجاعی مدیری ملی است ،بیدی نیست که با این باد ها بلرزد .تازه نگاه او فرا بخشی و استانی است .شجاعی مایه افتخار مازندران است.استاندار به جای مقابله با نمایندگان از ظرفیت شجاعی و امثال ایشان استفاده کند .دلش را به حمایت چنتا همشهری خودش خوش نکند
نا شناس 17 اسفند 1392
جای بسی تاسف است که اینقدر کوته بین هستین که فکر میکنید اکه استاندار-فرماندار وووووو از هر شهرستان وشهری اهل اونجا باشند موفق ترند....نه عزیزم ی کمی اونورتر را نگاه کن..مدیر اهل هرجا باشد باید توانا-دانا-خردمند ومتخصص باشد وبداند برنامه ریزی چیست؟؟نه اینکه مانند گذشته نمیدانستند چکار میکنند واینهمه گرفتاری برای ملت پدید آمد بنده اهل شهرستان چالوس ولی ساکن وشاغل درتهران هستم چه اشکالی دارد به فرض مثال ما جستجو فلان مدیر که متخصص و متعهد از جنوب و شرق و غرب بیاوریم تا برای پیشرفت استان تلاش نماید تا در چمبره خودبینی و خود نگری هستیم به جایی نمیرسیم هی ساری ساری کردنو بابل بابل کردن به نا کجا آباد میرویم از لاک غرور و خودستایی بیرون بیاییم تا دنیا را بهتر ببینیم.
نا شناس 17 اسفند 1392
آهای ساروی های مغرور، مگه همیشه باید دنیا به کام شما بچرخه؟ فکر میکنید از دماغ فیل افتادین، من یک شهروند از غرب استان هستم، نه بابلی هستم و نه ساروی، و خداررو شکر میکنم که به تازگی از دست یک مدیر ارشد شهرمون که ساروی بود راحت شدیم. بس کنید این ...... شمال نیوز مطمئنم که این کامنت رو نخواهی گذاشت در سایتت.
نا شناس 17 اسفند 1392
یادم نمیره همین شما چقدر به طاهایی انتقاد کردید حالا بماند تو اوون دوره هم از معاون عمرانی تا خیلی از مدیران دیگه بابلی بودند ولی شما بابلی ها تسلط کامل بر استان میخواستید و موفقم شدید
مهدي 17 اسفند 1392
آقايون ساروي!!! مشكلات فعلي نتيجه چندين سال مديريت همشهريهاتونه . چه گلي توي اين چند سال بر مازندران زديد كه الان منتش رو ميزاريد شما بي كفايتي خودتون رو ثابت كرديد. حسودان به بهشت نميروند .آقاي مهندس رمداني سانسور كن برادر ارزشي!!!!
نا شناس 17 اسفند 1392
خودش که به دنبال نماینده شدن در مجلس خبرگانه اینها همش مانوره
بابلي 17 اسفند 1392
آقاي روحاني شما اول رابطه خود را با مسئولين شهر بابل حسنه کن بعد بيا بقيه مسايل استان را حل کن . بابل شد و شما و ناصري و باند شما .
نا شناس 17 اسفند 1392
یادتان نرود شجاعی نماینده مرکز استان است و"هرکسی"... نیست. متاسفانه استاندار مازندران جز بابلیها کس دیگری را دراستانم نمیبیند. لطفا بفرمائید سهم بزرگترین شهر وبه عبارتی مرکز استان در تقسیم معاونتها چقدر هست؟؟؟
نا شناس 17 اسفند 1392
گرگان و ساری از لحاظ فرهنگی اجتماعی و حتی گویشی شباهت بیشتری به هم دارند و بهتر با هم کنار میان ایکاش وزارت کشور در تقسیمات کشوری به نزدیکی فرهنگی و وابستگی دو شهر هم توجه میکرد.
