.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران و گسترش اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا پرداخته اند.(ادامه)
سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور از تمایل دولت به تعطیلی پنجشنبه‌ها خبر داد و گفت: الان سال هاست که تهران به‌عنوان مهمترین شهر کشور و محل تعامل با جهان پنجشنبه ها تعطیل است و مشکلی به وجود نیامده است. حالا من نمی دانم چه شده که یک عده می گویند شنبه تعطیل باشد.
معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور از تمایل دولت به تعطیلی پنجشنبه‌ها خبر داد و گفت: الان سال هاست که تهران به‌عنوان مهمترین شهر کشور و محل تعامل با جهان پنجشنبه ها تعطیل است و مشکلی به وجود نیامده است. حالا من نمی دانم چه شده که یک عده می گویند شنبه تعطیل باشد. (ادامه)
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دوروز در هفته مشخص است اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد. دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟!
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دوروز در هفته مشخص است اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد.(ادامه)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز از حوالی ساعت ۱۱ در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد. آیین واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی برگزار شد
آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز از حوالی ساعت ۱۱ در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل استاندارد مازندران از موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی خبر داد . موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی / تمدید و افزایش عضویت کامل ایران در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-اقیانوسیه(APAC)
شمال نیوز : مدیرکل استاندارد مازندران از موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی خبر داد .(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا و واکنش وزیر خارجه به تصمیم اروپا برای تحریم ایران پرداخته‌اند.(ادامه)
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد. استاندار جدید مازندران در اولین سخنرانی رسمی خود در مازندران چه گفت
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است. برای انتخاب استاندار با مجمع نمایندگان مازندران هماهنگ نشد/ دو وزیر جهاد و رزش مازندرانی باشد
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است. وحیدی : انتخاب استاندار برای مازندران کار دشواری است / برای انتخاب «نوری» هم چالش داشتیم!
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران با بیان این که برای افزایش سرعت توسعه مازندران برنامه دارم، گفت: رونق گردشگری با حفظ جایگاه مهم کشاورزی در مازندران را به عنوان مهم‌ترین راهبرد برای کمک به توسعه این استان مد نظر دارم. یوسف نوری : برای توسعه مازندران برنامه دارم / خدمت به مردم دیار علویان افتخار است
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران با بیان این که برای افزایش سرعت توسعه مازندران برنامه دارم، گفت: رونق گردشگری با حفظ جایگاه مهم کشاورزی در مازندران را به عنوان مهم‌ترین راهبرد برای کمک به توسعه این استان مد نظر دارم.(ادامه)
اولین اظهارات یوسف نوری پس از انتصاب به عنوان استاندار مازندران
(ادامه)
مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس آغاز شد. آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس
مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس آغاز شد.(ادامه)
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مقامات ارشد ارتش درباره تحریم های آمریکا علیه یک گردان ارتش اسراییل گفتگو کرد. واکنش وزیرجنگ اسراییل به تحریم‌های آمریکا علیه نظامیان صهیونیست
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مقامات ارشد ارتش درباره تحریم های آمریکا علیه یک گردان ارتش اسراییل گفتگو کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۳ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار فرمانده معظم کل قوا با جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح و اعلام شرایط و تسهیلات جدید اسقاط خودرو‌های فرسوده پرداخته اند.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید بر لزوم اخذ مالیات عادلانه اشاره کرد و گفت: از فرارهای مالیاتی بایستی جلوگیری شود. هر کسی که تمکن مالی بیشتری دارد باید مالیات بیشتری پرداخت کند
آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید بر لزوم اخذ مالیات عادلانه اشاره کرد و گفت: از فرارهای مالیاتی بایستی جلوگیری شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر صحبت‌های وزیر خارجه با رسانه‌های غربی و آخرین تمهیدات برای افزایش تولید و ذخایر کالا‌های اساسی پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حمله ادعایی رژیم صهیونیستی به اصفهان با استفاده از ریز پرنده‌ها پرداختند.(ادامه)
پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز پنجشنبه درگذشت. پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز پنجشنبه درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد. روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود / خسارت ۸.۳ میلیارد دلاری در انتظار ایران
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.(ادامه)
اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد که تصمیمی گرفته شده که نشانه عدم باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است. مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد که تصمیمی گرفته شده که نشانه عدم باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است.(ادامه)
عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد. احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.(ادامه)
به گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور، براساس حکم قانون ۱۴۴ مالیات مستقیم، هیچ آستانه‌ای برای معافیت مهریه لحاظ نشده است و تا زمانی که قانون تغییر نکند این معافیت پابرجا است. جهیزیه و مهریه معاف از مالیات است
به گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور، براساس حکم قانون ۱۴۴ مالیات مستقیم، هیچ آستانه‌ای برای معافیت مهریه لحاظ نشده است و تا زمانی که قانون تغییر نکند این معافیت پابرجا است.(ادامه)
یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند. بانک‌ها در چه صورتی پنحشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۸ فروردین
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر شکست صهیونیست‌ها در عرصه سیاسی و نظامی و اعلام تعرفه‌های پزشکی امسال پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۷ فروردین
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران و جزئیات عملیات ویژه کشورمان علیه صهیونیست‌ها پرداخته‌اند.(ادامه)
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود. ریشه حقوق‌های نجومی با حساب واحد خزانه خشکیده می‌شود؟
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۵ فروردین
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر لزوم تنبیه اسرائیل در بیانات مقام معظم رهبری پرداختند.(ادامه)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد آیا تغییرات در کابینه خط قرمز دولت است؟(يادداشت)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 479 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.106 seconds.