.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فاطمه‌ هاشمی:دادگاه انقلاب راصالح نمیدانم

شمال نیوز: فاطمه هاشمی با حضور در دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ارائه توضیحاتی در مورد علت حضور خود و عناوین اتهامی‌اش پرداخت.

فاطمه هاشمی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که «من اتهام وارده را قبول ندارم» در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دادگاه انقلاب را صالح به رسیدگی می‌دانید؟ گفت: خیر. من این دادگاه را صالح نمی‌دانم با درخواست ما برای علنی برگزار شدن دادگاه موافقت نکردند، چون می‌دانستند به ضررشان تمام می‌شود.

وی درباره اتهام وارده به خود گفت: زمانی که آقای بزرگواری (نماینده مجلس) به برادر من توهین کرد، آقای لاریجانی هیچ واکنشی نشان ندادند در صورتی که وی وقتی احمدی‌نژاد به او توهین کرد، 45 دقیقه از خود و خانواده‌اش دفاع کرد.

وی افزود: آقای لاریجانی باید پاسدار حقوق ملت باشد نه پاسدار خانواده خود. متاسفانه دیدیم آقای مطهری در روزهای اخیر اظهاراتی را بیان کردند و مورد اعتراض قوه قضاییه قرار گرفت و این رفتاری که در جمهوری اسلامی می‌شود، نشان می‌دهد رفتارمان غیرشرعی وغیراسلامی است.

وی با ذکر مثالی گفت: زمانی که روی سر پیامبر(ص) خاک می‌ریختند حضرت می‌رفت با آنها صحبت می‌کرد، ولی متاسفانه رفتار ما غیراسلامی و غیرشرعی است.

بر اساس این گزارش یاسر هاشمی و فائزه هاشمی نیز وارد دادگاه انقلاب شدند.

اولین جلسه رسیدگی به پرونده فاطمه هاشمی، 18‌ آبان‌ماه تشکیل شده بود که به علت موافقت دادگاه با درخواست استمهال، این جلسه برگزار نشد.

براساس این گزارش فاطمه هاشمی در روز 6 شهریور ماه 92 به اتهام انتساب مطالب خلاف واقع به روسای قوه قضاییه و مقننه به شعبه 12 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و حدود یک ماه بعد برای او قرار مجرمیت صادر و پرونده به شعبه اول دادگاه انقلاب ارسال شد.

اکنون فاطمه هاشمی برای رسیدگی به پرونده‌اش در شعبه اول دادگاه انقلاب حاضر شده است. /250ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.256 seconds.