نا شناس 17 اسفند 1392
بنظر من نماینده محترم ولی فقیه در استان باید به امام جمعه محترم بابل تذکر بدن چون حق با اقای شجاعی هست.مردم مازندران قضاوت کنن :میانکاله از دست رفت در مصوبه دولت ا.قای استاندار میگه من با معاون وزیر کشور صحبت کردم حل شد.اگر حل شد پس چرا مجمع نمایندگان به رئیس مجلس نامه زد؟...
نا شناس 16 اسفند 1392
ای کاش بابل مرکز استان شود یعنی میشه خداااااا
نا شناس 16 اسفند 1392
احسنت بر این مرد شجاع.هیچکس تو این استان نمی تونه جلوی ساروی ها ایست کنه و حق شهرش رو بگیره....
محمد مستشرق 16 اسفند 1392
هم استانی های عزیز ،شما را چه شده که اینگونه به جان هم افتادید؟ ما همگی از یک استان و ولایت هستیم،استانی قوی است که مرکز استان و مدیرانی قوی و کارآمد داشته باشد،حال اگر مدیریت ارشد با تفکرات قوم گرایی دست به انتصابات خاصی می زند باید ازطریق مبادی نظارتی و نظرات قوی مردم استان مورد بررسی قرار گیرد. حضرات و مدیران عالی استان،یقینا بدانید که اگر متحد و یکدل و استانی فکر وعمل نکنید ، محکوم به شکست خواهید بود و آیندگان درمورد شما قضاوت خواهند کرد. همانطور که در گذشته با ارسال نا به حق 130 میلیارداعتبار به غرب استان توسط مسئولان قبل نه تنها گره ای از مشکلات غرب استان را حل نکردند بلکه همچنان استان را درگیر مسائل حاشیه ای نمودند. به امید آبادانی استان عزیزمان مازندران ورفتار معقولانه وحکیمانه مدیران ارشد استان.  
محمد 16 اسفند 1392
.... بیاین کشاورزها رو دریابین که برنج هاشون تو انبار پرتقالا منتظر مشتری و هزار مشکل دیگه شما بجای این خبر های صدمن یه غاز از مشکلات مردم گزارش بدین نشستین اونجا راحت صحبت های اینو بر علیه اون ، اونو بر علیه این پخش میکنین یه سر به روستاها بزنین مگه خبرنگار ندارین یه خبر اختصاصی از قو ها نذاشتین یه گزارش میدانی از یه قضیه نمیدین اگه نمیتونین به رسالتتون عمل کنید تعطیل کنید ...
نا شناس 16 اسفند 1392
آقا شما اصلا اگه نظر ندی اتفاقی نمی افته ها به خدا راست می گم.
نا شناس 16 اسفند 1392
با این جمله آقای روحانی موافقم:
استاندار یعنی من، استان یعنی ما= منظور خودش و استاندار هست
نا شناس 17 اسفند 1392
سلام
مشكلات استان و سخنان حاج آقاي روحاني امام جمعه محترم بابل باالاخره به شهر بابل (ان هم بي آبي بابل )ختم شد پس بقيه شهرها چي حاجي جان؟؟؟؟
شمال نيوز خواهش دارم اين كامنت را سانسور نكن جان من
نا شناس 17 اسفند 1392
****************


یا لطیف
عرض سلام خدمت همه هم استانی های عزیز؛ و اما بعد؛
نخست عرض کنم که خدا گواهه حقیر بابلی نیستم و دل خوشی هم از عملکرد اقای استاندار ندارم. و بر همین مبنا قصد داشتم جوابیه ای منطقی و آتشینی به خطبه سیاسی جناب حسن آقای روحانی داشته باشم....
اما برای مرتبه دوم که مطالب ایشان را با آرامش بیشتری خواندم یک جمله ایشان باعث شد سکوت کنم؛ و خود و شما و ایشان را به همان سوگندی که اول خطابه بیان فرمودند واگذار کنم.

"والله بنا ندارم که به فرد یا جریانی جسارت کنم . شهری یا فردی مد نظر من نیست . بلکه آنچه که مد نظر من و نگرانی من در این رابطه است فرهنگ خود محوری برخی افراد و اشخاص است...

فکر کنم به پاس مسلمانی و اموئزه های شیعه گری هم شده حرف ایشان را بر مبنای تذکر و امر به معروف قلمداد نمائیم.
