.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در آستانه روز ارتش؛
اداره کل حفظ آثار میزبان امیران مازنی ارتش
اداره کل حفظ آثار میزبان امیران مازنی ارتش

 در آستانه  فرا رسیدن 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران  امیران و پیش کسوتان مازندرانی ارتش باتجربه و گرانسنگ در دوران دفاع مقدس میهمان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران شدند. 

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران  در آستانه  فرا رسیدن 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران  امیران و پیش کسوتان مازندرانی ارتش باتجربه و گرانسنگ در دوران دفاع مقدس میهمان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران بودند.  
در این نشست صمیمی که با حضورمعاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیر کل  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، سردار ملکی ضمن خیرمقدم به همه امیران و پیشکسوتان ارتش و تبریک روز 29 فروردین، از خدمات ارزنده ارتش در هشت سال دفاع مقدس و نقش قابل توجه آنها  در آن دوران قدردانی کرد و خواستار همکاری هرچه بیشتر پیشکسوتان مازندرانی ارتش در پروژه بزرگ تدوین" نقش مازندران در دفاع مقدس" که به مسئولیت اداره کل حفظ آثار انجام می شود، شد.
در ادامه ی این نشست دکتر یونسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور در این نشست صمیمی، به بیان خاطره و دیدگاه های خود نسبت به رشادت های نیروهای مازندرانی و ارتش جمهوری اسلامی پرداخت.
 این جلسه با خاطره گویی امیران ارتش ادامه پیدا کرد و در پایان امیران و پیشکسوتان ارتش مازندران به ساحت هشت شهید گمنام دفاع مقدس در پارک موزه دفاع مقدس مازندران ادای احترام نمودند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.