.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزیع کارت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از امروز، دوشنبه، 21 مرداد ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

 

بر اساس این  گزارش، در آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92 تعداد 281 هزار و 515 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 118 هزار و 69 نفر زن و 163 هزار و 446 نفر مرد هستند؛ به عبارت دیگر 94.41 درصد داوطلبان زن و 6.58 درصد هم مرد می باشند.

 

این آزمون در هفت گروه آموزشی و 74 کد رشته امتحانی در صبح و بعد از ظهر پنجشنبه، 24 مرداد ماه در 143 شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.

 

آزمون داوطلبان 20 کد رشته امتحانی از 74 کد رشته امتحانی شامل 18 کد رشته امتحانی فنی و مهندسی و دو کد رشته امتحانی علوم پایه در صبح پنجشنبه و آزمون 54 کد رشته امتحانی دیگر از 74 کد رشته امتحانی شامل 18 کل رشته امتحانی علوم انسانی، هفت کد رشته امتحانی هنر، 15 کد رشته امتحانی کشاورزی، 12 کد رشته امتحانی آموزش پزشکی و دو کد رشته امتحانی دامپزشکی در بعد از ظهر پنجشنبه، 24 مرداد ماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

 

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون برای پرینت کارت باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات مندرج بر روی کارت اعتباری و شناسنامه یا شماره پرونده و کد رهگیری یا شماره شناسنامه و تاریخ تولد یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون خود تهیه کنند.

 

بر اساس گزارش داده شده از سوی سازمان سنجش، توزیع کارت دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 92 تا چهارشنبه، 23 مرداد ماه ادامه خواهد داشت. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.