همین و بس.
باشد خدای حسین زهرا سلام الله هادی و ناصر همه ارداتمندانش باشد و خدای قهار منکوب کننده منافقان .



*********
نا شناس 17 اسفند 1392
روحانی بابل همیشه به دنبال منافع شهرستان خود است حتی اگر به ضرر سایر هم استانیها باشد
نا شناس 17 اسفند 1392
جناب آقای روحانی بزرگوار شما جای شجاعی بودید حتی ثانیه ای هم درنگ نمی کردید یادتان هست که در نماز جمعه بابل به استاندار وقت در مورد بودجه تذکر داده بودید در صورتی که بابل بیش از بودجه اختصاص داده را مصرف نمود چطور اون موقع درست بود و الآن نادرست شد؟ به نظر من شجاعی یک نماینده بسیار توانمندی است ایکاش بنده و امثال بنده او را حمایت می کردیم و رای می دادیم الآن فهمیدم که باید به همشهریانم دست مریزاد بگویم در حال و آینده از چنین نماینده علا و بر اینکه حمایت می کنم بلکه افتخار می کنم نماینده داریم با کمال ادب از کیان همه استان دفاع کرد تنها ساری مد نظر ایشان نبود بلکه همه استان را توجه داشت شما بروید کل صحبت های ایشان را بخوانید و بعد قضاوت کنید
حضرت آقای روحانی بزرگوار شما یادگار آن بزرگواری هستید که در آن بهبوحه انقلاب آرامش را در میان مردم این استان حکم فرما می کرد بنا بر این شما هم باید نگرش استانی داشته باشید و همه مازندرانی ها باید برای شما یکسان باشد خودتان عملکرد این استاندار را ببینید و قضاوت کنید
ehsan 17 اسفند 1392
شما را به خدا دست از اين نصيحت كردن ها برداريد كه چرا امروز به مراد دلتان عمل مي شود آقايان دلسوز لطفاً دست از جنگ 72 ملت برداريد.......
حسین 17 اسفند 1392
اگه مدیرکل ها از ساری نه!از بابلسر یاتنکابن یا قائمشهر حتی از امیرکلا هم بودن همین آقای روحانی به کودتا تعبیر میکرد !این حرکتهارو دیدیم که میگیم!
ولی آقای روحانی با این صحبت ها اونم در نمازجمعه به نظرتون شان نماز جمعه رو پایین نیاوردید!!!!!!!
شماعلاوه بر عوام فریبی در این صحبت ها توهین هم کردید! اینکه دکتر شجاعی این صحبت هارو انجام داد چون نماینده ماسن و دید که بابلی بازی در استان راه افتاده!!! این هشتداریست تحدید نبود بلکه هشتدار!
مازندران فقط بابل نیست همینجور که بابل فقط بابل نیست امیرکلا و بندپیهم میخواهند شهرستان بشوند چرا صحبت هاشونو نمیشنوید!!!!!!!!!
حاج آقای روحانی شما کجا و ابوی شما کجا! امیدوارم با اظهار نظرهای احساسی و تعصبی و بدون کارشناسی مازندران بیش از پیش بسوی جنگ و اختلاف شهری نبرید! میخوم بدوم شما اجازه میدید مدیرکل مخابرات از ساری بیاد بابل یا نه ! اینو هم ینفر توضیح بده
ودراخر مرد فهمشون از مسائل سیاسی خیلی بالاست کاملا از کامنتها مشخصه
فروغی 17 اسفند 1392
واقعا متاسفم گلوگاه تا رامسر یعنی مارندران بریم فکری واسه فرهنگمون کنیم که هنوزهم این مسائل شده نقل سخن هر محفل بابا سمنان بیابون داره میشه پایتخت مازندران همونی که هست هست حالا هی ....
نا شناس 17 اسفند 1392
وزن آقای روحانی رو فهمیدیم=درحد معاون فرماندار یک شهرستان..
