.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همتی در مازندرا‌ن برای تکمیل پارک‌موزه دفاع مقدس ‌وجود ندارد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: در مازندران همه چیز از جمله اعتبار و انگیزه برای کار وجود دارد اما همت و پیگیری، کم است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، عبدالله ملکی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری در محل پارک موزه دفاع مقدس مازندران، اظهار داشت: در مازندران همه چیز از جمله اعتبار و انگیزه برای کار وجود دارد اما همت و پیگیری، کم است.

وی با بیان اینکه در دیدار با رهبری، خجالت کشیدم و سرم پایین بود، افزود: اکثر استان‌ها اجلاسیه شهدا را همزمان با افتتاح پارک موزه دفاع مقدس، برگزار می‌کنند اما پارک موزه ما در زمان برگزاری اجلاسیه شهدا، پیشرفت 20 درصدی داشت.

ملکی با بیان اینکه باید جهادی فکر کنیم، ادامه داد: موزه جنگ در استرالیا و روسیه برای من عجیب بود، در کشور روسیه 75 هزار آیتم جنگ را در موزه قرار داده‌اند، در ترکیه 4 هزار و در انگلیس 60 هزار یادمان ایجاد کرده‌اند، اما در این مسائل‌ عقب هستیم.

ملکی با اشاره به اینکه ما خادم و کارگر شهدا هستیم، یادآور شد: سوختن، کمین خوردن، روی مین رفتن، جراحت و اصالت شهدا را دیده‌ایم.

وی با بیان اینکه پارک موزه دفاع مقدس مازندران 60 هکتار مساحت دارد که 27 هکتار از آن بستر رودخانه تجن است، گفت: تاریخ تبرستان و نقش مردم مازندران در دفاع مقدس را در این مجموعه لحاظ کرده‌ایم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه از این نشست، تقاضای 53 مصوبه داریم، افزود: هشت بند عمرانی و استانی، 17 بند شهرستانی و 18 بند فرهنگی و 10 بند پژوهشی است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 بهمن 1392
سردار گرامی ظاهرا تازه متوجه شدید زارعی چه خون دلها خورده....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.185 seconds.