.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رحیمی خود را بازنشسته کرد

شمال نیوز: محمدرضا رحیمی، معاون اول احمدی نژاد که نامش با اتهامات و پرونده های بزرگی گره خورده، اخیراً درخواست بازنشستگی کرده و در آخرین روز دولت، با این درخواستش هم موافقت شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از انتخاب؛ برخی ناظران سیاسی احتمال می دهند با فرض به جریان افتادن مجدد پرونده رحیمی در دستگاه قضایی، گرفتن حکم بازنشستگی تدبیری در مقابل حکم احتمالی ممنوعیت تصدی خدمات دولتی و بی اثر نمودن صدور حکم قضایی برای رحیمی باشد.

پیش از این، پورمحمدی گفته بود که «پرونده رحیمی بدون هیچ کم و کاست در سازمان بازرسی مورد بررسی قرار گرفته و به قوه قضائیه ارسال شده است. در مرحله بازپرسی هم تحقیق شده، مراحل بازرسی نهایی اش هم که در اختیار بنده و شعبه هم نیست، متوقف و به زمان دیگری موکول شده است، برای رعایت مصالحی که بنده هم قبول دارم.»

علی مطهری نیز ضمن انتقاد از قوه قضاییه گفته بود: با گذشت حدود ۴ سال از پرونده معاون اول رئیس جمهور، هنوز نتیجه این پرونده مشخص نشده که این موضوع نقطه ضعفی برای قوه قضائیه محسوب می شود.

در مورد یکی از پرونده های مفتوح رحیمی، روزنامه دولت در گزارشی،ضمن تایید پول گرفتن معاون اول کنونی رئیس جمهور از «ج.الف» متهم پرونده بیمه ، مدعی شد که محمدرضا رحیمی این پول ها را به نیابت از محمدرضا باهنر گرفته است.

انتظار می رود با پایان دولت احمدی نژاد، دستگاه قضایی که تاکنون برای پیگیری قضایی اتهامات رحیمی، به ویژه در پرونده جنجالی بیمه ایران دارای محذور بود و از سوی دولت و دیگر مراکز نظام تحت فشار بود، اکنون با فراغ بال با رسیدگی به اتهامات معاون اول سابق به عدالت عمل کند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 مرداد 1392
به همین خیال باشید همه چیز تمام شد دیگه با کسی کار ندارند اینجا ایرانه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.817 seconds.