وطن دوست 17 اسفند 1392
... لطفاً بیوگرافی مدیرا ن انتخاب شده را برر سی کنید متوجه خواهید شد ...
کاربر 17 اسفند 1392
برخی اظهار نظر های کاربران محترم خلاف اخلاق و منطق است.و فردای قیامت باید پاسخ هر کلمه و جمله ای که از ما صادر می شود را بدهیم. بترسیم از دروغ گفتن،تهمت زدن، افترا،توهین و... /سخنان امام جمعه بابل از سر دلسوزی و خیر خواهی بود. نباید اینقدر مورد هجمه غیر منطقی قرار بگیرد.
مهدی 17 اسفند 1392
آقای روحانی شما استان را از کجا می بینید از غرب تا شرق استان یا از غرب تا شرق بابل
نا شناس 17 اسفند 1392
متن کاملا بجا و شایسته ای بود متاسفانه برخـی از رسانه ها بخاطر _ حـفـظ منـافــع جـنـاح یا شـخـص مورد نظر شون_ دست به هر کاری میزنند که قبل از این که به شعور خودشون توهین کنن به شعور مردم استان توهین میکنند! برخورد احساسی افراد کم تجربه به این حرکات هم واقعا جای تامل داره! و این رسانه ها رو گستاخ تر می کنه! از نظر اکثر اساتید و سیاسیون استان، هنوز آقای فلاح دست به اشتباهی نزده که این گونه مورد حمله قرار بگیره! حمایت(باسکوت) مجمع نمایندگان و رسانه های بیطرف استانی گویای این ماجراست! متاسفانه برخی از افراد و جناح ها ، منافع استانی را فدای سهم خواهی خود میکنند و برای این کار از هیچ کاری عبا نمی کنند! عضو هیئت علمی علوم سیاسی دانشگاه بابلسر
نا شناس 18 اسفند 1392
کیه که در استان مازندران و حتی سطح کشور نداند که دکترشجاعی چقدر دلسوز و مخلص و پاک و باصفا است دکترجان دوستت داریم به مثل خود و تا ابد در قلب ما باقی خواهی ماند شما همیشه از روی عقل و انصاف و اراده مردم حرف میزنی و هرگز منافع خود را بر منافع مردم ترجیح ندادی مثل بعضی ها نیستی که عزت و جایگاه خود را در مقابل یک شهرک صنعتی کم مصرف در مازندران عوض میکنند . مازنی
نا شناس 18 اسفند 1392
دکتر شجاع درود بر غیرت و تیزهوشی ات ، شجاعی در قلب ما جای داری و چون صادق و بی ریا و خالصی هستی در طول تاریخ این سرزمین با افتخار با قی خواهی ماند مرغ حق گو باز هم بگو تا رسوا شود هرکه درآن غش باشد
نا شناس 18 اسفند 1392
آقای دکتر شجاعی دست مریزاد همیشه خوب و به موقع سخن میگویی درود بر شجاعی مردمی و شجاع و با مرام
نا شناس 18 اسفند 1392
نماینده محترم ساری بدرستی و بموقع از حوادث آینده خبر دادند شجاعی واقع بینانه و دلسوزانه و در راستای انقلاب اسلامی اظهار نظر کرد آقای امام جمعه بابل بجای دفاع تمام قد از شهروند در اختیارش و ابراز رضایت و خوشحالی از انتصاب دامادش در معاونت فرمانداری بابل (از احمدی نژادهای سرسخت و جان فدا) در مقام امام از روی عدل و انصاف خطبه بخواند نه از باب خویش پرستی و خودی مسلکی ، ایشان مثل کسانی : هرکه با ماست حق و غیرما ناحق است ، فاقد عقل و منطق سخن گفت
برسمنانی 17 اسفند 1392
واقعا برای خیلی ها متاسفم
کامنت هایی که بوی بی دینی و حسادت و دنیا پرستی می دهد
اینقدر بی انصافی در حق کسی که مستقیم رهبر انقلاب او را انتخاب کرد
حرف های واقعی عاقلانه ایشان به مذاق خیلی ها خوش نیامد
همانطوری که حرف های زیبا وخدایی پدر مرحومشان به مذاق خیلی خوش نمی آمد
چه کنیم امان امان از یوم تبلی السرائر ما هم خدایی اداریم..برسمنانی
سعید 17 اسفند 1392
١_مگر مشکل اب شرب بابل بخاطر مدیریت سارویها ست? مگر ساری خود ا مشکل اب شرب ندارد باور کنید ماهم ازحل مشکلات شما و پیشرفت شماخوشحال می شویم ولی این کلمه فرهنگ نکبت بار و قبول غلط بودن ان باید بصورت یک اعتقاد وعمل در مردمان ساری وامل وبابل و..دربیاید.تا مشکلات شکلات شود.بیاد دارم در اواخر دولت قبل که مصوبه گرفتن هرکی هرکی وکیلویی بود بابل با فاصله 30 کیلومتری از مرکز استان مصوبه فرمانداری ویژه شدن گرفت در حالی که چه قبلا و چه بعدا در بسیاری از ادارات کل ساری هم سمت دارند وهم پر نفوذ بوید تا مشکلات خود را حل کنید .ان چه معنی داشت؟همه باید به حق قانونی خود قانع باشیم.
