.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جعفری:
طیب‌نیا به انصاری گفت استعفا می‌دهم

شمال نیوز: عضو کمیسیون ‌آموزش و تحقیقات مجلس درباره مطرح شدن موضوع استعفای وزیر اقتصاد گفت: بعد از کارت زردی که مجلس به وزیر اقتصاد نشان داد وی به آقای انصاری اعلام کرده بود که استعفا خواهم داد. این درحالی است که وزیر اقتصاد باید سعه صدر بیشتری داشته باشد و با هماهنگی در پی حل مشکلات باشد.

قاسم جعفری در گفتگو با خانه ملت موضوع سوال از وزیر اقتصاد درباره با اظهار نظرات ارزی بوده است و این یک موضوع اقتصادی است .

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی افزود: باید وزیر اقتصاد توجه داشته باشد همگی می‌خواهیم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم و با شناختی که از علم اقتصادی او دارم باید سعه صدر بیشتری داشته باشند و از توان بالای اقتصادی در جهت توسعه کشور استفاده کنیم.

وی در رابطه با موضوع استعفای طیب‌نیا گفت: بعد از سوال از طیب‌نیا وی با آقای انصاری اعلام کرده بود که استعفا می‌دهم که این مسئله نباید مطرح می‌شد و وزیر اقتصاد نباید سریعا میدان را خالی کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: از طیب‌نیا می‌خواهم که بماند تا با همکاری هم مشکلات اقتصادی را حل کنیم و زمینه خدمت به مردم را فراهم کنیم./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 آذر 1392
برخی نمایندگان هر روز ی بامبولی در میارند تا وزیر را به مجلس بکشانند و فرصت تفکر و مدیریت را سلب مینمایند به نظرم وزیر تصمیم درستی گرفته و وزارت با این همه مشکل ارزشی ندارد همون وزیر قبلی را بیارید سر کار براتون بهتره.
نا شناس 17 آذر 1392
ما ملت ایران از دست این مجلس خسته شدیم کی تموم میشه
رها 18 آذر 1392
حالا دیدید با این نمایندگان نمی شود کار کرد واحمدی نژاد حق داشت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.