.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرنگارشمال نیوز ازبابل خبرداد:
دیدار صمیمی امام جمعه بابل با معلمان نمونه

خبرنگارشمال نیوز- امام جمعه شهرستان بابل در دیدار صمیمی معلمان نمونه استانی و شهرستانی عنوان نمودند،اولین روز خلقت بحث علم و معلم مطرح می شود و اولین آیه بعد از بعثت هم درباره علم است و انسان بدون علم ارزشی ندارد.

به گزارش خبرنگارشمال نیوز ازبابل، حجت الاسلام حسن روحانی در دیدار صمیمی معلمان نمونه استانی و شهرستانی که به میزبانی ایشان برگزار شد، ضمن تبریک ایام گرامیداشت مقام معلم و یاد و خاطره استاد شهید مطهری(ره) به ویژگی های علم اشاره و طی سخنانی گفت: در دین مبین اسلام علم و عالم ارزش بالایی داشته و بسیار مورد احترام و تکریم قرار گرفته است.
امام جمعه شهرستان بابل، با بیان اینکه مهم ترین امری که به شما فرهنگیان ارزش می دهد مسأله تعلیم است، ادامه دادند: تشکر و قدردانی می کنم از معلمانی که مسأله ی تعلیم را جزء اصلی اولویت کاری خود در کلاس درس می دانند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود مسأله صفات را مطرح کردند و از معلمان خواستند که یک معلم باید دلسوزانه نسبت به مخاطب خودش عمل کند، همان طوری که خداوند رمز موفقیت پیامبر(ص) را در دلسوزی می داند.
ایشان در ادامه ملاک برتری انسان را علم دانست و افزود: اولین روز خلقت بحث علم و معلم مطرح می شود و اولین آیه بعد از بعثت هم درباره علم است و انسان بدون علم ارزشی ندارد.
حجت الاسلام حسن روحانی، انتخاب جمعی از معلمان حاضر در جلسه را به عنوان معلمان نمونه استانی و شهرستانی را تبریک گفته و از آنان خواست که در موقعیت ها و مناسبت های مختلف حضور فعال داشته باشند و در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تأثیر گذارتر باشند و با تصمیم گیری های جمعی به رشد و پیشرفت آموزش و پرورش و فرهنگ جامعه کمک کنند.
شایان ذکر است در راستای برنامه های بزرگداشت مقام معلم تعداد 6 نفر از معلمین نمونه استانی و 83 معلم نمونه شهرستانی به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل و جمعی از اعضاء ستاد بزرگداشت مقام معلم با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان بابل با حضرت حجت الاسلام والمسلمین روحانی دیدار کردند.
گفتنی است، پس ازپایان این مراسم حاضرین نماز ظهر و عصر را به امامت امام جمعه بابل اقامه نمودند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : امام جمعه بابل
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 ارديبهشت 1393
که چی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!1
علی 9 ارديبهشت 1393
باسلام وخدا قوت به همه معلمان عزیز من هم روز معلم را خدمت معلمان عزیزم وهمه معلمان گرامی تبریک عرض میکنم راستی مدیر محترم آموزش وپرورش شهرستان بابل تشریف نداشتند یا یادتون رفته از ایشان هم چیزی بنویسید باتشکر
نا شناس 9 ارديبهشت 1393
که چی ؟ که همین که از تاثیر گذاری این بزرگوار نسبت به اقران خودش دارید میترکید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.