2فرمودید استاندار راخاین گفتند در صورتی که برعکس است استاندار برخلاف قواعد سیاسی منتقد خود را خاین خواند واین یعنی همان غش کردن بطرف همشهری است نه زدن حرف حق
خدا پدر شما را بیامرزد برای دومطلب باید فرهنگ سازی کنید اول اینکه بابلی ها(عده ای زیاد) برای همیشه قبول کنند که ساری مرکز استان است و خواهد ماند تا مازندران پیشرفت کند.دوم اینکه مسولین ادارات کل بابلی هم در عمل عدالت رانشان دهند چیزی که مردم دیگر شهر ها باور دارند این است که این عده ناسیونالیست تر ازدیگران هستند و این مبنای ناحقی میشود حالا چه نماینده بابل باشد چه نماینده ساری .اگر او هم با این هدف کار کرده محکوم الهی است وکارش.مذموم
نا شناس 18 اسفند 1392
... میخوم بدوم شما اجازه میدید مدیرکل مخابرات از ساری بیاد بابل یا نه ! اینو هم یکنفر توضیح بده...
جواد 18 اسفند 1392
برگرد عقب خودت راجع به استاندار چی گفته بودی گفتی قاچاقچی چوبه حالا زبون در آوردی منفعت تو تامین شد دیگه حالا هوای قاچاقچی چوب داری
حسن 18 اسفند 1392
آقای امام جمعه که فریادهمدلی شماگوش فلک راکرکرده شماچرا درجلسات شورای سیاست گزاری ایمه جمعه شرکت نمیکنی؟چرابرخلاف همه ی موازین حوزه های علمیه استان راجداکردی مدیریت دوگانه تشکیل دادی؟چرابرخلاف قوانین جاری فرمانداری بابل ویژه شد؟وهزاران چرای دیگر...........
بندپی 18 اسفند 1392
چون داماد روحانی شده معاون فرماندار بابل
بندپی 18 اسفند 1392
چون باج گرفت ازاستاندار
نا شناس 18 اسفند 1392
واقعا خیلی بدبختیم دنیا به کجا رسید با فرهنگهای متفاوت ما هنوز درکوجه اندر خیم بابلی ساروی میکنیم جه ربطی داره مو ختان را کار گرفتید ببین کی کار میکند کی طرح وبرنامه دارد برای استقلال استان این جه حرفی است استاندار اگر مهرهای که مد نظر ش بود میکاشت امروز این همه گرفتاری نمیکشید بمباران تبیلغاتی نمیشد اولین کاری که وزیر کشور کرد مهرهای خوب ریس جمهور را زد این بجه ها دلسرد شدند امروز امدند استاندار را حمله می کنند فردا ریس جمهور جرا هدف درست است اخه انها ناراحت هستند که ریس جمهور دکتر روحانی است با حذف ستاد دکتر روحانی در سطح استان باید استاندار تنها باشد جرا انها می خواستند که ایشان تنها باشد مورد حمله قرار بگیرد جونکه استاندار شجاع نبود ترسو بود یا استاندار شجاع بود یونسی ترسوبود بجه هایکه روزمه دادند مورد بی مهری قرار گرفتند یک ملاقات با استاندار نمی توانند داشته باشند
نا شناس 17 اسفند 1392
امان ای امان - مردم شریف استان لاله خیز -شهید پرور -خطه ی مبارک مازرونی باغیرت بداد استانمان برسیم اینا چه ول نکنه این شهر و اون شهر کنه بابا اتا استان کوچیک تر از یاسوج و ایلام بیمی چه قبول نکنی نمایندگان عزیز-نماینده ولی فقیه بزرگوار -امامان محتر م جمعه -فرماندار محترم -آقایو ن بزرگوار میان کاله پر-غرب استان هم گنه پر -تا پلور ره تهرانیها با دماوند کوه اما ره گنه پر -پلسفیدیها بنر بوردنه جلوی مجلس گه جزو فیروز کوه بون مثل کدوک پر-مسیولین زیادی در راس کشور درنه که مازندرونی هستنه ولی گنه تهرانی و قمی هستمی .پر-بداد برسین که مازرون باصفای ما دره بونه پر پر پر - اسا بوینین مسیولین تصمیم گیر استان تا اتا مهمان خارجی بیمویه فوری وره ورنه اصفهان .....اما همون با فروش زمینهای کشاورزی و.....از بس باهوتمی دیگه خسته بیمی.همون نگهبان ویلا ی آنچنانی....آخ آخ آخ...بوینین چه بر سر مازرون در انه ...خدا جان پس ته کمک هاکن خله سهم داشتنه این جوونا-ایثارگران-شهدای مازرون در دفاع مقدس...با اون ور آبیها درمبی با تدبیر و درایت خاربومبی ولی شه داخلی دریمبی....شه نقشه استانها ره دست زمبی تا الفاظ خله غلط جنگ شهرها ره از سوی هر کسی بوشه.الفاظ مجهول و بی مفهوم عربی خلیج گلستان- دریوی زیبای مازرون از گلستون تا رامسر عشقه ووووووووو -شهیدان واله شرمنده شمامی-شمه پلی خجالت کشمبی....برا چی همدیگه سه .....بابا واله همه اتا بیمی-دیگه وسه وسه وسه بخدا مردم شریفسه هر چی کار هاکنیم کمه-کمه -کمه.
یاسر 18 اسفند 1392
با سلام خدمت همه اونهایی که کامنت گذاشتند،آقا مگه آقای روحانی چی گفت که شما ساروی ها اینقدر عصبانی شدید ایشان واقعیت ها رو گفتند.بزارید استاندار کار خودش رو بکنه اینقدردنبال منافع شخصی نباشید.دست به دست هم بدیدوبرای استان کار کنید و به استاندار هم فرصت بدیداگه کار نکرد اعتراض کنید.خدا روحانی پدر را بیامرزد
قنبر 18 اسفند 1392
مگر حاج آقاجز انتقاد چیز دیگه ای بلد ه ایشان هر چه را که وفق مرادشان نباشه فقط انتقاد میکنه/حاج آقا عزیز وقتی که استاندار انتخاب میشه مال همه استانه مگر شهر و شورای گتاب کی و چقدر جمعیت داره که استاندار عزیز در جلسه اونها شرکت میکنه باباکمی هم باید منطقی فکر کرد آیا مازندران دیگه مشکل نداره که مقام ارشد اون میره درای چنین جلسات شما نظر بده کجایش انصافه
نا شناس 18 اسفند 1392
جناب حاج اقا سلام علیکم چند سوال از محضر حضرت عالی به عنوان کسی که ملبس به لباس نبی مکرم اسلام هستید :1-ایا همه نیروهایی که درمصادر استان انتخاب شدند ویامنصوب شدند از شایستگان استانی بوده اند یا بیشتر از شهرستان بابل؟2-کاری به اینکه از بابل انتخاب شدند نداریم خدایی ایا از نخبگا ن وساده زیست ودر مسیر خدمت به پابرهنگان که حضرت امام خیلی به این کوخ نشینان افتخار می کردهستند ؟ 3- تاکی وتا کجا باید مردم شریف استان تاوان این انتصاب هارا تحمل نمایند تا دیروز سنگ منصوبین دولت دهم و...؟4- ما یادمان هست درسالیان گذشته شهر شما تحمل یک روحانی فرهیخته را به عنوان رئیس اموزش وپرورش شهرستان بابل از یکی ازشهرستانهای استان نداشت ومی فرمودند مگر مادربابل فرد این چنینی نداریم که از فلان شهر برای ما رئیس فرستادید واوبرگشت؟جادارد شماها تعصب شهرستانی را کنار بگذارید وبه مجموعه استان بنگرید ولی متاسفانه این جنین نیست؟ایا مردم ما گناه ندارند که باید ندانم کاری افراد را بجای کل نگری به جزئ نگری می پردازندومتحمل خسارت میشوند تحمل نمایند ؟خدایی قدر بدانید نعمت انقلاب وامام وشهدا را که مارا عزت بخشیدند ومتاسفانه قدرشناس ان نیستیم
خلردی 18 اسفند 1392
آقای دکتر شجاعی حرف درست و حقی زد راستی استاندار این جنگ شهر را شروع کرد شما آقای روحانی امام جمعه محترم اگر استاندار بابلی نبود همین جوری موضع می گرفتید .
علی قدوسی -بابل 19 اسفند 1392
باسلام وادب به پیشگاه همولایتی های مازندران :آقایان مسئول!میانکاله رفت ....غرب مازندران درحال تفکیک است ...چه فرقی میکنه که کی بیاد وکی بره مهم اینه هرکی میاد خودشو خادم مردم بداند وکار کنه .کل بابل به یک خیابان پیوند ساری نمی ارزد بیایید به هر شهروند مازندرانی سهمیه سرانه آنرا بپردازید - ساری چندتا پل هوایی داره .چرا بابل کمربندیش راه نیفتاد آی مردم ایران به بابل نیایید، بابل شهر533000نفری که شهرش به اندازه 3*4است کمربندی نداره توشهر باید رد بشید که ساعتها طول میکشه تا عبور کنید .......درآخربیاییدظرفیتهارا بالا ببریم وانتقاد پذیرباشیم به نصایح بزرگان قوم گوش فرادهیم وبه آن عمل کنیم ..
نا شناس 19 اسفند 1392
احسنت براین مرد شجاع
نا شناس 19 اسفند 1392
درود بر دکتر شجاعی حق گو که حرف دل مردم مازندران را زد آقای امام جمعه بمحترم بابل حداقل بر اساس شرع و عدالت سخن بگوید بدگویی و دفاع بی منطق از استاندار موجب میگردد تا شان و منزلت امامت جمعه در اذهان مردم مخدوش و بی حرمت گردد
نا شناس 19 اسفند 1392
نماینده محترم ساری بدرستی و بموقع از حوادث آینده خبر دادند شجاعی واقع بینانه و دلسوزانه و در راستای انقلاب اسلامی اظهار نظر کرد آقای امام جمعه بابل بجای دفاع تمام قد از شهروند در اختیارش و ابراز رضایت و خوشحالی از انتصاب دامادش در معاونت فرمانداری بابل (از احمدی نژادهای سرسخت و جان فدا) در مقام امام از روی عدل و انصاف خطبه بخواند نه از باب خویش پرستی و خودی مسلکی ، ایشان مثل کسانی : هرکه با ماست حق و غیرما ناحق است ، فاقد عقل و منطق سخن گفت
یاسر 20 اسفند 1392
اهالی محترم ساری نگران چی هستید.چقدر بابلی و ساروی می کنید بجای اینکارها آستین بالابزنیدوبرای استان طرح و برنامه بدید.در ضمن حاج آقا روحانی انسان بزرگواری هست.بنده به عنوان یک بهشهری از انتقاد ایشان تشکر می کنم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.